World of Warcraft: Classic

Tää on vähä niikuin riisuttu retail. Ei tämä vanillaa ole nähnytkään. Aivan liian helppoa kaikki.
Vähän lisää perusteita kaipais. Olisiko kuitenkin niin, että tieto lisää tuskaa eli kertyneen tietämyksen vuoksi peli on nyt nopeampi ja helpompi?
 
Tää on vähä niikuin riisuttu retail. Ei tämä vanillaa ole nähnytkään. Aivan liian helppoa kaikki.
Onko tässä nyt oikeasti helpotettu pelaamista ja jos on niin miten paljon? Onko Molten Coren bossit ja Onyxia teoriassa yhtä vaikeita kuten vanillassa eli onko niillä yhtä paljon HP, samat movesetit yms? Jos näitä on helpotettu niin laittakaa jotain lähdettä tälle sillä itsellä sellaisia ei ole sattunut silmään.

Vai johtuisiko ns. "helppous" siitä että mekaanisesti bossit ovat todella yksinkertaisia verrattuna moderneihin bosseihin ja että aikuiseksi kasvanut porukka osaa oikeasti pelata? Lisäksi bossit ovat entuudestaan tuttuja ja addonit yhdessä kunnollisen kommunikaation kanssa helpottavat pelaamista entisestään. Kyllähän tuon MC:n mekaniikan näkee vanhoista, alkuperäisistä videoista. Depsit seisoo paikallaan ja spämmää yhtä nappia kun mitään muuta ei tarvitse tehdä. Aika on varmasti kullannut muistot monien osalla, niin myös itsellä. Muistelen että levuttaminen olisi ollut yhtä tuskaa, yli puolen vuoden prosessi. Niin vain kohta omakin chara on grindattu tasolle 60. Mutta kun vertaa omaa pelaamista vanillaan niin nyt tekeminen on paljon järjestelmällisempää ilman downtimea, käytännössä "osaa" pelata.
 
No luulisi kyllä pelaajienkin kehittyneen. Tottakai Onyxia ja MC tuntui vanillassa haastavilta koska vaikka itsekin raidasin top-killassa niin ei kukaan oikeastaan osannut kunnolla pelata, taktiikat ja koordinointi erittäin puutteellista ja UI-elementit olemattomia. Vaikein mesta tuohon mennessä ollut joku Spire niin onhan vaikeusasteloikka siitä MC:hen/onyxiaan valtava.

Kuitenkin kun varmaan jokainen nykyisiin MC/onyxiaraideihin osallistuva on ollut mukana hakkaamassa 50 kertaa vaikeampiakin vihuja, niin tottakai noi tuntuu melkoiselta läpsyttelyltä.
 
Onko tässä nyt oikeasti helpotettu pelaamista ja jos on niin miten paljon? Onko Molten Coren bossit ja Onyxia teoriassa yhtä vaikeita kuten vanillassa eli onko niillä yhtä paljon HP, samat movesetit yms? Jos näitä on helpotettu niin laittakaa jotain lähdettä tälle sillä itsellä sellaisia ei ole sattunut silmään.

Vai johtuisiko ns. "helppous" siitä että mekaanisesti bossit ovat todella yksinkertaisia verrattuna moderneihin bosseihin ja että aikuiseksi kasvanut porukka osaa oikeasti pelata? Lisäksi bossit ovat entuudestaan tuttuja ja addonit yhdessä kunnollisen kommunikaation kanssa helpottavat pelaamista entisestään. Kyllähän tuon MC:n mekaniikan näkee vanhoista, alkuperäisistä videoista. Depsit seisoo paikallaan ja spämmää yhtä nappia kun mitään muuta ei tarvitse tehdä. Aika on varmasti kullannut muistot monien osalla, niin myös itsellä. Muistelen että levuttaminen olisi ollut yhtä tuskaa, yli puolen vuoden prosessi. Niin vain kohta omakin chara on grindattu tasolle 60. Mutta kun vertaa omaa pelaamista vanillaan niin nyt tekeminen on paljon järjestelmällisempää ilman downtimea, käytännössä "osaa" pelata.
Myös nettiyhteyksien laatu on parantunut ja ilmeisesti palvelimien kaatuilut ja niiden kaatumisten seurakset on nykyään vähäisempiä. ymmärsin että serverit kaatuessaan saattoivat korruptoida bageja tai tavaroita yms kivaa.
 
Siis tuo helppoushan on tiedetty jo siitä asti kun sanoivat että perustuu 1.12 patchiin, jokainen joka pelasi vanilla tietää että 1.12 oli patchi jossa porukka veti mc (vaikka olikin naxx gearia) alle tuntiin. Ja tuolloin oli kieltämättä paskempia pelaajat ja tiedot. Muistaakseni speedrunnerit veti alle puoleen tuntiinkin.

Nämä miten on nerfattu löytyy jostain, patchnote listoja porukka ainakin redditissä oli kaivanu esiin ja muutoksia.
Kultaakin tulee mobeilta enemmän, muistan ajan kun serverillä pysty laskemaan epic mountit sormilla. (Ja kyllä porukka silloin jo farmas)

Talentitkin huomattavasti parempia 1.12 ja kirjaimellisesti et voi enään valita täysin paskoja. (Noh voit silti mutta ei niin pahasti kuin ihan alussa)

Hyvänä esimerkkinä on eliittien damage. Nythän ne iskevät saman mitä normaali mobi.
Tai sitten ite vaan oon jotenkin jumala pelaajana verrattuna siihen mitä olin 15 vuotta sitten kun elite questit tulee sooloiltua. (Ja en ole hunu/pala/shaman(enään) tai druid)

Itseläkin into lopahtanu classiciin täysin, yksinkertaisesti ei mitään hauskaa tehtävää enään kun "griefaustakin" (eli corpsecamp..) tulee heti blizzun puolelta noottia.
Puhumattakaan että suurin osa pelaajista on retail-tasolla mentaliteetilta niin miks jaksaisin pelata jotain mikä aikoinaan tuli koettua paljon paremmalla köörillä.

Aluks itsekin ajattelin että voisi pelata vaa healeria tai tankkailla pugeja mutta voi pojat että on turhauttavaa..


Olisivat vaan alottaneet suoraan alku patcheista ja liikkuneet phasejen mukana.

Vois jaksaakin jos ei olis muuta pelattavaa, mutta nykyään on parempiakin vaihtoehtoja. Enemmän nautin ESOsta kuin classicista.
 
Viimeksi muokattu:
Itseläkin into lopahtanu classiciin täysin, yksinkertaisesti ei mitään hauskaa tehtävää enään kun griefaustakin tulee heti blizzun puolelta noottia.
Puhumattakaan että suurin osa pelaajista on retail-tasolla mentaliteetilta niin miks jaksaisin pelata jotain mikä aikoinaan tuli koettua paljon paremmalla köörillä.

Aluks itsekin ajattelin että voisi pelata vaa healeria tai tankkailla pugeja mutta voi pojat että on turhauttavaa..
Nooh, odotetaan PvP:tä ja battlegroundeja. Jos lähtökohtaisesti pelaajat ovat parempia niin voi olla ihan hyviä matseja mutta katsotaan nyt. PvP oli oikeastaan se syy jonka takia tämän taas aloitin.
 
Vähän lisää perusteita kaipais. Olisiko kuitenkin niin, että tieto lisää tuskaa eli kertyneen tietämyksen vuoksi peli on nyt nopeampi ja helpompi?
No nyt kun pääsi brd vetää ja ding 60,ubrs sun muuta vetäny niin sitten sen eron rupee näkemään hyvin. Classit tekee liikaa lämää mobeihin jne

En ole vielä haastetta kohdannut. Missään ei edes wipetä
 
En ole vielä haastetta kohdannut. Missään ei edes wipetä
Tuo on juuri se mitä ei voi saada takas, idiootteja jotka ei tiedä miten pelataan. Kun pelin suurimmat strategiat on ollu mikä mobi pitää potkia, mitä sapata ja milloin pitää vetää LOSiin niin ei siellä voi kuolla.

Vanilla oli vaikea koska pelaajat oli pääasiassa rts ja fps taustoilla olevia vatipäitä jotka ei ymmärtäny talenteista, skilleistä tai itemisaatiosta vittuakaan.
 
Tähän sopii Vanilla

upload_2019-10-10_11-16-41.png


Jossain olis toinenkin strippi mikä vittuilee vanillan servereille mutta en onnistu löytämään sitä.
 
Tuo on juuri se mitä ei voi saada takas, idiootteja jotka ei tiedä miten pelataan. Kun pelin suurimmat strategiat on ollu mikä mobi pitää potkia, mitä sapata ja milloin pitää vetää LOSiin niin ei siellä voi kuolla.

Vanilla oli vaikea koska pelaajat oli pääasiassa rts ja fps taustoilla olevia vatipäitä jotka ei ymmärtäny talenteista, skilleistä tai itemisaatiosta vittuakaan.

Vanilla oli vaikea kun kaikki pelasivat rogueta tai huntteria, itemisaatio oli täysin väärin (esim. Paladinin varusteet on täysin turhia ja hunttereillakaan ei keksitty, mikä olisi se statti, mitä halutaan niihin laittaa) ja sitten ne jotka olivat rollanneet priestin pääsivät mukaan kaikkialle, vaikka eivät osanneet mitään. "OMG! I did 4 GHs and run out of mana LOL"..

--

Minulla itselläni oli aikoinaan iBook ja sillä oli fps tyyliin raideissa 12, niin en itsekään kontribuionut täysillä. Lisäksi rahaa ei ollut ja hardware pysyi huonona vielä pitkään :)
Tein muuten Benediction questin 2 raidaavalle priestille (ja yhdelle altille) , kun se oli kuulemma niin vaikea. Ja priesti oli kolmas hahmoni jonka tein vain kun kyllästyin odottelemaan priestejä instansseihin.

--

Dire Maulia kävin level 60 tekemässä alkua frost-maagilla joskus solona. Samoin sitä yhtä bossia BRD:ssä. Täysin mahdollista, ja jostain sitä kultaa piti hankkia.
 
Viimeksi muokattu:
40-man raideissa oli yleensä jatkuvasti ehkä viidesosa disconnected koska niiden nuhapumppu oli kyykännyt tai adsl jumissa

En muista koneen koskaan täysin kyykänneen. FPS:n sain kyllä niin alas, että se häiritsi pelaamista.

Internet kyllä häiritsi useasti. Sitten porukka jää pyörimään ympyrää ja tiedät pari sekuntia aikaisemmin, että nyt tulee Disconnect.
 
Nooh, odotetaan PvP:tä ja battlegroundeja. Jos lähtökohtaisesti pelaajat ovat parempia niin voi olla ihan hyviä matseja mutta katsotaan nyt. PvP oli oikeastaan se syy jonka takia tämän taas aloitin.
Olishan se hienoa jos se toimis. Gearilla vanillas mentiin ja en usko että muuttuu.

Realistinia vaan näen että vähän kökkä tulee olevaan, bg täynnä premade jotka alkaa kämppää GY, ketään ei kiinnosta muu kuin HK-farmi. Premade vs premadekin niin parempi farmaa toista GY kunnes aika loppuu.
Noh parempi ku retail tai areena jossa meet hippaa.
AVkin tehty vitsiksi.

Puhumattakaan että ei blizzu tee mitään exploiteille/huijareille, mutta voi pojat jos loukkaat jonkun tunteita..



Ehkä toi gearaus ei vaan enään niin nappaa, jota vanilla/classic on. Ei jaksa vetää paria kuukautta tylsää että voi pari tuntia viettää hauskaa bgllä.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tässä nyt oikeasti helpotettu pelaamista ja jos on niin miten paljon? Onko Molten Coren bossit ja Onyxia teoriassa yhtä vaikeita kuten vanillassa eli onko niillä yhtä paljon HP, samat movesetit yms? Jos näitä on helpotettu niin laittakaa jotain lähdettä tälle sillä itsellä sellaisia ei ole sattunut silmään.

Vai johtuisiko ns. "helppous" siitä että mekaanisesti bossit ovat todella yksinkertaisia verrattuna moderneihin bosseihin ja että aikuiseksi kasvanut porukka osaa oikeasti pelata? Lisäksi bossit ovat entuudestaan tuttuja ja addonit yhdessä kunnollisen kommunikaation kanssa helpottavat pelaamista entisestään. Kyllähän tuon MC:n mekaniikan näkee vanhoista, alkuperäisistä videoista. Depsit seisoo paikallaan ja spämmää yhtä nappia kun mitään muuta ei tarvitse tehdä. Aika on varmasti kullannut muistot monien osalla, niin myös itsellä. Muistelen että levuttaminen olisi ollut yhtä tuskaa, yli puolen vuoden prosessi. Niin vain kohta omakin chara on grindattu tasolle 60. Mutta kun vertaa omaa pelaamista vanillaan niin nyt tekeminen on paljon järjestelmällisempää ilman downtimea, käytännössä "osaa" pelata.

Pitkälti tämä, paljonhan tämä Classic on vanillaa helpompi, etenkin kun tietoa asioista on niin paljon helpommin saatavilla. Samalla myös Layer-exploit mahdollisti aiemmin hitaammin saatavien kamojen farmaamisen nopeammin niin eipä ole yllätyskään että no-lifet on jo käyneet contentin lävitse.

Toisaalta taas pelissä on paljon sitä samaa mitä oli myös vanillan aikaan, kun kaikki ei tulekaan retailin tapaan kuin manulle illallinen vaan asioiden eteen pitää oikeasti nähdä vaivaa, jolloin saadut upgradet ovat sitäkin merkityksellisimpiä.

PVP:tä odottelen myös kuin kuuta nousevaa, hauska nähdä kuinka pelin meta kehittyy nykytiedon valossa.
 
Jonka jälkeen "realm is full, position in queue 9863" ja tilalle otettiin jonkun vihreisiin pukeutunut lvl 58 altti
Ei vanillassa erityisemmin jonoissa yhtä kauaa vietettyä mitä classicissa mutta muut ongelmat. Korkeintaan patchipäivinä ja yleisesti launcheissa yms. vaan jonoja ollu pitemmäks. max 30-45min

Koneen käynnistäminenkin 2005 kesti vuoden verrattuna nykyiseen, netti takas yms. peliin kesti huomattavasti kauemmin. Ja usein oli teinejä jollon disci olikin että äiti päätti vastata puhelimeen/veti johdot irti ja käski syömään/nukkuun.
Ja ulkomailla monet pelaili jossain nettikahviloissa yms. joka toi omat ongelmansa.
Toki siinä kesti jos vartin jono tuon kaiken muun lisäksi.
 
Heh... joo muistaa hyvin joskus vuonna nakki wow alkuun päivityksethän hoitu niin et WOW client itseasiassa latas sinne hakemistoon sen patch filun mikä sit oli joitakin satoja megoja ja tietty ihan tuubasta touhua kun ei ollu mitään P2P hässäkköjä. Tein itte sitä todella usein että latasin päivityksen tyyliin heti kun pysty ja laitoin nettiin jakoon. IRC:n jne kautta sit linkkiä kiertoon niin halukkaat sai imutella sen suoraan jostain meikäläisen palvelimelta ilman että piti jurnuttaa tunteja blizzardilta.

Tuohon ~2005 aikasten koneitten tuubaamiseen vielä sen verran et kyl meillä ainakin oli killassa muutama henkilö jotka monellakin pomolla saatto sanoo ventissä et "näyttö jumas" ja sit kulu useita kymmeniä sekuntteja ellei jopa minuutteja ennen ku pystyivät pelaamaan taas normaalisti. :-D BWL Vaelastrasz the Corrupt oli ainakin yks näistä kun kyykytti pahiten. :-D
 
  • Tykkää
Reactions: eba
No se on vähän millä vaikean määrittelee. Katselin tuossa juuri eilen mielenkiintoisen videon siitä mikä classicista tekee hyvän tai huonon:

Vaikken ihan kaikesta samaa mieltä ollutkaan kuin heppu videolla niin pakko myöntää, että kärsivällisyys on yksi asia mikä tekee classicista todella vaikean monille pelaajille verrattuna retailiin. Pitää jaksaa odottaa ne sunderit. Pitää jaksaa odottaa, että dotit lähtee pois koska agrot resettaa. Pitää jaksaa syödä ja juoda taistelujen jälkeen.

Tuntuu tekevän välillä tiukkaa itsellenikin tuo jatkuva odottelun vaikeus niin voin vain kuvitella kuinka mahdotonta se on nuoremmalle ADHD sukupolvelle.


Ihan pätevä klippi. En myöskään ihan jakanut ko. henkilön mielipiteitä tietyistä asioista, etenkin tämän "social dependency" -käsitteen ymmärrys tuntui olevan hukassa. Se mikä Classicista tekee retailista selkeästi poikkeavan on tämä muista riippuvuus ja miten se ohjaa pelaajien käyttäytymistä, paljon enemmän saat aikaan kun olet huomaavainen muita kohtaan ja et räyhää kuin mulkku chatissa. Todella harvoin enää törmää aivan totaalisiin aivokääpiöihin, joilla sosiaaliset taidot ovat jääneet alakouluikään ja kuvittelevat silti pääsevät eteenpäin contentin osalta.
 
Ihan pätevä klippi. En myöskään ihan jakanut ko. henkilön mielipiteitä tietyistä asioista, etenkin tämän "social dependency" -käsitteen ymmärrys tuntui olevan hukassa. Se mikä Classicista tekee retailista selkeästi poikkeavan on tämä muista riippuvuus ja miten se ohjaa pelaajien käyttäytymistä, paljon enemmän saat aikaan kun olet huomaavainen muita kohtaan ja et räyhää kuin mulkku chatissa. Todella harvoin enää törmää aivan totaalisiin aivokääpiöihin, joilla sosiaaliset taidot ovat jääneet alakouluikään ja kuvittelevat silti pääsevät eteenpäin contentin osalta.

Tämäpä juuri. Vanillassa oli mukavaa yhteisöllisyyttä paljo esim. jos joku ninjas lootteja tai jätti enchantit tekemättä kun annoit matsit niin kyllä kyseisen charrun nimi aika äkkiä oli kaikkien tiedossa ja turha koettaa hirveesti hieroa bisnestä sen jälkeen. :-D
 
En kyl tiiä onko nuo raidit nykyään helpompia kun ennen mut kovasti ainakin tuntu siltä. Käytiin eilen ~30+ man raidilla Onyxia ja MC:ssä. Ony tonttiin tokalla pullilla ja MC:stä 8/10 alas kun ei ollu vielä vesiä. Joko sitä ei sillon 14v sit osattu pelata lainkaan tai nää on vaan helpompia. :-D

Meidän killan oma MC raidi vanillassa (launchi) alkoi jollain 35man ja päästiin 3:lle bossille jolloin jäljellä oli enää 28 ja kaatui se silti. Suurella osalla porukkaa tai ainakin itellä oli jotain vihreetä / sinistä gearia.. mullakin osa gearista vielä jostain maraudonista.

Osa raidista oli jo käyny reenaa bossit toisen killan kanssa, mutta siinäpä se.

Onyxia meni myös jollain 30man ekan kerran.

Joten ei se silloinkaan niin älyttömän vaikeeta ollut.
 
Onyhan tapettiin 3man vanillassa, Naxx gearilla mutta silti.

Vanillassahan "vaikeus" alkoi vasta aq about, sitä ennen pitkälti vain että onko porukkaa ja esim. bwl oli cloakit.

Jos edes lfr azshara menee niin koko classic on mekaanisesti naurettavan helppoa.
Vanillassa oli vähä kuin nyky lfr.

5-10 heppua teki oikeasti jotain ja muut afkas.
 
Aika monen kombinaation tekijä, miksi toi classic on nykyään helppo. Aikasemminkin tullut esille:
- tietoa enemmän ja nopeammin saatavilla
- ei ole enää nuhapumppu internet-yhteydet tai mopokoneet
- 1.12 talentit
- sitten se yleinen minmax-tyylinen ns. "optimigeari"/gearilaskurit" -mentaliteetti

Kun nykyään bossien mekaniikat vaatii jopa jossain määrin ajattelua/liikkumista/ryhmässä työskentelyä, niin onhan se selvää että myös se ns. "roskajoukko" kehittyy, kun on pakko kehittyä. Eli ne vanillan "seisojatkin" muuttuu paremmaksi pelaajiksi, suhteutettuna vanilla/classic contenttiin.

Täytyy vielä kommentoida tota vanillasta aikoinaan nautittiin, classicista pitää nauttia mentaliteettia. Kyl mä ainakin aikoinaan Joana's Leveling Guidea käytin ja ei jeesus että halusin silloinkin mahd. nopiaan lvl 60 tai vaihtoehtoisesti Thottbotista vaan koordinaatit ja sinne... Mutta se ALT + TAB vaan kokoajan kun koordinaatteja katteli.
 
Onko? En tiennytkään. Itse luulin että helppous johtuu siitä että porukkaa osaa nykyään oikeasti pelata. Lisäksi UI:t ovat nykyään hieman siistimpiä isompien näyttöjen myötä :vihellys:

ZqEEQsT5Jpmi7jOwjPDEadMxR6LnzQYnA30YpVy_XFs.jpg
Tämä on muuten kamalin UI mitä olen koskaan nähnyt. Missä se peli on? Kysymykseni lieneekin että mihin ihmeeseen tuollaisen määrän roskaa tarvitsee näytöllä? Itselle on aina riittänyt joku yksinkertainen unitframe, healbot/ VuhDo, parit timerit ja DBM koska kilta sitä vaati ja siihen se kutakuinkin jäikin. Ja helposti menee bossit alas.
 
Tämä on muuten kamalin UI mitä olen koskaan nähnyt. Missä se peli on? Kysymykseni lieneekin että mihin ihmeeseen tuollaisen määrän roskaa tarvitsee näytöllä? Itselle on aina riittänyt joku yksinkertainen unitframe, healbot/ VuhDo, parit timerit ja DBM koska kilta sitä vaati ja siihen se kutakuinkin jäikin. Ja helposti menee bossit alas.
Google on täynnä noita vanhoja UI-kuvia. Silloin on meno ollut hieman erilaista kuin nykyään.

bqPgWyM.jpg


maxresdefault.jpg
 
On kyllä karseita UI, sokeille vissiin tai sit ei tiedetä ui-scalen olemassaolosta.

Vanillan aikaan noi uit myös täytti aika paljon ruudusta koska, noh... ruudut oli pienempiä ja en muista oliko ui scalea vielä edes addonien puolelta.
Muistelen että itsellä oli 17 ja sit 19 crt mutta 14-15 tuumasetkin oli yleisiä.
Nykyään oikeilla pelaajilla on lähelle 30 tai yli tuumaset näytöt, läppärit on eri asia mut eihä niillä kukaan järkevä pelaa ku matkoilla.

Mikä mahto olla vaikkapa 2005 suurin reso mitä ees sai pelissa? En ainakaan muista että näitä nykysiä isompia oli silloin, tosin ei itellä ollut näyttöä tai rautaa edes josta niillä olisi hyötynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Jep vähän ihmetyttää kun tässä ketjussa aiemmin eräs kertoi tyypeistä joilla on jo pumpkin bageja.
varmaanni kusetti, jotenkin tuntuu että niitä ei saa edes millään exploitilla kun semmosta eventtiä ei vielä ole classicissa ollut niin tuskin on koko itemiä pelissä vielä.
ja jos joku niin meinaa niin sitten ihan videota missä loggaa classikkiin nykyiselle charrulle ja pistää msg brycille vaikka ja esittelee samalla ne baginsä, muuten suksikoon vittuun.
 
En kyllä ole nähny tai kuullut mistään mahdollisesta pumpkin bag exploitista, olisihan striimereilllä niitä käytössä jos näin olisi.

Mooncloth/bottom resepti layerswap farmia kyllä on ollu ja runecloth bagin vendorin vieressä botit pitää monopolia.
 
Viimeksi muokattu:
En tajua joitain pelaajia, katsokaa tätäkin:



Miten voi mokata tolleen? Toi nainen aloitti joskus vanillan loppupäässä tai TBC aikoihin wowin pelaamisen. Joten ei mikään alokas mutta silti pelaa noin surkeasti.
 
Vähän lisää perusteita kaipais. Olisiko kuitenkin niin, että tieto lisää tuskaa eli kertyneen tietämyksen vuoksi peli on nyt nopeampi ja helpompi?
Verrattuna original launchiin, kaikki on paljon helpompaa. Tarjolla oleva geari on todella kovaa verrattuna alkuperäiseen launchiin ja kaikkien classien tarjolla olevat talentit ovat paljon parempia / tasapainoisempia.

Sen lisäksi wowhead-classic on täynnä dataa kaikesta, mikä helpottaa ihan vietävästi vs. original launch.
 
Ai että kun noita karseita UI:tä katselee niin tulee ihan mieleen kun silloin pelasin 17" näytöllä, 1280 x 1024 -resolla ja ruudulle piti saada kuitenkin normi chatin, action barien yms. lisäksi raid framet 40 hengelle, threat meteri, BigWigs, PallyPower.. mitähän vielä :D Kyllä se aiheuttaisi nykyisin melkoisen klaustrofobisen kohtauksen. Ja vaikka UI Scale oli käytössä niin ei siinä liikaa tilaa "ympäristön havainnoinnille" ollut. Nykyään näyttää jopa autiolta (27" 1440p) vaikka en ole mitenkään minimalistiseen UI:hin pyrkinyt.

Muok: Konekin oli oikein tykki, joku Sempron 2600+, 512 megaa muistia ja oiskohan ollut GF 4200 Ti vai joko olin "päivittänyt" FX 5700 Ultraan.. Hyh hyh.
 
Keep it simple. Sit ku 5man tai raid vaihtuu mulla VuhDo paikka vähän vasemmalle ja vasempaan laitaan tulee groupit... :)

WoWScrnShot_090419_092521.jpg
 
En tajua joitain pelaajia, katsokaa tätäkin:



Miten voi mokata tolleen? Toi nainen aloitti joskus vanillan loppupäässä tai TBC aikoihin wowin pelaamisen. Joten ei mikään alokas mutta silti pelaa noin surkeasti.


Chattiahan toi taisi tuijotella eri näytöltä mitä nyt äkkiä videon läpi vilkaisi. Juoksenteli sitten sisään telttaan kattomatta peliruutua.
 
Jaa nyt ei lue enää Realmien kohdalla "Full" vaan "Layered". Mikähän tuohon muutokseen on syynä.
 
Jaa nyt ei lue enää Realmien kohdalla "Full" vaan "Layered". Mikähän tuohon muutokseen on syynä.
Sitä, että "Layered" status kertoo siitä kun serverillä on layerin käytössä. Nuo ovat hiljalleen poistumassa kun pelaajamäärä on tasoittunut.
 
Et tainnut olla ElitistJerks-foorumilla?

Varmasti noita aina on ollut. Mutta nykyään tieto mikä silloin oli saatavilla erilliseltä foorumilta on täysin yleistä tietoa ja jokainen supercasuaalikin osaa hommata lähes pre-MC optimigearin helposti. Eihän aluksi edes pelintekijät tienneet miten statittaa esim. huntterin gearia ym ja itsekin tuli sorruttua gearin valintaan tyhmien kriteerien (ulkonäkö, 52lvl epic >> 60lvl blue paremmilla stateilla). Ja kun ekoihin MC runeihin piti ottaa mukaan kaikki vain paikalle saapuvat juuri lvl60 dinganneet vihreällä gearilla olevat laavassa seisovat nuhapumpulla pelaavat ilman kunnon kielitaitoa olevat, niin ei siinä minmaxista ollut tietoakaan.
 
Oliski noin pieni, Gehennasilla oli 4800 kun yritin tossa pari tuntia sitten. Vieläki joutuu loggaamaan heti kun tulee töistä kotiin, tai jää pelailut sikseen.
 
Oliski noin pieni, Gehennasilla oli 4800 kun yritin tossa pari tuntia sitten. Vieläki joutuu loggaamaan heti kun tulee töistä kotiin, tai jää pelailut sikseen.
Oli kyllä fiksu päätös itseltä että heti viikon jälkeen vaihdoin pois Gehennakselta. Juuri äsken dingasin nykyisellä servulla lvl 60, olihan homma mutta tulipahan tehtyä. Nyt vain odottelemaan PvP:tä :)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 248
Viestejä
4 490 997
Jäsenet
74 171
Uusin jäsen
äänihaitta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom