• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

YLE - yhteiskunnallinen asema

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ollyz
  • Aloitettu Aloitettu
Tuntuu että RKP:n herra Adlercreutzin naama on joka päivä Ylen uutisvirrassa. Tänään kahteenkin kertaan. Saako opetusministerit yleensä noin paljon näkyvyyttä?

On myös RKP:n PJ, joten se lisää aika paljon näkyvyyttä.

Hallituspuolueen puheenjohtaja ja ministeri, kuka vielä on tavoitettavissa ja halukas kommentoimaan samaan aikaan kun esim pääministeri keskittyy mökkeilyyn ja lomailuun eikä VVM:kään ole mediamyönteisin? Kenen siellä sitten pitäisi olla?

Hallituspuolueen puheenjohtaja ja ministeri, kuka vielä on tavoitettavissa ja halukas kommentoimaan samaan aikaan kun esim pääministeri keskittyy mökkeilyyn ja lomailuun eikä VVM:kään ole mediamyönteisin? Kenen siellä sitten pitäisi olla?

Saahan se siellä olla. Ihmettelen vain miksi hän saa niin suhteettoman paljon näkyvyyttä verrattuna muiden puolueiden puheenjohtajiin tai ministereihin. Kyse on kuitenkin alle 4 % kannatusta nauttivasta puolueesta. Ei siellä esimerkiksi Essayahista juttuja tehdä juuri ollenkaan, jos vertailukohtaa pitäisi hakea. Pienen puolueen ministeri ja PJ hänkin.

Jossain Adlercreutz-naamajutussa taidettiin kyllä mainita, että hän otti jonkun aiheen tiimoilta itse yhteyttä Yleen, joten ehkä hän tosiaan on mediatyrkky.

Orpo on aika paljon ollut myös esillä pääministerin roolissa mökkeilystä huolimatta, kuten myös Stubb. Mutta onhan heidän syytäkin olla. kun maailmanpolitiikkaa myllerretään.

RKP ja YLE siinä vain tekevät lakisääteistä tehtäväänsä kummatkin eli ylläpitävät varakkaan vähemmistönsä etuja jatkuvasti. YLE:n tehtävä on ylläpitää poskettoman suurta medianäkyvyyttä kaikille muille paitsi Perussuomalaisille. Persutkin varmaan joutuvat lopulta taipumaan YLE:n talutusnuoraan, elleivät saa vaihtoehtoismediaa riittävästi valjastettua.

RKP ja YLE siinä vain tekevät lakisääteistä tehtäväänsä kummatkin eli ylläpitävät varakkaan vähemmistönsä etuja jatkuvasti. YLE:n tehtävä on ylläpitää poskettoman suurta medianäkyvyyttä kaikille muille paitsi Perussuomalaisille. Persutkin varmaan joutuvat lopulta taipumaan YLE:n talutusnuoraan, elleivät saa vaihtoehtoismediaa riittävästi valjastettua.
Persut ovat kylläkin saaneet valtavasti näkyvyyttä

Jani Mäkelältä kysellään jatkuvasti kaikenlaista ja mediat on kohta varmaan valmiita vaikka maksamaan jos saisivat Riikka Purran tai Halla-ahon syvähaastattelun.

Ylen toimittaja Linda Pelkonen ja Ylen uutis- ja ajankohtaistoimituksen sisältöpäällikkö Heikki Valkama väittävät X:ssä, että valtiovarainministeri Riikka Purra levittää natsien (Pelkosen väite) tai äärioikeiston (Valkaman väite) salaliittoteoriaa.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/LindaPelkonen/status/1960591520060326231

Itse korjasin toisessa ketjussa tätä salaliittoasiaa jäsenelle @vindicator rapeto .
Ylen toimittajat antavat termille eri merkityksen kuin Supo.

Jotenkin odottaisi, että Ylen toimittajat voisivat olla neutraaleja, mutta toiveeni on turha. Kun on vihervasemmistolainen toimittaja, niin ei sitä näköjään voi olla kirjoittamatta valetta.
Ylen Politiikkaradiosta pitäisi poistaa ainakin Pelkonen ja perjantaisin äänessä oleva opposition edustaja Vesa Heikkinen.

Ylen toimittaja Linda Pelkonen ja Ylen uutis- ja ajankohtaistoimituksen sisältöpäällikkö Heikki Valkama väittävät X:ssä, että valtiovarainministeri Riikka Purra levittää natsien (Pelkosen väite) tai äärioikeiston (Valkaman väite) salaliittoteoriaa.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/LindaPelkonen/status/1960591520060326231

Itse korjasin toisessa ketjussa tätä salaliittoasiaa jäsenelle @vindicator rapeto .
Ylen toimittajat antavat termille eri merkityksen kuin Supo.

Jotenkin odottaisi, että Ylen toimittajat voisivat olla neutraaleja, mutta toiveeni on turha. Kun on vihervasemmistolainen toimittaja, niin ei sitä näköjään voi olla kirjoittamatta valetta.
Ylen Politiikkaradiosta pitäisi poistaa ainakin Pelkonen ja perjantaisin äänessä oleva opposition edustaja Vesa Heikkinen.

