Xbox Series X + Series S -keskusteluketju

Koskahan sallisivat tuon ominaisuuden pois päältä kytkennän ja antaisivat palata Xbox Onen tapaan hoitaa asia....
Miksi ihmeessä? Eikös Quick Resumen voi kiertää sillä, että sammutat pelin ennen konsolin sammuttamista.
 
Eniten ärsyttää itseä että jos konso sammuu ajastukseen tai sen sokkona sammuttaa niin joskus jääkin peli sitten tuohon resumeen. Eikä sitä näe sitten taas konsolin käynnistyksen jälkeen, vaikka kävisi peli-ikonista katsomassa että onko se "sulje" siellä.
 
Miksi ihmeessä? Eikös Quick Resumen voi kiertää sillä, että sammutat pelin ennen konsolin sammuttamista.
No noinhan sitä kierränkin mutta ärsyttää joka kerta pelaamista lopettaessa käydä erikseen sammuttelemassa peli. Ihan turhaan tuo toiminto vie levytilaa kun pelaan samoja pelejä usealla Xboxilla niin ei se voi kuitenkaan samasta tilanteesta peliä jatkaa. Ja online-pelit joutuu joka tapauksessa yhdistämään uudelleen.
 
No noinhan sitä kierränkin mutta ärsyttää joka kerta pelaamista lopettaessa käydä erikseen sammuttelemassa peli. Ihan turhaan tuo toiminto vie levytilaa kun pelaan samoja pelejä usealla Xboxilla niin ei se voi kuitenkaan samasta tilanteesta peliä jatkaa. Ja online-pelit joutuu joka tapauksessa yhdistämään uudelleen.
No se on kyllä totta. Itse pelaan pääasiassa nettipelejä, niin ottanut tavaksi aina sammuttaa pelin ennen konsolin sulkemista. Eipä tuo iso vaiva ole ollut. Yksinpeleissähän tuo on huippu ominaisuus. :tup:
 
No se on kyllä totta. Itse pelaan pääasiassa nettipelejä, niin ottanut tavaksi aina sammuttaa pelin ennen konsolin sulkemista. Eipä tuo iso vaiva ole ollut. Yksinpeleissähän tuo on huippu ominaisuus. :tup:
Voisi olla jos ei pelaisi usealla konsolilla :) Nyt pitää varmasti muistaa sammuttaa aina kun seuraavan kerran peliä saattaakin jatkaa Xbox Onella.

Tällekään mitään teknistä estettä olisi mutta ei vaan kiinnosta antaa käyttäjille mahdollisuutta valita miten haluaa konsoliaan käyttää. Yksi asetusvipunen jonnekin että onko tuo päällä vai ei.
 
Voisi olla jos ei pelaisi usealla konsolilla :) Nyt pitää varmasti muistaa sammuttaa aina kun seuraavan kerran peliä saattaakin jatkaa Xbox Onella.

Tällekään mitään teknistä estettä olisi mutta ei vaan kiinnosta antaa käyttäjille mahdollisuutta valita miten haluaa konsoliaan käyttää. Yksi asetusvipunen jonnekin että onko tuo päällä vai ei.
Ahaa, aivan totta. En ajatellut asiaa tuolta kannalta. Oletko laittanut Xbox-tiimille tästä palautetta? Luulisi ettei tuo mikään mahdottomuus ole laittaa Quick Resumelle on/off-valintaa.
 
Ahaa, aivan totta. En ajatellut asiaa tuolta kannalta. Oletko laittanut Xbox-tiimille tästä palautetta? Luulisi ettei tuo mikään mahdottomuus ole laittaa Quick Resumelle on/off-valintaa.
Onko näille muka oikeasti joku palautekanava jota seurataankin?
 
