Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä on paljon tekemistä tämän pelin suhteen.
Pitäisi olla itsestäänselvyys, että tasainen fps voittaa aina resot.Nytkö sub 30 fps ruudunpäivitys on jo mallikasta pyörimistä? Saanen kysyä että missä todellisuudessa? Milloinkahan ne pelinkehittäjät tajuaisivat että sillä pikselimäärällä ei ole mitään merkitystä jos edes 30 fps ruudunpäivitystä ei saada pidettyä vakaana?
Näemmä Digital Foundryn mukaan Xbox One X:ssä on sittenkin parannusta eli X:llä on 16x AF päällä:
Jos ei paremmasta tiedä? Itse en ole niin viehättynyt pikseli väännöistä.Nytkö sub 30 fps ruudunpäivitys on jo mallikasta pyörimistä? Saanen kysyä että missä todellisuudessa? Milloinkahan ne pelinkehittäjät tajuaisivat että sillä pikselimäärällä ei ole mitään merkitystä jos edes 30 fps ruudunpäivitystä ei saada pidettyä vakaana?
Tuohan pätee kaikkiin peleihin X:llä. Ei siitä tarvitse pelikohtaisesti erikseen mainita.
Milläs loitsuilla oot saanu AC:t noin hyvin pyörimään? Itsellä nuo hikiset PC-portit toimii tuolla tasolla 8700K + GTX1080 koneellakin.Itellä ainakin tekee vaikeeta pelata Assasin's Creediä 30fps, kun on tottunut yli 4x korkeampaan![]()
Missä tuossa sanottiin, että AC pelejä? Jos on tottunut yleensä pelaamaan 120fps niin onhan se melkoinen shokki totutella 30fps tasoon puhumattakaan jos fps ei pysy siinäkään tasossa.Milläs loitsuilla oot saanu AC:t noin hyvin pyörimään? Itsellä nuo hikiset PC-portit toimii tuolla tasolla 8700K + GTX1080 koneellakin.
Mitä tuoon 16x AF:ään tulee niin tosiaan sehän on X:llä kaikissa peleissä.
Ei mielestäni päde. En ainakaan äkkiseltään ole Codeissa 16x AF:ää huomannut.
Joo minäkin muistan selkeästi että tuon back compatin kanssa oli juttua siitä, että _kaikki_ 360-pelit saisivat X:llä 16x AF:n. Se olisi jotenkin järjestelmätasolla toteutettu. Löytyy ehkä siitä Digital Foundryn vanhasta back compat -videosta.Ainakin alun perin X:ää mainostettiin sillä, että se käyttäisi 16x anisotropic filteringiä yleisesti kaikissa peleissä. Ainakin siinä vaiheessa siis luvattiin että se pätisi kaikkiin 360- ja One-peleihin. (esim. Five ways your Xbox One and 360 games will be better on Scorpio )
Olen pitänyt tuota faktana, mutta en toki ole itse testannut mitään niin että voisin olla varma. Mutta sellaisia perus-mipmappien tapaisia selviä rajoja ja muhjuisuutta tekstuurien filtteröinnissä ei mielestäni X:llä ole näkynyt.
Voihan se olla tietysti mahdollista, että se täytyy kytkeä pelikohtaisesti joskus pois päältä."We built into the hardware the capability of overwriting all bilinear and all trilinear fetches to be anisotropic," Andrew Goossen reveals. "And then we've dialled up the anisotropic all the way up to max. All of our titles by default when you're running on Scorpio, they'll be full anisotropic."
Milläs loitsuilla oot saanu AC:t noin hyvin pyörimään? Itsellä nuo hikiset PC-portit toimii tuolla tasolla 8700K + GTX1080 koneellakin.
Mitä tuoon 16x AF:ään tulee niin tosiaan sehän on X:llä kaikissa peleissä.
Ihan siinä lainaamassani viestissä. Kontekstista paha arpoa että tarkoittaa muita pelejä kuin AC:ta kun on juuri maininnut nimeltä AC:n.Missä tuossa sanottiin, että AC pelejä? Jos on tottunut yleensä pelaamaan 120fps niin onhan se melkoinen shokki totutella 30fps tasoon puhumattakaan jos fps ei pysy siinäkään tasossa.
Mjoo no eipä ole PC:llä tullut Syndicatea uudempia pelattua. Origins ostettuna Xboxille mutta en ole vielä kertaakaan käynnistänyt.En oo ensimmäistäkään AC:ta pelannut. Luulen kyllä, että fps on pc:llä 30:tä isompi![]()
Edit: Eipä tosta varmaan tarvii montaakaan asetusta ultrasta tiputtaa, niin toimii kivasti 1080 TI:llä. On toi kyllä silti aika hienosti portattu
![]()
Itsellä ei ainakaan. Kerran kuussa kun menee konsolille niin saa ruksutella kaikki firmis ja peli päivityksetPäivittyykö muilla pelit valmiustilassa? Täällä ja kavereilla esim. Fortnite alkaa päivittämään itseään vasta kun konsolin käynnistää.
Onkohan sinulla se fast startup käytössä?Itsellä ei ainakaan. Kerran kuussa kun menee konsolille niin saa ruksutella kaikki firmis ja peli päivitykset
Tarkistin ja on instant-on modessa.Päivittyy ne pääpiirteittäin. Ei vaan ala heti lataamaan kun päivitys tulee saataville niin aina silloin tällöin joutuu itse sen päivityksen käynnistämään.
