Xbox One & One X keskustelu

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Itse olen sitä mieltä että ne pelkät PR-tweetit ovat ihan hyvää sisältöä nekin, mutta jos ketju olisi pelkästään sitä, tuskin edes seuraisin ketjua vaan vain tyyliin Larry Hrybin Twitteriä.

Ajoittaiset keskustelut ja jopa vertailut teknisistä detaljeista ovat ihan kiinnostavia, joten kohtuuden rajoissa ne sopivat kyllä ketjuun. Varsinainen konsolisota ei silti kiinnosta, joten en seuraa kyseistä väittelyketjua.
 
Liittynyt
08.11.2017
Viestejä
18
Vielä tuosta pelien päivittymisestä valmiustilassa, niin täällä ainakin tuntuu toimivan. kun melkein aina ku alan tietokoneella pelaan, niin hoksaan että x käyttää kaiken kaistan ja joudun käynnistää x:sän ja ruksitella päivitykset pois. Mietin vaan että ois hyvä ominaisuus, jos pystyis laittaan että latais vaan yöllä päivityksiä. 200 peliä ulkoisella kovalevyllä niin on siinä päivitettävääkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 319
Tähän viimeisimpään @no_way4000 @Persojet @Maniac @Quantum yms. kumppanit väliseen väittelyyn liittyen ymmärrän, että joidenkin kannalta nämä intensiiviset keskustelut saattavat haitata ketjun muun sisällön lukemista ja seuraamista, mutta toisaalta asiallinen väittely ketjuun liittyvästä aiheesta ei ole millään muotoa kiellettyä. Tässä viimeisimmässä tapauksessa puhuttiin kuitenkin ymmärtääkseni Xboxin renderöintitekniikoista, joka osuu täysin tämän ketjun aiheeseen.

Lähinnä pohdin tässä sellaista, että kun näitä intensiivisiä ja välillä offtopiciksikin luisuvia vääntöjä on tässä ketjussa varsin usein, niin voisiko tätä Xbox-aihepiiriä jakaa jollain tavoin vaikkapa kahteen eri ketjuun, jolloin ongelma lievenisi? Mielipiteitä tämän ketjun lukijoilta asiaan?

Toki myös keskustelijoilla itsellään on vastuu kirjoittamastaan, eli täytyy osata huomioida milloin se oma kirjoittelu menee offtopicin puolelle ja milloin on hyvä aika lopettaa tai siirtyä toiseen ketjuun.
Enpä näkisi nykyisessä toimintamallissa ongelmaa, jos väitteet esitettäisiin perustelujen kera ja aikuisten oikeasti otettaisiin onkeen jos jossain on korjattavaa. En nyt näe mitä hyötyä epäselvyyksien lakaiseminen maton alle toiseen ketjuun toisi.

Provosoinnin uhalla: En nyt tiedä onko sekään kauhean avartavaa keskustelua, että tämä topic on ollut pitkälti @no_way4000 ylistyslaulua ja mainontaa kaikkeen mahdolliseen Xboxin paremmuuteen. Kaikki mahdolliset viittaukset toisen valmistajien tuotteisiin sensuroidaan pois kuin Harry Potterissa Voldemortin nimi. Useampikin käyttäjä on siitä kerännyt varoituksia kun mennyt tuumaamaan, että tuntuisi käyttäjänimen takana olevan antautuneempi Microsoftin PR-henkilö (varsinkin kun katsoo viestihistoriaa ja kyseinen henkilö postaa 99% viesteistään tähän topiciin). Tällaisen henkilön kanssa kun kerran erehtyy vääntämään, niin sivupoluille ja henkilökohtaisuuksiin luisuminen on vain ajan kysymys.

Vaikka liittyvät toki aiheeseen, niin samalla tavalla lähinnä paisuttavat ketjua lisäämällä virallisempia teitä saatavaa informaatiota ilman mitään varsinaista sisältöä. Samalla niillekin sitten perustaa jo oman mainosketjunsa...
Kappas, näemmä useampi huomannut täällä saman. Onhan se lopputulos arvattavissa jos niinkin vahvasti tiettyyn leiriin kallellaan oleva ottaa pääasiallisen vetovastuun ketjun postauksista, niin eipä yllätä mille urille keskustelu menee. Eihän siinä, saahan sitä vaikka konsolia fanittaa minkä verran, mutta siinä vaiheessa kun aletaan vääristelemään tosiasioita niin näkisin tarpeen puuttua asiaan. Viimeisin CR-vääntöhän lähti juuri tästä liikkeelle, kun alettiin kysellä perusteita väitteille.