Jotain sellaista mihin ei tarvitse alkaa luomaan uusia tunnuksia ja opettelemaan miten sivu toimii?
Taitaa aika harvassa olla sellaiset paikat nykyään. Nehän olisi heti täynnä jos mitä trollaajia...
Saisko noi ihan Quuqqelin tunnuksillakin rekattua, muistelisin niin...
Mutta, ei toki ole pakko :)
 
Tosiaan saattaa olla että viesti ei iotechiä pidemmälle pääse jos ei suostu reggaamaan mihinkään muuhun kuin iotechiin.
Reddit taitaa olla se helpoin kun pelkkä googletunnus taitaa riittää, en ole kokeillut mutta jos sinne eksyn niin yleensä aina heti huutelee aiheesta.
 
Tosiaan saattaa olla että viesti ei iotechiä pidemmälle pääse jos ei suostu reggaamaan mihinkään muuhun kuin iotechiin.
Reddit taitaa olla se helpoin kun pelkkä googletunnus taitaa riittää, en ole kokeillut mutta jos sinne eksyn niin yleensä aina heti huutelee aiheesta.
Itse huudellut Twitterissä kun sitä muutenkin käytän. Redditiä en ole koskaan jaksanut opetella käyttämään.
 
Kyllähän tuo Xcloudin selainversio tuntui toimivan ihan mallikkaasti kun sitä vähän kokeilin. Aiemmin olen testannut kyseistä palvelua Nvidia Shieldillä ja siinä pieni viive häiritsi peliä sen verran, että ei oikein ollut miellyttävä kokemus. Saattaa toki johtua siitä, että Shieldini on wifillä verkossa.
Tämä nyt kuitenkin parin pelin nopealla otannalla tuntui toimivan oikeinkin hyvin. Peli PC, piuhalla netissä, 400 meganen yhteys. Autopeleillä kokeilin (Hotshot Racing sekä Forza Motorsport 7) siksi, että autopeleissä huomaa pienenkin viiveen ohjauksessa ja jos sellaista esiintyy, ei ajamisesta tule mitään.
No tämähän kuitenkin toimi oikein mukavasti. Yksi kisa arcademaista Hotshot racingiä ja olin heti, että tämähän toimii. Sen jälkeen Forzaa, ja ei ongelmia. Ajelu oli mukavaa. Ei varmastikaan yhtä tarkkaa kuin konsolilla, tai PC:llä, mutta ihan toimivaa. Ajelin vielä toisenkin kisan kun ajamisen makuun pääsin.
Graafisesti oli toki hieman alempaa tasoa kuin vastineensa muilla alustoilla.
Kyllä tämä ihan pätevä palvelu on, vaikkei itselle näillä pilvipelailuille ole juurikaan käyttöä.
 






xCloudin betan testailua iPhonella, iPadilla ja Windowsilla.

Kiva teknologia ajatuksen tasolla, mutta täytyy sanoa, että näyttää kyllä muuten aika kamalalta pelata meille jotka ovat tottuneet isomman ruudun kautta pelailemaan PC:llä tai konsolilla. Eli käytännössä lähes kaikki.

Pieni ruutu yhdistettynä vaihtelevaan resoon ei kuulosta kyllä mitenkään mukavalta pelata. Eikä unohdeta input lagia joka on välttämätöntä riippuen netistä kuin netistä ja muutenkin typerän tuntuinen ajatus kantaa jotain kontrolleria ja sen lisähärpäkettä mukana jotta pelaaminen onnistuu vaikka työmatkalla.

