World of Warcraft

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
843
Varmasti idioottimainen kysymys, mutta jos joku alottaisi tämän pelaamisen nyt niin pitääkö sen ostaa kaikki lisäosat ennen nykyistä (+tietysti tämä uusin)?
Alkuperäinen peli ja uusin lisäosa, eli tässä tapauksessa BFA. Välissä olevia lisäreitä ei tarvitse ostaa. Hyvä diili on napata jostain cdkey-kaupasta, kuten cdkeys.com, Battle Chest jossa tulee alkuperäinen peli ja 30pv peliaikaa ja siihen lisäksi BFA. En osaa satavarmaksi sanoa kuinka monta boostia noissa tulee takautuvasti. BFA:n mukana tulee ilmainen 110 boost jolla saa samantien hahmon tuolle levelille, ja siitä sitten levuttaa 120 asti. Aiemmissa lisäreissä se boost oli 100, 90 jne.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
457
Varmasti idioottimainen kysymys, mutta jos joku alottaisi tämän pelaamisen nyt niin pitääkö sen ostaa kaikki lisäosat ennen nykyistä (+tietysti tämä uusin)?
Ei toki ole.

Nykyään kaikki paitsi tuorein lisäri ovat ilmaisia. Eli joudut ostamaan uusimman lisärin ja peliaikaa, järkevintä lienee aloittaa pelkällä peliajalla. Lisärin mukana tulee boosti levelille 110, jolloin pääset melkein suoraan uuteen sisältöön kiinni.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
843
Myös se alkuperäinen peli on oltava, pelkkä uusin lisäri ei riitä, ellei tätä ole BFAn kohdalla muutettu. Nopea googlaus kertoi näin.

Noin sivuhuomautuksena, on ihan varteenotettava vaihtoehto jättää se boostin käyttäminen myöhemmäksi vaikka altille ja levuttaa alusta alkaen ja oppia peli siinä samalla. Toisaalta jos on aiempaa MMO-kokemusta tai aikaa on rajallisesti, niin sitten se boostaaminen voi olla järkevää.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 016
Alkuperäinen peli ja uusin lisäosa, eli tässä tapauksessa BFA. Välissä olevia lisäreitä ei tarvitse ostaa. Hyvä diili on napata jostain cdkey-kaupasta, kuten cdkeys.com, Battle Chest jossa tulee alkuperäinen peli ja 30pv peliaikaa ja siihen lisäksi BFA. En osaa satavarmaksi sanoa kuinka monta boostia noissa tulee takautuvasti. BFA:n mukana tulee ilmainen 110 boost jolla saa samantien hahmon tuolle levelille, ja siitä sitten levuttaa 120 asti. Aiemmissa lisäreissä se boost oli 100, 90 jne.
Ei ole enää alkuperäsitä peliä. Nykyään se on lisäri + maksaa peliaikaa. Luultavasti jos ostat ja lyöt tilille tuon Battlechestin niin saat sen 30pvää peliaikaa tyyliin vitosella eli se kannattaa mutta nykyään ei enää tarvi.
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
84


Tulispa Classic wow pian. :love:
Jep... Itse en kyllä ymmärrä miksi jengi tuota haluaa takaisin. Onhan se kivaa tökkiä viis minsaa lvl4 zombia niillä tikareilla sillä autoattackilla. Itse en vanillaa koskaan pelannut kun alotin pelin TBC:n julkasun aikoihin mutta jo TBC:stä on muistissa se levuttamisen ankeus. Endgamessa oli sitten ihan ok mutta kyllä siinäkin aika on kullannut muistot. Weaponskillit oli se yks turhimpia asioita, tai hunut joilla ei ollut muuta mahdollisuutta kun tökkiä autoattackilla mobeja.
 