Ehkä ainakin näiden omasta mielestä selkeiden virheellisten väittämien kanssa olisi hyvä pyrkiä siirtymään (lainaa viestin ja liittää sen suoraan väittelyketjun viestikenttään) suoraan sinne väittelyketjun puolelle jatkamaan, kun on kuitenkin arvattavissa, että tiettyjen käyttäjien välillä keskustelu tulee venymään pitkäksi.

Yksittäiset virheelliset väitteet on toki ensisijaisesti keskustelijoiden välinen asia pureskella auki (tämähän kuuluu myös osaltaan keskusteluun), mutta toki jos epäilee virheellisten väittämien olevan tarkoituksellisia ja toistuvia (keskustelua häiritseviä), kannattaa niistä raportoida mahdollisimman seikkaperäisesti ylläpidolle, jotta moderaattorit osaavat ottaa asian huomioon. Jonkun tietyn spesifin keskustelun (foorumillahan on käynnissä tuhansia keskustelusäikeitä) väitteiden faktapohjaisuuteen voi moderaattorilla olla äkkiseltään ilman ketjun aktiivista seuraamista olla aika hankala ottaa syvemmin kantaa.
Muuten hyvä idea, mutta kun ei toimi käytännössä, kun väitteen esittäjä häviää kuin pieru saharaan kun pitäisi alkaa perustelemaan väitteitään. Kiitos vinkistä kuitenkin, jos kerran tietyn agendan toitotuskin riittää toimenpiteisiin.

Samoin. Hyviä postauksia uutisista mitä ei pahemmin uutisoida isommille sivustoille (ign, kotaku jne)
Valitettavasti muu vänkäys herraa kohtaan tekee tästä lukukelvottoman.
Suurin osa herran jutuista on luettavissa esim. Windows Centralista, joka ei varsinaisesti muutenkaan puolueettomuudellaan loista. Kerrotko nyt missä ko. herraa kohden esitetty on ollut aiheetonta?
 
Liittynyt
22.03.2018
Viestejä
150
Huomautus - bannien huutelu toisille käyttäjille ei kuulu asialliseen keskusteluun
Quantumille myös bannia. Mukavempi noita no_way4000 järkeviä uutisia oli lukea. Quantum kateellinen xbox x tehoista.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 445
Suurin osa herran jutuista on luettavissa esim. Windows Centralista, joka ei varsinaisesti muutenkaan puolueettomuudellaan loista. Kerrotko nyt missä ko. herraa kohden esitetty on ollut aiheetonta?
Mutta kun minä en lue Windows Centralia. Sinä voit itse selata 76 sivua taaksenpäin ja katsella mistä sinä/joku muu on saanut huomautuksen.

Se on totta että keskustelu voi näyttää yksipuoliselta jos pelkästään uutisia postailee. Mitään muuta korjausta tähän en keksi kuin että muutkin rohkeasti keskustelemaan xboxin laitteista, peleistä jne.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 319
Mutta kun minä en lue Windows Centralia. Sinä voit itse selata 76 sivua taaksenpäin ja katsella mistä sinä/joku muu on saanut huomautuksen.

Se on totta että keskustelu voi näyttää yksipuoliselta jos pelkästään uutisia postailee. Mitään muuta korjausta tähän en keksi kuin että muutkin rohkeasti keskustelemaan xboxin laitteista, peleistä jne.
Xbox uutiset kiinnostavat, mutta et halua lukea saittia joka käsittelee myös Xboxia? No kukin tyylillään.

Meinaat siis vakavissasi että kritiikki on ollut aiheetonta? Varmasti tyylissä miten asiat esitetty on ollut itse kullakin petrattavaa, mutta se ei poista sitä tosiseikkaa että osa herran esittämistä asioista on ollut asiasisällöltään joko väärin tai vahvasti väritettyjä.