Jos ja kun tämä älytelkkareihin saadaan niin voi olla ihan jees pelata jotain hidastempoista tarinapeliä kuten vaikkapa Telltalen The Walking Dead, mutta valitettavasti muuten en näe kyseisellä teknologialla mitään käyttöä meille jotka ovat jo parempaan tottuneet.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tuo Xcloudin selainversio tuntui toimivan ihan mallikkaasti kun sitä vähän kokeilin. Aiemmin olen testannut kyseistä palvelua Nvidia Shieldillä ja siinä pieni viive häiritsi peliä sen verran, että ei oikein ollut miellyttävä kokemus. Saattaa toki johtua siitä, että Shieldini on wifillä verkossa.
Tämä nyt kuitenkin parin pelin nopealla otannalla tuntui toimivan oikeinkin hyvin. Peli PC, piuhalla netissä, 400 meganen yhteys. Autopeleillä kokeilin (Hotshot Racing sekä Forza Motorsport 7) siksi, että autopeleissä huomaa pienenkin viiveen ohjauksessa ja jos sellaista esiintyy, ei ajamisesta tule mitään.
No tämähän kuitenkin toimi oikein mukavasti. Yksi kisa arcademaista Hotshot racingiä ja olin heti, että tämähän toimii. Sen jälkeen Forzaa, ja ei ongelmia. Ajelu oli mukavaa. Ei varmastikaan yhtä tarkkaa kuin konsolilla, tai PC:llä, mutta ihan toimivaa. Ajelin vielä toisenkin kisan kun ajamisen makuun pääsin.
Graafisesti oli toki hieman alempaa tasoa kuin vastineensa muilla alustoilla.
Kyllä tämä ihan pätevä palvelu on, vaikkei itselle näillä pilvipelailuille ole juurikaan käyttöä.
Tuo grafiikka varmasti paranee kun Microsoft päivittää xCloudin konsolit nykyaikaisiin. Nyt ne pyörii Xbox One S:llä.
 
Tuo grafiikka varmasti paranee kun Microsoft päivittää xCloudin konsolit nykyaikaisiin. Nyt ne pyörii Xbox One S:llä.

Olenkin odotellut tuota selainversiota hetken, kun mun kärsivällisyys ei riitä odotteluun muuten. Ihan hyvin, kun jo aika kauan sitten testasin tuo toimi Androidilla, vanhan genin latausajat ei vain napanneet.
 
The full list of more than 50 free-to-play games is available on Xbox.com and below; the Xbox.com list will be updated as more free-to-play games launch. For more information about these changes and your Xbox membership options, please visit our FAQ.

  • 3on3 FreeStyle
  • Aegis Wing
  • APB Reloaded
  • Apex Legends
  • Armored Warfare
  • Battle Ages
  • Battle Islands
  • Battle Islands: Commanders
  • Bless Unleashed
  • Brawlhalla
  • Call of Duty: Warzone
  • Crackdown
  • Crackdown 2
  • Crimson Alliance
  • Crossout
  • CRSED: F.O.A.D.
  • Darwin Project
  • Dauntless
  • DC Universe Online
  • Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters
  • Dead or Alive 6: Core Fighters
  • Defiance 2050
  • Destiny 2
  • Doritos Crash Course
  • Dungeon Defenders II
  • Enlisted
  • Eternal Card Game
  • Family Game Night
  • Fishing Planet
  • Fortnite
  • Galaxy Control: Arena
  • Gems of War
  • Happy Wars
  • Harm’s Way
  • Hawken
  • Hyper Scape
  • Killer Instinct
  • Korgan
  • Minion Masters
  • Neverwinter
  • Outriders (Demo)
  • Paladins
  • Path of Exile
  • Phantasy Star Online 2
  • Phantom Dust
  • Pinball FX2
  • Prominence Poker
  • Realm Royale
  • Rec Room
  • Resident Evil Revelations 2
  • ROBLOX
  • Rocket League
  • Rogue Company
  • Skyforge
  • SMITE
  • Spacelords
  • Spellbreak
  • Star Trek Online
  • Techwars Global Conflict
  • TERA
  • The Four Kings Casino and Slots
  • Too Human
  • Trove
  • Vigor
  • War Thunder
  • Warface
  • Warframe
  • World of Tanks
  • World of Warships: Legends
  • Yaris

Free to play-nettipelit eivät vaadi enää Gold-jäsenyyttä tai muitakaan tilauksia, vaan ovat tästä päivästä alkaen pelattavissa maksutta. Good guy Phil Spencer pistänyt pyörät taas pyörimään. Hieno juttu että tämäkin epäkohta on nyt korjattu. :tup:

---




Random twiittaaja kertoo meille, että Game Pass-tilaajia on nyt jo 23 miljoonaa. :woot: :woot: Hurjaa on kyllä Xboxin meno tällä hetkellä ja ihan hirveä kasa euron tilauksia. :rofl2:
 
Kiva teknologia ajatuksen tasolla, mutta täytyy sanoa, että näyttää kyllä muuten aika kamalalta pelata meille jotka ovat tottuneet isomman ruudun kautta pelailemaan PC:llä tai konsolilla. Eli käytännössä lähes kaikki.

Pieni ruutu yhdistettynä vaihtelevaan resoon ei kuulosta kyllä mitenkään mukavalta pelata. Eikä unohdeta input lagia joka on välttämätöntä riippuen netistä kuin netistä ja muutenkin typerän tuntuinen ajatus kantaa jotain kontrolleria ja sen lisähärpäkettä mukana jotta pelaaminen onnistuu vaikka työmatkalla.

Jos ja kun tämä älytelkkareihin saadaan niin voi olla ihan jees pelata jotain hidastempoista tarinapeliä kuten vaikkapa Telltalen The Walking Dead, mutta valitettavasti muuten en näe kyseisellä teknologialla mitään käyttöä meille jotka ovat jo parempaan tottuneet.
No eihän reissussa pelaamista ja kotona jättiruudulta pelaamista voi tietenkään verrata. Mutta koetahan ottaa se jättiruutu vaikka työmatkalle mukaan. :D Nämä pilvipelaajat ja mobiilipelaajat on ihan eri kohderyhmää muutenkin kuin ne, joilla on kotona useamman tuhannen euron pelit ja vehkeet.

Kosketusnäyttöpelaamista tukee muistaakseni jo 50 eri peliä ja määrä kasvaa koko ajan, joten erillistä ohjaintakaan ei välttämättä tarvitse mukaan. Latenssit kutistuu aika minimiin 5G:n myötä, joten parempaan päin menee koko ajan tuo pilvipelaaminen.

Lisäksi tuo xCloud ei meille Game Pass-tilaajille maksa edes mitään, joten eipä ainakaan itseäni haittaa että tuollainenkin vaihtoehto on olemassa. Switch on se pääasiallinen matkakonsoli. :tup:

Kosketusnäyttöpelaamiseen liittyen vielä;



About 40% of players that play Minecraft Dungeons do so on their phone with touch exclusively. That's 40% of players who never have to touch a controller. I was like, that's a dream number. That was above the goal we set for ourselves. And the coolest thing is we're not alone in this either.
 
Viimeksi muokattu:
AMD FidelityFX on nyt käytettävissä deveillä

Kuulostaa huikealta! Tämä kohta pisti omaan silmään, eli entisestään helpottaa devaajien hommia:
This news makes it even easier than before to write cross-platform games, with developers able to access select AMD FidelityFX effects with specific optimizations for Windows® and Xbox. Game developers can now utilize further platform-specific optimizations with AMD FidelityFX, straight from the Xbox Series X|S Game Development Kit.


EzcH0j-X0AM20Jb


Mielenkiintoinen video vielä aiheeseen liittyen eiliseltä:

 
Mielenkiinnolla odottelen amd vastinetta nvidia dlss:lle. Valonsäteiden poukkoilun objectien välillä laskemisen lisääminen rasteroinnin, shadereiden sun muitten bittikarttojen manupulaatioden päälle lisääminen >= 16ms aikana tarvitsee kaikki mahdolliset laskennalliset optimoinnit niin amd kuin nvidian puolelta.

Eikös tuo, jos ei ole näkyvissä ruudulla niin sillon ei rasteroida ruudulle ole jo ollut käytössä lähes 3D pelien alkuajoista lähtien... tai ainakin niin ymmärsin microsoftin dx12 ray tracin blogi postista. Hmm miksikähän ei ole(?) aikaisemmin ryhmitelty pixeleitä värityksen (shaderi) yhteydessä.

Jahas lähinnä datan lukemisen optimointia kovalevyltä microsoftin velocity näyttää olevan (mikrosoftin tekstistä vilkaistuna), nooh kehitystä sekin.
 
Viimeksi muokattu:
Hmm miksikähän ei ole(?) aikaisemmin ryhmitelty pixeleitä värityksen (shaderi) yhteydessä.
Niin tarkoitatko VRS:ää? On sitä tehty. AIkaisemmin se on ollut vain engine spesifistä "pikku kikkaa" nimikkeellä. Kaikki nämä rajapinta speksailut lähtee nimenomaan tuommoisesta spesifisistä innovaatioista ja nyt VRS on niin sanotusti kaikkien saatavilla helpommin DX APIn kautta ja sille löytyy kattava tuki. Enää ei ole vain top-of-the-line pelistudioiden omia pikku kikkoja joilla ovat tehneet omasta tuotteestaan kummallisesti paremman näköisiä mitä pilipalikehittäjillä vaan kaikki pääsee kokeilemaan samaa.

Löytyy varmasti jonkinlaisia primitiivisiä VRS johdannaiskikkoja jo PS3/Xbox360 ajoilta jos saataisiin kaikki maailman salaisuudet auki. Me tavalliset pulliaiset ei edes tiedetä mitä syvimmissä luolissa elävät koodauksen mustan puolen taitajat huppu päässä parhaillaan tekevät 2v päästä julkaistavaan leuat loksauttavaan peliin. Joku uusi kikka ehkäpä joka tulee sitten DX14 mukaa kaikkien saataville.
 
---




Random twiittaaja kertoo meille, että Game Pass-tilaajia on nyt jo 23 miljoonaa. :woot: :woot: Hurjaa on kyllä Xboxin meno tällä hetkellä ja ihan hirveä kasa euron tilauksia. :rofl2:


Kyseessä on toistaiseksi ainoastaan huhu, joten vielä ei kannata asialla liikaa keulia.
 
Pakko arvostaa Microsoftia. En viitsinyt kahden päivän nettipelien takia ostaa liveaikaa ja kaivoin vanhoista pelikoteloista koodeja. Syötin jonkun yli kymmenen vuotta vanhan käyttämättömän 48h livekoodin ja sehän toimi. Koodi vielä tunnistui nimellä: Halo Reach 48h ennakkokoodi. :joy:
_20210423_160202.JPG
 
Viimeksi muokattu:
Pakko arvostaa Microsoftia. En viitsinyt kahden päivän nettipelien takia ostaa liveaikaa ja kaivoin vanhoista pelikoteloista koodeja. Syötin jonkun yli kymmenen vuotta vanhan käyttämättömän 48h livekoodin ja sehän toimi. Koodi vielä tunnistui nimellä: Halo Reach 48h ennakkokoodi. :joy:
katso liitettä 593791
Outoa. Yleensä noissa on vanhenemisaika johonkin max vuoden päähän.
 
Outoa. Yleensä noissa on vanhenemisaika johonkin max vuoden päähän.
Ainakin pelien mukana tulleisiin lisäsisältökoodeihin on laitettu maininta että vanhenee, mutta hyvin toimi pari v vanhentunut koodi minulla vähän aikaa sitten. Mahtaakohan olla vaan rohkaisuna ”vanhenemisaika” :D
 
Ainakin pelien mukana tulleisiin lisäsisältökoodeihin on laitettu maininta että vanhenee, mutta hyvin toimi pari v vanhentunut koodi minulla vähän aikaa sitten. Mahtaakohan olla vaan rohkaisuna ”vanhenemisaika” :D
Xbox Game Passin koodi joka tuli One X:n mukana vanheni ihan ajallaan. Kaippa nuo Live-koodit sitten on tehty vähän sinnepäin.
 
Pakko arvostaa Microsoftia. En viitsinyt kahden päivän nettipelien takia ostaa liveaikaa ja kaivoin vanhoista pelikoteloista koodeja. Syötin jonkun yli kymmenen vuotta vanhan käyttämättömän 48h livekoodin ja sehän toimi. Koodi vielä tunnistui nimellä: Halo Reach 48h ennakkokoodi. :joy:
_20210423_160202.JPG
Joo, lainasin eukon pojalle ensimmäisen Xbox Onen ja kaivoin live-aikaa kaikista vanhoista laatikoista myös ;D
Hyvin toimi (pelaa enimmäkseen Fortnitea). No, ny ei enää tartte, kun gold-vaatimus lähti ilmaispeleistä...
 
