Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dirt 5 ja The Ascent on käsittääkseni 120fpsPari mielenkiintoista julkaisua mutta niistäkin oli vain tuota videota esillä, ei pelikuvaa.
(Stalker ja avowed)
Onkohan tuo Orin 120fps muuten ensimmäinen peli koskaan konsoleilla mikä on 120fps?
Halo oli tosiaan ainoa josta näytettiin muutama minuutti oikeaa pelikuvaa, se ei kyllä erikoiselta näyttänyt. Forzaa odotan, julkaistaan sitten joskus.
Ei taida tehdä sitä virhettä enää että Sony sitten voi tulla ja sanoo että se on halvempiFable! Kertois ny sen hinnnan mitä konsoli maksaa fable gamepassis
“Halo Infinite is the start of our platform for the future,” he said. “We want Infinite to grow over time, versus going to those numbered titles and having all that segmentation that we had before. It’s really about creating Halo Infinite as the start of the next ten years for Halo and then building that as we go with our fans and community.”
This does not mean that Halo Infinite is a live service game, a la Destiny. But it does mean that new story experiences will be told underneath Infinite’s umbrella, and it also means Infinite will be evolved technologically for quite a while. 343 confirmed that Infinite will get a free raytracing update sometime after launch.
Säteenseurantaa itsekkin toivoin kun gameplay traileria katsoin. Varmasti tulee sen avulla näyttämään tarpeeksi Next Geniltä.Halosta infoa. Päivittävät peliä vuosien aikana ja säteenseurantatuki tulee myöhemmin.
Molemmissa esityksissä oli aika monta timed exclusivea ("console launch exclusive"), mikä on vähän ikävää.Vaikea olla pettynyt tilaisuuteen, kun suurin osa ovat Microsoftin yksinoikeuksia - ainakin aluksi. Sen sijaan PS5 eventissä esiteltiin paljon pelejä myös Series X:lle, että siinä mielessä Microsoft onnistui hyvin tapahtuman tekemisessä. Pelikuvaa ei juurikaan näytetty ja tämä on suuri miinus, mutta hyviä pelejä senkin edestä, kuten Halo Infinite, Forza Motorsport, Everwild, The Medium, S.T.A.L.K.E.R. 2, Avowed ja Fable.
Miksi tuo on ikävää sinulle?Molemmissa esityksissä oli aika monta timed exclusivea ("console launch exclusive"), mikä on vähän ikävää.
No en kyllä pelaajana näe siinä mitään etua, että kolmansien osapuolien pelit lukotetaan tietyksi ajaksi toisille alustoille. Alustanomistajien omien studioiden yksinoikeudet on asia erikseen.Miksi tuo on ikävää sinulle?
Mitä etua sitten noista yksinoikeuksista on verrattuna tietyn ajan yksinoikeutena oleviin?No en kyllä pelaajana näe siinä mitään etua, että kolmansien osapuolien pelit lukotetaan tietyksi ajaksi toisille alustoille. Alustanomistajien omien studioiden yksinoikeudet on asia erikseen.
Mitä etua sitten noista yksinoikeuksista on verrattuna tietyn ajan yksinoikeutena oleviin?
Halosta infoa. Päivittävät peliä vuosien aikana ja säteenseurantatuki tulee myöhemmin.
Haiskahtaa ehkä siltä että on tullut "ylempää" määräys että Halo on oltava launchissa, joten pelin featuresetti voi olla vähän laiha. Tähän viittaa myös puheet "tulevaisuuden platformista jota päivitellään 10v". Joopa joo, Microsoftihan on tunnettu näistä tyhjistä pelialustoista joita kehitellään launchin jälkeen sellaiseksi mitä niiden piti olla (tapaus sea of thieves).Ihanko tosissasi kysyt? Voisin vaikka lyödä vasemmasta kassista vetoa että Halo Infinite ei olisi näyttänyt tuollaiselta räpellykseltä kuin se on nyt, jos se olisi kehitetty ainoastaan next-gen laitteet huomioiden.
Kyseessä pitäisi olla siis MS:n lippulaivafranchise ja viiden vuoden kehitystyön jälkeen ollaan tässä pisteessä? Mitä ihmettä siellä 343i:llä on oikein tehty koko tämän ajan? Missä tämä Series X optimointi nyt näkyy pelin osalta? "Peli hyödyntää täysin Series X:n tehoja", uskokoon ken tahtoo. Näemmä Sea of Thievesin aloittama trendi Game Pass -pelien ilmiselvästi raakileena julkaistavana saa jatkoa nyt Halon osalta. Ilmeisesti sentään sprint on älytty jättää pois peliä pilaamasta. Halofanina olen todella pettynyt näkemääni.
Jotenkin jää sellainen kuva pelistä tällä hetkellä, että on haluttu lähteä apinoimaan Destinyä avointa pelimaailmaa tavoitellessa. Mikä on tämän lisäarvo itse pelille? Eikö jo Doom 2016 näyttänyt miten viihdyttäväksi "putkijuoksu" voidaan tehdä sopivalla sandboxilla ja pelin pacingilla?