Taitaa olla aika vaikea jos ne joiden kanssa väitellään on ensiksi saatu bannattua
Offtopic:

Käsittääkseni jokainen vastaa itse postauksistaan, aikamoisen väitteen esitit että tässä tarkoituksellisesti "haettaisiin" käyttäjille banneja.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 429
Voisiko nyt vihdoin tämä turha vänkääminen loppua siitä kuka teki ja mitä
Tällä hetkellä ei ole mitään turhaa vänkäämistä menossa, kysyin ylläpidon edustajan asemassa ketjun käyttäjien mielipidettä ketjun sisällön mahdollisesta jakamistarpeesta ja asiaan liittyen on sana vapaa.
Taitaa olla aika vaikea jos ne joiden kanssa väitellään on ensiksi saatu bannattua
Tästä ketjusta ei bannattu ketään. Varoituksia on jaettu ja aiemman varoitushistorian myötä tili on tullut täyteen, jonka seurauksena viikon huili.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 952
Olisiko se sitten parempi tehdä toinen ketju jossa puhutaan raudasta ja tekniikasta ja toiseen voisi paukuttaa uutisia? Tai sitten pysytään nykyisessä ja pystytään keskustelemaan kaikesta konsoliin liittyvästä kuten PS4 ketjussa. Ja jos haluaa väitellä tosissaan paremmuuksista niin siihen on oma ketjunsa johon rohkeasti vain mukaan.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 429
Enpä näkisi nykyisessä toimintamallissa ongelmaa, jos väitteet esitettäisiin perustelujen kera ja aikuisten oikeasti otettaisiin onkeen jos jossain on korjattavaa. En nyt näe mitä hyötyä epäselvyyksien lakaiseminen maton alle toiseen ketjuun toisi.

Kappas, näemmä useampi huomannut täällä saman. Onhan se lopputulos arvattavissa jos niinkin vahvasti tiettyyn leiriin kallellaan oleva ottaa pääasiallisen vetovastuun ketjun postauksista, niin eipä yllätä mille urille keskustelu menee. Eihän siinä, saahan sitä vaikka konsolia fanittaa minkä verran, mutta siinä vaiheessa kun aletaan vääristelemään tosiasioita niin näkisin tarpeen puuttua asiaan. Viimeisin CR-vääntöhän lähti juuri tästä liikkeelle, kun alettiin kysellä perusteita väitteille.

Muuten hyvä idea, mutta kun ei toimi käytännössä, kun väitteen esittäjä häviää kuin pieru saharaan kun pitäisi alkaa perustelemaan väitteitään. Kiitos vinkistä kuitenkin, jos kerran tietyn agendan toitotuskin riittää toimenpiteisiin.

Suurin osa herran jutuista on luettavissa esim. Windows Centralista, joka ei varsinaisesti muutenkaan puolueettomuudellaan loista. Kerrotko nyt missä ko. herraa kohden esitetty on ollut aiheetonta?
Tässä ei nyt ole tarkoitus käydä läpi jonkun yksittäisen henkilön tekemisiä, vaan pohtia yleisesti tämän ketjun toimivuutta ja mahdollista muutostoimenpiteiden tarvetta. Yksittäisten käyttäjien tekemisiä tarkastellaan sitten ylläpidon toimesta raporttien kautta, jos sellaiselle tulee tarvetta.

Tiettyyn leiriin saa toki olla aivan vapaasti kallellaan, kunhan tekee sen foorumin sääntöjen mukaisesti ja pysyy totuudessa. Näissä aikaisemmissa asiattomuuksiin menneissä väännöissä syytä on kyllä löytynyt ihan molempien osapuolien puolelta, joskin vähän eri tyyppisistä asioista.

