Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole itselläni käynyt noin kertaakaan android 10 eleellä. Painamallahan tuo ei aktivoidu, vaan pyyhkimällä.Niistäpä tuo just johtunee. Pyyhkäisy alhaalta...
Ei ole itselläni käynyt noin kertaakaan android 10 eleellä. Painamallahan tuo ei aktivoidu, vaan pyyhkimällä.
Ei varmasti lohduta, mutta tuo johtuu selvästi kirjoitustyylistä.Sepä minua suuresti lohduttaa... Pitää seurata, onko tuo herkempi tapahtumaan joissain sovelluksissa. Googlen näppis käytössä.
Ei varmasti lohduta, mutta tuo johtuu selvästi kirjoitustyylistä.
Tietoja puhelimesta>tekniset tiedot>tila.
Asetuksista voit etsiä asetuksia kun kirjoitat sinne ylös hakukenttään valitsemasi sanat.Juuri nokia ja samsung puhelimissa oli siellä mutta tässä ei näy vastaavan valikon tykönä. Joku tasku tila? tässä xiaomissa on päällä ja sen takia antaa tuota ilmoitusta mutta ei mitään hajua mistä se löytyy.
pistippäs pahan, en ole koskaan tarvinnut?magneetin tunnistus?
Tuolla näkyy kauan puhelin on ollut päällä.Juuri nokia ja samsung puhelimissa oli siellä mutta tässä ei näy vastaavan valikon tykönä. Joku tasku tila? tässä xiaomissa on päällä ja sen takia antaa tuota ilmoitusta mutta ei mitään hajua mistä se löytyy.
Onko muilla ongelmia tämän Koronavilkun kanssa MIUI 12:ssa? Ei tahdo tarkistaa onko altistumisia ilman koko puhelimen boottausta. Ilmeisesti joku virransäästö tai muu hieno ominaisuus jota en vaan löydä...
Mulla lähti toimii kun laitoin käynnistä automaattisesti ja ei rajoituksia virransäästöön.Sama juttu koronavilkun kanssa miui 11 käyttiksellä. Ei päivity ilman boottia.
Ja lähti täälläkin pelittää. Kiitos!Mulla lähti toimii kun laitoin käynnistä automaattisesti ja ei rajoituksia virransäästöön.
En ole asentanut vielä lasikalvoa, mutta sovittelin sitä tämän muovikalvon päälle ja siitä huolimatta puhelin osasi sormenjäljen lukea oikein!Nyt on ollut Mi 10 Lite 5G pidempään käytössä ja olen kyllä ihan pirun tyytyväinen.
Tämä ei yksinkertaisesti hidastele tai töki missään, vaan kaikki tapahtuu sulavasti ja silmänräpäyksessä. Akkukesto myös positiivinen yllätys ja itsellä tuntuu tulevan 6-7 tuntia käyttöaikaa yhdellä latauksella. Tuplasti edelliseen Huaweihin verrattuna. Tässä ilmeisesti myös järeämmät antennit, kun korvessa huonolla kuuluvuusalueella 4G antaa ihan eri nopeuksia kuin aiemmat puhelimet.
Kunnon kuoret tuli jo tilailtua Amazonista ja hyvältä tuntuu. Miten sormenjälkilukija toimii lasikalvon kanssa? Alkuperäinen suojakalvo on ihan ok, mutta sormenjäljet tuntuu jäävän helposti.
Saman suuntaista täällä?? Miui 12-päivitys on beeta asteella? Ei jatkoon!Olipa loistava miui 12-päivitys Mi note 10 Pro:n.
Joo, tämä tila ei minullakaan toiminut ensin alkuun, mutta minä asensin käyttiksen uudelleen ja tämä korjaantui.panoraamatila
Joo, tämä tila ei minullakaan toiminut ensin alkuun, mutta minä asensin käyttiksen uudelleen ja tämä korjaantui.
How to use Xiaomi MI Flash Tool Tietokoneen kautta uusi rom sisään. (täytyy olla oikea rom)Miten?
How to use Xiaomi MI Flash Tool Tietokoneen kautta uusi rom sisään. (täytyy olla oikea rom)
Joo, MIUI 12 julkaistaan pika puoliin. Toivottavasti tämä tekele toimisi kunnolla, kun moni on pettynyt?MIUI 12 tulee kuitenkin pian
Joo, MIUI 12 julkaistaan pika puoliin. Toivottavasti tämä tekele toimisi kunnolla, kun moni on pettynyt?
Mulla oli muitakin vikoja alkuperäisessä setupissa, joten poistin koko paskan
Nyt pelaa kamerakin loistavasti ja moni muukin vika korjaantui.
Kyllä.Onko Suomesta kivijalkakaupasta ostetuissa Xiaomeissa sama global rom kun jos tilaa Saksan Amazonista luurin jossa mainitaan global?
Jaahans tänään valui MI8lite puhelimeeni MIUI Global 12.0.3.0 vakaa käyttis. Saa nähdä. Ainakin alkuun pelannut ihan jees!
Mistähän kannattaisi tuo xiaomi poco x3 nfc tilata kun vaikuttaisi niin mielenkiintoiselta?
Alilta ite tilasin pari viikkoo sitten. Silloin joutu vielä tilaan kiinasta ja luuri ei saapunut vielä.Mistähän kannattaisi tuo xiaomi poco x3 nfc tilata kun vaikuttaisi niin mielenkiintoiselta?