Viimeksi muokattu:

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 016
No ite oon holypapilla hilannu kaikki normit ja ei oo juuri wipeilty jollei tankki ole sellainen adhd-retard joka juoksee pitkin poikin ja pullii kaikki mitä suinkin voi kun on niin erinomainen omasta mielestään.
Mulla taas pariin otteeseen hakenu hiilu lisää grouppiin ku oon liian varovainen ja sillä on tylsää. :lol:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
457
Ainakin näin Holy Paladinin näkökulmasta Shrine of the storms ja freehold on mythicillä hankalia hiilata kun saattaa tulla tosiaan isoja hittejä jotka osuvat kaikkiin ja mitään mahdottoman hyvää keinoa en ole löytänyt kaikkia saada ylös tasaisesti. Ellei sitten lasketa Avenging Crusaderin käyttöä mutta siinä onkin sitten pidempi cooldown. Tietysti jos fiksusti tankki ja muut pelaavat niin suuremmilta ongelmita vältytään mutta random groupeissa harvinaisempaa tämä. Ainakin näin hordella pelaavan kannalta.
Joo, shrinen toisen bossin jälkeinen pulli on varmaan koko lisärin vaikein. Toki interruptit auttavat paljon ja spreadaaminen, sillä se mobi nakkaa pommia ryhmän jäseniin. Sen lisäksi se toinen bossi on myös melko kiusallinen ja instan alkupuolella on aika reilusti hiilaavia mököjä. Joutuu pullaamaan yksitellen. :D

Freeholdissa tulee helposti pullattua paljon ja isot trashit ovat CC immuneja + heittävät tankin pois tiputtaen samalla aggron. Ei se silti mielestäni mitenkään erityisen vaikea insta ole. Underrotin toinen bossi on huonosti koordinoidulle groupille myrkkyä, mutta sentään sillä ei ole paljoa HP:ta ja sen kykenee hyvin pitkälle nukeemaan alas vaikka matoja spawnaisikin reilummin loppua kohden.

t. 347 protuwarru
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
843
Jep... Itse en kyllä ymmärrä miksi jengi tuota haluaa takaisin. Onhan se kivaa tökkiä viis minsaa lvl4 zombia niillä tikareilla sillä autoattackilla.
Itse en vanillan aikaan pelannut joten en sitä suossa tarpomista kokenut, tosin levutin monen monta alttia TBC:n aikaan 3x xp privaservulla joten kyllä niitä vanillaquesteja tuli hakattua sen verran että siinä ajassa olisi ainakin pari ellei kolme hahmoa saanut kuuteenkymppiin. Onhan noilla vanillaservuilla ollut kysyntää ja tulee sitä Classicia luultavasti ainakin kokeiltua jahka julkaistaan. Nykystandardeilla toki kankeaa ja grindiä riittää, mutta joihinkin se uppoaa. Täytyy myös muistaa että vanilla oli aikansa MMO-standardeilla myös kasuaaleihin vetoavaksi suunniteltu. Muut MMOt taisi olla vielä grindintäytteisempiä. ;)
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 710
Kyllähän se classic oli aikamoista kuraa levutuksen suhteen. Muistan, että kun aloitin myöhemmin kuin kaverini joka pyysi minua mukaan pelaamaan uutta peliä nimeltä "World of Warcraft" (tuohon aikoihin pelasimme diablo 2 lod) niin aloitin muistaakseni n. 2kk pelin launchin jälkeen. Hänellä oli jo yksi lvl 60 hahmo (warrior) mutta hän levutti sitten minun kanssa toisen (hunter) ja minä shamanilla. Muistan pelanneeni varmaan vaikka kuinka ja monta kertaa maraudonin lvl 50 versiota, että saisin sieltä kilven mikä oli paras kilpi ele/resto shamanille ENNEN Molten Corea. Runasin tuota instaa vielä lvl 60 että se saakelin goblin tiputti sen. Ja se oli muuten vaikea insta, tarvi oikeasti käyttää CC ja mielellään jopa 2 eri hahmoa joilla oli CC (rogue+mage esim). Kyllä mullakin sitten tuli jossain vaiheessa rogue levutukseen joka jäi sitten lvl 42 tms. En sitä koskaan levuttanut loppuun kun ei vaan aika riittänyt raidaamisen ohella (mc+bwl+aq) mitä pelattiin. Ja silti oli geari ihan paskaa koska shamaaneitakin oli killassa varmaan 4-5? :d

Kyllä se TBC oli glorious. Ainakin mun mielestä. Pelasin jo shamanilla sekä paladinilla max lvl 70 joista raidasin ensin paladinilla holyna, sitten retrinä toisessa killassa ja lopulta shamaanilla kolmannessa.. Koska ensimmäisen killan mielestä retri ei tehnyt tarpeeksi dmg :D