Onkohan sinulla se fast startup käytössä?
DF arviota Call of Duty: Black Ops 4 Blackout moninpelistä.
Onella dynaaminen resoluutio liikkuu 1024x768-900p välillä. One X keskimäärin 1800p.
Halflife Xbox One X enskattu:
Crysis 3:en fraem-rate testi. Xbox One X on toki parempi kuten myös Xbox One, mutta johan on alunperinkin tuo koodi aika kamalaa. Framepacingia tai vastaavaa tulee Oneilla sen pyöriessä 31-32 FPS kun alkuperäinen 360 versio sahaa aikalailla 25-27 tuntumassa.
Tuntuu ettei xbox 360 aikaan osannut kuin marginaaliyleisö arvostaa fps lukemia kun miettii noita tekeleitä. Nyt kun tullut kaiken maailman analyysejä nähtäville niin alkanut jengi vasta tajuamaan.
Mites, onko kokemusta,linkkiä windows sonic vs kuulokevalmistajien omat virtual surroundit(esim turtle beach) että miten vertautuu?
Kannattaako edes satsata muutakun stereoluureihin?
Löytyyhän noita arvosteluja internetin syövereistä pilvin pimein...Tuokin vähän riippuu että hakeeko langallisia vai langattomia ohjaimia.
Itse seurannut mielenkiinnolla ja seuraavaksi hankintalistalla ovat nuo uudet tulokkaat konsolimarkkinoille olevat Plantronics RIG 800LX kuulokkeet, jotka ovat saaneet ihan suht hyviä arvosteluja ja ovat kaiken lisäksi langatomat pitkällä akunkestolla.
Onko toi legidi paikka ostaa varmasti?
Paskat. PC:llä tarkin, konsoleilla pelataan sutturesolla. Mite tollasta pikselimössö grafiikkaa voi ees katella, kun silmiä alkaa särkemään.Vähemmän yllättäen selkeästi tarkin versio Xbox One X:llä
Paskat. PC:llä tarkin, konsoleilla pelataan sutturesolla. Mite tollasta pikselimössö grafiikkaa voi ees katella, kun silmiä alkaa särkemään.
Ei takuulla legitti siinä mielessä että olisi lisensoitu kansainvälinen jälleenmyyjä. Myynevät halvemmista maista ostettuja aktivointiavaimia, kuten hämyt avainkaupat yleensä. Saattaa toki toimia ostajan kannalta aivan ongelmitta, mutta itse en ole ennen kuullut tuosta saitista.
?Toimii hyvin kuulokkeilla kun kuulokkeilla, syö tosin pattereita/akkua nopeammin, ite tuli alkuun käytettyä nappikuulokkeita ennenku ostin headsetin. Eikä kyllä vaatinut muita toimenpiteitä kun 3.5mm liittimen kytkemisen ohjaimeen, toki volumea pitää säätää asetuksista.Tota noin. Olenkos mä ymmärtänyt nyt täysin oikein, että voisin kytkeä (mitkä tahansa) kuulokkeet vain xboxin ohjaimen 3,5mm kuulokeliittimeen ja täten luoda itselleni (lähes) langattomat kuulokkeet vaikkapa keskellä yötä pelaamista varten? Niin että pelin äänet tulee tv:n sijasta niistä kuulokkeista? Vai onko se pelkkää chat-headsetia varten? Jos toimii kaikille äänille kuten olen ymmärtänyt, niin miten pirussa se toiminto laitetaan päälle?
Toimii hyvin kuulokkeilla kun kuulokkeilla, syö tosin pattereita/akkua nopeammin, ite tuli alkuun käytettyä nappikuulokkeita ennenku ostin headsetin.
Tota noin. Olenkos mä ymmärtänyt nyt täysin oikein, että voisin kytkeä (mitkä tahansa) kuulokkeet vain xboxin ohjaimen 3,5mm kuulokeliittimeen ja täten luoda itselleni (lähes) langattomat kuulokkeet vaikkapa keskellä yötä pelaamista varten? Niin että pelin äänet tulee tv:n sijasta niistä kuulokkeista? Vai onko se pelkkää chat-headsetia varten? Jos toimii kaikille äänille kuten olen ymmärtänyt, niin miten pirussa se toiminto laitetaan päälle?
No heti auttoi kun ihmetteli tänneVaihdoin toisiin kuulokkeisiin ja alkoi kuulumaan äänet. Tv:n äänet piti manuaalisesti vetää nollille.
Kuulokkeet menee kyllä, mutta Mikin kanssa pitää olla tietty 4-pinnin järjesteys. Esimerkiksi kännyköiden nappikuulokkeet toimii mikin kanssa ok.
Ei tarvi kun laittaa kuulokkeet plugiin ja menoks. Guidesta sit säädetään äänenvoimakkuus ja balanssointi.
Ei mitenkään erityisen usein alessa ole, mutta cdkeys taitaa silti olla suositeltavin paikka hankkia, kun on useamman tilauksen perusteella luotettava ja usein halvimmasta päästä ellei halvin:Uusi Xbox Onen omistaja täällä hei!
Tuleeko nuo Gold-tilaukset hyviin alennuksiin usein? Katselin CDONin myyvän pienellä alennuksella 12kk tilausta. Varsinaista tarvetta saada Live Gold heti päälle ei ole, jos tulee säännöllisesti hyviä alennuksia voisin odotella parempaa tarjousta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.