Jokaisen tehtävä on omalta osaltaan pitää huolta asiallisesta keskustelutavasta ja jos keskustelukumppani lähtee asiattomuuksiin, pitään huolen ettei lähde siihen itse mukaan ja tarvittaessa ylilyönnin ollessa omasta mielestä riittävän merkittävä raportoi siitä ylläpidolle. Näistä puhutuista perättömistä väitteistä ja niihin vastaamattomuudesta (sen jälkeen kun asiaa on koitettu selvittää oikeassa paikassa, eli lähtökohtaisesti siellä väittelyketjussa), voi asiasta minun puolestani laittaa ylläpidolle raporttia pohjustuksineen.
Olisiko se sitten parempi tehdä toinen ketju jossa puhutaan raudasta ja tekniikasta ja toiseen voisi paukuttaa uutisia? Tai sitten pysytään nykyisessä ja pystytään keskustelemaan kaikesta konsoliin liittyvästä kuten PS4 ketjussa. Ja jos haluaa väitellä tosissaan paremmuuksista niin siihen on oma ketjunsa johon rohkeasti vain mukaan.
Jotain tällaista toisen ketjun perustamista tuli itselleni mieleen, mutta ajattelin kysyä asiasta täällä ketjussa mielipidettä niiltä, jotka näistä asioista haluaa aktiivisemmin keskustella. Näin moderaattorin näkökulmasta vain tuntuu, ettei tämä nykyinen tilanne palvele monia käyttäjiä oikein.

Ehkä voisi alkaa siitä, että te aktiivisimmin noissa rautaväittelyissä mukana olevat kiinnittäisitte erityisesti huomiota siihen, että niistä asioista mentäisiin jatkamaan toiseen ketjuun, jos homma alkaa eskaloitua eikä yhteistä konsensusta löydy helpolla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 257
Tällä hetkellä ei ole mitään turhaa vänkäämistä menossa, kysyin ylläpidon edustajan asemassa ketjun käyttäjien mielipidettä ketjun sisällön mahdollisesta jakamistarpeesta ja asiaan liittyen on sana vapaa.

Tästä ketjusta ei bannattu ketään. Varoituksia on jaettu ja aiemman varoitushistorian myötä tili on tullut täyteen, jonka seurauksena viikon huili.
Kyllä mulla ainakin näkyy että tämä jonka kanssa se väitteli on bannattu
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 099
Itse ainakin olen tehnyt sellaisen havainnon, että tässä ketjussa ei siedetä kauheasti negatiivisia asioita Xboxiin liittyen. Siis vaikka oikeasta asiasta olisi kyse, mikä vaikuttaa minuun kuluttajana. Ainakin kun itse osoitin mielipiteeni ja näkemykseni Microsoftin silloisesta tilanteesta first-party-pelien suhteen, mikä heijasteli yleistä konsensusta pelimedian sisällä (ja Microsoft itsekin on myöntänyt, että parannettavaa on), niin täällä oltiin leimaamassa trolliksi. Niin kuin mitä vittua? Pelit ovat minulle tärkein osatekijä pelikonsolissa ja niiden tuottamiseen ja Microsoftin toimintatapaan liittyvät keskustelut nähtiin täällä trollaamisena. Sen jälkeen, kun Microsoft kertoi viiden studion hankkimisesta (joista yksi kokonaan uusi studio), osasin kyllä antaa myös positiivista palautetta. Ja jos MS antaa enemmän vapautta studioille pelien tekemiseen, kuten ovat antaneet ymmärtää, niin suunta on mielestäni oikea ja odotan mielenkiinnolla, mitä saavat aikaan.

Mielestäni tämän suhteen on itse kullakin petrattavaa, että annettaisiin erilaisille perustelluille keskusteluille tilaa ketjussa. Ja kun ollaan väärässä, niin uskalletaan myöntää se. Tai jos kyse on vain näkemyseroista, ymmärretään toista osapuolta. Väärässä olemisen myöntäminen luo kunnioitusta keskustelijoiden keskuudessa, uppiniskaisuus sen sijaan ei. Ja piikittelevän / nälvivän keskustelusävyn vähentäminenkin luo kummasti tuottavampaa keskustelua.

