Xbox Series X + Series S -keskusteluketju

Niin... minäkin olen ymmälläni. Tuohan on sama mainos mitä Sonyllä. Joku siis valehtelee ja koittaa lietsoa konsolisotaa. :think:
Ihan siltä varalta mikäli englanti sujuu:
"Exactly. Scarlett supports 120 Hertz or variable refresh rates and 8K. But will we see games in 120 Hertz with 8K resolution? Sure, that would work, but then you have to do without other things while playing. Our job is to give the developers a range of tools and choices for players." Suora lainaus saksanklielisestä jutusta käännettynä google translatella.

Eli tukee sekä 120Hz, että 8k:ta, mutta 120Hz @8k sanoo, että se on mahdollista toteuttaa, mutta joutuu tinkimään "muista asioista" (olettaisin, että joutuu tinkimään paljon muusta silmäkarkista, kun pyöriihän tyhjä ruutu suurellakin resoluutiolla). Heidän työnsä on antaa kehittäjille työkalut ja pelaajille valinnanvaraa, sanoo hän kommenttinsa lopuksi.
 
Ihan siltä varalta mikäli englanti sujuu:
"Exactly. Scarlett supports 120 Hertz or variable refresh rates and 8K. But will we see games in 120 Hertz with 8K resolution? Sure, that would work, but then you have to do without other things while playing. Our job is to give the developers a range of tools and choices for players." Suora lainaus saksanklielisestä jutusta käännettynä google translatella.

Eli tukee sekä 120Hz, että 8k:ta, mutta 120Hz @8k sanoo, että se on mahdollista toteuttaa, mutta joutuu tinkimään "muista asioista" (olettaisin, että joutuu tinkimään paljon muusta silmäkarkista, kun pyöriihän tyhjä ruutu suurellakin resoluutiolla). Heidän työnsä on antaa kehittäjille työkalut ja pelaajille valinnanvaraa, sanoo hän kommenttinsa lopuksi.
XB1X konsolin osalta myös valiteltiin että ei ole 4K konsoli kun kaikki pelit ei ole 4K peliä :)
 
Pikkuhiljaa alkaa tihkua lisätietoja uudesta Xboxista: Here are the specs the next-gen Xbox from Microsoft will likely contain

Microsoft is gearing up to reveal Xbox "Scarlett" in full in the near future, and we've finally got some credible information on the target specs.
We believe the information we've received below from multiple sources, but as always, take these rumors with a pinch of salt until we get official confirmation from Microsoft itself. Plans can and do change as we move towards production. Xbox Scarlett is due to launch in 2020, in time for the holiday season.
In the 2019 reveal video, Xbox cloud architect Kareem Choudhry said Scarlett could "eat monsters for breakfast," and indeed, Anaconda looks as though it will be able to. According to several sources familiar with Microsoft's plans, Anaconda is targeting around 12 teraflops (TF) of computing power, compared to the Xbox One X's 6TF, and the Xbox One S's 1.2. Lockhart conversely will sport around 4TF, and according to marketing materials we've seen previously, it is being positioned as the most-affordable entry point to next-gen experiences.
Both Lockhart and Anaconda reportedly sport eight CPU cores targetting around 3.5GHz, with Anaconda reaching a bit higher per core than Lockhart. The relatively modest increase in clock speed over the previous-gen systems may seem mild, but vast improvements to caching, new silicon architecture, and other general bespoke, proprietary optimizations will see Anaconda perform anywhere up to four to five times better than the Xbox One X, if targets are met. We're told that Scarlett will guarantee 13GB of RAM for games, with 3GB on the OS a total of 16GB. The X, by comparison, offered a "maximum" of 9GB for games, which often varied based on what the OS was doing.
Games with load times anywhere up to a minute will be reduced to mere seconds as a result of these SSDs, and the inclusion of Project XCloud across all Xbox systems will allow you to start gaming via streaming while waiting for games to download locally.

Näillä näkymin tulossa on siis jytympi Anaconda-malli, joka on se todellinen next-gen experience, jolla pitäisi pelit pyöriä 4K:na. Hinta on varmaan siinä 499€ korvilla.

Sitten kylkeen on tulossa edullisempi Lockhart-malli, joka on se massamarkettimalli heti julkaisussa. Game Passit ym. toimii, prosessori on molemmissa sama, mutta keskusmuistia on vähemmän ja näytönohjain on riisutumpi. Pelit kuitenkin skaalautuu nätisti, joten tällä pitäisi päästä sinne 1080p-tasolle sujuvasti. Hinta arviolta luokkaa 249-299€.

Loistavana lisänä molemmat mallit ovat taaksepäin yhteensopivia Xbox One-, Xbox 360- ja Xbox 1-pelien kanssa, eli nostalgian nälkäisille tai vanhoja Xbox-pelejä omaaville hyvä uutinen, kun yksi konsoli riittää TV-tasolle. Ja tiedossa on myös että kaikki viralliset Xbox One-ohjaimet ym. toimii myös uusilla Xbox-konsoleilla, eli esim. Elite 2-ohjain toimii suoraan jne.

Kermana kakun päälle vielä tällainen uutinen, jonka tuonne Xbox One-ketjuun jo postasinkin:



Project Scarlett is already Phil Spencer's primary home console | GamesRadar+

Eli Xbox-pomolla on jo toimiva Scarlett-konsoli käytössä kotonaan, pelaa sitä Elite 2-ohjaimella ja pystyy käyttämään Xbox Liveä Xbox One-käyttäjien kanssa. :tup:
 
Ja koska joku asioista tietämätön kuitenkin pienessä päässään miettii, että "mutta sittenhän tehottomampi Lockhart toimii riippakivenä Anacondalle pelien kehityksessä!", niin tässä siihen varsin tyhjentävä vastaus:

Tietämätän perusjanari:
Imagine if next gen were only Scarlett...but with Lockhart being there too we'll not see true revolutionary next gen. Sure Scarlett will have better performance and a few graphical upgrades here and there but the true revolutionary leaps (say huge destructibility of environments, more complex ai/open worlds etc) won't happen because the games will be designed to be able to run on Lockhart too. :(

Asioista perillä oleva henkilö:
But they both share the same CPU and architecture, so that's not going to be an issue. The features you mention are dependent on the CPU. The difference is going to be visual only, with Anaconda being the target platform. Anything possible on Ana will be possible on Lockhart simply by reducing the resolution and/or graphical settings. As the GPUs are both also based on the same architecture they should scale linearly down.

Suomennettuna: Samat pelit toimii Lockhartilla kuin Anacondalla, mutta Lockhartilla esim. 1080p, textuurit medium jne. Anacondalla 4K, textuurit high jne. Jos joku on joskus PC-pelejä pelannut ja pelien grafiikka-asetuksia muokkaillut mieleisikseen, niin varmaan ymmärtää mitä tässä tarkoitetaan. :D
 
Tuota mietinkin että jos CPU on lähes sama niin GPU kuormaa kuitenkin voidaan niin paljon helpommin säädellä reson ja asetuksien muodossa kuin cpu kuormaa.

Piti vielä sellaista kysyä että jos on anakonda tai lockhart malli niin voiko sillä pelata aikasempien versoiden boxien pelejä(360/One) livessä?
(Déjà-vu tunne tulee kyllä kysymyksen kohdalla :hmm:)
 
Mietin täs sellaista, että jos nyt tulee tosiaan tuhnu ja teho versio, ja veikkaan, että halvempi tekee paremmin kauppansa, ni kuinka sit pelintekijät viitsivät hyödyntää tehoja? mikäli tehoversioita on myyty vähempi määrä.. No katsotaan, kun nuo joskus myyntiin tulee
 
Mietin täs sellaista, että jos nyt tulee tosiaan tuhnu ja teho versio, ja veikkaan, että halvempi tekee paremmin kauppansa, ni kuinka sit pelintekijät viitsivät hyödyntää tehoja? mikäli tehoversioita on myyty vähempi määrä.. No katsotaan, kun nuo joskus myyntiin tulee
Tietämätän perusjanari:
Imagine if next gen were only Scarlett...but with Lockhart being there too we'll not see true revolutionary next gen. Sure Scarlett will have better performance and a few graphical upgrades here and there but the true revolutionary leaps (say huge destructibility of environments, more complex ai/open worlds etc) won't happen because the games will be designed to be able to run on Lockhart too. :(

Asioista perillä oleva henkilö:
But they both share the same CPU and architecture, so that's not going to be an issue. The features you mention are dependent on the CPU. The difference is going to be visual only, with Anaconda being the target platform. Anything possible on Ana will be possible on Lockhart simply by reducing the resolution and/or graphical settings. As the GPUs are both also based on the same architecture they should scale linearly down.
"Anaconda being the target platform".