Haiskahtaa ehkä siltä että on tullut "ylempää" määräys että Halo on oltava launchissa, joten pelin featuresetti voi olla vähän laiha. Tähän viittaa myös puheet "tulevaisuuden platformista jota päivitellään 10v". Joopa joo, Microsoftihan on tunnettu näistä tyhjistä pelialustoista joita kehitellään launchin jälkeen sellaiseksi mitä niiden piti olla (tapaus sea of thieves).
Ehkä kannatta odottaa että peli tulee pihalle ja tuomita vasta sitten. Eikös tarina ja 60fps ollu tärkeä eräille? Niitä voi olla viellä luvassa.
Muutenkin peli on selvästi suuniteltu alunperin onelle, joten kauheaa next gen grafiikka oli suht turha odottaa.
Siis olenko ainut, jonka mielestäni on hyvä vaan, että kaikki ylimääräinen tilpehööri jätetään pois, jotta ruudunpäivitys voisi olla korkeampi? Voin sanoa näin suurena Halo-fanina, että Infiniteä odotan enemmän kuin kuuta nousevaa. Gameplay näytti hyvältä ja tasaiselta, ei voisi siis vähempääkään kiinnostaa grafiikka siinä tapauksessa.
Series X:lla peli tulee varmasti toimimaan 4k ja tasaisella 60 fps:n ruudunpäivityksellä.
Jep, siltä kovasti näyttäisi. Nyt sitten kauhulla odotetaan minkälainen clusterfuck moninpeli on tällä hetkellä, jos oletettavasti valmiimpaa tuotetta oltiin esittelemässä.
Eikös täällä tietäjät huudellu kovaan ääneen kuinka tämä useammalle laitteelle kehitys ei vaikuta Series X:n tuotoksiin, kun tätä aiemmin pohdin ketjussa? Sen kuin vaan slideriä kääntää toiseen ääripäähän niin Series X -tason graffat on siinä, eiku...
Itsekin olen lukenut tämän saman selityksen täältä ja miten kävikään.Eikös täällä tietäjät huudellu kovaan ääneen kuinka tämä useammalle laitteelle kehitys ei vaikuta Series X:n tuotoksiin, kun tätä aiemmin pohdin ketjussa? Sen kuin vaan slideriä kääntää toiseen ääripäähän niin Series X -tason graffat on siinä, eiku...
Spencer väittänyt, ja tietenkin boxi fanit.Eikai kukaan väittänyt ettei se vaikuta? Itse olen ollut sitä mieltä että kyseiset pelit on alunperin suuniteltu onen ehdoilla ja series x oletaan irti mitä saadaan.
Spencer väittänyt, ja tietenkin boxi fanit.
Itsekin olen lukenut tämän saman selityksen täältä ja miten kävikään.
En tiedä, mitä inttämistä on ollut, mutta viikko sitten Phil Spencer viittasi kahteen seuraavaan vuoteen:Eikös siinä nyt ollut se about vuosi jolloin odotettavissa pelejä molemmille? (Muistelen jotain ihmeellistä inttämistä vuosista?)
You won’t be forced into the next generation. We want every Xbox player to play all the new games from Xbox Game Studios. That’s why Xbox Game Studios titles we release in the next couple of years—like Halo Infinite—will be available and play great on Xbox Series X and Xbox One. We won’t force you to upgrade to Xbox Series X at launch to play Xbox exclusives.
Oli väittänyt tai ei niin tekeekö se nyt pelistä sitten automaattisesti huonon?
En tiedä, mitä inttämistä on ollut, mutta viikko sitten Phil Spencer viittasi kahteen seuraavaan vuoteen:
You Are the Future of Gaming - Xbox Wire
Games are a source of joy, inspiration, and social connection. They have the power to bring us together, create empathy, and strengthen our social fabric. As we prepare for the next generation, our efforts to make gaming more inclusive, more immersive, more connected, and more social are as...news.xbox.com
Mikä on vähän outoa, kun ainakin Forza Motorsport ilmeisesti julkaistaan 2021 VentureBeatin mukaan eikä se tule enää Xbox Onelle.
Ilmeisesti oikea suunta kun Sea of Thieves näyttää kiinostavan ihmisiäHaiskahtaa ehkä siltä että on tullut "ylempää" määräys että Halo on oltava launchissa, joten pelin featuresetti voi olla vähän laiha. Tähän viittaa myös puheet "tulevaisuuden platformista jota päivitellään 10v". Joopa joo, Microsoftihan on tunnettu näistä tyhjistä pelialustoista joita kehitellään launchin jälkeen sellaiseksi mitä niiden piti olla (tapaus sea of thieves).
