Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä ei ainakaan muuttumut 11->12 migraatiossa mikään jahka vaihtoi vanhan control centerin päälle. Nova launcher alla.Eilen tuli MIUI 12.0.2 tähän Mi 9T -luuriin. On kyllä kauhea tämä MIUI 12. Kai tähän tottuu, mutta ei kyllä pysty ymmärtämään että miksi näin piti mennä sotkemaan.
Huh, enpäs ehtinyt huomata tuollaista asetusta. Kiitos!Itsellä ei ainakaan muuttumut 11->12 migraatiossa mikään jahka vaihtoi vanhan control centerin päälle. Nova launcher alla.
Eilen tuli MIUI 12.0.2 tähän Mi 9T -luuriin. On kyllä kauhea tämä MIUI 12. Kai tähän tottuu, mutta ei kyllä pysty ymmärtämään että miksi näin piti mennä sotkemaan.
Varmaan iossilta apinoidun control centerin takia. Lisäksi animaatiot oli weeklyssä aika syöpäset stock launcherissa.Miksi kamala?
No voihan... Vaikea on asiakkaan mennä muuta todistamaan. Kuluttajaneuvojakaan ei taida auttaa kun on kai ulkomainen kauppa kyseessä. Eli myyjään vaan yhteyttä. Oliko luottokortilla maksettu?
Millaiset on ensikokeilut?Luuri saapui, asennuskalja jo korkattu!
Positiiviset! Fortnite pyörii paremmin kuin Galaxy S7:ssa! Eikä MIUI ole ollenkaan paha. Uudet MediaTekit tuhoaa suorituskyvyssä Qualcommin mopopiirit ihan huolella. Hämärävideosample. Gamingtesti.Millaiset on ensikokeilut?
Onko puhelimen versiolla väliä? Tilasin Xiaomi redmi 9 pron ja oletin puhelimen olevan eu-versio, mutta se onkin international. Jos olen ymmärtänyt oikein, niin eroja on mm valmiiksi asennettujen appien määrässä? RedMi-foorumia selatessa moni kuitenkin haluaa vaihtaa puhelimensa eu-romiin. Osaako joku selittää helposti, mitä etua tai haittaa eu-romin asentamisesta olisi? Sain itse selville, että tämä global tai kiina rom olisi vakaampi, mutta käyttöjärjestelmän kehitys ei ole yhtä nopeaa. Puhelin kyllä pelittää ainakin normikäytössä hyvin sen suurempia säätöjä. No olen aika pihalla näistä asioista.
xiaomi.eu on custom ROM. On myös Eurooppa ja Global ROM. Eroa ei oikeastaan ole Euroopan ja Global ROMilla. xiaomi.eu on taas custom ROM muokattu versio MIUIsta jossa ollaan korjattu bugeja ja ei mainoksia yms..Onko puhelimen versiolla väliä? Tilasin Xiaomi redmi 9 pron ja oletin puhelimen olevan eu-versio, mutta se onkin international. Jos olen ymmärtänyt oikein, niin eroja on mm valmiiksi asennettujen appien määrässä? RedMi-foorumia selatessa moni kuitenkin haluaa vaihtaa puhelimensa eu-romiin. Osaako joku selittää helposti, mitä etua tai haittaa eu-romin asentamisesta olisi? Sain itse selville, että tämä global tai kiina rom olisi vakaampi, mutta käyttöjärjestelmän kehitys ei ole yhtä nopeaa. Puhelin kyllä pelittää ainakin normikäytössä hyvin sen suurempia säätöjä. No olen aika pihalla näistä asioista.
Itse en ole käyttänyt, mutta ainahan on vähän kikkailua niiden kanssa ja eivät (ehkä) ole yhtä vakaita kun normaalit Xiaomin ROMit. Myös rikkoo SafetyNetin eli pankkisovelluksetNiin kuin sanoin olen aika pihalla voitteko suositella tuota custom romia?
xiaomi.eu kyllä läpäisee safetynet-testit, vaikka bootloader tietenkin on avattu. Ainakin Nordean pankkisovellukset toimivat, muista ei omaa kokemusta.Itse en ole käyttänyt, mutta ainahan on vähän kikkailua niiden kanssa ja eivät (ehkä) ole yhtä vakaita kun normaalit Xiaomin ROMit. Myös rikkoo SafetyNetin eli pankkisovellukset
Eli ei siis tarvi mitään magisk kikkailua? Tätä en tiennyt. Pitääpäs kattoa tätä xiaomi.euta sittenkinxiaomi.eu kyllä läpäisee safetynet-testit, vaikka bootloader tietenkin on avattu. Ainakin Nordean pankkisovellukset toimivat, muista ei omaa kokemusta.
