Mistä tämän näkee? Ajattelin myös kokeilla tätä ja olisi kiva välillä nähdä suomalaisia.Aika paljon näyttää olevan tuolla Scandinaaveja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä tämän näkee? Ajattelin myös kokeilla tätä ja olisi kiva välillä nähdä suomalaisia.Aika paljon näyttää olevan tuolla Scandinaaveja
Mm. tuosta aikaisemmin linkatusta spreadsheetsista. Tieto on toki epävirallista mutta 10% vastaajista on ilmoittanut olevansa Suomesta ja peräti 48% Ruotsista.Mistä tämän näkee? Ajattelin myös kokeilla tätä ja olisi kiva välillä nähdä suomalaisia.
Tämä video tiivistää classicin vs retailin hyvin.
2.2 patchin nurkilla tuliBlizzun voip ei kyl vanillas ollu ja en usko classicis, ikinä kuullu kenenkään käyttävän sitä.
Tämä on kyllä sellasta classicin romantisointia että ei mitään rajaa
Tuo Gehennas näyttää jo nyt "Full". Saakohan sinne huomenna iltapäivästä enään edes tehtyä hahmoa
World Server is down. Tässähän tulee muistoja mieleen
Aika autenttinen nostalgiakokemus.
Kyllä tämä on Vanilla Wowia autenttisimmillaanWorld Server is down. Tässähän tulee muistoja mieleen
Aika autenttinen nostalgiakokemus.
Hitto että ärsyttää noi trollaavat jonnet mitä chatissä riehuu Razorgorella.
Katsokaa noita kuvakaappauksia. Ei wowin chat ollut tollaista lapsellista pelleilyä vuonna 2004.
No siis, tuohan on about normi Barrens chat 2005-2006 ajanjaksolta? Aika kultaa muistot: itse ainakin pelasin aikanaan general ja trade chatit mutella..
Juu itse olen tekemässä näin, sama ollut lähes jokaisen lisärinkin kohdalla. Wotlkin startti, ja MoPin opetti mulle ettei ikinä ekojen päivien aikana.Jos ei ole kiire levuttaa, suosittelen suosiolla venaamaan edes sen viikon. Kokonaiskokemus on parempi, ja saa enemmän vastinetta käytetylle ajalle. Muutenkin launchissa aina servut nurin, ja tehdään päivityksiä jne, joten ei voi pelata yhtä tehokkaasti.