Itse oon nyt paremmin päässyt tohon B8 kuvaan ”sisälle”, musta oli ilmeisesti todella jumissa ekat päivät kun nyt tuntuu että näyttää paljon paremmalta.
Edelleen olen sitä mieltä että tietyissä asioissa vanha JS8500 pieksi tämän, liiketoisto ja reunanpehmennykset vaan oli siinä paljon parempaa.
Eilen tuli yksi (fhd) leffa katsottua joka oli hämärää täynnä ja oli kyllä helvetin upea se värimaailma siinä kun oli oikeasti pikimustaa kaikki varjot yms sekä ps4:llä red dead 2:ssä yö maisema on pirun kaunista, kirkkaassaa materiaalissa ei oikein eroa kuitenkaan oledin hyödyksi ole.
Tuo liiketoistokin on vähän kaksipiippuinen juttu, se samalla on parempi sekä huonompi kuin ennen, kaikki sisältö missä lähdemateriaali on kuvattu korkealla fps:llä on jumalaisen sulavaa, esim änäri on kuin voita leikkaisi, samaten tietyt rdr2 kohtaukset, esim hevosella kovaa ratsastaminen, kun taas sitten esim rdr2:ssä tietyt kohdat (hidastempoiset ja yllättävät liikkeet) on todella tahmaisia, kuin myös ac origins ja esim nyt tv lähetykset.
On edelleen silleen ristiriitaiset fiilikset, nyt oon kyllä yleisesti tyytyväinen kuvaan, varsinkin toi hdr pelaaminen sai buustia, mutta samalla lähti 3D pois joka oli itelle tosi tärkeä, olisi siis tavallaan saanut tulla paremmaksi niin olisi helpommin luopunut tosta 3D:stä...
Tällä hetkellä on sellainen fiilis että OLED jää, ihan vaan siksi että veikkaan että kun silmä on nyt tottunut mustan tasoon ja tohon hdr pelien parempaan ulkonäköön niin saattaa liikaa ottaa silmiin jos siirtyy takaisin vanhaan....
Aion kyllä kiikuttaa takaisin giganttiin ja ottaa tilalle philipsin oledin jos tulee tarjoukseen tän 50 päivän aikana...
Noihin suositeltuihin asetuksiin kyllä ei oma silmä tottunut, vaan vaatii että oled-valo on ihan minimissään 75, kontrasti 90, terävyys 25 ja väri 75, muuten kuva on mielestäni harmaata paskaa edelleenkin.