Samoin Säästöpankin sovelluksetxiaomi.eu kyllä läpäisee safetynet-testit, vaikka bootloader tietenkin on avattu. Ainakin Nordean pankkisovellukset toimivat, muista ei omaa kokemusta.
Uusimmalla versiolla en ole vielä kokeillut mutta tosiaan vanhassa luurissa juuri näin. Ei mitään ongelmaa koko käyttöhistorian aikana vaikka eu-rom alusta asti.Eli ei siis tarvi mitään magisk kikkailua? Tätä en tiennyt. Pitääpäs kattoa tätä xiaomi.euta sittenkin
Ei valitettavasti ole mutta Xiaomin oma kanta on ainakin ollut, ettei vaikuta. Toisaalta aina toki ottaa jonkin tason riskin jos lukituksen avaa ja asentelee jotain muuta kuin alkuperäisen.onko käytännön kokemuksia Suomesta mitä bootloaderin unlockaus ja xiaomi.eu rommin käyttö vaikuttaa Xiaomin takuuseen raudan osalta?
Tietääkseni Xiaomilla ei ole Suomessa mitään omaa takuujärjestelyä, joten takuuta pitää kysellä jälleenmyyjiltä. Siis vaikka on aivan viralinen stock rom käytössä.onko käytännön kokemuksia Suomesta mitä bootloaderin unlockaus ja xiaomi.eu rommin käyttö vaikuttaa Xiaomin takuuseen raudan osalta?
Google paysta en tiedä, mutta ainakin Pivo toimii lähimaksuissa ilman ongelmia. Mi 8 ja uusin xiaomi.eu stable sisässä.toimiiko google pay? käytän päivittäin ja pitää toimii 100%
No nyt kyllä. Onko todellakin niin, että eu romilla pelaa ilman kikkailua OP mobiili sovellus.Uusimmalla versiolla en ole vielä kokeillut mutta tosiaan vanhassa luurissa juuri näin. Ei mitään ongelmaa koko käyttöhistorian aikana vaikka eu-rom alusta asti.
Ja siis testattu em lisäksi myös op + norski.
Viimeisessä luurissa ei ole vielä kokeiltu eli joku muu tosiaan vahvistanee, onko edelleen sama, ettei ole mitään ongelmia. Edellisen luurin kanssa ei tosiaan mikään pankkisovellus tökkinyt.No nyt kyllä. Onko todellakin niin, että eu romilla pelaa ilman kikkailua OP mobiili sovellus.
No nyt kyllä. Onko todellakin niin, että eu romilla pelaa ilman kikkailua OP mobiili sovellus.
Jokos olet saanut käyttöön? Itsellä joskus oli tuo pocon eka puhelin ja ilmoitusten kanssa oli niin perkeleesti säätöä että pistin sen myyntiin alle kuukaudessa. Olen itsekkin tuota pocoa miettinyt seuraavaksi luuriksi, kiinnostaisi vähän että miten nuo ilmoitukset yms toimii.Tilasin Poco F2 256GB, koska sille ei yksinkertaisesti ole vastaavaa kilpailijaa, kun tarkastellaan täysin peittävää näyttöä (popup camera), ja se ei kaareudu (plussaa ainakin käytön kannalta). Kaareutuvista näytöistä olen kuullut vain huonoa, vaikka näyttävätkin hyvältä. Pitkään meinasin ostaa Oneplus 7T Pro:n, mutta tässä on parempi prossu ja always on -näyttö. En usko, että 60hz näyttö ja pienempi reso vaikuttavat käytännössä niin paljoa, että sen takia kannattaisi valita Oneplus. Mitkään notchit/dropit ei tule kyseeseenkään pilaamaan näyttöä.
Saan vasta maanantaina. MIUI 12 on toivottavasti paremmin toimiva kuin mikä Poco F1:ssä. Täytyy tosiaan poistaa bloatware heti ensimmäisenä mitkä pystyy. Katsoo sitten pitääkö launcheri vaihtaa toiseen. Olisin voinut hommata mikä tahansa hinnan puolesta, mutta ei löytynyt parempaa näytön kannalta.
Mitä tilastot sanoo?Mi 9t:n akku menny ihan paskaksi. Aika tasan vuoden vanha ja nyt kun ottaa aamukahvin, selaa facen ja uutiset (30min-1h) on akkua menny 20%. Onko muilla samaa, vai onko tää vaan rikki..
Aika hurjalta kuullostaa. Onhan puhelin bootattu?android järjestelmä 55, 1% näyttö 12, fb 18