Mutta se siitä avautumisesta. Mitäs odotuksia väellä on XO18-tapahtumasta, joka on parin viikon päästä? Itse toivoisin jotakin uutta pelijulkistusta Microsoftin studioilta. Luultavasti jotain isoa kolmannen osapuolen julkistusta on ainakin luvassa, kun tällainen konferenssi pidetään. Olisiko viimein uuden Splinter Cellin aika tulla esiin?
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Itse ainakin olen tehnyt sellaisen havainnon, että tässä ketjussa ei siedetä kauheasti negatiivisia asioita Xboxiin liittyen. Siis vaikka oikeasta asiasta olisi kyse, mikä vaikuttaa minuun kuluttajana. Ainakin kun itse osoitin mielipiteeni ja näkemykseni Microsoftin silloisesta tilanteesta first-party-pelien suhteen, mikä heijasteli yleistä konsensusta pelimedian sisällä (ja Microsoft itsekin on myöntänyt, että parannettavaa on), niin täällä oltiin leimaamassa trolliksi. Niin kuin mitä vittua? Pelit ovat minulle tärkein osatekijä pelikonsolissa ja niiden tuottamiseen ja Microsoftin toimintatapaan liittyvät keskustelut nähtiin täällä trollaamisena. Sen jälkeen, kun Microsoft kertoi viiden studion hankkimisesta (joista yksi kokonaan uusi studio), osasin kyllä antaa myös positiivista palautetta. Ja jos MS antaa enemmän vapautta studioille pelien tekemiseen, kuten ovat antaneet ymmärtää, niin suunta on mielestäni oikea ja odotan mielenkiinnolla, mitä saavat aikaan.

Mielestäni tämän suhteen on itse kullakin petrattavaa, että annettaisiin erilaisille perustelluille keskusteluille tilaa ketjussa. Ja kun ollaan väärässä, niin uskalletaan myöntää se. Tai jos kyse on vain näkemyseroista, ymmärretään toista osapuolta. Väärässä olemisen myöntäminen luo kunnioitusta keskustelijoiden keskuudessa, uppiniskaisuus sen sijaan ei. Ja piikittelevän / nälvivän keskustelusävyn vähentäminenkin luo kummasti tuottavampaa keskustelua.

Mutta se siitä avautumisesta. Mitäs odotuksia väellä on XO18-tapahtumasta, joka on parin viikon päästä? Itse toivoisin jotakin uutta pelijulkistusta Microsoftin studioilta. Luultavasti jotain isoa kolmannen osapuolen julkistusta on ainakin luvassa, kun tällainen konferenssi pidetään. Olisiko viimein uuden Splinter Cellin aika tulla esiin?
Suurin osa täällä osaa ottaa kritiikin vastaan ja siittä puhua, itse myös.

Xbox onen alku oli yhtä tuskaa, ms kusi asiat totaalisesti ja nyt vasta tuntuu että siellä ollaan herätty. Maailmassa on tuhat ja sata foorumia missä saa päivittäin lukea kuinka huono Xbox on kun kaikki pelit toimii pc:llä. Sitä trolli paskaa en täällä enää jaksa.

Xbox paukuttaa tämän genin loppuun pelkällä mediasoittimen, x360 pelien ja 4k voimalla. Ei sieltä enää mitään mullistavaa tule, säästetään uudet paukut seuraavaan Geniin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 099
Suurin osa täällä osaa ottaa kritiikin vastaan ja siittä puhua, itse myös.

Xbox onen alku oli yhtä tuskaa, ms kusi asiat totaalisesti ja nyt vasta tuntuu että siellä ollaan herätty. Maailmassa on tuhat ja sata foorumia missä saa päivittäin lukea kuinka huono Xbox on kun kaikki pelit toimii pc:llä. Sitä trolli paskaa en täällä enää jaksa.

Xbox paukuttaa tämän genin loppuun pelkällä mediasoittimen, x360 pelien ja 4k voimalla. Ei sieltä enää mitään mullistavaa tule, säästetään uudet paukut seuraavaan Geniin.
Kyse ei ole mistään konsolisota-asiasta, että Xboxin pelit toimivat PC:llä ja että Xboxia ei tarvitsisi mihinkään. En omista PC:tä, jolla pelaisi siedettävällä tasolla AAA-pelejä, niin miksi sellaisesta puhuisin tässä ketjussa? Tuollaiselle väittelylle on se oma ketju olemassa. Omistan Xbox Onen ja puhun sillä pelattavista peleistä.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Voiko xboxin oman kiintolevyn kopioda Xbox yhteensopivaan ulkoiseen kovalevyyn? Eli jos on tälläinen, niin voiko nykysisällön nakata tuonne, siltä varalta että jos peliä on pelannut maksimit ja konsoli hajoaa tai lähtee takuuseen ja tilalle tulee täysin uusi Xbox?
Seagate Game Drive Xbox 2 TB kiintolevy - Tarvikkeet Xbox One
Saattaisi toimiakin, mutta en näe juuri järkeä. Tallennuksethan varmistetaan pilveen joka tapauksessa (eikä vaadi Goldia), ja ne ladataan sieltä takaisin, jos alat pelata uudella/tyhjennetyllä konsolilla.
 

