On päivän selvää että sinä veljesi kanssa revittelette ohjaimia hieman toisella tapaa mitä keskiverto peluri. On jopa todennäköistä ettei kysyjä saa edes heikkoja One-ohjaimia rikki, mutta mistä tietää. Itse en ole koskaan mitään ohjaimia saanut mitenkään rikki, muuta kuin One-ohjainten RB-näppäimen pelaamalla Sekiroa ja Rocket Leagueta (nitro tuosta napista). Käsittelen laitteita yleisesti ottaen melko varoen. Kokemuksesi on silti lukemisen väärti, mutta perspektiivi tuntuu puuttuvan, sillä nuo olkanäppäinten hajoamiset ja aiemmin mainittu tattiongelma (drift) ovat yleisiä laajasti todettuja ongelmia. Tietenkään ei voi vannottaa että DS5-ohjain olisi hyvä ja kestävä koska minun DS4 oli, mutta noin ulkoisesti olen tarkastellut että olkanäppäinten toteutus lienee sama, eli pitäisi kestää, joten uskallan suositella tämän perusteella. Onko parempaakaan tarjolla?
Siitä ollaan laajalti yhtä mieltä ja itse voin myös vahvistaa, että Xbox 360 -ohjaimet ovat varsin laadukkaita. Tästä huolimatta, lainasin kerran joksikin aikaa sellaisen kaverilleni ja hän oli heti kyennyt revittelemään tattien kumit sileiksi, joten pelaajan toiminnalla on todellakin väliä. Olen kuitenkin sitä mieltä että tällaiset herkästi tippuvat ja kaikkien käsissä pyöriteltävät härpäkkeet pitäisi lähtökohtaisesti tehdä mahdollisimman kestäviksi, eli ei ole suotuisa edes DS4-ohjainten kestävyyden taso.