Xbox Series X + Series S -keskusteluketju

Pari mielenkiintoista julkaisua mutta niistäkin oli vain tuota videota esillä, ei pelikuvaa.
(Stalker ja avowed)

Onkohan tuo Orin 120fps muuten ensimmäinen peli koskaan konsoleilla mikä on 120fps?
 
Tykkään Halo Infiniten "puhtaasta" grafiikasta. Ei liikaa efektejä pilaamassa kuvaa + 60fps. Tekstuurien puolesta kyllä oli vielä selvästi nyky-geniä.

Muuten melko tylsä show. Liikaa cinemaattisia trailereita jotka eivät mielestäni mitään tuo pelaajille, varsinkaan jos uusi IP. Esim Raren uuden pelin traileri oli nätti, mutta eipä se mitään kerro minkälainen peli sieltä on lopulta tulossa.
 
Pari mielenkiintoista julkaisua mutta niistäkin oli vain tuota videota esillä, ei pelikuvaa.
(Stalker ja avowed)

Onkohan tuo Orin 120fps muuten ensimmäinen peli koskaan konsoleilla mikä on 120fps?
Dirt 5 ja The Ascent on käsittääkseni 120fps

edit: Muokkasin 4K:n pois, kun en ollut varma oliko resoluutio varmasti varmistettu 4K:ksi noissa moodeissa, mutta 120fps löytyy.
 
Halo oli tosiaan ainoa josta näytettiin muutama minuutti oikeaa pelikuvaa, se ei kyllä erikoiselta näyttänyt. Forzaa odotan, julkaistaan sitten joskus.
1595524517858.png


Kieltämättä tulee edellinen konsolisukupolvi mieleen paikoitellen.
 
Halosta kyllä huomas että on kehitetty nykyiselle sukupolvelle.
Peli kattaus oli ihan hyvä, mutta "game play" oli vähissä, pitkälti traileria. Ei mitään veretseisauttavaa näytetty. Mutta ei näytetty PS5:n showssakaan.
 
Vaikea olla pettynyt tilaisuuteen, kun suurin osa ovat Microsoftin yksinoikeuksia - ainakin aluksi. Sen sijaan PS5 eventissä esiteltiin paljon pelejä myös Series X:lle, että siinä mielessä Microsoft onnistui hyvin tapahtuman tekemisessä. Pelikuvaa ei juurikaan näytetty ja tämä on suuri miinus, mutta hyviä pelejä senkin edestä, kuten Halo Infinite, Forza Motorsport, Everwild, The Medium, S.T.A.L.K.E.R. 2, Avowed ja Fable.
 
Halosta infoa. Päivittävät peliä vuosien aikana ja säteenseurantatuki tulee myöhemmin.


“Halo Infinite is the start of our platform for the future,” he said. “We want Infinite to grow over time, versus going to those numbered titles and having all that segmentation that we had before. It’s really about creating Halo Infinite as the start of the next ten years for Halo and then building that as we go with our fans and community.”

This does not mean that Halo Infinite is a live service game, a la Destiny. But it does mean that new story experiences will be told underneath Infinite’s umbrella, and it also means Infinite will be evolved technologically for quite a while. 343 confirmed that Infinite will get a free raytracing update sometime after launch.
 
Vaikea olla pettynyt tilaisuuteen, kun suurin osa ovat Microsoftin yksinoikeuksia - ainakin aluksi. Sen sijaan PS5 eventissä esiteltiin paljon pelejä myös Series X:lle, että siinä mielessä Microsoft onnistui hyvin tapahtuman tekemisessä. Pelikuvaa ei juurikaan näytetty ja tämä on suuri miinus, mutta hyviä pelejä senkin edestä, kuten Halo Infinite, Forza Motorsport, Everwild, The Medium, S.T.A.L.K.E.R. 2, Avowed ja Fable.
Molemmissa esityksissä oli aika monta timed exclusivea ("console launch exclusive"), mikä on vähän ikävää.
 
No en kyllä pelaajana näe siinä mitään etua, että kolmansien osapuolien pelit lukotetaan tietyksi ajaksi toisille alustoille. Alustanomistajien omien studioiden yksinoikeudet on asia erikseen.
Mitä etua sitten noista yksinoikeuksista on verrattuna tietyn ajan yksinoikeutena oleviin?
 
