Olen ihan tosi pahoillani että se meni nähtävästi taas tunteisiin.
Muistui mieleen tämä, olen ihan tosi pahoillani, että et lainauksista huolimatta ilmeisesti hahmota mitä ja miten kirjoitat. Olenkin tässä viestissä koittanut poistaa esteitä ymmärtämisen edestä käyttämällä parhaani mukaan samalla tyylillä. Joskaan en osannut ehkä kärjistää tarpeeksi.
Tuliko nyt taas tosi hyvä mieli kun sai taas ymmärtää ihan tahallaan väärin ja vähän nostaa omaa liberaaliegoa häijyn konservatiivin kustannuksella?
Jos kirjoittaa "mahdollisimman laajasti niitä kuuntelematta ja niistä välittämättä", niin lukija helposti muodostaa käsityksen, että kirjoittaja esittää väitteen "mahdollisimman laajasti niitä kuuntelematta ja niistä välittämättä". Internetissä auttaa, jos kirjoittaa mitä tarkoittaa, niin muutkin kuin 'häijyt konservatiivit' ymmärtää.
Mutta toki jos sinulla on jotain päinvastaista tietoa siitä että demokraatit vallassa ollessaan kuuntelevat ja huomioivat punaisten osavaltioiden asioita ihan tosi tosi paljon niin anna toki esimerkkejä siitä, koska minä en äkkiseltään muista yhtäkään sellaista.
Tuohon 'ihan tosi tosi paljon' läppään saitkin vastauksia. Kukapa niitä katastrofeja muistaisikaan ja miten niitä hoidettu. Olihan siellä se yksittäinen työntekijäkin.
Ja kuten siihen vastaukseen poimin linkkisi takaa, kolmasosa demareista ajoi osavaltiojohtoisuutta ihan sen Obaman aikana.