Mitenköhän paljon näiden konsolien sisäiset asemat kestää kirjoituskertoja? :hmm: Mitä sit tapahtuu jos kuluu loppuun tuo sisäinen asema ja ei voi itse vaihtaa uuteen? Pakko käyttää pelkästään ulkoisia asemia?
 
Mitenköhän paljon näiden konsolien sisäiset asemat kestää kirjoituskertoja? :hmm: Mitä sit tapahtuu jos kuluu loppuun tuo sisäinen asema ja ei voi itse vaihtaa uuteen? Pakko käyttää pelkästään ulkoisia asemia?
Levy on kyllä vaihdettavaa mallia, mutta on jokaisen oma ratkaisu teettääkö sen Microsoftin huollossa vai itse, jos moiselle tarve joskus sattuisi tulemaan.

Speaking of storage: the Series X uses an m.2 2230 NVMe SSD, namely a custom 1 TB SN530 by Western Digital.
Its nice to see Microsoft using a replaceable drive here, even if software barriers prevent you from doing the replacing.


Suoraan levyn kestävyyttä ei tietenkään kerrota, mutta esimerkiksi 1TB SN550 levyllä se on 600 TBW, joka kestänee kyllä riittävän aikaa (600 TBW = 164GB päivässä 10 vuoden ajan).
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä tatit seisoo kyllä ihan ylväästi mutta kuulun joukkoon jolla se oikean liipaisimen takertelu/tarttuminen pohjaan hetkeksi lyhyenkin pelaamisen jälkeen.
 
No eihän reissussa pelaamista ja kotona jättiruudulta pelaamista voi tietenkään verrata. Mutta koetahan ottaa se jättiruutu vaikka työmatkalle mukaan. :D Nämä pilvipelaajat ja mobiilipelaajat on ihan eri kohderyhmää muutenkin kuin ne, joilla on kotona useamman tuhannen euron pelit ja vehkeet.

Kosketusnäyttöpelaamista tukee muistaakseni jo 50 eri peliä ja määrä kasvaa koko ajan, joten erillistä ohjaintakaan ei välttämättä tarvitse mukaan. Latenssit kutistuu aika minimiin 5G:n myötä, joten parempaan päin menee koko ajan tuo pilvipelaaminen.

Lisäksi tuo xCloud ei meille Game Pass-tilaajille maksa edes mitään, joten eipä ainakaan itseäni haittaa että tuollainenkin vaihtoehto on olemassa. Switch on se pääasiallinen matkakonsoli. :tup:

Kosketusnäyttöpelaamiseen liittyen vielä;



Jos työmatkalla kaivaa matkalaukusta boxin ohjaimen ja castaa hotellin 55 tuumaselle cyberpunkin pilvestä. Niin tai ehkä vois tehdä jotain muutakin.
 
Kyseessä on toistaiseksi ainoastaan huhu, joten vielä ei kannata asialla liikaa keulia.
Ihan oikeessa oot, pelkkä huhu vasta. Tuon paikkansapitävyyttä en ihan mahdottomana pitäisi, game passiin kun on ilmestynyt lyhyelle ajalle kaksi peliä jotka maksaa muille alustoille 60-70€.
 
Ihan oikeessa oot, pelkkä huhu vasta. Tuon paikkansapitävyyttä en ihan mahdottomana pitäisi, game passiin kun on ilmestynyt lyhyelle ajalle kaksi peliä jotka maksaa muille alustoille 60-70€.
Alkuviikosta on Microsoftin osavuosikatsaus, muistaakseni 27.4, niin sielläpä tuo todennäköisesti vahvistetaan. Jez Corden on Windows Centralin senior editor, joten aika hyvin kaveri on kartalla MS:n kuvioista. :tup:
 
Luin toiselta forumilta että Jez on vetänyt tota takaisin sen verran, että 23m oli jokin eri juttu ja todellinen määrä on nyt 22m. Sitä lukua joku muukin syväkurkku on rummuttanut. Mutta ei virallista vieläkään toki.
 
Luin toiselta forumilta että Jez on vetänyt tota takaisin sen verran, että 23m oli jokin eri juttu ja todellinen määrä on nyt 22m. Sitä lukua joku muukin syväkurkku on rummuttanut. Mutta ei virallista vieläkään toki.
No niin, taisi olla viimeinen naula Xboxin arkkuun. :tdown:

Totta puhuen, tuo noin 1 milj. tilaajaa per kuukausi näyttää olevan keskimääräinen kasvuvauhti Game Passilla tällä hetkellä. Sitten kun palveluun alkaa tulla Xboxin omia isoja day 1-julkaisuja, kuten Halo Infiniteä, Starfieldia, Elder Scrollsia, Fablea, Avowedia ym. mitä niillä nyt kaikkea olikaan tulossa, niin kasvuvauhti varmaan kiihtyy vielä 1,5-2x.
 


Digital Foundry testasi muutamia tuoreeltaan FPS boostattuja EA-pelejä. 120fps let's go! :tup:
 
Vielä kun olisi töllö joka tukisi enemmän kuin 4K/60fps... olisi mukavaa jos ihan 60fps tilaankin saataisiin jotain parannusta, meille joilla ei vielä LG:n oledia tms joka compa.
 
Vielä kun olisi töllö joka tukisi enemmän kuin 4K/60fps... olisi mukavaa jos ihan 60fps tilaankin saataisiin jotain parannusta, meille joilla ei vielä LG:n oledia tms joka compa.
Eipä nuo uudet töllöt ole edes kovin kalliita enää, joista löytyy HDMI 2.1, VRR, 120hz ym. Jos ei töllöön riitä rahat, niin näyttöjä saa vielä halvemmalla. :)
 
Ei viitsi uuteen vaihtaa, kun vasta toissa vuonna tms osti edellisen Sonyn. Ehkä parin vuoden kuluttua, tai jos voittaa lotossa. Kyllä ne kuitenkin sen 1-1.5K maksaa kunnolliset, halvinta ei koskaan kannata, tai ostaa halvempaa kuin aiemmin.
 
Eipä nuo uudet töllöt ole edes kovin kalliita enää, joista löytyy HDMI 2.1, VRR, 120hz ym. Jos ei töllöön riitä rahat, niin näyttöjä saa vielä halvemmalla. :)
Eipä tuollaista lähes 2000 euron ostosta ihan jatkuvasti viitsi tehdä. Omakin telkkari on vasta 4,5 vuotta ollut ja maksoi 2000€.
 
Eipä nuo uudet töllöt ole edes kovin kalliita enää, joista löytyy HDMI 2.1, VRR, 120hz ym. Jos ei töllöön riitä rahat, niin näyttöjä saa vielä halvemmalla.

4K 120Hz HDMI 2.1 näytöt on vielä kohtuullisen harvinaisia, eivätkä suinkaan kovin edullisia. Ainakaan kunnon paneelilla.
 
Eipä tuollaista lähes 2000 euron ostosta ihan jatkuvasti viitsi tehdä. Omakin telkkari on vasta 4,5 vuotta ollut ja maksoi 2000€.
4K 120Hz HDMI 2.1 näytöt on vielä kohtuullisen harvinaisia, eivätkä suinkaan kovin edullisia. Ainakaan kunnon paneelilla.
1000-1500€ näyttäisi olevan useampi malli tarjolla. Toki jos isompaa tai premium-mallia haluaa, niin sitten hinnat on luokkaa 2000€ ja siitä ylöspäin.
 
1000-1500€ näyttäisi olevan useampi malli tarjolla. Toki jos isompaa tai premium-mallia haluaa, niin sitten hinnat on luokkaa 2000€ ja siitä ylöspäin.

Tuo on yhdestä näytöstä parille pelille jo ihan hieno summa, ei tuollaista summaa voi mitenkään kovin edullisena pitää.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 245
Viestejä
4 490 770
Jäsenet
74 169
Uusin jäsen
tater

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom