Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän on ihan normaalia, että karhu petti tankkaa paremmin ku kissa ja kissa taas enempi dmg..Ah okei. Oli kyllä paljon paremmin ennen tätä päivitystä. Paljon kaikenlaisia hienoja taitoja oli lemmikeillä ja pystyi vaihtamaan speccejä.
Toihan on ihan perseestä että nyt laitettu lemmikeille tolleen noi specit.
Nyt ei ehkä voi käyttää enää suosikki lemmikkiä koska sen spec voi olla väärä nyt.
Kohta tulee hotfix:Edit: Kylläpäs on bugipaska hätä julkaistu päivitys kun ei play dead ja awake toimi hunun animal companionilla. hatilla ja lemmikillä toimi aikaisemmissa versioissa.
saa nähdä noteeraavatko bugi raporttia ollenkaan (activisionin paskan tuntien tuskin fixaavat yhtään mittään).
Sen tais saada kahessa päivässä sillo ku Broken Shore aukes.Hiton ärsyttävää miten kauan Legion lentämistaidon saamisessa kestää. Niin tuskaista pelata ilman sitä.
Sen tais saada kahessa päivässä sillo ku Broken Shore aukes.
Korjaapa tuo tekstisi väriSiis mitä helvettiä wowille nyt tapahtui? Kun battlenetin käynnistin niin valitti jotain ajureista.
Peli käynnistyi ikkunassa eikä ole enää asetusta laittaa sitä ei ikkunatonta tilaa.
Sitten UI on aivan vituillaan. Siis näyttääkö teilläkin se tältä:
Ei auta vaikka päivitin ajurit ja addonit.
Tältä sen pitäisi näyttää:
Mikä avuksi? Onko teilläkin kaikki päin persettä käyttöliittymässä?
Korjaapa tuo tekstisi väri
Juu on, oli mustaksi värjätty fontti niin ei näkynyt tummalla teemalla.Hmm? Onko se nyt korjattu? Poistin muotoilun.
Tämä kuulostais ihan sen mukaselta mitä oon itse kuullu tuon DX12 vaikutuksista. Nvidian GPU:lla tulee hittiä ja AMD tykkää.Rx580 ja rytsölä 7 1700 kombolla dx12 toimii huomattavasti paremmin kun dx11. Dx11 tulee todella pahoja fps droppeja kun on tarpeeksi efektejä spelleistä tms.
.Ja ei siinä mitään DX11 pakoteta, voi käyttää myös DX12. Tosin NVIDIA kuulemma ottaa siitä performance hittiä
Sylvanas Windrunner oli haltia, High Elf ennenku niistä tuli Bloodelffejä, Silvermoonissa ranger general eli kaikkien rangerien johtaja(tar). Koska rangerit on niiden erikoisjoukot niin ranger general on vähän niinku armeijan ylipäällikköä. Tässä vaiheessa High Elfit oli vielä ihmisten kavereita.Arthas tappoi Sylvanaksen kun se oli vielä ihminen ja siitä tuli sit undead?
...Kuten esim alliancen hyökkäys undercityyn videossa näkee, siinä muuttuu usvaksi kun osallistuu taisteluun...
Juu se traileri juurikin jota Sylvanas kattelee siinä uc:n muureilta ku kaikki menee vituiks.Vai tarkotatko sitä BfA traileria?
Se on se kun ikivanhaa pelimoottoria joka lisärissä muokataan purkkapatentein jotka eivät toimi. Sitäpaitsi mun makuuni WoW oli WoW juuri sen karun sarjismaisen grafiikan ansiosta. Nykyään siihen on pitänyt ängetä kaiken maailman silmäkarkkia jotka eivät vaan toimi.Itellä meni tekninen toimivuus huonommaksi viime hotfixin myötä. Fps sahailee 45-60 ja sekä gpu että cpu käyttö pyörii 60-80%.
fps on yli 100fps fx6300+vega56 MUTTA macrot ei kaikki toimi vaan on ns. luacommandlagia tms. että kohtuu usein jää komento suorittamatta macron välistä ja se jurppii, kun joutuu painamaan uudestaan nappia että macron keskelläkin oleva komento suoriutuisi.
Kyllä näköjään taitaa liittyä, vaikka luulin ettei vaikuttaisi vaikka muutin makroja.Liittyykö GCD muutoksiin?
Tää sama tuli mieleenLiittyykö GCD muutoksiin?
Ainakaan mulla ei uusin bartender enää toiminu kovin hyvin yhteen.Mä en varmaan seuraa numeroita kauheen tarkkaan kun en ole huomannut mitään erikoista pelin toimivuudessa. Toki gpu temp on max +81°c kun lopettaa ja tarkistaa.
Mutta kun en seuraile fps sen kummemmin niin en ole huomannut tökkimistä.
Mikä uudessa UI:ssa muuten porukkaa ahistaa, kun niin monet siitä on avautunut?
Eikös tuo nyt ole askel siihen suuntaan mitä ovat monet addoneilla viritelleet?
Aika kaukana siitä mitä itse olen käyttänyt vuosikaudet koska tavalla tai toisella vakioUI on kasa höyryävää. Onneks on ElvUI.Mikä uudessa UI:ssa muuten porukkaa ahistaa, kun niin monet siitä on avautunut?
Eikös tuo nyt ole askel siihen suuntaan mitä ovat monet addoneilla viritelleet?
Btw. Elvuista on julkastu viikko sitten 10.78 versioAika kaukana siitä mitä itse olen käyttänyt vuosikaudet koska tavalla tai toisella vakioUI on kasa höyryävää. Onneks on ElvUI.
eikö tuo tuu molemmille samalla?Hiton ärsyttäviä noi mountit jotka on saatavilla vaan rajoitetun ajan. Ei tässä kait enää ehdi tehdä 110 alliance hahmoa että sais ton mountin tosta uudesta questi sarjasta.
Pitää niin näätte miten maailmam paskin warlordi teillä murhaajilla on !!!Tuli se. Ei tarvii allypapilla lähteä heilumaan sinne ollenkaan
eikö tuo tuu molemmille samalla?
Edit: Just kävin mun 90 levun hordella ja sillä oli ainaki undercity plaguebat.
Hyvä tietää, pitääkin ladata. Just nimenomaan vähän reilu viikko sitten käynyt katsomassa ja silloin oli vielä vanha versio siellä.Btw. Elvuista on julkastu viikko sitten 10.78 versio
Onko noin?? Okei loistavaa.
Tuoltahan saa esim ilvl 210+ kamaa päälle esim alteille, jos ei jo ole yli sen kaikilla. Noista pre-launch eventeistäTulikohan viikko liian aikaisin ostettua aikaa Kaikki charat käyny läpi että talentit ovat kunnossa ja alliansella tein eventin mutta mitäs sitten... Vanhoissa world questeissa ei järin intoa ole kun juuri mitään niistä saa. Kaippa tässä pitää testailla läpi että millä tuntuu parhaimmalta pelata ja kellä vetää bfa:ta ainakin alkuun.
Itse opettelen disciä pelaamaan m+:ssa, mutta juu, vähän vähissä on tekeminen.Tulikohan viikko liian aikaisin ostettua aikaa Kaikki charat käyny läpi että talentit ovat kunnossa ja alliansella tein eventin mutta mitäs sitten... Vanhoissa world questeissa ei järin intoa ole kun juuri mitään niistä saa. Kaippa tässä pitää testailla läpi että millä tuntuu parhaimmalta pelata ja kellä vetää bfa:ta ainakin alkuun.
Joo tuli. Ja kun mulla oli tuossa just ennen 8.0.1 pätsiä vuoden ja 3 kuukauden tauko niin nyt kolmisen viikkoa randomisti pelailleena tajusin että tämä on edelleen samaa mitä ennen taukoa. Ja uus lisäri on taas sitä samaa mihin jo kyllästyi eli levutus, gearaus, raidaus, WQ:t ja tylsistyminen. Päivä päivältä alkaa tulla se fiilis etten enää osta peliaikaa ja BfA tulee olemaan eka lisäri joka jäänee ostamatta.Tulikohan viikko liian aikaisin ostettua aikaa Kaikki charat käyny läpi että talentit ovat kunnossa ja alliansella tein eventin mutta mitäs sitten... Vanhoissa world questeissa ei järin intoa ole kun juuri mitään niistä saa. Kaippa tässä pitää testailla läpi että millä tuntuu parhaimmalta pelata ja kellä vetää bfa:ta ainakin alkuun.