Ei todennäköisesti kerrasta mitään isompaa haittaa ole, mutta ei kannata ottaa tuota tavaksi. OLEDin omat appit vetävät screensaverin yleensä nopeasti päälle jos ruudussa ei tapahdu mitään, mutta just jossain pleikkaripelissä kannattaa varoa jättämättä mitään staattisia menuja/pelin pausekohtia ruudulle istumaan tunneiksi. Noista voi tulla väliaikaista image retentionia, joka lähtee kyllä itsestään pois tai viimeistään kompensaatiosyklissä, mutta usein toistuvasti tehtynä niistä voi jäädä pysyviä jälkiä. Itse olen kyllä useamman tunnin pelisessiota vedellyt ilman että näkyisi edes väliaikaisesti minkäänlaista jälkeä hudeista tai mistään. Kyllä OLEDin kanssa nopeasti oppii sihen uuteen tapaan, että telkku pistetään kiinni kun sitä ei käytetä.
<-- tällä videolla voit katsella paneelia. Muista nyt kuitenkin että ensimmäisinä käyttötunteina nuo värit/musta voivat olla jonkin verran tukossa ja tumman pään sävyt aika vahvasti mustan puolella. Ei välttämättä, mutta osassa paneeleissa on noin. Lopullinen arvio pitäisi tehdä vasta useiden (mielellään sadan) käyttötunnin jälkeen. Jos 5% gray slidellä näkyy osa kuvasta ihan mustana, niin tod. näk. tarkoittaa että mustan pää on vielä tukossa.
Ja tuosta käynnistämisestä, sinulla menee kyllä boksin purkamisessa ja jalustan kasailussa sen verran aikaa että telkku ehtii kivasti lämmetä. Itse piti aika kauan funtsia ihan sitä, miten tuollaisen 0.0000000001mm paksuisen screenin nostelee paketista hajottamatta sitä.