Ilmeisesti oikea suunta kun Sea of Thieves näyttää kiinostavan ihmisiä
Sea of Thieves on elinvoimaisempi kuin koskaan – pelaajia jo yli 15 miljoonaa kappaletta
Raren piraattiseikkailu Sea of Thieves jatkaa kasvamistaan, sillä studio on ilmoittanut pelin löytäneen jo yli 15 miljoonaa pelaajaa. Kaksi vuotta vanhaksi peliksi kasvu on huikea, sillä pelkästään alkuvuoden aikana peli on houkutellut yli viisi miljoonaa pelaajaa lisää seilaamaan valtameriä...pelaaja.fi
Ikävä ettei ymmärryksesi riitä.Eikös täällä tietäjät huudellu kovaan ääneen kuinka tämä useammalle laitteelle kehitys ei vaikuta Series X:n tuotoksiin, kun tätä aiemmin pohdin ketjussa? Sen kuin vaan slideriä kääntää toiseen ääripäähän niin Series X -tason graffat on siinä, eiku...
Ikävä ettei ymmärryksesi riitä.
Väännetään sulle rautalangasta!
Jos peli tehdään korkealle tasolle, sitä on helppo heikontaa siitä. Sen sijaan heikkoa tuotetta, ei ole helppo parantaa. Ei se Unreal Engine 4:n pelikään näytä Next Geniltä, jos sen laittaa noihin tuleviin konsoleihin. Sen sijaan Unreal 5:lla tehdyt pelitä näyttävät hyviltä uusissa konsoleissa, mutta ne saa helposti myös pyörimään vanhoilla konsoleilla.
Hyvää settiä näyttää olevan tulossa Xbox Series X:lle. Testataan pelit day 1 Game Passin kautta ja jos ei miellytä niin sitten uninstall. Toivottavasti jo piakkoin pääsisi ennakkotilaamaan itse konsolin.
Ymmärsit varmasti mitä tarkoitin. Ja säteenseuranna lisäys saa ihemitä aikaan. Vertaa esim Minecraft ja Minecraft RTX. Tai jopa original Doom ja Doom RTX.Nyt ehkä kannattaa miettiä hetken haluako lukita moisen lausunnon?
Vai onko mielestäsi esim. Unreal Nelosella tehty Gears of War 5 ruma peli näihin tänään nähtyihin peleihin verrattuna? Siitähän ei ole mitään takeita että UE5 enginellä tehdyt pelit a) edes ylipäätään pyörivät kunnolla vanhemmalla raudalla ja/tai b) näyttävältä ylipäätään miltään kun rautatuki featureilta puuttuu.
Ei sinun minulle tarvitse selittää että pökälettä kuorruttamalla sisältö on edelleen sitä itseään. Sensijaan lausuntosi pelkästä säteenseurannan lisäämisestä Halon nextgen -ulkoasun saamiseksi kertoo minulle että aiheesta kanssasi jatkokeskustelu on hedelmätöntä, kun nyt nähdyn perusteella pelissä aika paljon pahempia ongelmia visuaalisella osastolla kuin puuttuva RT-toteutus.
Mitä tarkoitat Forzan sisällöllä?Ei ollut mitään säväyttävää meikäläiselle. Forza tietysti, mutta jos siihen ei vieläkään saada sisältöä niin meh. Fablea kyllä odotan.
Jaa et edes katsonut tuota gameplay-traileria ja olet huutelemassa pelistä. Sprinttasi meinaan moneen kertaan trailerin aikana.Ilmeisesti sentään sprint on älytty jättää pois peliä pilaamasta. Halofanina olen todella pettynyt näkemääni.
Mitä tarkoitat Forzan sisällöllä?
No ei tuota voi hyvällä tahdollakaan sanoa lupaavaksi. Katsos vaikka kohdasta 5:00 eteenpäin, äijä seisoo keskellä vihulaumaa ja jokainen odottaa kiltisti vuoroaan että voi ampua pelaajaa, kokeiles vastaavaa Bungien Haloissa? Näemmä pelin tekoälykin apinoitu Destinystä suoraan, ei helvetti.
DF:n otos pelistä tulee olemaan karua luettavaa:
Näitä ristiriitaisuuksia kun löytyy Spencerin sanomisista vaikka millä mitalla, täytyy pitää vaan mielessä että kaverihan on loppupeleissä myyntimies vaikka peruspelaajaa esittääkin. Onhan se koomista että ensin luvataan pelien tulevan myös Xbox Onelle, mutta sitten ei näin kuitenkaan ole. Toisaalta eipä tämä yllätä kun juuri viestinnän epäselvyyteen MS kompastui myös vuonna 2014, näemmä tästä ei edelleenkään ole otettu opiksi, harmin paikka.
Veikkaan että syynä on Xbox onen 1080/30 vs 1080/60.Miten uusi Halo voi olla noin ruma jos vertaa vaikkapa Xbox One X Gears 5 peliin?
Jaa et edes katsonut tuota gameplay-traileria ja olet huutelemassa pelistä. Sprinttasi meinaan moneen kertaan trailerin aikana.