Jos nyt otetaan elävästä elämästä esimerkki, joka ei ole edes täysin vertailukelpoinen tässä tilanteessa, niin kuinka paljon mielestäsi perus-Xbox One vaikutti siihen millainen peli Red Dead Redemption 2:sta tuli? Näkyykö se jotenkin vaikkapa Xbox One X-versiossa tai uusimmassa ja näyttävimmässä PC-versiossa?
 
Tietämätän perusjanari:


Asioista perillä oleva henkilö:
Tarkotinkin nyt lähinnä sitä, että onko sit pelintekijöillä mielenkiintoa alkaa tekee kaikkia hienouksia, jos heikompi laite myy paremmin. No paitsi tietty mäsän omat studiot, mutta varmaan pienemmät puljut tekee tekee toisin.. No Eipä siitä enempiä.. Kunhan mietiskelen..
 
Tarkotinkin nyt lähinnä sitä, että onko sit pelintekijöillä mielenkiintoa alkaa tekee kaikkia hienouksia, jos heikompi laite myy paremmin. No paitsi tietty mäsän omat studiot, mutta varmaan pienemmät puljut tekee tekee toisin.. No Eipä siitä enempiä.. Kunhan mietiskelen..
Valtaosa peleistä on multiplattareita ja peruskuluttajalle peli myydään ulkonäön perusteella. Suurin kuluttajakunta jakaantuu Scarlett/PS5/PC kesken, joten eiköhän ne pelit tehdä ihan niin kuin ennenkin.

Indiet tekee mitä indiet tekee ja isot studiot tekee isoja spektaakkeleita, jotka skaalautuu eri alustojen kesken niin kuin tälläkin hetkellä. PC-versio paras, siitä seuraavaksi Xbox One X-versio, sitten on skaalattu hieman alaspäin PS4 Pro-versio, PS4-versio ja sitten Xbox One-versio. Kunnollisilla kehitystyökaluilla tuo ei ole mikään ongelma.
 
Tietämätän perusjanari:


Asioista perillä oleva henkilö:

"Anaconda being the target platform".

Jos nyt otetaan elävästä elämästä esimerkki, joka ei ole edes täysin vertailukelpoinen tässä tilanteessa, niin kuinka paljon mielestäsi perus-Xbox One vaikutti siihen millainen peli Red Dead Redemption 2:sta tuli? Näkyykö se jotenkin vaikkapa Xbox One X-versiossa tai uusimmassa ja näyttävimmässä PC-versiossa?
Pc-versio ainakin oli buginen purkalla kasassa pysyvä viritys, jolla hankala päästä tasaiseen 60fps. Että jokin siinä pc-versiossa näkyi...
 
Valtaosa peleistä on multiplattareita ja peruskuluttajalle peli myydään ulkonäön perusteella. Suurin kuluttajakunta jakaantuu Scarlett/PS5/PC kesken, joten eiköhän ne pelit tehdä ihan niin kuin ennenkin.

Indiet tekee mitä indiet tekee ja isot studiot tekee isoja spektaakkeleita, jotka skaalautuu eri alustojen kesken niin kuin tälläkin hetkellä. PC-versio paras, siitä seuraavaksi Xbox One X-versio, sitten on skaalattu hieman alaspäin PS4 Pro-versio, PS4-versio ja sitten Xbox One-versio. Kunnollisilla kehitystyökaluilla tuo ei ole mikään ongelma.
Pc-versio tuskin on paras jos se on rikki
 
Ja koska joku asioista tietämätön kuitenkin pienessä päässään miettii, että "mutta sittenhän tehottomampi Lockhart toimii riippakivenä Anacondalle pelien kehityksessä!", niin tässä siihen varsin tyhjentävä vastaus:

Tietämätän perusjanari:


Asioista perillä oleva henkilö:


Suomennettuna: Samat pelit toimii Lockhartilla kuin Anacondalla, mutta Lockhartilla esim. 1080p, textuurit medium jne. Anacondalla 4K, textuurit high jne. Jos joku on joskus PC-pelejä pelannut ja pelien grafiikka-asetuksia muokkaillut mieleisikseen, niin varmaan ymmärtää mitä tässä tarkoitetaan. :D
Mietin tuota vertausta. Jos peli pyörii lockhartilla 1080 medium niin miten voi olettaa pelin pyörivän anacondalla nelinkertaisella resolla ja korkeammilla asetuksilla jos gpu tehoa on vain 3x enemmän?

Lockhartilla varmaan target 1440p lähimaasto jolloin turvallista olettaa 4k resoa samoilla settingeillä tai vähän patemmilla anacondasta.
 