Hyvää settiä näyttää olevan tulossa Xbox Series X:lle. Testataan pelit day 1 Game Passin kautta ja jos ei miellytä niin sitten uninstall. :tup: Toivottavasti jo piakkoin pääsisi ennakkotilaamaan itse konsolin.
 
Oli tuossa yllättävän paljon sellaisia pelejä, mitkä kiinnostaa, etenkin verrattuna nykyisen sukupolven tarjontaan, eli positiiviset vaikutelmat jäi tilaisuudesta. Tyhjänpäiväinen skeida oli itse shown osalta myös minimissään.

Stalker 2, Obsidianin uusin peli ja Fable varmasti menevät testiin joko konsolilla tai koneella.
 
Halo: Infinite oli kyllä esityksen suurin pettymys ja harmillisesti vähän kyllä latisti ainakin omalta osalta myös osin koko loppushow.

Ei tässä nyt varsinaisesti konsolikauppaan olla ryntämäässä vielä, mutta ilahduttavan monipuolinen setti kaikenlaista.
 
Mitä etua sitten noista yksinoikeuksista on verrattuna tietyn ajan yksinoikeutena oleviin?

Ihanko tosissasi kysyt? Voisin vaikka lyödä vasemmasta kassista vetoa että Halo Infinite ei olisi näyttänyt tuollaiselta räpellykseltä kuin se on nyt, jos se olisi kehitetty ainoastaan next-gen laitteet huomioiden.

EdoLpfFXgAIAeRr


Kyseessä pitäisi olla siis MS:n lippulaivafranchise ja viiden vuoden kehitystyön jälkeen ollaan tässä pisteessä? Mitä ihmettä siellä 343i:llä on oikein tehty koko tämän ajan? Missä tämä Series X optimointi nyt näkyy pelin osalta? "Peli hyödyntää täysin Series X:n tehoja", uskokoon ken tahtoo. :D Näemmä Sea of Thievesin aloittama trendi Game Pass -pelien ilmiselvästi raakileena julkaistavana saa jatkoa nyt Halon osalta. Ilmeisesti sentään sprint on älytty jättää pois peliä pilaamasta. Halofanina olen todella pettynyt näkemääni.

Jotenkin jää sellainen kuva pelistä tällä hetkellä, että on haluttu lähteä apinoimaan Destinyä avointa pelimaailmaa tavoitellessa. Mikä on tämän lisäarvo itse pelille? Eikö jo Doom 2016 näyttänyt miten viihdyttäväksi "putkijuoksu" voidaan tehdä sopivalla sandboxilla ja pelin pacingilla?
 
Viimeksi muokattu:
Halosta infoa. Päivittävät peliä vuosien aikana ja säteenseurantatuki tulee myöhemmin.
Ihanko tosissasi kysyt? Voisin vaikka lyödä vasemmasta kassista vetoa että Halo Infinite ei olisi näyttänyt tuollaiselta räpellykseltä kuin se on nyt, jos se olisi kehitetty ainoastaan next-gen laitteet huomioiden.

EdoLpfFXgAIAeRr


Kyseessä pitäisi olla siis MS:n lippulaivafranchise ja viiden vuoden kehitystyön jälkeen ollaan tässä pisteessä? Mitä ihmettä siellä 343i:llä on oikein tehty koko tämän ajan? Missä tämä Series X optimointi nyt näkyy pelin osalta? "Peli hyödyntää täysin Series X:n tehoja", uskokoon ken tahtoo. :D Näemmä Sea of Thievesin aloittama trendi Game Pass -pelien ilmiselvästi raakileena julkaistavana saa jatkoa nyt Halon osalta. Ilmeisesti sentään sprint on älytty jättää pois peliä pilaamasta. Halofanina olen todella pettynyt näkemääni.

