Lähinnä tässä hain sitä, että eivätkö ihmiset ole jo tympääntyneet Colbertin jankkaamiseen (ei ilmeisesti) ja että eikö kukaan siellä Trumpin hallinnossa jo tajua, että kannattaisi Trumpin hieman miettiä tai hallita, mitä suustaan päästää? Voisi niin kuin keskittyä siihen presidentin viran hoitoon, eikä antaa jatkuvasti kohuttavaa. Mieshän antaa näitä ammuksia Colbertille ja kamuille ihan suosilla, luulis sitä kaiken vouhotuksen keskellä jo tajuttavan, että ei mene putkeen? Mutta ilmeisesti Trump vetää sellaista Diili-pohjaista johtamista, kun potkuja jaetaan lähes päivittäin. Ongelma ei kuitenkaan lie hallinnon virkamiehissä niinkään, vaan itse suuressa johtajassa.
Kaikesta tästä vaan tulee se käsitys mulle, että ihmiset on ihan helvetin tyhmiä tuolla ison veden puolella, vaikka niinhän me olemme täälläkin. Meillä vaan ei ole maailman suurinta asearsenaalia ja talousvaltaa käskytettävänä. Ihmiskunnan älykkyys kaiken kaikkiaan vuonna 2017...
Kaikesta tästä vaan tulee se käsitys mulle, että ihmiset on ihan helvetin tyhmiä tuolla ison veden puolella, vaikka niinhän me olemme täälläkin. Meillä vaan ei ole maailman suurinta asearsenaalia ja talousvaltaa käskytettävänä. Ihmiskunnan älykkyys kaiken kaikkiaan vuonna 2017...