Semanttista pyörittelyä. Saman asian ympärillä ollaan, kyseessä on juurikin Supon vaarallisena pitämä äärioikeiston salaliittoteoria, silmänisku ja koirapilli omille xenofobisille kannattajille. Väestö ei vaihdu ilman vaihtamista. Ilman vaihtamista se vaan muuttuu.

Rasisteilla on hätä kun kokoomuksen vasallina on talous pilattu, valtionvelkaa lisätty ja paskottu omien kannattajien päälle. Siksi iso vaihde lyöty silmään rasismissa ja muukalaisvihassa. Kato orava!

Semanttista pyörittelyä. Saman asian ympärillä ollaan, kyseessä on juurikin Supon vaarallisena pitämä äärioikeiston salaliittoteoria, silmänisku ja koirapilli omille xenofobisille kannattajille. Väestö ei vaihdu ilman vaihtamista. Ilman vaihtamista se vaan muuttuu.

Rasisteilla on hätä kun kokoomuksen vasallina on talous pilattu, valtionvelkaa lisätty ja paskottu omien kannattajien päälle. Siksi iso vaihde lyöty silmään rasismissa ja muukalaisvihassa. Kato orava!
Olet väärässä. Supo on tarkasti sanonut, mitä tarkoittaa.

Ymmärrän kyllä, että Valkama, Pelkonen ja Heikkinen ovat toimittajia joita arvostat. Minullekin sopii, että jatkavat valitsemalla linjallaan. Sitä linjaa voi toistaa jossakin muualla kuin Ylellä. Yli puolen miljardin euron vuosittaisilla verorahoilla ylläpidettävä Yle on väärä paikka.

Sitä linjaa voi toistaa jossakin muualla kuin Ylellä. Yli puolen miljardin euron vuosittaisilla verorahoilla ylläpidettävä Yle on väärä paikka.
Yle on juurikin se paikka, missä tätä ainakin pitää käsitellä. Suomalaisen median lippulaiva ja kansan suuresti rakastama kruununjalokivi. Noin muuten voi Ylellekin antaa pyyhkeitä, liian vähän annetaan tilaa tämän sekopäisen ja vaarallisen puheen kyseenalaistamiseen.

Ymmärrän kyllä, jos Halla-aho, Purra, Keskisarja, Rantanen ja kumppanit ovat henkilöitä joita arvostat. Mutta jotain rajaa näihin puolusteluihin kuitenkin.

Viimeksi muokattu:
Oikeassahan Pelkonen tuossa on. Persut on kannatuskriisissä, ja väsyneeksi ratkaisuksi he ovat keksineet vanhat mantransa. Muut menee eteenpäin, mutta persut pakittaa.

Yle on juurikin se paikka, missä tätä ainakin pitää käsitellä. Suomalaisen median lippulaiva ja kansan suuresti rakastama kruununjalokivi. Noin muuten voi Ylellekin antaa pyyhkeitä, liian vähän annetaan tilaa tämän sekopäisen ja vaarallisen puheen kyseenalaistamiseen.

Ymmärrän kyllä, jos Halla-aho, Purra, Keskisarja, Rantanen ja kumppanit ovat henkilöitä joita arvostat. Mutta jotain rajaa näihin puolusteluihin kuitenkin.
Ylen vasemmistolaisuudesta on täällä keskustelu aivan tarpeeksi:
Minulla ei ole mitään lisättävää EVA:n tutkimukseen tai tuohon keskusteluun.

Minä olen kirjoittanut Ylen toimittajista. Kirjoita sinäkin. Pysy otsikon asiassa.
Sinä olkiukkoilet ja haluat keskustella persujen kansanedustajista. Mene persuketjuun keskustelemaan. Älä sekoita minua siihen asiaan.

Oikeassahan Pelkonen tuossa on. Persut on kannatuskriisissä, ja väsyneeksi ratkaisuksi he ovat keksineet vanhat mantransa. Muut menee eteenpäin, mutta persut pakittaa.
Olennaistahan olisi, että saadaan näiden pakolaisten tulo Suomeen lopetettua. Ihan sama mikä puolue sen lopettaa. Suomi ei tarvitse loisia ja raiskaajia yhtään lisää. Rahaa ei ole.

Ylen vasemmistolaisuudesta on täällä keskustelu aivan tarpeeksi:
Minulla ei ole mitään lisättävää EVA:n tutkimukseen tai tuohon keskusteluun.

Minä olen kirjoittanut Ylen toimittajista. Kirjoita sinäkin. Pysy otsikon asiassa.
Sinä olkiukkoilet ja haluat keskustella persujen kansanedustajista. Mene persuketjuun keskustelemaan. Älä sekoita minua siihen asiaan.
Miten tämän kuvittelemasi vasemmistolaisuuden tähän nostit, mitä se tähän kuuluu? Minähän en maininnut vasemmistolaisuutta sanallakaan. Pysy asiassa.

Sinä oletat ja pistät sanoja suuhuni, joten minä pistän sinun suuhusi. Jos tämä ei käy, niin lopeta olkiukkoilusi.
Ymmärrän kyllä, että Valkama, Pelkonen ja Heikkinen ovat toimittajia joita arvostat.

Näyttäisi että rasismin ja xenofobian puolustelu on kovin herkkää toimintaa, kun sinun pitää tälle linjalle lähteä.

Miten tämän kuvittelemasi vasemmistolaisuuden tähän nostit, mitä se tähän kuuluu? Minähän en maininnut vasemmistolaisuutta sanallakaan. Pysy asiassa.

Sinä oletat ja pistät sanoja suuhuni, joten minä pistän sinun suuhusi. Jos tämä ei käy, niin lopeta olkiukkoilusi.

Näyttäisi että rasismin ja xenofobian puolustelu on kovin herkkää toimintaa, kun sinun pitää tälle linjalle lähteä.
Vastasin esimerkiksi väitteeseesi: "Suomalaisen median lippulaiva ja kansan suuresti rakastama kruununjalokivi. "
Kim Jong-un on kansansa suuresti rakastama johtaja ja kruununjalokivi. Minun puolestani saa pitää vaikka mitä maan kruununjalokivenä ja kansan rakastamana. Minulle Yle ei ole sellainen. EVA:n tutkimus tukee mielipidettäni.

Olen nyt kertonut tällä erää kaiken Ylestä ja sen vihervasemmistolaisista politiikan toimittajista, joista minulla on jotakin sanottavaa. Minulla ei taida olla mitään lisättävää.
Taidan keskittyä katsomaan Ylen A-talkkia (miksi muuten Yle ei käytä suomea ohjelmien nimissä?). Olisiko siellä lisää sirkushuvia tiedossa?

Väestönvaihto
Großer Austausch
El gran reemplazo
Great Replacement
Grand remplacement
Grande Substituição
Grote Vervanging
Gran reemplaçament
Den store udskiftning
Den store utskiftningen

Kuvaavatko kaikki ylläolevat termit mielestäsi samaa asiaa?

Yle tekee jälleen kerran isoa hallaa kaikille seksuaali-ja sukupuolivähemmistöille nostamalla isoksi uutiseksi transaktivistin valituksen, ettei hän pääse Kajaanin uimahallissa naisten pukuhuoneeseen. Uimahalli ei ole kieltänyt hänen tuloaan, vaan ainoataan pyytänut menemään miesten puolelle erilliseen sermeillä suojattuun tilaan vaihtamaan vaatteitaan. Henkilölle on myös annettu oikeus käydä suihkussa ja saunassa uimakamppeet päällä.

Jutusta ei käy ilmi, mutta luultavasti tää henkilö on tehnyt pelkän paperisukupuolivaihdoksen, eli vaihtanut paperilla sukupuolensa miehestä naiseksi tekemättä keholleen mitään. Jos näin on, niin mä en ihmettele ollenkaan, miksi uimahallissa ei haluta päästää miehen kropassa olevaa transnaista naisten puolelle.

Tälläseen tilanteeseen on tultu, kun on lähdetty toteuttamaan yhden ainoan vähemmistön kaikkia mahdollisia oikkuja, mitä vaan kehtaavat pyytää. Jos mun kaltainen hylkiö saisi edes 5% siitä sympatiasta ja avusta, mikä näille transihmisille annettu, niin johan sitä voisi tuntea itsensä edes ihmiseksi.

Yle tekee jälleen kerran isoa hallaa kaikille seksuaali-ja sukupuolivähemmistöille nostamalla isoksi uutiseksi transaktivistin valituksen, ettei hän pääse Kajaanin uimahallissa naisten pukuhuoneeseen. Uimahalli ei ole kieltänyt hänen tuloaan, vaan ainoataan pyytänut menemään miesten puolelle erilliseen sermeillä suojattuun tilaan vaihtamaan vaatteitaan. Henkilölle on myös annettu oikeus käydä suihkussa ja saunassa uimakamppeet päällä.

Jutusta ei käy ilmi, mutta luultavasti tää henkilö on tehnyt pelkän paperisukupuolivaihdoksen, eli vaihtanut paperilla sukupuolensa miehestä naiseksi tekemättä keholleen mitään. Jos näin on, niin mä en ihmettele ollenkaan, miksi uimahallissa ei haluta päästää miehen kropassa olevaa transnaista naisten puolelle.

Tälläseen tilanteeseen on tultu, kun on lähdetty toteuttamaan yhden ainoan vähemmistön kaikkia mahdollisia oikkuja, mitä vaan kehtaavat pyytää. Jos mun kaltainen hylkiö saisi edes 5% siitä sympatiasta ja avusta, mikä näille transihmisille annettu, niin johan sitä voisi tuntea itsensä edes ihmiseksi.

Kyllä. Jani on ihan ehta äijä. Kuulemma penis löytyy ja siinä lävistyskoruja. Ei ihme, että ei päästetty naisten puolelle.

13-3-5345504.jpeg

jani tikkanen.jpg

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
285 411
Jäsenet
78 972
Uusin jäsen
janoinenlohi

Hinta.fi

Back