Ja samaan aikaan raidien lisäksi piti molemmilla näistä hahmoista pelata 5v5 koska arenat oli juuri tulleet. TBC expaaminen oli ihan kivaa, mä tykkäsin huikeasti verrattuna vanillaan mutta kyllä tää nykyinen on vielä parempi tahti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
843
WoD-Legion-BFA ovat kyllä kaikki olleet levutuksen suhteen paljon parempia kuin nuo aikaisemmat expansionit. Vanillassa se levutus oli olennainen osa pelikokemusta, kun nykyään end-game on se pelin ydin. Tästä on tosin seurannut se, että siinä missä aiemmissa lisäreissä sisältö oli pitkälti relevanttia koko lisärin ajan, niin nyt jokainen patch tekee edellisen patchin sisällöstä pitkälti turhaa, ainakin raideista ja muista gearin lähteistä. Olisi mielestäni hyvä saada joku kompromissi näiden kahden välille, niin että lisärin loppupuolella ensimmäistä puolta lisäristä ei suoraan skipata uudella hahmolla, vaan ainakin raideihin on syytä palata. Lisärin sisäinen power levelin kasvu on myös karannut käsistä, kun yhdessä raidissa kahden vaikeustason välillä on ilvleissä yhtä suuri ero kuin TBC:ssä oli kokonaisten raidien välillä. Ja sitten seuraa stat squish.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 016
Tästä on tosin seurannut se, että siinä missä aiemmissa lisäreissä sisältö oli pitkälti relevanttia koko lisärin ajan, niin nyt jokainen patch tekee edellisen patchin sisällöstä pitkälti turhaa, ainakin raideista ja muista gearin lähteistä.
Tätähän Blissu jo Wotlkissa aloitti kun julkas sekä Vault of Archavonin josta sai loottia ilmaseksi aina kyseiselle raid/PVP tierille + kaikki aikasemmat. Sekä ToC dungeon millä pääs gearaamaan ToC raidiin jonne kans tarvittiin noin 6/10 järkeviä pelaajia ja loput pysty surffaan mukana.

Loppuraidi Lich Kingin luo oli sitten uusilla kolmella dungeonilla jo niin hyvin gearattu että oikeasti ei tarttenu käydä aiemmissa raideissa ollenkaan. + lisäksi ebon blade ringi jonka pysty trashruneilla hankkimaan. Itekki ICCssä neljällä charrulla raidasin. Kahella oman killan kans ja kahella Pugeilla. Tämä ainoastaan gearaamisen helppouden takia.

Tämä lopulta vaan aiheutti sen että kun Cata viivästyi niin porukka alkoi olemaan hyvin kyllästynyt kun olivat ensin juosseet ToC dungeonia, yksi huone, ja sitten ToC raidia, kaksi huonetta vuoden ja kun se vika patchiin vähän monipuolistui niin se oli kolme dungeonia ja ICC. Mitään muuta ei tehty.

PS. Kyllä muistan Ruby Sanctumin ja killan kanssa se pariin kertaan clearattiin mutta siitä näkyi että se oli hätäjulkaisu ja ei sitä oikein jaksanut pitkään kun sillä koko raidilla ei ollut mitään määränpäätä. Myöskin loppuwotlkin usdeimpien healereiden ja castereiden pakotettu maahanliimattu pelityyli ja Halionin älä seiso hetkeäkään pelityyli ahistutti.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
230
Sieltäpä tuli vastauksia, kiitos kaikille :) Pitänee harkita, jos saisi pidettyä kurissa pelaamisen. TLK asti tuli joskus pelattua.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 710
Mites onko shamanit hyvää dps missään mythiceis / tulevissa raideissa? Levelasin ton ekan hahmon shamanin elementalina ja oli kyllä koko levutus aivan kusta paskaa mielestäni. Ainoat hyvät hetket oli 5min välein kun heitti tankki elementalin ja pullas niin paljon kun vaan ehti ja rangella oli vihulaista. Muuten vitutti suhteettoman surkea damage. Nyt magea levelatessa ollut pelkästään mukavia hetkiä kun tuntuu tekevän frostina ihan eri skaalan dmg.