Joulukalja

Nope t: Sysop
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
171
Saattaisi toimiakin, mutta en näe juuri järkeä. Tallennuksethan varmistetaan pilveen joka tapauksessa (eikä vaadi Goldia), ja ne ladataan sieltä takaisin, jos alat pelata uudella/tyhjennetyllä konsolilla.
Tämä tuli uutena tietona. Meneekö pelien tallennukset automaattisesti microsoft tilille?
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 059
Näppärää tuo on, kun vaihtoi xbox onen one x:ään niin tilanne jatkui samasta.

Tosin tais olla molemmat laittaa samassa verkossa silloin kuin otti x käyttöön mutta ilmeisesti tilin kautta olis imaissut ne netistä.
 

Jamilanne

Tukijäsen
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
6
Ulkoinen kiintolevy auttaa lähinnä siihen, ettei niitä pelejä tarvitse ladata netistä uudelleen kun vaihtaa konsolia. Pelien tallennukset ja tilat ovat tosiaan Microsoft-tilillä tallessa.

Vaihtaessani 2TB:n Xbox One S:stä 1TB X:ään jouduin aluksi siirtämään lähes täydeltä 2TB levyltä pelejä ensin ulkoiselle kovalevylle, jotta pystyin siirtämään lähiverkossa sitten loput pelit nopeammin X:lle. Ulkoiselle levylle siirretyt pelit olivatkin sitten suoraan käytettävissä kun sen kytki X:ään.

Ai niin, lisäksi Xboxin systeemiasetukset voi tallentaa ulkoiselle levylle ja palauttaa siitä uudelle konsolille tarvittaessa.
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
501
Tietääkö kukaan mihin asti tuo Xbox One X vaihtokamppis on voimassa Gamestopilla?
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Xbox One X 1 TB (musta) - Konsolit

Jokos tämä Gigantin kamppistarjous oli postattu tänne? Xbox One X + CoD Blops 4 ja Red Dead Redemption 2 yht. 429€. 1kk Game pass ja 14vrk Xbox Live-aikaa.

Aikamoinen paketti jos haluaa päästä RDR 2:n parasta versiota tykittelemään. :tup:
 
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
1
Tietääkö kukaan mihin asti tuo Xbox One X vaihtokamppis on voimassa Gamestopilla?
2.11.2018 ilmeisesti. 2.11 saattaa olla myös vain tuon Xbox One X + RDR2 + SOTTR bundle tarjouksen voimassaoloaika.

Mitkä pelit tuohon tarjoukseen kelpaa? Samat kuin tohon "tuo 2 peliä listalta, saat uuden pelin 1€" pelit? Vaihtotarjous bannerin klikkaus avaa vain sivun, jossa voi koota paketin, eikä siellä mainita erikseen tarjoukseen kelpaavia pelejä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 952
2.11.2018 ilmeisesti. 2.11 saattaa olla myös vain tuon Xbox One X + RDR2 + SOTTR bundle tarjouksen voimassaoloaika.

Mitkä pelit tuohon tarjoukseen kelpaa? Samat kuin tohon "tuo 2 peliä listalta, saat uuden pelin 1€" pelit? Vaihtotarjous bannerin klikkaus avaa vain sivun, jossa voi koota paketin, eikä siellä mainita erikseen tarjoukseen kelpaavia pelejä.
Melko varmasti se on juuri tuo mainitsemasi lista 2 peliä ja uusi eurolla.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Jees, mutta kun Microsoftille/Xbox/W10 käyttöympäristöille ei ole laajempaa ketjua niin tungin tänne.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
251
Olihan se tosi houkutteleva tarjous. Itsekin kävin jo gigantissa ostamassa sitä, mutta tulin sitten toisiin aatoksiin ja tilasin sen sijaan RTX 2080:n. Hyvin tuolla S:llä vielä pärjää ja kaipa se RDR2 PC:llekin aikanaan tulee :D
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Lomat lusittu, kiitos tukijoille tässä threadissa. Sain varoituksen mm. offtopicista, mutta ehkä modet näkee asian paremmin. Näillä mennään.

