Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se taitaa olla vain nopein ja tehokkain keino instojen farmaukseen. Jos jotkut tykkää niin mikäs siinä, jokainen pelatkoon tyylillään. Suurin osa groupeista on edelleen ns. tavallisia.Vielä kun lähtis nuo kaikki spellcleave yms spämmääjät pois niin alkaa olla kohillaan tämä peli.
Priest lvl 41 työn alla. Tekisi mieli koittaa holy/disc buildia dungeon hiilaukseen. Miten tuon buildin damage verrattuna shadow? Tuleeko soolo questaaminen olemaan tuskaa?
Maraudonia ei expan takia kovin moni menekään randomien kanssa. BRD:ssä taas mennään. En ite näe vieläkään ongelmaa siinä jos joku vetää instoja cleaveämällä. Ei sinne ole pakko mennä sillain vaan voi koota oman maisemareittiä vetävän partyn, jos se on mielekkäämpää.
https://www.curseforge.com/wow/addons/bad-boyOn siinä ongelmia. Esim kaikki eivät kerro LFM viestissään että se on Cleave ryhmä. Ja ärsytävää lukea nopeasti liikkuvaa LFG chattia kun siellä on seassa tota Cleave paskaa. Saisikohan jollain addonilla pois kaikki viestit joissa mainitaan Cleave.
https://www.curseforge.com/wow/addons/bad-boy
https://www.curseforge.com/wow/addons/badboy_ccleaner
Eka on spämmifilter ja toisella saat siihen lisättyä pahoja sanoja joiden mukaan rivit poistetaan
Old Gang? Aikaisemmin olin itse samassa killassa, lähdin kuitenkin pois koska kiltachatti muistutti lähinnä Twitchin vastaavaa, ei vain jaksanut enää katsella. Onnea kuitenkin runilleAshbringerillä (horde) on isohko suomikilta, tällä hetkellä mennään ekaa kertaa omalla groupilla onyxia ja mc (aikasemmin menty ruotsalaisten kanssa puoliksi ).
Juurikin se. Ei tämä nyt niin paha mun mielestä ole :-DOld Gang?
Onneksi lua on helppo kieli. teet vaan ite semmosen ku tarttet. nuo yleismaailmalliset on aina vähä over the top muutenki.Jessus mitä paskaa näitten addonien kanssa usein on. Jouduin global ignore list addonin ottamaan pois päältä koska se esti petin dismissaamisen.
Ding lvl 52, vielä pitäisi muutama leveli jaksaa. Rahojen suhteenkin ollaan hyvässä vauhdissa kohti epic mounttia.
Osaako joku sanoa että miten paljon hitaampi Priestin Holy spec on levuttaa verrattuna Shadowiin? Pääasiassa tulee expattua questaamalla mutta dunkut tulee vettyä healerina. Tähän asti on voinut hiilata ihan hyvin Shadow specillä mutta veikkaan että esim BRD:ssä tarvitaan jo oikeasti Disc/Holy specciä.
Muuten hyvä, mutta olisivat edes yhden battlegroundin laittaneet tuohon P2.
Muuten hyvä, mutta olisivat edes yhden battlegroundin laittaneet tuohon P2.
Ymmärrän kyllä ja itsekin olen mahdollisimman autenttisen kokemuksen kannalla. Kuitenkin, esim itsellä suurin osa pelitunneista tulee aamulla tai aamupäivällä jolloin server population on low-medium. Tuohon aikaan World PvP ei ole kovin helppoa kun ei ole pelaajiakaan. Nooh, katsotaan mitä tapahtuu kun layerit alkavat poistua.Miksi? Tuossahan on jo reilusti contenttia ja tässä haluttiin mahdollisimman autenttinen kokemus pelaajabasen puolelta.
Parempi että edes vähän aikaa sitä kunnon world pvp:tä on. Se meinaan vähenee aika reilusti kun pvp siirtyy BG:lle.Muuten hyvä, mutta olisivat edes yhden battlegroundin laittaneet tuohon P2.
Varsinkin kun BG jono on siellä battlegroundin ovella niin ihmiset eivät vissiin voi laittaa itteään jonoon ja lähteä maailmaan worldbattleilemaan. tai ainakin se on hankalaa kun pitää ensin maatkustaa ovelle ja sit sinne missä haluaa wpvpillä.Parempi että edes vähän aikaa sitä kunnon world pvp:tä on. Se meinaan vähenee aika reilusti kun pvp siirtyy BG:lle.
Oiskos missään tarjolla lepposta peliseuraa guildin merkeissä, onko esim techbbs jengil omaa kiltaa tai vastaavaa?
Tuo world pvp taitaa sopia vallan mainiosti näille kavereille, jotka on kerenneet vetää vähän enemmän leveliä. Näin pikkasen päälle 30 levelisenä voi olla kyyti kylmää kun tulee ovista ja ikkunoista parikyt leveliä isompaa peluria häiritsemään levutusta ja siten ei houkuta itseä. Voi olla Strangletonissa esim. melkoiset gängfestit.
Tuon puolesta itse ainakin olisin toivonut edes yhtä battlegroundia peliin, niin olisi päässyt mittelemään edes vähän saman levelisiä vastaan.
Hommaa olisi tasoittanut se että tuo honor systeemi olisi tullut jo alusta alkaen peliin.
ehkä auttaa noihin alliancen mulkkuihin, niiden pitää olla se 10lvl isompia ja mieluusti kaksi kertaa enemmän ennenkuin ne uskaltaa alkaa grieffaamisen.
voi olla, itse olen kokenut sitä vain toiseen suuntaan enkä itse moista harrasta vaan annan olla rauhassa ja tehdä tehtäviään.Luuletko tosissaan että tuo on jotenkin alliancelle ominaista? Väitän 99,9% varmuudella että täysin samaa tapahtuu toiseen suuntaankin.
Luuletko tosissaan että tuo on jotenkin alliancelle ominaista? Väitän 99,9% varmuudella että täysin samaa tapahtuu toiseen suuntaankin.
En kyl tiiä onko nuo raidit nykyään helpompia kun ennen mut kovasti ainakin tuntu siltä. Käytiin eilen ~30+ man raidilla Onyxia ja MC:ssä. Ony tonttiin tokalla pullilla ja MC:stä 8/10 alas kun ei ollu vielä vesiä. Joko sitä ei sillon 14v sit osattu pelata lainkaan tai nää on vaan helpompia. :-D
Silloin 14 -vuotta sitten ei ollut discordeja, ventrilo/teamspeak oli kyllä muistaakseni käytössä, mutta läheskään kaikki eivät siellä olleet. Kommunikaatio ja ohjeet enemmänkin kirjoittamalla. Yhtä kattavia guideja ei ollut, mitä nykypäivänä ja peli oli tuore. Original -peli ja sen jälkeen privaservut tuottaneet suuren määrän infoa lisää. Eli sama vaikeustaso se on, kuin ennenkin. Eihän MC:n pomoissa ihmeellisiä taktiikoita ole retailiin verrattuna. Eli sanoisin, että peli tuntui vaikeammalta julkaisun aikoihin kuin nyt, johtuen em. syistä. Itse en pelaa classicia vaikeuden vuoksi, vaan RPG -puolen takia.
Onko? En tiennytkään. Itse luulin että helppous johtuu siitä että porukkaa osaa nykyään oikeasti pelata. Lisäksi UI:t ovat nykyään hieman siistimpiä isompien näyttöjen myötäja ekoja raidejakin helpotettu tähän patchiin meneesä.
En kyl tiiä onko nuo raidit nykyään helpompia kun ennen mut kovasti ainakin tuntu siltä. Käytiin eilen ~30+ man raidilla Onyxia ja MC:ssä. Ony tonttiin tokalla pullilla ja MC:stä 8/10 alas kun ei ollu vielä vesiä. Joko sitä ei sillon 14v sit osattu pelata lainkaan tai nää on vaan helpompia. :-D
No siis, MC ja Onyxia mekaniikathan on aivan naurettavan simppelit. Ihmettelisin jos jollain olisi vaikeuksia niiden kanssa nykyään. Retailissa on paljon, paljon hankalammat mekaniikat. Mutta tosiaan, eikai Classicia kukaan nyt vaikeustason vuoksi pelaakaan. Ei siinä ole mitään vaikeata.