Jotenkin jää sellainen kuva pelistä tällä hetkellä, että on haluttu lähteä apinoimaan Destinyä avointa pelimaailmaa tavoitellessa. Mikä on tämän lisäarvo itse pelille? Eikö jo Doom 2016 näyttänyt miten viihdyttäväksi "putkijuoksu" voidaan tehdä sopivalla sandboxilla ja pelin pacingilla?
Haiskahtaa ehkä siltä että on tullut "ylempää" määräys että Halo on oltava launchissa, joten pelin featuresetti voi olla vähän laiha. Tähän viittaa myös puheet "tulevaisuuden platformista jota päivitellään 10v". Joopa joo, Microsoftihan on tunnettu näistä tyhjistä pelialustoista joita kehitellään launchin jälkeen sellaiseksi mitä niiden piti olla (tapaus sea of thieves).
 
Ehkä kannatta odottaa että peli tulee pihalle ja tuomita vasta sitten. Eikös tarina ja 60fps ollu tärkeä eräille? Niitä voi olla viellä luvassa.

Muutenkin peli on selvästi suuniteltu alunperin onelle, joten kauheaa next gen grafiikka oli suht turha odottaa.

Eikä peliä travitse edes ostaa, gamepassin kautta kokeilemaan. :thumbsup: nyt sitä sisältöä sinne tulee :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Siis olenko ainut, jonka mielestäni on hyvä vaan, että kaikki ylimääräinen tilpehööri jätetään pois, jotta ruudunpäivitys voisi olla korkeampi? :rofl: Voin sanoa näin suurena Halo-fanina, että Infiniteä odotan enemmän kuin kuuta nousevaa. Gameplay näytti hyvältä ja tasaiselta, ei voisi siis vähempääkään kiinnostaa grafiikka siinä tapauksessa.

Series X:lla peli tulee varmasti toimimaan 4k ja tasaisella 60 fps:n ruudunpäivityksellä. :tup:
 
Ihan hyvältähän tuo Halo näytti gameplayn osalta, vaikutti enemmän paluulta vanhaan Haloon jonka takia se ensimmäinen boksi piti aikanaan hankkia. Nelonen jäi kesken ja vitosta en ole edes jaksanut kokeilla, joten aika kehno track record 343i:lla toistaiseksi on. Katsotaan josko muuttuu, varmaan tuo XSX tulee hankittua kakkoskonsoliksi Switchin kaveriksi jossain välissä.
 
Haiskahtaa ehkä siltä että on tullut "ylempää" määräys että Halo on oltava launchissa, joten pelin featuresetti voi olla vähän laiha. Tähän viittaa myös puheet "tulevaisuuden platformista jota päivitellään 10v". Joopa joo, Microsoftihan on tunnettu näistä tyhjistä pelialustoista joita kehitellään launchin jälkeen sellaiseksi mitä niiden piti olla (tapaus sea of thieves).

Jep, siltä kovasti näyttäisi. Nyt sitten kauhulla odotetaan minkälainen clusterfuck moninpeli on tällä hetkellä, jos oletettavasti valmiimpaa tuotetta oltiin esittelemässä. :eek:

Ehkä kannatta odottaa että peli tulee pihalle ja tuomita vasta sitten. Eikös tarina ja 60fps ollu tärkeä eräille? Niitä voi olla viellä luvassa.

Muutenkin peli on selvästi suuniteltu alunperin onelle, joten kauheaa next gen grafiikka oli suht turha odottaa.

Eikös täällä tietäjät huudellu kovaan ääneen kuinka tämä useammalle laitteelle kehitys ei vaikuta Series X:n tuotoksiin, kun tätä aiemmin pohdin ketjussa? Sen kuin vaan slideriä kääntää toiseen ääripäähän niin Series X -tason graffat on siinä, eiku... :think:

Siis olenko ainut, jonka mielestäni on hyvä vaan, että kaikki ylimääräinen tilpehööri jätetään pois, jotta ruudunpäivitys voisi olla korkeampi? :rofl: Voin sanoa näin suurena Halo-fanina, että Infiniteä odotan enemmän kuin kuuta nousevaa. Gameplay näytti hyvältä ja tasaiselta, ei voisi siis vähempääkään kiinnostaa grafiikka siinä tapauksessa.

Series X:lla peli tulee varmasti toimimaan 4k ja tasaisella 60 fps:n ruudunpäivityksellä. :tup:

Toki näin, nyt täytyy vaan ymmärtää se seikka että Series X:ssä on väittämän mukaan reilusti enemmän vääntöä kuin aiemman genin laitteissa jolloin moisille kompromisseille ei olisi vastaavaa tarvetta. Siksipä pelin karu ulkonäkö pisti ihmetyttämään, etenkin kun kyseessä on Mikkiksen lippulaiva-franchise.
 
Jep, siltä kovasti näyttäisi. Nyt sitten kauhulla odotetaan minkälainen clusterfuck moninpeli on tällä hetkellä, jos oletettavasti valmiimpaa tuotetta oltiin esittelemässä. :eek:



Eikös täällä tietäjät huudellu kovaan ääneen kuinka tämä useammalle laitteelle kehitys ei vaikuta Series X:n tuotoksiin, kun tätä aiemmin pohdin ketjussa? Sen kuin vaan slideriä kääntää toiseen ääripäähän niin Series X -tason graffat on siinä, eiku... :think:

Eikai kukaan väittänyt ettei se vaikuta? Itse olen ollut sitä mieltä että kyseiset pelit on alunperin suuniteltu onen ehdoilla ja series x oletaan irti mitä saadaan.


Innolla odotan uutta haloa.
 
Eikös täällä tietäjät huudellu kovaan ääneen kuinka tämä useammalle laitteelle kehitys ei vaikuta Series X:n tuotoksiin, kun tätä aiemmin pohdin ketjussa? Sen kuin vaan slideriä kääntää toiseen ääripäähän niin Series X -tason graffat on siinä, eiku... :think:
Itsekin olen lukenut tämän saman selityksen täältä ja miten kävikään.
 
Itsekin olen lukenut tämän saman selityksen täältä ja miten kävikään.

Lainauksia? Series S:n vaikuttamattomuudesta olen kyllä ainakin minä esittänyt mielipiteeni. Genien välillähän on ihan eri tason CPU:tkin? Kyllähän työllä saa vaikka mitä aikaan, mutta jos mitään eroa ei olisi, niin kaikki pelithän kannattaisi julkaista Series X:n lisäksi myös nykygenille. Eikös siinä nyt ollut se about vuosi jolloin odotettavissa pelejä molemmille? (Muistelen jotain ihmeellistä inttämistä vuosista?)
 
Näyttää että pelejä ei lanseeraukseen oikein saada, sama juttu ollut aikaisempien Xbox-sukupolvien vaihtuessa. Kiirettä konsolikaupoille ei ole.
 
Eikös siinä nyt ollut se about vuosi jolloin odotettavissa pelejä molemmille? (Muistelen jotain ihmeellistä inttämistä vuosista?)
En tiedä, mitä inttämistä on ollut, mutta viikko sitten Phil Spencer viittasi kahteen seuraavaan vuoteen:
You won’t be forced into the next generation. We want every Xbox player to play all the new games from Xbox Game Studios. That’s why Xbox Game Studios titles we release in the next couple of years—like Halo Infinite—will be available and play great on Xbox Series X and Xbox One. We won’t force you to upgrade to Xbox Series X at launch to play Xbox exclusives.

Mikä on vähän outoa, kun ainakin Forza Motorsport ilmeisesti julkaistaan 2021 VentureBeatin mukaan eikä se tule enää Xbox Onelle.
 
Oli väittänyt tai ei niin tekeekö se nyt pelistä sitten automaattisesti huonon?

No ei tuota voi hyvällä tahdollakaan sanoa lupaavaksi. Katsos vaikka kohdasta 5:00 eteenpäin, äijä seisoo keskellä vihulaumaa ja jokainen odottaa kiltisti vuoroaan että voi ampua pelaajaa, kokeiles vastaavaa Bungien Haloissa? :D Näemmä pelin tekoälykin apinoitu Destinystä suoraan, ei helvetti. :facepalm:

DF:n otos pelistä tulee olemaan karua luettavaa:



En tiedä, mitä inttämistä on ollut, mutta viikko sitten Phil Spencer viittasi kahteen seuraavaan vuoteen:


Mikä on vähän outoa, kun ainakin Forza Motorsport ilmeisesti julkaistaan 2021 VentureBeatin mukaan eikä se tule enää Xbox Onelle.