Mietin tuota vertausta. Jos peli pyörii lockhartilla 1080 medium niin miten voi olettaa pelin pyörivän anacondalla nelinkertaisella resolla ja korkeammilla asetuksilla jos gpu tehoa on vain 3x enemmän?

Lockhartilla varmaan target 1440p lähimaasto jolloin turvallista olettaa 4k resoa samoilla settingeillä tai vähän patemmilla anacondasta.
Niin, Lockhartilla target lienee jossain 1080-1440p tienoilla. Lockhartistahan tulee siis "tehokkaampi" kuin nykyinen Xbox One X on. Teraflopseja on paperilla vähemmän (Lockhart n. 4Tfps vs One X 6Tfps), mutta kaikki muu on parempaa (merkittävästi parempi prossu, enemmän keskumuistia, SSD jne.)

ResetERAssa on ihan hyvä ketju, jossa asioista paremman tietävät näitä asioita pohtivat ja kommentoivat. Lockhart vs One X-eroista:
The GPU in the XBX is a Polaris GPU. That's GCN architecture. The Lockhart, if real, will have an RDNA 2 GPU. A more efficient architecture. Essentially 1 GCN tflop = 1.4 (roughly) RDNA 2 tflop. So a 4 tflop Lockart GPU is roughly equal to the XBX GCN GPU. Add in the upgrades to the other parts (CPU, RAM, & SSD) and you have a far more capable console.
Rumour: WindowsCentral - Inside the target specs of the next Xbox 'Project Scarlett,' 'Anaconda', and 'Lockhart'

Aika moni pelailee vielä 1080p TV:llä, niin heille joku 500 euron 4K-monsteri lienee tässä vaiheessa tarpeeton. Sillä noin 300 euron Lockhartilla pääsee sitten käsiksi next gen-peleihin, Game Passiin ja xCloudiin.
 
Aika julman näköinen mötkylä tuo :)

edit. Ei tuo taidakaan niin iso olla miltä alkuun näyttää. Kolmen ohjaimen korkuinen.
 
Viimeksi muokattu:
Mielenkiintoinen design siinä mielessä, että nyt mennään pystyviinilaatikkoon sen perinteisen "tää on dvd-soitin" lookin sijasta. Mihin tossa menee ne 4k-levyt fiksusti on sitten toinen juttu. Ihan jees jos konsolivalmistajat tekee seuraavalle genille jotain hieman erilaista.
 
Eikös tuo ole varsin näppärä design noin niin kuin jäähdytyksen suhteen kokoon nähden? Saadaan käytettyä perinteisempää tehokkaampaa ylöspäin puhaltavaa tuuletinta, radiaali tuulettimen sijaan, ja syvyyttä tuulettimeen voi lisätä ilman että tilavuus kasvaa kuin vähän. Tuulettimen ympärysmittakin taitaa olla aika paljonkin isompi ilman että, muiden komponenttien sijoittelu vaatii lisää tilaa. Kun katsoo vaikka XO X:n teardownia, tuulettimen koon kasvattaminen missään suunnassa johtaisi tilavuuden kasvamiseen "tyhjänä tilana", kun muut komponentit ei tarvitse sen enempää laatikon muotoiseen muotoiluun.
 
Eikös tuo ole varsin näppärä design noin niin kuin jäähdytyksen suhteen kokoon nähden? Saadaan käytettyä perinteisempää tehokkaampaa ylöspäin puhaltavaa tuuletinta, radiaali tuulettimen sijaan, ja syvyyttä tuulettimeen voi lisätä ilman että tilavuus kasvaa kuin vähän. Tuulettimen ympärysmittakin taitaa olla aika paljonkin isompi ilman että, muiden komponenttien sijoittelu vaatii lisää tilaa. Kun katsoo vaikka XO X:n teardownia, tuulettimen koon kasvattaminen missään suunnassa johtaisi tilavuuden kasvamiseen "tyhjänä tilana", kun muut komponentit ei tarvitse sen enempää laatikon muotoiseen muotoiluun.
Koosta päätellen tässä on kyllä jäähdytys kunnossa ja sitä myöten korkeet kellot cpu:lla ja gpu:lla.
 