Jatketaan:

THQ Nordic on vahvistanut Darksiders I ja II:en saavan Xbox One X päivityksen ja pyörii Xbox One X:llä Natiivissa 4K resoluutiossa sekä 60FPS ruudunpäivityksellä.

"HQ Nordic has revealed Xbox One X owners who pick up the Blades & Whip Edition are in for a bit of a bonus. Darksiders Warmastered Edition and Darksiders II Deathinitive Edition are getting Xbox One X enhancements – Wccftech reached out to THQ Nordic and can confirm both games will run in native 4K at 60fps on Microsoft’s souped-up console."

Darksiders I & II Getting Xbox One X Updates, Both Games to Run in Native 4K at 60fps
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 556
^Tuo onkin hyvä uutinen. Itsellä jäi aikoinaan Darksiders kesken PC:llä, jossa oli aika kaameat näppis/hiirikontrollit, joten nyt on hyvä syy kokea tuo uudestaan kunnon resolla ja kunnon kontrolliskeemalla.
 
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
116
^Tuo onkin hyvä uutinen. Itsellä jäi aikoinaan Darksiders kesken PC:llä, jossa oli aika kaameat näppis/hiirikontrollit, joten nyt on hyvä syy kokea tuo uudestaan kunnon resolla ja kunnon kontrolliskeemalla.
Mä pelasin kauan sitten pc:llä nuo pelit käyttäen ohjainta ja 4K. Ihan ok pelejä vaikka ensimmäinen on kovin vanhentunut.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 466
Veikkauksia kehiin, mihin hintaan X:ää voisi saada BF:na ?

Yhden pelin takia kun en ole valmis maksamaan edes näitä viime aikaisia kampanjahintoja, VPD:ssa esim. 399€ RDR2:sen kera ..
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 420
Veikkauksia kehiin, mihin hintaan X:ää voisi saada BF:na ?

Yhden pelin takia kun en ole valmis maksamaan edes näitä viime aikaisia kampanjahintoja, VPD:ssa esim. 399€ RDR2:sen kera ..
Sitten suosittelen katselemaan xbox s suuntaan jos hinta on kriteeri, parasta kokemusta kun et saa halvalla.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 466
Sitten suosittelen katselemaan xbox s suuntaan jos hinta on kriteeri, parasta kokemusta kun et saa halvalla.
One löytyy (kaveriperheellä lainassa) kylläkin entuudestaan joten tosiaan sitä parasta kokemusta haetaan 4K:n kera. Tehokas PC löytyy myös mutta mahdollisessa PC julkaisussahan voi mennä mitä tahansa aina 6 - 24kk väliltä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 952
One löytyy (kaveriperheellä lainassa) kylläkin entuudestaan joten tosiaan sitä parasta kokemusta haetaan 4K:n kera. Tehokas PC löytyy myös mutta mahdollisessa PC julkaisussahan voi mennä mitä tahansa aina 6 - 24kk väliltä.
Pahoin pelkään, että pc versiota ei tule koskaan tai se tulee vasta seuraavan konsolisukupolven aikana. Ei auta kuin tyytyä konsolien 30fps tasoon ja jos haluaa natiivin 4K niin silloin One X. Black Friday tarjouksena X:n hintaa voisi odotella 350€ nurkille. Bundlena tuskin niin halvalla.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Itse kyllä uskon, että RDR2:n PC-versio tulee vuoden sisään, ja olen käytännössä varma että tulee ainakin joskus. Siis pohjautuen siihen, miten Rockstar on aiemmin toiminut, ja myös niihin muutamiin vuotoihin, jotka viittasivat siihen että PC-versiota on ilmeisesti kehitetty rinnakkain samanaikaisesti jo julkaistujen konsoliversioiden kanssa.
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Varmasti tulee jo ensi vuonna, ei epäilystäkään.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 420
One löytyy (kaveriperheellä lainassa) kylläkin entuudestaan joten tosiaan sitä parasta kokemusta haetaan 4K:n kera. Tehokas PC löytyy myös mutta mahdollisessa PC julkaisussahan voi mennä mitä tahansa aina 6 - 24kk väliltä.
Jos ei BF löydy hyviä tarjouksia niin toinen vaihtoehto on että pitää katsoa gamestopin vaihtotarjouksia, tällä hetkellä 240€ väliraha kahdella valitulla pelillä.
Toinen mihin voi tarttua X osalta kun porukka nettikeskusteluiden mukaan ostanut sitä RDR2 kanssa ja kun ovat pelaneet pelin lävitse, siten mahdollista että voisi tulla halvemalla myyntiin jos käytetty kelpaa.

Joko spencer trollailee mutta vihjailee pc versiosta:
Xbox-johtaja ylistää Red Dead Redemption 2:ta - antaa samalla vahvan vihjeen PC-versiosta | Muropaketti.com

Xbox-johtaja Phil Spencer on kehottanut pelaajia tarttumaan Red Dead Redemption 2:een, vaikka sitten PlayStationilla ”tai PC:llä”.

Red Dead Redemption 2 on saanut uskomattoman hyvän vastaanoton kriitikoilta, ja myös Muropaketin arvostelussa peli julkistettiin ”kokonaisen sukupolven määritteleväksi mestariteokseksi”. Ei siis mikään ihme, että Xbox-johtaja Phil Spencer on hänkin innostunut peliä kehumaan, mutta hieman yllättäen Spencer ei näytä välittävän, millä alustalla pelaajat RDR 2:ta pelaavat.


Kuten GameSpot kertoo, on Spencer julkaissut Twitterissä alla olevan, pelin laatua ylistävän viestin. Samalla hän on kuitenkin julkaissut vahvan vihjauksen siitä, että peli olisi tulossa myös PC:lle.

”Olen tietysti vähän puolueellinen… mutta oikeasti tärkeintä on, että vain pelaatte RDR 2:ta”, Spencer kirjoittaa. ”Pelatkaa sitä [PlayStation 4] Prolla, pelatkaa sitä [Xbox One] S:llä, pelatkaa sitä PC:llä.”

Spencer toteaa olevansa ylpeä sitä, kuinka peli toimii Xbox One X:llä, mutta hän korostaa ”pelin laadun olevan se todellinen saavutus”.

Phil Spencerin kommentti PC-versiosta ei välttämättä ole pelkkää toiveajattelua, sillä Spencer on yksi peliteollisuuden vaikutusvaltaisimmista johtajista. On täysin uskottavaa, että jos Rockstarilla todella on PC-versio kehitteillä, juuri Spencer voisi olla siitä tietoinen.

Spencerin möläytys ei myöskään ole ensimmäinen vihje siitä, että Red Dead Redemption 2 ilmestyisi ennen pitkään PC:lle. Äskettäin esimerkiksi pelin ohessa käytettävästä mobiilisovelluksesta löydettiin PC-julkaisuun viittaavia tietoja.

(Phillin twittaus on melkein pari viikkoa vanha)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
435
Veikkauksia kehiin, mihin hintaan X:ää voisi saada BF:na ?

Yhden pelin takia kun en ole valmis maksamaan edes näitä viime aikaisia kampanjahintoja, VPD:ssa esim. 399€ RDR2:sen kera ..
Itsekkin ensin suunnittelin odottavani BF:ää mutta torstaina nappasin cdonista X:n Forza bundlen plus RDR2:n hintaan 444,95e. Tuntui ihan hyvältä tarjoukselta ja tuli samalla kolme peliä neljästä mitkä eniten kiinnostaa.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 059
Olikos se nyt niin että tuleva Halo ei tule PClle ainakaan julkaisussa?

Olikos kampanjassa jonkin sortin co-op?
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Olikos se nyt niin että tuleva Halo ei tule PClle ainakaan julkaisussa?

Olikos kampanjassa jonkin sortin co-op?
PC-version aikataulusta tai sen tulemisesta virallisesti ei ole mitään tietoa. Alustoja ei ole virallisesti julkistettu ja vähän veikkaan että voi olla tulevan Xbox Scarlettin julkaisupelikin.

Kampanjassa on aina co-op niinkuin joka Halossa ja ilmoittivat aiemmin jo, että tulevaan peliin tulee myös split-screen co-op, joka puuttui Halo 5:esta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 024
Viestejä
4 210 492
Jäsenet
71 005
Uusin jäsen
Seppochu

Hinta.fi

Ylös Bottom