Aivan, itse olen nykywowittaja kun en ole pelannut kuin TBC:n alusta asti peliä. Enkä mä vanillaa vastusta, senkun tulee. En vain ymmärrä mikä siinä jengiä kiehtoo. Varsinkin kun suurin osa on jo pelannut sitä aikanaan julkaisussa ja ehkäpä betassakin ja vielä uudestaan privalla.
Se että huntteri ei osaa ampua lähelle, joutuu 40lvl kävelemään joka paikkaan, weaponskillien turha grindi jne tekee pelistä hyvän niin sehän on vain makuasia toki. Kyllä se itsellekin TBC:ssä tuo grindi maistui kun pelissä kaikki oli uutta ja kaunista itselle. Mutta Wotlkin aikana jo kun neljännelle lv80:lle grindasin weaponskillejä se alkoi suorastaan vituttamaan.
Ja onhan mulla omakohtaista kokemusta, tosin privalta mutta pelaajien mukaan Kronos on aika lähellä oikeeta vanillaa.
TBC alku ja Vanilla on ihan sama. Kronos on lähellä oikeeta Vanillaa myös.
Mutta häiritsee tuo että pickataan jotain huonoja puolia Vanillasta ja sitten valitetaan että se on täyttä paskaa. Samallailla voi valita nykywowista ihan helvetin monta huonoa puolta, joka tekee kokonaisuudesta huonon.
Moni toiselle huono juttu classicissa on toiselle se hyvä juttu ja toisinpäin.
Weapon skillit nyt ei ole kovin kummonen systeemi, se on totta. Semmosta RPG meininkiä vähän. Toki kun ne kerran levuttaa niin se on siinä, Ei mulla kyllä ollut niiden kanssa ongelmia. Lähinnä ne kandes yrittää levutuksen aikana jollai tapaa levuttaa tappiin niin ei sitten käynyt niin kun sai raidilta uuden aseen niin sillä ei tehnyt mitään ennen ku levutti skillin
Toki voihan sen trashiin equippaa jolloin sitä skilliä tulee aika reilusti raidin aikana.
Hunterin lähelle ampuminen oli ihan ok. Se oli sen takia että olisi jotain käyttöä melee skillleille. Eikös se WOD:ssa vasta poistettu? Samalla hävis melee skillit.
Ei ollut mikään ongelma itselle ampua scatter shot ja ottaa etäisyyttä tai wing clip tai raptor strike. Kovalla 2h aseella raptor strike kyllä löi niin kovaa että sillä yleensä sai viimeisteltyä äijän joka pääsi lähelle.
Onhan se periaatteessa hieman haastavaa ehkä ampuja jousella tyyppiä joka on lyöntietäisyydellä. Mielummin ehkä nykäsee miekan selästä ja lyö sillä.
Ei haitannut myöskään kävely lvl 40 asti. Mulla on edelleen sääntö retailissakin että ostan riding skilling vasta lvl 40 ja epic 60, flying 70.