Kokemuksia, kiitos.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
457
Kaveri huhusi, että elemental on niin rikki, että seuraava iso patchi reworkkaa koko specin.

Enha on käsittääkseni hyvällä tolalla, samaten resto.

Simulationcraft pitää molempia speccejä hieman keskivertoa huonompina. Kannattaa suhtautua varauksella noihin, etenkin lisärin aikaisessa vaiheessa. Ne keskittyvät myös yhteen targettiin, muunlaiset tilanteet pitää simmata itse. Jokainen DPS spec on hyvin pelattuna ihan pätevä loppupeliin asti, ja suhteellinen paremmuus riippuu ihan tilanteesta.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 710
Kaveri huhusi, että elemental on niin rikki, että seuraava iso patchi reworkkaa koko specin.

Enha on käsittääkseni hyvällä tolalla, samaten resto.

Simulationcraft pitää molempia speccejä hieman keskivertoa huonompina. Kannattaa suhtautua varauksella noihin, etenkin lisärin aikaisessa vaiheessa. Ne keskittyvät myös yhteen targettiin, muunlaiset tilanteet pitää simmata itse. Jokainen DPS spec on hyvin pelattuna ihan pätevä loppupeliin asti, ja suhteellinen paremmuus riippuu ihan tilanteesta.
Siltähän se vähän tuntuikin. Pitäis varmaan vaan vaihtaa enhaksi suosiolla.. :D

€: Varsinkin kun joku lightning bolt mikä on se frostbolttia vastaava tekee jonkun 1500 dmg tyyliin peruslyönnillä niin ei se kovin hyvältä tuntunut.. Ainoa spelli millä sai isoja lukuja; Earthshock ja saattoi tehdä sitten jonkun 28k.

Lava burstit 4,5k luokkaa muistaakseni. Noilla saa keskiverto dps edes 2k
 
Liittynyt
22.01.2017
Viestejä
53
Joo, shrinen toisen bossin jälkeinen pulli on varmaan koko lisärin vaikein. Toki interruptit auttavat paljon ja spreadaaminen, sillä se mobi nakkaa pommia ryhmän jäseniin. Sen lisäksi se toinen bossi on myös melko kiusallinen ja instan alkupuolella on aika reilusti hiilaavia mököjä. Joutuu pullaamaan yksitellen. :Du
Shrinessä ainaki tokan bossi jälkeen tuli trashi packis casteri jota jos ei interuptattu nii se rupes tekemään dmg partyyn %/s (en muista kuin paljoa) niin sai kyllä melkee kaikki heal cdt shamaanilla sai olla käytetty ja silti tuli wipe. Muutenki mythic dunguissa trashit oli suurimmalta osin vaikeempia ku bossit lukuunottamatta Freeholdin vikaa.

@Jrhh Ite levutin shamaania elenä ja oli virhe. Aika paljon joutu esim miettiin monta voi pullata ku ei survability ollu mitään hääviä. Kyllä sillä sitten ku alkaa geari olemaan kohalla nii pärjäämään dps mittarissa ja on siinä hyväkin puoli esim aoe stun totem, tremor totem, hex, range interupti. Lb fillerinä ei kyl tunnu olevan mikää hyvä varsinkaa ku dmg on low. Aoe dmgssä pärjää kyllä ihan hyvin.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 710
Shrinessä ainaki tokan bossi jälkeen tuli trashi packis casteri jota jos ei interuptattu nii se rupes tekemään dmg partyyn %/s (en muista kuin paljoa) niin sai kyllä melkee kaikki heal cdt shamaanilla sai olla käytetty ja silti tuli wipe. Muutenki mythic dunguissa trashit oli suurimmalta osin vaikeempia ku bossit lukuunottamatta Freeholdin vikaa.

@Jrhh Ite levutin shamaania elenä ja oli virhe. Aika paljon joutu esim miettiin monta voi pullata ku ei survability ollu mitään hääviä. Kyllä sillä sitten ku alkaa geari olemaan kohalla nii pärjäämään dps mittarissa ja on siinä hyväkin puoli esim aoe stun totem, tremor totem, hex, range interupti. Lb fillerinä ei kyl tunnu olevan mikää hyvä varsinkaa ku dmg on low. Aoe dmgssä pärjää kyllä ihan hyvin.
Jeps. Itsekin siis tosiaan jo lvl 120 mutta meni niin maku siitä hommasta, että pelailen nyt magea. Paljon rennompaa ja vihut jopa kuolee.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 016
Koittakaas sitten pelata yhellä charrulla sen verta että saatte Battle for Azeroth Pathfinder, Part One .
Eli:
  • Explorer molemmista saarista
  • 100 eri WQ:ta
  • War Campaign loppuun
  • Diplomaatti eli revered kaikille mukaanlukien Magnin Champions of Azeroth
  • omien mappien questlinet jotka näkyy x/10 tyylillä joka alueen kartassa
Tässä vaiheessa tuo antaa mountspeed increasin BfA alueilla ja tulevaisuudessa kun Part 2 tulee sen kanssa BfA flyingín.
 
Liittynyt
22.01.2017
Viestejä
53
Itellä puuttuis enää 2k repua Champion of Azerothista ja Tortollan Seekeristä sit ois P1 done. Harvinaisen mukavaa ku on monkilla jonka levutin toisena nii pitäis 4x revered repua vielä vetää et sais kaikkiin flaskeihin rank 3.
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
84
Mongoosen analyysit vanillasta on kyllä sellaista tuubaa että huhhuh. Jatkakaa.
Se on sun mielipitees se. Itse sanoin vain sen mitä entinen kiltakaverini joka pelannut betasta asti sanoi Vanillasta. Oma kokemus vanillasta on Project Kronosin tasoa, ei enempää. Mutta kamalaa se silti oli...
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Se on sun mielipitees se. Itse sanoin vain sen mitä entinen kiltakaverini joka pelannut betasta asti sanoi Vanillasta. Oma kokemus vanillasta on Project Kronosin tasoa, ei enempää. Mutta kamalaa se silti oli...
Kiitos kun vahvistit mielipiteeni.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
En itsekään ymmärrä vanillan perään kaipaavia, mutta se nyt ei ole vaan minun asia. Jokaisella on omat mielipiteensä, mutta omat kokemukset launchista oli että kyllähän se aika ripulia oli. Tein comebackin vasta tbc:ssä ja näin jälkeen päin voisi verrata että vanilla oli nykypäivän pre-alpha...

Saman mielipiteen kyllä jakaa aika moni muukin vanillassa pelannut, mutta meitähän on moneen junaan.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 820
Mulla ainakin ekan hahmon 1-60 vei 60d /played. Loppujen lopuksi en edes pitänyt koko priestin pelaamisesta...
Sitten kiltaan tarvittiin magea, pienellä aoe grindauksella iltaisin töiden jälkeen parhaimmillaan 2 leveliä illassa mitä sai kiltachattiin edistymistä huudella. Sen verran easymode oli priestin levelöintiin verrattuna että frost mage easy on ollu mainina enemmän tai vähemmän aina... :D
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
84
En itsekään ymmärrä vanillan perään kaipaavia, mutta se nyt ei ole vaan minun asia. Jokaisella on omat mielipiteensä, mutta omat kokemukset launchista oli että kyllähän se aika ripulia oli. Tein comebackin vasta tbc:ssä ja näin jälkeen päin voisi verrata että vanilla oli nykypäivän pre-alpha...

Saman mielipiteen kyllä jakaa aika moni muukin vanillassa pelannut, mutta meitähän on moneen junaan.
Onhan se ratkiriemukasta levuttaa viikkotolkulla eka että saa 60% mountin. Sitä ennen kävellen joka paikkaan. Samoin huntardit jotka eivät osaa ampua lähelle nuolia. Tai ampua liikkestä. Tosin eipä ne hunterit oppinut vielä muutamaan lisäriinkään ampumaan ja liikkumaan yhtaikaa. Sekin oli kivaa kun yhtä nodea sai takoa sekuntitolkulla että sai pari hassua malmin palasta. Ja monia muita asioita, pitkitetyt classquestit, vielä enemmän pitkitetyt questlinet proffuille. Ja nämä siis vaan kokemuksia TBC:stä, jotka tosin olivat kuulemma aika pitkälti samaa vanillassa.

Eihän tämä nykyinenkään kaikkimullenytjaheti ole ihan sitä parhainta mutta silti parempaa mitä Vanillan ja TBC:n grindfestit. 3.0 olikin jo askel oikeaan suuntaan.
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Onhan se ratkiriemukasta levuttaa viikkotolkulla eka että saa 60% mountin. Sitä ennen kävellen joka paikkaan. Samoin huntardit jotka eivät osaa ampua lähelle nuolia. Tai ampua liikkestä. Tosin eipä ne hunterit oppinut vielä muutamaan lisäriinkään ampumaan ja liikkumaan yhtaikaa. Sekin oli kivaa kun yhtä nodea sai takoa sekuntitolkulla että sai pari hassua malmin palasta. Ja monia muita asioita, pitkitetyt classquestit, vielä enemmän pitkitetyt questlinet proffuille. Ja nämä siis vaan kokemuksia TBC:stä, jotka tosin olivat kuulemma aika pitkälti samaa vanillassa.

Eihän tämä nykyinenkään kaikkimullenytjaheti ole ihan sitä parhainta mutta silti parempaa mitä Vanillan ja TBC:n grindfestit. 3.0 olikin jo askel oikeaan suuntaan.
Rohkenen väittää että nämä jotka joutui "viikkotolkulla grindaamaan" yhtään mitään, puhumattakaan jostain 60% mountista, eivät vain olleet tässä pelissä kovin hyviä. :D

Sanotaan näin että ikinä ei tarvinnut grindata yhtään mitään (paitsi war efforttiin vähäsen - palkintona hahmoni sai Scarab Lordin ja legendary mountin), vaikka end-game tuli nähtyä Naxxiin asti. TBC:ssä sama juttu ihan päätyyn asti, mukaanlukien pre-nerf M'uru ja KJ.

Tuntuu että scrubit tuohon aikaan grindasivat kaikkea turhaa.

Se että liikkuminen, keräily, dungeonit, raidit jne. kesti pidempää ja homma oli hitaampaa oli osa wowin alkuperäistä hohtoa. Tämä OLI *mmorpg* johon pätee hyvin sanonta "its about the journey, not destination". Nykyäänhän mennään suoraan sinne destinationiin teleportilla, ja sen takia peli on paskaa. Nykyäänhän wow on mmo-arcade.

3.0 oli patchi joka aloitti kaikkien aikojen parhaimman videopelin pilaamisen.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 710
Rohkenen väittää että nämä jotka joutui "viikkotolkulla grindaamaan" yhtään mitään, puhumattakaan jostain 60% mountista, eivät vain olleet tässä pelissä kovin hyviä. :D

Sanotaan näin että ikinä ei tarvinnut grindata yhtään mitään (paitsi war efforttiin vähäsen - palkintona hahmoni sai Scarab Lordin ja legendary mountin), vaikka end-game tuli nähtyä Naxxiin asti. TBC:ssä sama juttu ihan päätyyn asti, mukaanlukien pre-nerf M'uru ja KJ.

Tuntuu että scrubit tuohon aikaan grindasivat kaikkea turhaa.

Se että liikkuminen, keräily, dungeonit, raidit jne. kesti pidempää ja homma oli hitaampaa oli osa wowin alkuperäistä hohtoa. Tämä OLI *mmorpg* johon pätee hyvin sanonta "its about the journey, not destination". Nykyäänhän mennään suoraan sinne destinationiin teleportilla, ja sen takia peli on paskaa. Nykyäänhän wow on mmo-arcade.

3.0 oli patchi joka aloitti kaikkien aikojen parhaimman videopelin pilaamisen.
Muistan ajat kun piti vielä itse matkustaa maateitse vanillassa instancen eteen. Helpottui tietenkin hieman TBC:ssä lentomounttien muodossa mutta nyt kun ei tarvi kun nappulaa painaa ja teleporttaa instanceen.. Paitsi eikös mythicit ole taas siten, että pitää itse saapua paikalle/summoning stonella?
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 016
Muistan ajat kun piti vielä itse matkustaa maateitse vanillassa instancen eteen. Helpottui tietenkin hieman TBC:ssä lentomounttien muodossa mutta nyt kun ei tarvi kun nappulaa painaa ja teleporttaa instanceen.. Paitsi eikös mythicit ole taas siten, että pitää itse saapua paikalle/summoning stonella?
Noh bageissa on kymmenkunta teleportesinettä eri paikkoihin joista pääsee portaleilla sinne sun tänne niin ei se kovin pahaa se matkustus ole. Pääasiassahan nämäkin esineet on kullalla ostettuja, ja kun miettii että useiden hinta on isompi kuin kkmaksun arvo niin rahalla saa helpotusta, ja jos olet hyvä pelaan ah:ta niin raha ei ole ongelma.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 198
jos olet hyvä pelaan ah:ta niin raha ei ole ongelma.
En ole jaksanut asennella mitään addoneja nyt BfA:n myötä. Ennen vanhaan tuli harrastettua enemmän AH-pyörittelyä Auctioneer addonin kanssa. Onko AH:n skannaamisessa sama periaate kuin ennen, eli että koko AH:n skannaaminen kestää luokkaa 5-10 minuuttia?
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 820
Serveristä riippuen se tais kestää hyvän tv-sarjan jakson verran, eli 45-60min.
Blizzu tais jo tehdä pikafixin, ainakin jossain aiheesta valittivat eli yksittäisen kukkasen tms myyntiin laitosta ah:n veloitus nousi aikalailla. Huomattavasti kannattavampaa laittaa täysiä stäkkejä myyntiin.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 016
En ole jaksanut asennella mitään addoneja nyt BfA:n myötä. Ennen vanhaan tuli harrastettua enemmän AH-pyörittelyä Auctioneer addonin kanssa. Onko AH:n skannaamisessa sama periaate kuin ennen, eli että koko AH:n skannaaminen kestää luokkaa 5-10 minuuttia?
tsm ja tsm app työpöydällä hoitaa scannaukset blissun servuilta puolen tunnin välein. pahimmilla servuilla kestää ruuhka-aikaan postaus liki minuutin per esine ja postilaatikostaki tavaran otto kestää sekunteja/kpl.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
457
Serveristä riippuen se tais kestää hyvän tv-sarjan jakson verran, eli 45-60min.
Blizzu tais jo tehdä pikafixin, ainakin jossain aiheesta valittivat eli yksittäisen kukkasen tms myyntiin laitosta ah:n veloitus nousi aikalailla. Huomattavasti kannattavampaa laittaa täysiä stäkkejä myyntiin.
Jos kone ja netti kestää, niin voi tehdä myös get all-skannin jossa ei mene muutamaa minuuttia kauempaa.

Undermine Journal on tosin järkevämpi lähde; The Undermine Journal
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
64
Tuo on kyllä rasittavaa kun 340 tai parempaa saa wq tai tästä highlandista. En kyllä ymmärrä näitä lootti juttuja. Kuitenkin se 340 geari on mythic tarkotettu tippuvaksi ja vähän vaikeampi saadakkin.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 645
Jahas, sit on putsattu Uldir normivaikeustasolla, ekalla pugilla muut bossit ja toisella pugilla viiminen. Jos oikein hubblella zoomaa saattoi G'huunin tappo olla vähän täpärällä kun bossilla oli vielä ~40k hp ja elossa pelkkä hunu 10% hp:lla
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 198
Tuo on kyllä rasittavaa kun 340 tai parempaa saa wq tai tästä highlandista. En kyllä ymmärrä näitä lootti juttuja. Kuitenkin se 340 geari on mythic tarkotettu tippuvaksi ja vähän vaikeampi saadakkin.
Satuin eilen jonkun world bossin kohdalle keskelle taistelun melskettä (sen tappaminen oli epic wq), ja ehdin iskeä kerran ennen kuin se kupsahti. Ihmettelin vähän, kun mulle tuli loottina lvl 355 leggingsit. Vanhat oli 295. Vähän liian helpolla tuli. :bored: En silti valita. :geek:
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 820
Bah. Mä sain siitä 33g joka oli itseasiassa vähemmän mitä meni korjauksiin kun otin personal wipen seistessäni paskassa... :D
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 016
Hieno tää warfront ku hajos dungeon finderit yms.
Saiko horde nyt sitten jonku eventin auki tms, mulla näkyy vaan pöydässä joku viikon laskuri alluna ja Arathi on edelleen meillä.
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
10
Saiko horde nyt sitten jonku eventin auki tms, mulla näkyy vaan pöydässä joku viikon laskuri alluna ja Arathi on edelleen meillä.
Ymmärtääkseni horde hyökkää ja allut puolustaa ja viikon kuluttua roolit vaihtuu toistepäi.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 016
ok, wowheadia vähän aikaa ja lopputulos:
Keskiviikkona klo 10 Hordet alkoivat kerätä resursseja
Sunnuntai klo 15:00? resurssit kasassa ja Hordet aloittaa hyökkäyyksen joka kestää 7 vuorokautta.
Seuraavan viikon Sunnuntai 15:00 tjtn. Horden hyökkäysaika päättyy ja Arathi siirtyy Hordelle, Alliance alkaa keräämään resursseja.
Torstaina n. 20:00 Alliancen hyökkäys alkaa joka kestää taas viikon ja kierros alkaa alusta.

Kukaan ei ole varma onko raret sekä Worldbosstankki kerran viikossa vai kerran syklissä tapettava.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Se on sun mielipitees se. Itse sanoin vain sen mitä entinen kiltakaverini joka pelannut betasta asti sanoi Vanillasta. Oma kokemus vanillasta on Project Kronosin tasoa, ei enempää. Mutta kamalaa se silti oli...
Tää kiteyttää aika hyvin nykywowittajat ja niiden Vanillan vastustamisen :kahvi: Ei mitään omakohtaista kokemusta, mutta paskaa se oli kun joku niin sanoi. :rolleyes:

Noikin asiat mitä täällä listattiin, oli juuri niitä asioita, jotka tekivät wowista niin hyvän. Nyt kun niitä ei enää ole, niin koko pelistä on muuttunut sieluton ja surkea tekele.

Blizzconia odotellessa, jos saatais tietoa :comp:
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
84
Tää kiteyttää aika hyvin nykywowittajat ja niiden Vanillan vastustamisen :kahvi: Ei mitään omakohtaista kokemusta, mutta paskaa se oli kun joku niin sanoi. :rolleyes:

Noikin asiat mitä täällä listattiin, oli juuri niitä asioita, jotka tekivät wowista niin hyvän. Nyt kun niitä ei enää ole, niin koko pelistä on muuttunut sieluton ja surkea tekele.

Blizzconia odotellessa, jos saatais tietoa :comp:
Aivan, itse olen nykywowittaja kun en ole pelannut kuin TBC:n alusta asti peliä. Enkä mä vanillaa vastusta, senkun tulee. En vain ymmärrä mikä siinä jengiä kiehtoo. Varsinkin kun suurin osa on jo pelannut sitä aikanaan julkaisussa ja ehkäpä betassakin ja vielä uudestaan privalla.

Se että huntteri ei osaa ampua lähelle, joutuu 40lvl kävelemään joka paikkaan, weaponskillien turha grindi jne tekee pelistä hyvän niin sehän on vain makuasia toki. Kyllä se itsellekin TBC:ssä tuo grindi maistui kun pelissä kaikki oli uutta ja kaunista itselle. Mutta Wotlkin aikana jo kun neljännelle lv80:lle grindasin weaponskillejä se alkoi suorastaan vituttamaan.

Ja onhan mulla omakohtaista kokemusta, tosin privalta mutta pelaajien mukaan Kronos on aika lähellä oikeeta vanillaa.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 198
Tämä warfront-touhu tuo kyllä vähän liian helposti epiccejä. Jokaisella kerralla palkkioksi tulee ilvl 340 tai parempi esine, ja ekalla kerralla tuli näköjään lisäksi myös ilvl 370 esine. Kateellisena katsoin, kun killan chatissa joku linkitti saamansa ilvl 370 aseen. Itselläni arpajaisten tuloksena oli kypärä. Nyt on ukolla ilvl 327, vaikka en ole käynyt vasta kuin yhdessä dungeonissa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 664
Viestejä
4 220 994
Jäsenet
71 092
Uusin jäsen
Joose Roivas

Hinta.fi

Ylös Bottom