Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo tuli. Ja kun mulla oli tuossa just ennen 8.0.1 pätsiä vuoden ja 3 kuukauden tauko niin nyt kolmisen viikkoa randomisti pelailleena tajusin että tämä on edelleen samaa mitä ennen taukoa. Ja uus lisäri on taas sitä samaa mihin jo kyllästyi eli levutus, gearaus, raidaus, WQ:t ja tylsistyminen. Päivä päivältä alkaa tulla se fiilis etten enää osta peliaikaa ja BfA tulee olemaan eka lisäri joka jäänee ostamatta.
Jos pelaat yhen charrun tappiin ja teet sillä loremasterin BfAssa ja vähän dungewoneja ymsyms niin on jo ostoraha ja parikk kuukausimaksuja kuitattuTekisi mieli alottaa taas mutta taas menee siihen että dingaa täys levuseks ja sitten pikkuhiljaa loppuu himo kun ei oikeen kukaan pelaa... vaikeuksia
Ostin nyt ainakin peliaikaa ja levutan 110 asti kattoo sitten mikä fiilis. Vähän puuduttavaa meinas olla nuo alku questit ja jotenkin tosi vaikee taas astuu sisään 2 v jälkee (ret pally). Ei saa oikeen samalla tavalla holy poweria mitä ennem ja tuntuu hitaammalta.Jos pelaat yhen charrun tappiin ja teet sillä loremasterin BfAssa ja vähän dungewoneja ymsyms niin on jo ostoraha ja parikk kuukausimaksuja kuitattu
On todella hämmentävä pelata charruja jotka muuttunu kovasti, retripallu on aivan eri rotaatio, spriesti ihan sama rotaatio mutta kuolet jos otat vähänkään liikaa. Jotenki paljon heikompi tuli siitä.Ostin nyt ainakin peliaikaa ja levutan 110 asti kattoo sitten mikä fiilis. Vähän puuduttavaa meinas olla nuo alku questit ja jotenkin tosi vaikee taas astuu sisään 2 v jälkee (ret pally). Ei saa oikeen samalla tavalla holy poweria mitä ennem ja tuntuu hitaammalta.
prkl 22/72%Tästä testaamaan wowin maantietoa. Oma tulos 39, jossa 2 harmillista hutia läheltä oikeaa kohtaa.
Oisko jossakin yksi youtube video missä olisi kaikki blizzardin lore scenet paketissa niin pääsis juoneen vähän mukaa tauon jälkeen?
Löytyiskö tätä kautta vielä yhtä Argus HC boostia, jotta sais UPEAn mountin? Horden puolella.
Mountin saa vielä BFA:n launchiin asti. Itse sain tuon mountin vihdoin eilen.Eikös se achi lähtenyt kun prepatch tuli ? Voin tosin olla väärässäkin.
Mountin saa vielä BFA:n launchiin asti. Itse sain tuon mountin vihdoin eilen.
Achi siis lähti toki.
Sanokaapa mitä ehmettiä mun WoWille on tapahtunut?
edit:
liittyy jotenkin AA:han, CMAA + MSAA yhdessä aiheuttaa näemmä tuon, mutta kyllä ne vielä eilen toimi kiltisti yhdessä?
Johan on efektit. Ite ku ei AA:ta käytä niin ei ole tuohon tullut törmättyä mutta ensimmäinen mieleen tuleva asia on, että voisiko liittyä DX12:een mikäli sitä käytät?Sanokaapa mitä ehmettiä mun WoWille on tapahtunut?
edit:
liittyy jotenkin AA:han, CMAA + MSAA yhdessä aiheuttaa näemmä tuon, mutta kyllä ne vielä eilen toimi kiltisti yhdessä?
DX11 käytössä koska NVIDIAn näyttis. Ilmeisesti jotain on tapahtunut tänään, WoW:n technical support foorumilla joku totesi "I have the same issue. Appeared sometime today, while was perfectly fine earlier, I didn't even reboot my PC in between.", GTX 1050:llä silläJohan on efektit. Ite ku ei AA:ta käytä niin ei ole tuohon tullut törmättyä mutta ensimmäinen mieleen tuleva asia on, että voisiko liittyä DX12:een mikäli sitä käytät?
DX11 käytössä koska NVIDIAn näyttis. Ilmeisesti jotain on tapahtunut tänään, WoW:n technical support foorumilla joku totesi "I have the same issue. Appeared sometime today, while was perfectly fine earlier, I didn't even reboot my PC in between.", GTX 1050:llä sillä
Kysäse Yövartiosta, en ole ihan varma mikä politiikka onRavencrestilla suomalaista alliance kiltaa johon voi joinaa levuttaa rogue lvl38?
Mites launchi meni?
Kullalla keinottelijat ehkä ja kuka muu tarvis AH edes mukaanHyvin. Ei mitään lagia tai serverin kaatumista tai mitään ongelmia.
On kyllä kivalta vaikuttanut tää lisäri. Aloitin suoalueelta.
Kuinkakohan moni tulee ostamaan sen 5 miljoonaa kultaa maksavan dinosaurus mountin.
Saa, ja lisäboosteja voi ostaa vaikka mitenmonta. Mutta yksi boosti kuuluu mielestäni lisäriin.Saako ton 110 boostin jos ostaa myöhemmin?
Sen questin pitää vaan ilmaantua uudestaan. Ei tarvi sitä kierrosta sentään joka kerta alkaa tekemään.Täällä on varmaan joku tehnyt sen "piiloquest"-sarjan Legionissa, missä piti klikkailla ympäri broken shorea kristalleja ja lopuksi sai siitä world questin, josta saa viikosta riippuen joko petin tai mountin.
Pitääkö tuo koko pirun juoksu tehdä joka viikko uusiksi, vai pitääkö tässä vaan kytätä karttaa kärsivällisesti että milloin se ilmestyy uudelleen se quest? Viime resetillä sen tein mutta nyt ei näy world questia eye of azsharassa (ei instance)
Mulla tais mennä toi viis tuntia ennenku löysin tieni ulos siitä saakutan trollikaupungista. Tosin itse en vetänyt vain tarinan questeja, vaan olen tehnyt suunnilleen kaikki mitä vastaan tulee ja katsonut maisemia samalla.Nopein 120levutus oli alle 5h World First Level 120 Already Done, in Under 5 Hours!
Tuli aloitettua BfA tankki-palkillani piitkän ajan jälkeen, ja seuraavanlainen "ongelma". Saakos Oathseeker/Truthguard -kombon jotenkin "hajotettua". Vasta jotain tehtäviä tosin tehnyt Drustvarissa, mutta tähän mennessä pitänyt käyttää lvl 177 Legion-artifactia kun ei kilpiä ole (ainakaan vielä) irronnut. Vai enkö vaan osaa .
Minä ja puoliso ainaki.Kuinkakohan moni tulee ostamaan sen 5 miljoonaa kultaa maksavan dinosaurus mountin.
Täällä on varmaan joku tehnyt sen "piiloquest"-sarjan Legionissa, missä piti klikkailla ympäri broken shorea kristalleja ja lopuksi sai siitä world questin, josta saa viikosta riippuen joko petin tai mountin.
Pitääkö tuo koko pirun juoksu tehdä joka viikko uusiksi, vai pitääkö tässä vaan kytätä karttaa kärsivällisesti että milloin se ilmestyy uudelleen se quest? Viime resetillä sen tein mutta nyt ei näy world questia eye of azsharassa (ei instance)
edit: siis tämä DANGER: Kosumoth the Hungering
se on harvianinen wq kun se on 14 päivää kerrallaan eli tulee vain joka toinen viikko ja vain sille charrulle joka sen reitin juoksi.Sen questin pitää vaan ilmaantua uudestaan. Ei tarvi sitä kierrosta sentään joka kerta alkaa tekemään.
Minä ja puoliso ainaki.
Kuinkakohan moni tulee ostamaan sen 5 miljoonaa kultaa maksavan dinosaurus mountin.
Ei meinaa napata. En edes ostanut vielä peliä.Njahas, ei näköjään tämä lisäri sitten nappaa, yhen levun vasta saanu aikaseks ja äsken lopettelin siihen kun sain warfrontit aloitettua. Joskohan sitä kuitenkin yhen jampan sais levuteltua 120.
Itse ostin lisärin jo puoli vuotta sitten, mutta pelailussa on ollut nyt muutama kuukausi taukoa, enkä ole vielä jaksanut logata sisään. Ehkä nyt viikonloppuna. Itse olen kyllä tykännyt pelata Demon hunterilla. Se on itse asiassa ainoa hahmo, jonka olen jaksanut pelata levelille 110.Ei meinaa napata. En edes ostanut vielä peliä.
Ei jaksa oikeen logata muutenkaan.
Yksi vaihtoehto olisi levuttaa joku altti 110 ja sitten ostaa lisäri ja jatkaa altilla. Korkein altti on 89 jos ei tuota Demon Hunteria lasketa mikä on jo 110. Se ei kyllä napostele.