Jokainen saa tosiaan itse päättää millä alustalla Xbox-pelinsä pelaa. Mulle sekin on ihan sama haluaako joku pelata Xbox-pelejä ollenkaan, mutta tuollainen ladattujen statementtien käyttäminen ei kuulu mielestäni hyvään keskustelukulttuuriin. Kritiikkiä saa esittää ja kuuluukin, mutta ihmisten pitäisi mun mielestä miettiä ainakin kolme kertaa kannattaako sitä lähetä nappia painaa jos tarkoituksena ei ole kuin tuottaa viesti joka on helposti luettavissa "ilmaisen nälväilyn alustamiseksi".
Tässäkin threadissa on nähty moneen kertaan että keskustelu karkaa niin yli että modejen on puututtava asiaan. Itsekin kuulun tähän porukkaan joka omistaa sekä boksin että sitä järeämmän PC:n mutta enimmäkseen pelaan boksilla olohuoneessa sillä kokemus on kaikin puolin sohvalle optimoidumpi. Tietokoneella vietetyn työpäivän jälkeen ei juurikaan himota enää kotona jäpittää yhtään enempää, joten boksilla tulee siirryttyä.
Pelatkaa missä ja miten haluatte, mutta antakaa muidenkin tehdä niin.
Anteeksi offtopic ja rant. Otan nyt yhden kylmän Porterin kaapista ja siirryn Controlin pariin. Klo 18 pre-show. I'll see you on the other side.