Näitä ristiriitaisuuksia kun löytyy Spencerin sanomisista vaikka millä mitalla, täytyy pitää vaan mielessä että kaverihan on loppupeleissä myyntimies vaikka peruspelaajaa esittääkin. Onhan se koomista että ensin luvataan pelien tulevan myös Xbox Onelle, mutta sitten ei näin kuitenkaan ole. Toisaalta eipä tämä yllätä kun juuri viestinnän epäselvyyteen MS kompastui myös vuonna 2014, näemmä tästä ei edelleenkään ole otettu opiksi, harmin paikka.
 
Viimeksi muokattu:
Haiskahtaa ehkä siltä että on tullut "ylempää" määräys että Halo on oltava launchissa, joten pelin featuresetti voi olla vähän laiha. Tähän viittaa myös puheet "tulevaisuuden platformista jota päivitellään 10v". Joopa joo, Microsoftihan on tunnettu näistä tyhjistä pelialustoista joita kehitellään launchin jälkeen sellaiseksi mitä niiden piti olla (tapaus sea of thieves).
Ilmeisesti oikea suunta kun Sea of Thieves näyttää kiinostavan ihmisiä

 
Huomautus - olkiukkoilu, älä pistä sanoja toisen käyttäjän suuhun
Ilmeisesti oikea suunta kun Sea of Thieves näyttää kiinostavan ihmisiä


Eli mielestäsi on ok julkaista pelit täysin raakileina? SoT kun on julkaistu yli 2 vuotta sitten, hyvä että edes nyt se on saatu pelattavaan kuntoon.

Itse väitän että ilman Game Passia Infiniteä ei julkaistaisi konsolin launchissa noin heikossa hapessa olevana. Katsopas huviksesi vaikka tuota vuoden 2018 Slipspace enginen tech demoa, eroa nyt nähdyllä ja tech demolla on kuin yöllä ja päivällä:



Olisi ollut mielenkiintoista kuulla minkälaisella koneella demoa pyöritettiin, niin voisi arvioida minkälaiseen lopputulokseen puhtaalla Series X toteutuksella oltaisiin päästy.
 
Huomautus - jätä tämä provosoiva alentava sävy pois keskustelusta
Eikös täällä tietäjät huudellu kovaan ääneen kuinka tämä useammalle laitteelle kehitys ei vaikuta Series X:n tuotoksiin, kun tätä aiemmin pohdin ketjussa? Sen kuin vaan slideriä kääntää toiseen ääripäähän niin Series X -tason graffat on siinä, eiku... :think:
Ikävä ettei ymmärryksesi riitä.
Väännetään sulle rautalangasta!

Jos peli tehdään korkealle tasolle, sitä on helppo heikontaa siitä. Sen sijaan heikkoa tuotetta, ei ole helppo parantaa. Ei se Unreal Engine 4:n pelikään näytä Next Geniltä, jos sen laittaa noihin tuleviin konsoleihin. Sen sijaan Unreal 5:lla tehdyt pelitä näyttävät hyviltä uusissa konsoleissa, mutta ne saa helposti myös pyörimään vanhoilla konsoleilla.
 
Huomautus - ei keskustella toisista käyttäjistä
Mielipiteitä on monia ja saa ollakkin, mut parilla nimimerkillä on selkeä agenda, joka on tullut jo selväksi. Aiheuttavat pelkkää ripulia tähän ketjuun.

Itse olen jo verkkokauppa.comiin ennakkotilauksen laittanut. Saas nähä milloin saavat jotain toimitettavaa ja mikä lie hinta. Toivon, että alle 500e, mut alle 600e on ok. Jos menee yli 600e, nii jään odotteleen.
edit: tiedän kyl, että marraskuussa todennäköisesti alkaa boksit liikkua kuluttajille, verkkokaupalla ei silti välttis tarpeeksi laitteita ole ekassa erässä.
 
Ikävä ettei ymmärryksesi riitä.
Väännetään sulle rautalangasta!

Jos peli tehdään korkealle tasolle, sitä on helppo heikontaa siitä. Sen sijaan heikkoa tuotetta, ei ole helppo parantaa. Ei se Unreal Engine 4:n pelikään näytä Next Geniltä, jos sen laittaa noihin tuleviin konsoleihin. Sen sijaan Unreal 5:lla tehdyt pelitä näyttävät hyviltä uusissa konsoleissa, mutta ne saa helposti myös pyörimään vanhoilla konsoleilla.