Koosta päätellen tässä on kyllä jäähdytys kunnossa ja sitä myöten korkeet kellot cpu:lla ja gpu:lla.
Voihan siinä kokonaistehobudjetti ollakin jonkun 300w, jolla jo kohtuulliset tehot saa. Oma veikkaus olisi cpu jossain noin 2.5-3 Ghz (tai jopa alempana) ja loppu teho näytönohjaimen käytössä. Kovin eksoottisia jäähdytysrivastoratkaisuja eivät ehkä käytä kulujen kurissapitämiseksi. (Kuitenkin pääasiakasryhmä ei ole valmiita maksamaan konsolista pelitietokoneen hintaa).
 
Backward compatibility on aika no-brainer boxilla sillä niitä omia pelejä ei juuri ole sukupolven aikana ilmaantunut ja jos sama linja jatkuu niin muutakaan vaihtoehtoa ei ole. PS5:lläkin se toki on positiivista mutta hieman eri syistä.
 
Backward compatibility on aika no-brainer boxilla sillä niitä omia pelejä ei juuri ole sukupolven aikana ilmaantunut ja jos sama linja jatkuu niin muutakaan vaihtoehtoa ei ole. PS5:lläkin se toki on positiivista mutta hieman eri syistä.

Eiköhän niitä ole tulossa. Monta uutta studiota ostattu ja samalla sanottiin hellblade 2 olevan julkaisupeli.

Teoista päätellen ms on oppinut virheistä ja uudet tuulet puhaltaa.
 
tuo pitäisi fiksusti saada johonkin tv-tasoon :facepalm:
Niin joo sinullahan oli ongelmia niiden PC koteloiden kanssa kun ne tuntui kaatuvat koko ajan. Eihän tuo xbox nyt AV tasoon tai laiteräkkiin mene mutta ihan sopivasti on tilaa siinä PC tornin vieresä ja tarvittaessa voit käyttää samoja PC:n kuormaliinojakin jolla estää kaatumisen. ;)
 
Niin joo sinullahan oli ongelmia niiden PC koteloiden kanssa kun ne tuntui kaatuvat koko ajan. Eihän tuo xbox nyt AV tasoon tai laiteräkkiin mene mutta ihan sopivasti on tilaa siinä PC tornin vieresä ja tarvittaessa voit käyttää samoja PC:n kuormaliinojakin jolla estää kaatumisen. ;)
ai sulla on olohuoneessa oikein pc-TORNI :facepalm: ja jos olisikin niin mitä ihmettä tuolla sitten tekisit?
 
Jos tuo videon lopussa näkynyt vihreä hohde ei laitteen sisällä oleva RGB-tuuletin, ei tule menemään kaupaksi nykynuorisolle.

Propsit Microsoftille siitä, että ohjaimia ei tarvitse uusia. Toki odotin, että taaksepäin/eteenpäinyhteensopivuus olisi silti tarkoittanut, että ohjainta vielä muotoillaan uudelleen, mutta en näe tässäkään ratkaisussa suurta ongelmaa - pois lukien aiheuttaa jälleen lisähämmennystä samantyyppisen nimen kanssa perheissä, jossa pitäisi ei-teknisille elämänkustantajille ilmaista se oma lahjatoive.
 
Kyllä, Xbox Series X:n voi pistää vaakatasoon - ohjaimessa pieniä muutoksia

Vaikka julkistustrailerissa laite oli pystysuunnassa, The Verge vahvistaa Spencerin kertoneen, että laitetta voi toki käyttää myös vaaka-asennossa.

Lisäksi kerrotaan, että hiottu ohjain on hieman nykyistä pienempi, sen ristiohjain muistuttaa enemmän Elite-ohjaimen vastaavaa ja uutuutena on mukana uusi painike kuvien ja videoiden jakamista varten. Ohjain on yhteensopiva myös Windows PC:iden sekä Xbox Onen kanssa.
 
Ja jos ei levyt kiinnosta, niin eikö tuon viemä tila ole todella minimaalinen, olettaen, että tv-tasossa riittää syvyys...
No tuleehan sinne virta ja hdmi johdot kuitenkin. Mutta omasta näkökulmasta kaikki konsolit on pieniä kun vertailukohtana Define R5.
 
No on taas nimetty järkevästi konsoli. Eikö Xbox X ole jo olemassa? Onko tämä sitten Xbox SeX?
 
Microsoft yllätti: Tältä näyttää ensi vuonna tuleva Xbox

Äänekkyydeltään uuden konsolin luvataan olevan Xbox One X-tasoa, eli todella hiljainen. :tup:

Eli luvassa taas älyttömällä logiikalla toimiva tuuletin kuuloaistia hivelemään? :D

Mielenkiintoista nähdä kuinka jäähdytys toimii vaaka-asennossa, kun laite on selvästi suunniteltu pystyasennusta ajatellen. Miksi muuten ohjaimen uudistukset jäivät kilpailijan share-napin apinointiin? Eikö niitä Elite-ohjaimien paddleja olisi voinut saada jo vakioksi ensi geniin? Samalla oltaisiin saatu kasvatettua painikkeiden määrää.

No on taas nimetty järkevästi konsoli. Eikö Xbox X ole jo olemassa? Onko tämä sitten Xbox SeX?

Ei kyllä nyt auennut tämä nimeämislogiikka tuotteelle, tuleeko Lockhart olemaan sitten Series S?
 
Siisti vekotin mutta itselle pc on se oikea olkkarin multimedia vehje.
 
Eli luvassa taas älyttömällä logiikalla toimiva tuuletin kuuloaistia hivelemään? :D

Mielenkiintoista nähdä kuinka jäähdytys toimii vaaka-asennossa, kun laite on selvästi suunniteltu pystyasennusta ajatellen. Miksi muuten ohjaimen uudistukset jäivät kilpailijan share-napin apinointiin? Eikö niitä Elite-ohjaimien paddleja olisi voinut saada jo vakioksi ensi geniin? Samalla oltaisiin saatu kasvatettua painikkeiden määrää.



Ei kyllä nyt auennut tämä nimeämislogiikka tuotteelle, tuleeko Lockhart olemaan sitten Series S?

Toi nimeäminen meni itselläkin hieman ohi. Aamu viideltä hieraisin muutaman kerran silmiä kun uutisia luin.
No omaan silmään tyylikäs boxi ja paikka löytyy varmasti tv tasosta.

Pelkkä xbox scarlet olisi ollut parempi.
 
Toihan on todella korkea vaaka-asennossakin! Ilmeisesti Mäsä ajatellut että näitä käytetään lähinnä lastenhuoneissa.
 
No on taas nimetty järkevästi konsoli. Eikö Xbox X ole jo olemassa? Onko tämä sitten Xbox SeX?

Ei kyllä nyt auennut tämä nimeämislogiikka tuotteelle, tuleeko Lockhart olemaan sitten Series S?

Toi nimeäminen meni itselläkin hieman ohi. Aamu viideltä hieraisin muutaman kerran silmiä kun uutisia luin.

Niin siis ei kai tuo Series X nyt oikea nimi ole. Kai tuolla tarkoitetaan koko tulevaa next gen "sarjaa" ja konsolille tulee joku oikea nimi.

Tai näin ainakin luulen... ei tuo nyt oikea nimi voi olla.

E: Siis Series X = Lockhart, anaconda ja xcloud ja konsoleille omat nimet joilla ne erottaa esim XboxLite ja XboxUltra. (päästä revitty)

tcevr512.jpg


Tämä siis jonkun aproksimaatio. Kyllä se ihan tietokonepöntön kokoinen on rehellisesti. Ei tosin minua haittaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Niin siis ei kai tuo Series X nyt oikea nimi ole. Kai tuolla tarkoitetaan koko tulevaa next gen "sarjaa" ja konsolille tulee joku oikea nimi.

Tai näin ainakin luulen... ei tuo nyt oikea nimi voi olla.

E: Siis Series X = Lockhart, anaconda ja xcloud ja konsoleille omat nimet joilla ne erottaa esim XboxLite ja XboxUltra. (päästä revitty)

tcevr512.jpg


Tämä siis jonkun aproksimaatio. Kyllä se ihan tietokonepöntön kokoinen on rehellisesti. Ei tosin minua haittaisi.
Mieluummin hieman isompi konsoliloota, kunhan se on hiljainen. Tähän taloon ei tule ainakaan enää yhtäkään pöhinäpönttöä. :geek:
 
Nimestä vielä niin mä luulin kun aamukahvia join että tämä oli joku X mallista tehty "slim" päivitys ja ihmettelin muotoa.. Sitten tajusin vasta että ihan seuraavan polven konsoli kyseessä.

Mä en ole niin ulkonäkö kranttu jos konsoli toimii hiljaisesti ja luotettavasti niin passaa mulle :)
 
Kai tuon lappeelle saa tv tasolle mahtumaan :) olis gamestoppi sitkutellu ens vuotee nii olis saanu vaihdokin käydä tekemäs
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 283
Viestejä
4 487 530
Jäsenet
74 128
Uusin jäsen
semantic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom