Ei väitä että on oikein, vaan kertoo miten asia on.Ruotsila valitsi yhden yksityiskohdan niin että sitä voi joku näköjään väittää olevan "oikein".
Myös minä olen samaa mieltä, mutta se ei ole olennaista siinä yhteydessä, jos yritetään vähätellä Ruotsilan sanomisia Trumpin toiminnan ja Yhdysvaltojen politiikan tulkitsemisesta. Noista oikeudenkäyntikokonaisuuksista en osaa sanoa mitään, eli niitä pitää selvitellä erikseen. Ruotsilan kommentti liittyi tapaukseen vaalikampanjan ajalta, jolloin Trump oli yksityishenkilö. En jaksa uskoa, että Ruotsila tarkoituksella valehtelisi tuosta(kaan), kun kuitenkin samaisessa haastattelussa hän ihan avoimesti esittää ongelmia ja ristiriitoja, joita Trumpin omintakeinen ja edestakaisin veivaava toimintatapa aiheuttaa.Minä olen sitä mieltä että presidentti joka käynistää oikeudenkäyntejä liukuhihnalta väittäen kunnianloukkausta tai ihan mitä tahansa on myös sananvapauden rajoittamista ja jos joku on eri mieltä niin haluaisin kuulla miksi ja miksi tällaista väitettä että tämä ei ole sananvapauden rajoittamista voi kutsua puolueettomaksi totuudeksi.
Väitän silti edelleen, että Ruotsila saa tarpeettomasti paskaa niskaan ihan vaan siksi, kun ulosanti on hieman poikkeava, eikä hän kerro Trumpin ja Yhdysvaltojen olevan sellainen, joka me haluttaisiin niiden olevan.