Nyt ehkä kannattaa miettiä hetken haluako lukita moisen lausunnon? :think:

Vai onko mielestäsi esim. Unreal Nelosella tehty Gears of War 5 ruma peli näihin tänään nähtyihin peleihin verrattuna? Siitähän ei ole mitään takeita että UE5 enginellä tehdyt pelit a) edes ylipäätään pyörivät kunnolla vanhemmalla raudalla ja/tai b) näyttävältä ylipäätään miltään kun rautatuki featureilta puuttuu.

Ei sinun minulle tarvitse selittää että pökälettä kuorruttamalla sisältö on edelleen sitä itseään. Sensijaan lausuntosi pelkästä säteenseurannan lisäämisestä Halon nextgen -ulkoasun saamiseksi kertoo minulle että aiheesta kanssasi jatkokeskustelu on hedelmätöntä, kun nyt nähdyn perusteella pelissä aika paljon pahempia ongelmia visuaalisella osastolla kuin puuttuva RT-toteutus.
 
Hyvää settiä näyttää olevan tulossa Xbox Series X:lle. Testataan pelit day 1 Game Passin kautta ja jos ei miellytä niin sitten uninstall. :tup: Toivottavasti jo piakkoin pääsisi ennakkotilaamaan itse konsolin.

Saahan tuota jo kahdesta paikkaa ennakkotilattua, vaikkei ns. virallinen ennakkomyynti olekaan alkanut. Varmasti Microsoftilla ja Sonyllakin tiedossa et erinäköset liikkeet on noita varauksia antaneet tehdä jo pitempään, joten nähtäväksi jää onko kummallakin takataskussa joku ns. oman kaupan kautta tehtävä ennakkovaraus jossa olis sit enemmän laitteita tarjolla kuin jälleenmyyjillä.

Tuli kanssa myös vähän kateltua tota marraskuun alkupuoliskoa, siellä on aika tiheetä julkasuajankohtien kanssa etenkin tossa 12-19 päivä. AC Valhalla, Cyberpunk 2077 ja Yakuza 7 osuu kaikki tohon aikavälille, ja Microsoftilla on markkinointioikeudet jokaiseen näistä. Tästä voi toki jokainen vetää omat johtopäätöksensä, mutta kiinnitti vaan huomion tuollainen rykelmä.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt ehkä kannattaa miettiä hetken haluako lukita moisen lausunnon? :think:

Vai onko mielestäsi esim. Unreal Nelosella tehty Gears of War 5 ruma peli näihin tänään nähtyihin peleihin verrattuna? Siitähän ei ole mitään takeita että UE5 enginellä tehdyt pelit a) edes ylipäätään pyörivät kunnolla vanhemmalla raudalla ja/tai b) näyttävältä ylipäätään miltään kun rautatuki featureilta puuttuu.

Ei sinun minulle tarvitse selittää että pökälettä kuorruttamalla sisältö on edelleen sitä itseään. Sensijaan lausuntosi pelkästä säteenseurannan lisäämisestä Halon nextgen -ulkoasun saamiseksi kertoo minulle että aiheesta kanssasi jatkokeskustelu on hedelmätöntä, kun nyt nähdyn perusteella pelissä aika paljon pahempia ongelmia visuaalisella osastolla kuin puuttuva RT-toteutus.
Ymmärsit varmasti mitä tarkoitin. Ja säteenseuranna lisäys saa ihemitä aikaan. Vertaa esim Minecraft ja Minecraft RTX. Tai jopa original Doom ja Doom RTX.
 
Ei ollut mitään säväyttävää meikäläiselle. Forza tietysti, mutta jos siihen ei vieläkään saada sisältöä niin meh. Fablea kyllä odotan.
Mitä tarkoitat Forzan sisällöllä?
Ilmeisesti sentään sprint on älytty jättää pois peliä pilaamasta. Halofanina olen todella pettynyt näkemääni.
Jaa et edes katsonut tuota gameplay-traileria ja olet huutelemassa pelistä. Sprinttasi meinaan moneen kertaan trailerin aikana.
 
Mitä tarkoitat Forzan sisällöllä?

