Xbox Series X + Series S -keskusteluketju

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 437
Olen ylpeä saadessani olla osaltani auttamassa. Nykyisten boxien ja tulevien osalta.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Olen ylpeä saadessani olla osaltani auttamassa. Nykyisten boxien ja tulevien osalta.
No, pikku hilujahan nuo on miljardi-tulosta takovalle megakorporaatiolle. Mutta paljon on nähty vihjailuja siitä etenkin nyt Xbox Onen aikakaudella, että Xbox-osasto lyödään lihoiksi hetkenä minä hyvänsä, koska huonoa bisnestä.

Nyt tilanne on kuitenkin se, että Xbox-osasto kasvaa ennätysvauhtia ja esim Xbox-pelistudioita on tulevan Zenimax-kaupan myötä 25kpl, kun Xbox Onen julkaisun aikoihin niitä oli 7kpl. Se tarkoittaa enemmän pelejä ja enemmän pelattavaa.

Näin pelaajan näkökulmastahan tämä on ihan kiva juttu, vaikkei välttämättä nuo osakkeenomistajien asiat kiinnostaisi. :)
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Tänään pitäis saapuu ensimmäiset ja isoimmat erät xboxeja giganttiin. Onko kellään kokemusta et kuinka paljon ennen julkasua noi laitetaan postiin?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Gigantin hitauden tuntien prosessi toivottavasti nytkähtää eteenpäin jo tänään :D
Itelläni Hollannin postista tulossa paketti, siellä viimeisin tila, että paketti valmiina lähetykseen tms... Kaipa se on MS:ltä tilaamani Series X... Luulisin ainakin ;)

"The item is ready for shipment"...

Heidän oman listansa mukaan postitus Suomeen 4-5 päivää... Ans kattoo ny...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
863
Itse tilasin Gigantista noudolla ennakkoon, milloin tuon pitäisi virallisesti tulla myyntiin?
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
86
Onko kenelläkään tarkempaa tietoa siitä, miten Xbox All Access -tilauksen tehneet saavat laitteensa? Kun kävin sopparin tekemässä Gigantissa niin myyjä käski tulla paikan päälle julkaisupäivänä ihmettelemään. Pieni pelko jäi siitä, että syökö nopeat hitaat eli ensimmäiset ovella saavat konsolit ja muut sitten joskus. Mitään tietoa itse laitteen saamisesta ei perään tulleessa sähköpostissa ollut. Täytyy ensi viikon aikana ihmetellä Gigantin aspaan päin, jos ei siihen mennessä ole mitään infoa asiasta tullut..
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
Onko kenelläkään tarkempaa tietoa siitä, miten Xbox All Access -tilauksen tehneet saavat laitteensa? Kun kävin sopparin tekemässä Gigantissa niin myyjä käski tulla paikan päälle julkaisupäivänä ihmettelemään. Pieni pelko jäi siitä, että syökö nopeat hitaat eli ensimmäiset ovella saavat konsolit ja muut sitten joskus. Mitään tietoa itse laitteen saamisesta ei perään tulleessa sähköpostissa ollut. Täytyy ensi viikon aikana ihmetellä Gigantin aspaan päin, jos ei siihen mennessä ole mitään infoa asiasta tullut..
Luulisi nyt niiden tekevän jonkun järjestys listauksen samalla kun ottavat noita all access tilauksia vastaan eli tekojärjestyksessä sitten ilmoittavat ketkä saa ekasta erästä. Itsekkin tilauksen tein noudolla (ei siis all access) joten odottelen kyllä viestiä, että tervetuloa hakemaan, eikä tarvi olla jonossa kyttäämässä.
 
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
91
Minä kävin Gigantissa syyskuun lopussa varaamassa X:n all accessilla ja sanoivat että sen hetkisen tiedon mukaan 14.11 voi käydä noutamassa myymälästä. Laittavat viestin vielä kun on valmiina noudettavaksi.
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
861
Onko kenelläkään tarkempaa tietoa siitä, miten Xbox All Access -tilauksen tehneet saavat laitteensa? Kun kävin sopparin tekemässä Gigantissa niin myyjä käski tulla paikan päälle julkaisupäivänä ihmettelemään. Pieni pelko jäi siitä, että syökö nopeat hitaat eli ensimmäiset ovella saavat konsolit ja muut sitten joskus. Mitään tietoa itse laitteen saamisesta ei perään tulleessa sähköpostissa ollut. Täytyy ensi viikon aikana ihmetellä Gigantin aspaan päin, jos ei siihen mennessä ole mitään infoa asiasta tullut..
Itsellä ainakin luki siinä all access kuitissa se myymälään tulopäivä. Valitettavasti oma oli vasta se joulukuun alku
 
Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
13
Onko järkeä ostaa uutta pelinäyttöä, vai odotanko suosiolla hdmi 2.1 olevia näyttöjä?
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Tuli viesti gigantist et mun series x ei toimitetakkaa julkasuna vaan 10. päivä joulukuuta... pöh
 
Liittynyt
24.03.2017
Viestejä
134
Tuli viesti gigantist et mun series x ei toimitetakkaa julkasuna vaan 10. päivä joulukuuta... pöh
Ilmeisesti nyt on tullut enemmänkin lisätietoa. Itsekin elättelin toiveita että kerkiää julkkariksi kun tilausvahvistuksessa luki vielä että 3.pvä saapuu varastolle, mutta tuossa 10min sitten tuli viesti että uusi toimituspäivä on 12.11 :( No edes silloin..
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 554
Itse kanssa pistin tilausta pari minsaa sen jälkeen kun mahdolliseksi tuli. Ei ainakaan ole viestiä tullut etteikö olisi julkkarissa. Katsellaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 437
Tuleeko siis viestiä nimenomaan viivästyvistä toimituksisa? Eli jos ei mitään ole tullut niin hyvä?
 
Liittynyt
11.03.2019
Viestejä
257


Seuraavaksi sitten minijääkaapit. :p;)



Siitä vielä Series X unboxaus!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.03.2019
Viestejä
257

Xbox Series X Enhancement -päivitys, ARK: Survival Evolved peliin on käyttäjien saatavilla konsolin julkaisu päivänä!
-4K Output at 30-60 FPS
-Extreme Draw/LOD Distance (Higher than PC)
-Extreme Level Streaming Distance (Higher than PC)
-Epic Sky & Atmospherics Quality
-Epic Subsurface Scattering Quality
-Infinite-Range High Precision Screen Space Ambient Occlusion
-Max Texture Resolution
-16x Anisotropic Filtering
-Infinite-Range Distance Field Shadows
-Terrain Self-Shadowing
-Epic Dynamic Shadow Quality
-Epic Ground Clutter Distance
-High-Precision HDR Output
-Epic Postprocessing Quality
-Tetherless Non-Dedicated Hosting
-Tetherless Splitscreen
-100-player Dedicated Server Hosting
-Splitscreen Multiplayer uses Epic Graphics Settings
-7x Faster Loading
 
Liittynyt
11.03.2019
Viestejä
257


Xbox Series X | S ovat ainoat seuraavan sukupolven konsolit, joilla on täysi laitteistotuki kaikille tänään esitetyille AMD RDNA 2 -ominaisuuksille.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
516
Spämmätään nyt vielä yksi juttu mikä on mulle tärkeämpää kuin noi hienot RDNA2-featuret, eli Back compat Onen kanssa on nyt 100% miinus Kinect-pelit. Hieno juttu ja siinä on muutama hetki mennyt testaamisessa o_O

 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
43
Vasta pari viikkoo sit. Kuitissa ja sivulla luki että saisin 28.10 erästä mutta näin ei käyny
Sama kävi itselle, ja tänään tulleen viestin perusteella tulossa laite 10.12. Hivenen kyrsii kieltämättä, koska tilasin laitteen nimenomaan gigantista sen perusteella, että saisi tuosta 28.10 erästä, kun sivuilla sekä tilausvahvistukssa luki niin tilaushetkellä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 437
Itse taidan vaan heti forzaa kokeilla. Tai ehkä Xboxin ACC:ta, One X:llä sysipaska, josko vihdoin sitten XsX:llä toimisi paremmin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 732
Visuaalisesti todella tyrmäävä peli! Pakko hankinta ehdottomasti!
Siis... Hä? Katsoin tuota 1440p, niin toki "taidetyyli" on ihan hienoa, mutta grafiikat on kuin Xboxin ajalta. Siis ykkösen. Ei minkään näköistä "wow" -efektiä noitten low-poly mallien, vähäväristen tekstuurien (värivalinnat ja kontrastit OK, toki), jne puolesta kyllä omalla kohdalla...


