- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 398
Sama homma taitaa olla kaikilla, on se kumma kun ei Blizzard viitsi panostaa parempiin servereihin launcheissa.Kellään muulla samaa ongelmaa, ettei Gehennakselle pääse valitsemaan edes characteria?
![]()
Sama homma taitaa olla kaikilla, on se kumma kun ei Blizzard viitsi panostaa parempiin servereihin launcheissa.Kellään muulla samaa ongelmaa, ettei Gehennakselle pääse valitsemaan edes characteria?
![]()
Jep, tukossa on kaikilla.Kellään muulla samaa ongelmaa, ettei Gehennakselle pääse valitsemaan edes characteria?
![]()
sulje sovellus ja tapa se agentti taustalta ja yritä uusiksiOnko muilla samaa ongelmaa, että jää asennus jumittamaan tuohon?
![]()
Kuulemma vielä jatkoviestinä, että lähtijät tekivät uuden mutta guildin nimi ei juuri yleisessä jaossa.Kukapa olisi arvannut, että freshillä porukka alkaa quittaamaan kuukauden tai kahden jälkeen.
Hommasin nyt kuukauden peliaikaa ja päädyin myös Firemawille kun siellä oli vanhoja kavereita. Nyt istunut jonossa tunnin, toivottavasti tämä paranee tästä hieman…Ite oon pelannu yhteensä alle 10 tuntia launchin jälkeen, Firemawin jonot ovat pitäneet tästä huolen. Silti ennemmin näin, kuin kuukauden-parin päästä pelata kolmen muun kanssa autiolla serverillä. Ei mulla kiire ole![]()
Onneksi ei ole sentää enää 6-7 tunnin odotuksia xD ihan hulluja aikoja.Hommasin nyt kuukauden peliaikaa ja päädyin myös Firemawille kun siellä oli vanhoja kavereita. Nyt istunut jonossa tunnin, toivottavasti tämä paranee tästä hieman…
Joo sama, miragella pelaan ja aina pääsee sisään. Pari kertaa on tullut primetimen aikaan 10 sekunnin que. Muutenkin tuntuu olevan hyvä serveri.Itse pelailen Mirage Racewayllä ja ei ole ollut tuolla ainakaan mitään ongelmia. Sisään pääsee jonottamatta aina ja porukkaa piisaa.
Plus erittäin hyvin toimii AH tuolla. Sain suht' helposti myynneilläni epic lentotaidon jne. vaikka aloitin DK:na.Joo sama, miragella pelaan ja aina pääsee sisään. Pari kertaa on tullut primetimen aikaan 10 sekunnin que. Muutenkin tuntuu olevan hyvä serveri.
Kyllä pitävät. Jostain käsittämättömästä syystä PvP-palvelimillakin jengi kasaantuu aina samaan factioniin. Ja silloinhan se ei enää edes ole PvP-palvelin.Jaa vähän maistuis wowi pitkästä aikaa, eikä retail niinkään kiinnosta. Mites toi wotlk classicin player balance on noin vinksallaan, vai pitääkö esimerkiks nämä statiikat yhtään paikkaansa?
Hyvä jos vuoden päästä on sitten yksi HC serveri enää täynnä kun ei varmasti porukka jaksa koko ajan levelata uusia hahmojaViralliset HC serverit on sitten tulossa kesän aikana. Lähiviikkoina tulee PTR. Sitten vielä uusi season loppuvuodesta ja se uusi season ei ole siis HC.
Täytyy sanoa, että Classic HC on ollut parasta pelaamista sitten ihan alkuperäisen WoW:in julkaisun jälkeen. Aivan sairaan hauskaa. Suosittelen kaikille, että kokeilkaa edes.
Kyllä siellä oma pelaajakuntansa on. HC on oma pelityylinsä jossa on vannoutuneet kannattajansa. Luultavasti sopii todella hyvin hc-serveri Classicciin kun se hillitsee servereiden ylitäyttymistä hyvin. Ei niitä palvelimia tarvitakkaan kuin se 1-2 niin riittää kohdeyleisölle. Tuo on tarkoitettukin pienen kohdeyleisön jutuksi eikä suinkaan massoille.Hyvä jos vuoden päästä on sitten yksi HC serveri enää täynnä kun ei varmasti porukka jaksa koko ajan levelata uusia hahmoja
Fmaw alliance / Gehe horde. Siinäpä neKetään enää WOTLK Classic? suomiklaaneja missä realmissa olisi eniten, tai ylipäätänsä paljon suomipelaajia? Vai suoraan vain Gehennas hordella?
Etenkin tuo blizzardin Self-Found mietiskely kuulostaa hyvältä, jos sitten myöhemmin tulossa fresh realm noilla säännöillä? Tosiaan se on Self-Found eikä Solo Self-Found mitä blizzard ajattelee, eli edelleen on mahdollista tehdä tiimi dunkkuun yms, mutta sitten kuten myös SSF sääntöihin kuuluu, niin myös SF säännöissä olisi kiellettynä pelaajien kesken kaupankäynti.
- Key Takeaways:
- ️WoW Classic Hardcore mode releases on August 24th.
- Classic Hardcore introduces a one-life mode, mirroring concepts from games like Diablo, providing a unique World of Warcraft experience.
- Hardcore playstyle observed over the years inspired the development of official Hardcore servers, offering a fresh approach to World of Warcraft.
- Devs share their early Hardcore death experiences, highlighting both humorous and challenging moments in the game.
- Hardcore Realms' objectives include creating a fair environment, emphasizing the leveling journey, and addressing unintentional PvP activities.
- Hardcore PvP requires explicit consent, adding an additional layer of strategy to combat.
- A new feature, "Duel to the Death," enables players to fight to the death with only one victor emerging, providing unique gameplay opportunities.
- Players organize tournaments around "Duel to the Death," showcasing their dedication and engagement with Hardcore mode.
- Battlegrounds and War Games are not part of Hardcore mode, ensuring that the focus remains on fair and consensual dueling rather than competitive large-scale battles.
- New players can enjoy Hardcore mode, as it encourages a slower and more strategic approach to the game, fostering a deeper connection to Azeroth.
- Ghost characters are possible in Hardcore mode, allowing players to continue interacting with the world and their guild, even after death.
- Hardcore mode welcomes raiding, but with the buff and debuff limit removed, ensuring a smoother experience in large-scale content.
- Dungeons have a 24-hour cooldown in Hardcore mode to encourage an outdoor-focused leveling experience.
- Monsters following players for extended distances, like Teremus in Stormwind, won't occur in Hardcore mode to maintain immersion.
- Leash range for characters like Teremus has been shortened to keep them in appropriate zones and prevent kiting.
- Class changes for fairness: Resurrection, Soulstones, Ankh, and Bubble Hearth mechanics are removed.
- ️Paladins' ability to use Divine Shield for Bubble Hearth has been removed to prevent unfair advantage.
- Flask of Petrification's immunity retained due to its high-end raiding context and effort required to obtain it.
- ️Auction House, Mail, and trading enabled in Hardcore to provide a different challenge from unofficial servers.
- Future consideration for self-found option allowing players to play without trading, using Auction House, or Mail.
- Excitement from the community about Hardcore mode; self-found option being explored for the future.
- TLDR: Not much was mentioned outside what we already know. They did speak briefly about a SSF option down the line but didn't want to go more into it at this point.
Nek'Roshilla Hordella pyörii ainakin Kovakuori niminen kilta.Pitänee myös tuota hc:ta kokeilla. Löytyyköhän suomikiltaa horden puolelta?
Tämä korjaantui muuten sillä että otti pelin verkkoasetuksista täpän pois kohdasta "Enable IPv6 when available", mikä pitäisi tosin olla jo oletuksena pois päältä (jostakin syystä oli päällä omissa asetuksista, varmaan joskus sitten laittanut päälle tai käyttänyt jotain addonia joka pistänyt päälle ja siten unohtunut päälle?)![]()
Hardcore servers lag [20/09]
I died flying over wetlands. I spent all the day fishing without moving because the lag, and when i went to wetlands to change the fishing spot i die during the flight. thats not fair at all. thats not harcore. there was not a simple advice from blizzard for this. Many people on my guild have...eu.forums.blizzard.com
Pahat lagit keskiviikon huoltotoimenpiteiden jälkeen ja vieläkin jatkuu...
Kyllä tuon on itsekkin huomannut, jo pelkkä sisäänkirjautuminen Nek'Rosh realmiin on aika sattumaa ja hidasta.
Ja näyttää rajoittuvan vain EU realmeihin, mutta ilmeisesti myös samaa ongelmaa esim Wrath ja Retail?
Edit: Vieläkin odottelen korjausta, ei näyttänyt nyt viikonloppuna tapahtuvan mitään... jos sitten keskiviikkona kun on huoltotoimenpiteitä tulossa. Täytyy kyllä myöntää että pisin aika mitä classic serveri ei ole ollut kunnolla toiminnassa, sitten julkaisun.
Kyllä siellä joku aina pelaa kuitenkin vaikka olisi kuinka laginen peli juuri nyt, ja luulevat sitten että Blizzard palauttaa tänä aikana menetetyt hahmot takaisin, erityisesti kun ihan yksiselitteisesti kerrotaan jo siirtyessä HC realmeille siinä infossa, että hahmoja ei palauteta missään olosuhteissa.
Yeah, some zones in the game only work over IPv4.
We are aware of an issue affecting our authentication servers, which may result in slow or failed login attempts. We are currently investigating the cause and will provide updates as they are available.