Sitä, että siihen olisi kiva saada kunnon kausia/sarjoja. Näissä olisi sitten aika-ajot ym. Nykyisellään lähdetään jostain viimeisestä ruudusta, ajellaan viisi kierrosta ja tavoitteena suoriutua kolmen parhaan joukkoon. Tätä sitten muutama rata jonka jälkeen palkinnoksi auto ja homma toistuu taas seuraavilla radoilla.
 
Varmaan itsellä sykähdytti WH40K Darktide eniten. Vaikka teaseri oli, sai ainaki mielikuvituksen laukkaamaan, kun Vermintiden kehittäjiltä.
 
No ei tuota voi hyvällä tahdollakaan sanoa lupaavaksi. Katsos vaikka kohdasta 5:00 eteenpäin, äijä seisoo keskellä vihulaumaa ja jokainen odottaa kiltisti vuoroaan että voi ampua pelaajaa, kokeiles vastaavaa Bungien Haloissa? :D Näemmä pelin tekoälykin apinoitu Destinystä suoraan, ei helvetti. :facepalm:

DF:n otos pelistä tulee olemaan karua luettavaa:





Näitä ristiriitaisuuksia kun löytyy Spencerin sanomisista vaikka millä mitalla, täytyy pitää vaan mielessä että kaverihan on loppupeleissä myyntimies vaikka peruspelaajaa esittääkin. Onhan se koomista että ensin luvataan pelien tulevan myös Xbox Onelle, mutta sitten ei näin kuitenkaan ole. Toisaalta eipä tämä yllätä kun juuri viestinnän epäselvyyteen MS kompastui myös vuonna 2014, näemmä tästä ei edelleenkään ole otettu opiksi, harmin paikka.


Ihan hyvin DF sanoo, eikös sitä peliä jo aikoinaan onelle odotettu? Eli onen peli mikä saa sitten series x päivityksen.

Itse muistan että microsoft on puhunut vuodesta tai kahdesta kun pelit toimii onella, ei pelkästään kahdesta vuodesta.

 
Halossa kai selvää tuo ettei ole voitu mennä all out, jos pitää Onellakin toimia. Forzassa taas tuo että suoraan XbSX:lle varmasti mahdollistaa herkut.
 
Ei tässä mitään ihmeitä odoteta, tulis ny toimiva konsoli niin menisi muutaman vuoden taas, ja jos nhl saataisiin 22 jo uudelle konsolille
 
Tykkäsin paljon siitä, että first party pelit ovat 4k ja 60fps.
 
Olihan pettymys tuo eilinen show. Miten uusi Halo voi olla noin ruma jos vertaa vaikkapa Xbox One X Gears 5 peliin? Entä missä gameplay muista peleistä?
 
Miten uusi Halo voi olla noin ruma jos vertaa vaikkapa Xbox One X Gears 5 peliin?
Veikkaan että syynä on Xbox onen 1080/30 vs 1080/60.

Gearsithan aina olleet se mäsän "muskeli" peli kun Halot taas suuntautuneet aina enemmän nopeatempoisempaan räiskintään jolloin FPS:llä on väliä.
 
Jaa et edes katsonut tuota gameplay-traileria ja olet huutelemassa pelistä. Sprinttasi meinaan moneen kertaan trailerin aikana.

Joo en tietenkään katsonut, muuten vaan täällä huutelen. :facepalm:

Moninpeliin lähinnä viittasin sprintin poistolla, ei ketään kiinnosta pelihahmon kykyjen balanssi yksinpelin osalta. Tuossa aiheesta lisää:



Sprint on pelimekaniikkana täysin turha, jos sitä kompensoidaan keinotekoisesti kasvattamalla pelikentän kokoa. Lopputulemana sinulla on vähemmän gameplay-valintoja pelin suhteen, kun suojien latautuminen oli sidoksissa sprintin käyttöön vrt. aiemmat halot.
 
Open world Halo kuulostaa ihan kiehtovalta, mutta ei kyllä sykähdyttänyt tuo gameplay-traileri. Eniten itseä häiritsi ulkoasu. Näytti omaan makuun liian piirrosmaiselta. Tekstuuritkin erikoisia, esim brutejen ja eliten haarniskat näytti kovin muovisilta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 176
Viestejä
4 488 685
Jäsenet
74 164
Uusin jäsen
wesseli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom