Okei. Eli kovaa ajoa vaan. Kiitos tiedosta.Jos emo pysyy samana niin ei sitä koodia tarvii antaa missään vaiheessa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei. Eli kovaa ajoa vaan. Kiitos tiedosta.Jos emo pysyy samana niin ei sitä koodia tarvii antaa missään vaiheessa
Tästä on vaihtelevia kokemuksia ihmisillä, liittämällä M$ tiliin tuon lisenssin ja sitten uuteen koneeseen kirjautumalla moni on saanut OEM lisenssitkin siirrettyä. Jälkikäteen voipi tuon M$ tilin kirjautumisen poistaa, mutta kone jää rekisteriin tilille (jos foliopipo on kauhean tiukalla).Saako tuota OEM lisenssiä siirrettyä uuteen kasattuun koneeseen jos vanhasta koneesta ottaa pois eli formatoi kovalevyt?
Tästä on vaihtelevia kokemuksia ihmisillä, liittämällä M$ tiliin tuon lisenssin ja sitten uuteen koneeseen kirjautumalla moni on saanut OEM lisenssitkin siirrettyä. Jälkikäteen voipi tuon M$ tilin kirjautumisen poistaa, mutta kone jää rekisteriin tilille (jos foliopipo on kauhean tiukalla).
Ihan M$ sivuilta löytyy ohjeet: (ks. kohta "Associate your Windows 10 license with your Microsoft account")Mites tuo käytännössä tapahtuu? Oon pudonnut vähän kelkasta...
Aukeaako muut jpg tiedostot samasta kansiosta?Mistähän mahtaa johtua seuraava virheilmoitus?
![]()
Tämä virhe tuli myös joskus aiemmin ja olen sen jälkeen asentanut Windowsin uusiksi, jolloin tämä poistui. Nyt kuitenkin on tullut takaisin. Eli olen siirtänyt puhelimesta kuvia tietokoneelle ja kun yritän katsella niitä niin jokaisen kuvan kohdalla tulee tämä ilmoitus.
Kansion ja tiedostojen oikeudet ovat kyseisellä käyttäjällä, mutta silti ne eivät aukea.
Kun kopioin tiedostot muistitikulle ja siirrän ne kannettavalle tietokoneelleni, ne aukeavat ihan normaalisti. Kannettavalla on yksi käyttäjä ja tällä kotikoneella on 3 käyttäjää.
Tätä samaa tekee jokaisella koneen käyttäjällä ja ei auta, että kopioin tiedoston/tiedostot käyttäjältä toiselle, kukaan ei saa auki näitä tällä koneella.
Lisäksi on tullut sellainen ongelma, että koneen käynnistyksen yhteydessä ruutu on musta aina kirjautumiseen saakka. Ennen on tullut tuo Asuksen logo näkyviin ennen kirjautumisruutua. En pääse myöskään biosiin enää vaikka virta näppäimistöön tulee ennen kirjautumisruutua.
Onkohan koneestani hajoamassa jotain?
Tällä videolla on neuvoja, jotka ovat auttaneet käyttäjiä.Mistähän mahtaa johtua seuraava virheilmoitus?
![]()
Tämä virhe tuli myös joskus aiemmin ja olen sen jälkeen asentanut Windowsin uusiksi, jolloin tämä poistui. Nyt kuitenkin on tullut takaisin. Eli olen siirtänyt puhelimesta kuvia tietokoneelle ja kun yritän katsella niitä niin jokaisen kuvan kohdalla tulee tämä ilmoitus.
Kiitos itsellesi kun kerroit saaneesi avun, etkä monen muun tavoin vain katoa neuvon jälkeen.Yllä olevasta videosta tein tuon ensimmäisen kikan: Asetukset -> Sovellukset -> Windows Photos -> Lisäasetukset -> Korjaa. Tämä auttoi ja nyt kuvat sekä videot toimivat kaikista kansioista.
Kiitokset vielä neuvoista tämän ongelman suhteen. Ilmeisesti Windows siis "rikkoo" omia sovelluksiaan aika ajoin ja ne täytyy korjata manuaalisesti.
Miten poistan sähköpostitilin, ongelmana vanha työpaikan sähköpostitili mitä en saa poistettua, yrittää jatkuvasti yhdistää tiliin ja herjaa siitä ?
Ei löydy nappulaa (poista) mistään.
Tästä on vaihtelevia kokemuksia ihmisillä, liittämällä M$ tiliin tuon lisenssin ja sitten uuteen koneeseen kirjautumalla moni on saanut OEM lisenssitkin siirrettyä. Jälkikäteen voipi tuon M$ tilin kirjautumisen poistaa, mutta kone jää rekisteriin tilille (jos foliopipo on kauhean tiukalla).
Aikas tuuripeliä tuntuu olevan, jotkut toimii, jotkut ei ja M$ ei mitään järkevää listaa anna, josta tarkistella. Kokeilemalla selviää...Meinataanko nyt OEM-koodilla kasattua konetta vai merkkivalmistajan koodia? Koitin joskus aktivoida kannettavan Windows 8 tunnuksella kasatun pöytäkoneeseen, niin ei ainakaan aktivoitunut aikanaan Windows 8 tai 8.1 ollenkaan.
Aikas tuuripeliä tuntuu olevan, jotkut toimii, jotkut ei ja M$ ei mitään järkevää listaa anna, josta tarkistella. Kokeilemalla selviää...
Itse ainakin aikoinaan asentelin läppärin pohjasta löytyvällä koodilla pöytäkoneeseen Windowsin, mutta siitäkin on aikaa melkosesti.
Tuo 20 gigatavun tilavaatimus koskee tallennustilaa, jota sinulla näyttäisi olevan vapaana 92 gigatavua, näin ollen päivitys onnistuu sen puolesta kyllä. RAM eli keskusmuisti, jota sinulla on 4 gigatavua, ei liity tuohon mitenkään.Iso kysymys nousi tuosta tulevasta 1903 päivityksestä. Onnistuakseen tilaa tulisi olla 20 gigatavua. Minulla on Windows 10 Pro, 64-bittinen käyttöjärjestelmä. Asennettu RAM on 4,00 Gt.
En hahmota gigoja. Oppimaton ymmärrykseni sanoo, ettei tuleva päivitys onnistu tilan puutteen vuoksi? Vai olenko hakoteillä? Klikkaamalla Tämä tietokone sen ominaisuus näyttää vapaata tilaa olevan 92 Gt. Sen mukaan ominaisuuspäivitys 1903 onnistuisi. "Mummo" funtsii ja kyselee, miten on?
Iso kysymys nousi tuosta tulevasta 1903 päivityksestä. Onnistuakseen tilaa tulisi olla 20 gigatavua. Minulla on Windows 10 Pro, 64-bittinen käyttöjärjestelmä. Asennettu RAM on 4,00 Gt.
En hahmota gigoja. Oppimaton ymmärrykseni sanoo, ettei tuleva päivitys onnistu tilan puutteen vuoksi? Vai olenko hakoteillä? Klikkaamalla Tämä tietokone sen ominaisuus näyttää vapaata tilaa olevan 92 Gt. Sen mukaan ominaisuuspäivitys 1903 onnistuisi. "Mummo" funtsii ja kyselee, miten on?
Mun koneessa Windows 10:llä on tapana aina satunnaisesti (vähintään kerran kuussa) laitta ääniasetukse solmuun niin että pitää tehdä vianmääritys että äänet alkaa taas kuulua (käsin säätämällä kaikki on oikein mutta mitään ei kuulu ennen vianmäärityksen tekoa ja vianmääritys ei muuta mitään asetuksia).Äänet hävisivät ainakin äänikortin kautta kun päivitin
Edit: Ääniasetukset oli mennyt vituralleen, nyt taas toimii.
Kertoisi vielä mikä on se ongelma ?
![]()
Yhden koneen päivitin äsken ja kaikki meni hyvin. Äänet toimii ja cleanupin jälkeen (windows old ym.) levytilaa tuli 15 gigaa lisää alkutilanteeseen verrattuna. Ja en tyhjännyt vahingossa mitään Downloads-hakemistoakaan tai vastaavia.asennus meni sisää ja täällä myös nollas ääniasetukset.
Etsi C:\$Windows.~BT\Sources\Panther kansiosta viimeisin CompatData_päivämäärä.xml tiedosto. Tuosta selvinnee lisää mihin homma tyssää. Voit laittaa sisällön vaikka tänne.
Lisää infoa voi yrittää myös kaivella tiedostoista setupact.log ja setuperr.log.
Iso kysymys nousi tuosta tulevasta 1903 päivityksestä. Onnistuakseen tilaa tulisi olla 20 gigatavua. Minulla on Windows 10 Pro, 64-bittinen käyttöjärjestelmä. Asennettu RAM on 4,00 Gt.

Minulle erittäin hyvä, että vastaus kysymykseeni tuli toiseen kertaan. Nyt tiedän.Niin siis tilantarve koskee tietokoneen kovalevyn talennustilaa, joka sinun tapauksessasi on tuo mainitsemasi 92Gt. Koneen keskusmuistia on 4Gt, joka taas on eri asia.
EDIT: Tähän olikin jo ehditty vastata.![]()
Block näyttäisi itsellä tulevan oem47.inf ja oem48.inf jotka ovat The Microsoft Print To PDF install file ja The Microsoft XPS Document Writer install file.
Logissa:
CONX 0xd0000034 Failed to add user mode driver [%SystemRoot%\system32\DRIVERS\UMDF\uicciso.dll]
Mitä nyt pikasesti googlasin niin on näköjään muillakin samaa onkelmaa:
https://answers.microsoft.com/en-us...9/59656b00-5e18-4de0-99cd-3b78bbd70453?page=1
@jperala Tämän jutun siis löysin tuohon sun kuvaan liittyen.
Fix "What needs your attention" error when upgrading to Windows 10 May 2019 Update - gHacks Tech News

@jperala Minulla auttoi tämän hakemiston väliaikainen poistaminen C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye.@jperala Tämän jutun siis löysin tuohon sun kuvaan liittyen.
Fix "What needs your attention" error when upgrading to Windows 10 May 2019 Update - gHacks Tech News
Et saa suoraan sieltä Microsoftin sivulta sitä päivitystä tehtyä, se tarjotaan jo siellä, itsellä se onnistui ihan suoraan sieltä aloitettuna?
Tuosta en ole varma mutta ainakin itsellä onnistui suoraan siitä linkistä se päivityksen asennus koneelle, tikun tein sitten ihan erikseen.
Tuliko tänä tiistaina mitään updateja Windowsille?
puhdas asennus tehty iltapäivällä, nyt perussoftat/pelit asennettuna ja en ole törmännyt mihinkään ongelmaan(paitsi tietty tohon ettei voi päivittää koska usb).
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.