Spämmätään nyt vielä yksi juttu mikä on mulle tärkeämpää kuin noi hienot RDNA2-featuret, eli Back compat Onen kanssa on nyt 100% miinus Kinect-pelit. Hieno juttu ja siinä on muutama hetki mennyt testaamisessa o_O
Saattaa mennä koomiseksi omalla kohdalla jos ensimmäisiä pelejä jota pelataan on RDR. Siis se ensimmäinen joka on pitänyt pelata läpi uudelleen jo S:llä, mutta ei ole ehtinyt... :D
 
Liittynyt
13.10.2020
Viestejä
22
GP-tilaajille hyviä uutisia:



Tarkoittaakohan tämä jatkossa alalle lisää kilpailua, jos MS sai tämän kertomansa mukaan toimimaan?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
74
Toinen ohjain mietinnässä tulevalle series X konsolille. Tarvitsenko tuon ohjaimen, minkä mukana tulee PC-sovitin, jos haluan käyttää ohjainta myös PC:n kanssa. PC:stä löytyy jo BT-dongle. Mitä lisäarvoa tuo Microsoftin oma langaton sovitin tuo?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 732
Toinen ohjain mietinnässä tulevalle series X konsolille. Tarvitsenko tuon ohjaimen, minkä mukana tulee PC-sovitin, jos haluan käyttää ohjainta myös PC:n kanssa. PC:stä löytyy jo BT-dongle. Mitä lisäarvoa tuo Microsoftin oma langaton sovitin tuo?
PC:llä voi aina käyttää johdolla, mutta Series X:n ohjaimet pitäisi toimia suoraan "yhteensopivien Bluetoothien" kanssa PC:llä ja kännykällä. Ellei PC:ssä ole BT:tä tai se ei ole tarpeeksi uusi, niin sitten tarvitsee donglen.


Edit: ilmeisesti BT:llä käytettynä PC:llä ei ohjaimessa olevat audio-liittimet toimi niin kuin konsolin kanssa - ainakaan huhujen mukaan. Tiedä sitten onko sama homma jos yhteys on luotu donglen kanssa?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 357
Toinen ohjain mietinnässä tulevalle series X konsolille. Tarvitsenko tuon ohjaimen, minkä mukana tulee PC-sovitin, jos haluan käyttää ohjainta myös PC:n kanssa. PC:stä löytyy jo BT-dongle. Mitä lisäarvoa tuo Microsoftin oma langaton sovitin tuo?
Tuosta oli ihan vasta keskustelua, olikohan jopa tässä ketjussa. BT toimii ihan yhtä hyvin, jotain ongelmia voi esiintyä, kuten tärinämoottorien toiminta jne. edit: Xbox Series X (Scarlett) + Series S
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
327
Itelläni Hollannin postista tulossa paketti, siellä viimeisin tila, että paketti valmiina lähetykseen tms... Kaipa se on MS:ltä tilaamani Series X... Luulisin ainakin ;)

"The item is ready for shipment"...

Heidän oman listansa mukaan postitus Suomeen 4-5 päivää... Ans kattoo ny...
Onko kenellekään muulle tullut samanlaista viestiä MS:ltä toimituksesta? Itse laitoin tilauksen heti kun pystyi sisään, mutta en ole nähnyt mitään toimitusviestejä jne. Toivottavasti ehtivät ajoissa julkkariin...
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Onko kenellekään muulle tullut samanlaista viestiä MS:ltä toimituksesta? Itse laitoin tilauksen heti kun pystyi sisään, mutta en ole nähnyt mitään toimitusviestejä jne. Toivottavasti ehtivät ajoissa julkkariin...
Tämä tuli omapostiin ilman mitään tarkempaa tietoa. Googlasin siinä olleen seurantanumeron ja Hollannin postin seurannasta tuo löytyi. Eikä siinäkään ole mitään tietoa lisää. Eilen oli tullut info, että Suomi kohdemaa... Salamyhkäistä...
Eli en varmaksi edes tiedä, mikä tuo on...
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 092
Edit: ilmeisesti BT:llä käytettynä PC:llä ei ohjaimessa olevat audio-liittimet toimi niin kuin konsolin kanssa - ainakaan huhujen mukaan. Tiedä sitten onko sama homma jos yhteys on luotu donglen kanssa?
Donglella kyllä toimii äänijutut (ts. ohjain toimii ulkoisena äänikorttina), siitä ei ole epäselvää. Samoin USB-johdolla. Bluetoothilla ei.

Lisäksi Bluetoothilla muistaakseni pystyi kytkemään max 1 ohjaimen kerrallaan per PC, donglella jonkun neljä tms. e: korjattu alla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 152
Donglella kyllä toimii äänijutut (ts. ohjain toimii ulkoisena äänikorttina), siitä ei ole epäselvää. Samoin USB-johdolla. Bluetoothilla ei.

Lisäksi Bluetoothilla muistaakseni pystyi kytkemään max 1 ohjaimen kerrallaan per PC, donglella jonkun neljä tms.
Eikös BT:llä ollut max 4 ja donglella max 8. Näin muistelen itse.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 092
Eikös BT:llä ollut max 4 ja donglella max 8. Näin muistelen itse.
Joo kahdeksan olikin donglella, ja bluetoothilla määrää ei ole virallisesti rajoitettu mutta suositellaan vain yhtä kerrallaan.

"It’s recommended that you have only one wireless controller connected via Bluetooth. Connecting more than one controller with Bluetooth may be possible, but performance can vary depending on your device."
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
74
Joo, eiköhän tuo dongle sitten pidä ostaa. Onko tuosta donglesta tulossa jotain series X/S ohjaimelle tarkoitettua spesifistä versiota?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 152
Joo, eiköhän tuo dongle sitten pidä ostaa. Onko tuosta donglesta tulossa jotain series X/S ohjaimelle tarkoitettua spesifistä versiota?
Tuskin koska nuo ohjaimet toimii ristiin ja vanhat ohjaimet tulee saamaan firmware-päivityksenä tuon uuden alhaisen latenssin toiminnan.
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
1 014
Mitenköhän toi paritus nyt menee uuden ja vanhan boxin ohjaimen kanssa? Makkariin siirtyi one x ja series x tulee olkkariin.... Molempiin huonesiin yltää bluetooth signaali ohjaimesta niin miten valitsen kumman konsolin se ohjain sit käynnistää jos haluu 2 pelei pelata jommas kummas konsolissa :) Eli ohjaimia mulla vain yksi per konsoli mutta noihan toimii ristiin
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 092
Mitenköhän toi paritus nyt menee uuden ja vanhan boxin ohjaimen kanssa? Makkariin siirtyi one x ja series x tulee olkkariin.... Molempiin huonesiin yltää bluetooth signaali ohjaimesta niin miten valitsen kumman konsolin se ohjain sit käynnistää jos haluu 2 pelei pelata jommas kummas konsolissa :) Eli ohjaimia mulla vain yksi per konsoli mutta noihan toimii ristiin
Ne on paritettu vain yhteen konsoliin kerrallaan. Jos haluaa vaihtaa paritusta, pitää painaa paritusnappia sekä konsolista että ohjaimesta tai vaihtoehtoisesti yhdistää se hetkeksi johdolla konsoliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 152
Mitenköhän toi paritus nyt menee uuden ja vanhan boxin ohjaimen kanssa? Makkariin siirtyi one x ja series x tulee olkkariin.... Molempiin huonesiin yltää bluetooth signaali ohjaimesta niin miten valitsen kumman konsolin se ohjain sit käynnistää jos haluu 2 pelei pelata jommas kummas konsolissa :) Eli ohjaimia mulla vain yksi per konsoli mutta noihan toimii ristiin
Parittamalla sen ohjaimen halutun konsolin kanssa. Ohjain ei voi olla paritettuna kuin yhteen konsoliin kerrallaan. Bluetoothiahan toi Xbox ei käytä eikä tue.
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
1 014
Parittamalla sen ohjaimen halutun konsolin kanssa. Ohjain ei voi olla paritettuna kuin yhteen konsoliin kerrallaan. Bluetoothiahan toi Xbox ei käytä eikä tue.
Aaaa...ok. Eli jos on paritettuna one x ohjain vanhaan boxiin niin helpoiten parittuu series x n kun iskee sen johdolla kiinni series x? Mikäs piuha siinä on ? Micro usb? Jos vaan käynnustää ohjaimen normisti niin eiks se käynnistä automaattusesti sen mikä viimeiseksu paritettuna niin johdolla ei sitä taida tehdä vaan parittuu suoraan uuteen. Eiks se uusi series x ohjain toimi bluetooth vai? Eiks se androudiin esim niin yhdistetä...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 807
Viestejä
4 204 324
Jäsenet
70 988
Uusin jäsen
paallikkopc

Hinta.fi

Ylös Bottom