Niin sillähän mä otinkin nuo kaukosäätimet esille, että kyseessä ei ole vain välistä vetävä kotimainen diileri, vaan sinne on valittu oletettavasti parempia komponentteja, mitä kiinan "hinnat alkaen" kauppiaalla. Toisessa on myös silmääräisesti arvioituna parempi PA-suodatin, kuin se sininen lelun tuntuinen, mikä omankin mukana tuli. Pakoputki voi olla rosteria tai mustaa. Tietenkin löytyy myös monta sekatavarakauppa -tason jälleenmyyjää, joilla ilmoitus on kuvia myöten suora copypaste kiinan kaupasta, niistä en näe järkeä maksaa suomilisää.Näissä kiinalämmittimissä on ihan sama juttu kuin kaikessa muussakin halvassa kiinatekniikassa ja koneissa. Jos olettaa saavansa heti kerralla hyvää ja parasta, todennäköisesti pettyy pahasti. Jos lähtökohtaisesti jo asennoituu niin, että se tilattu tuote on enemmänkin aihio, jota sitten joutuu itse viilaamaan ja fiksaamaan että siitä saa toimivan ja turvallisen, voi silloin saada todella hyvän todella sopivaan hintaan.
Ihan vastaavalta merkittömältä kiinakamalta vaikuttaa nuo linkkiesi tuotteet, siinä vaan maksaa diilerille välissä. Nettikauppoja nuokin ovat ilman fyysistä kivijalkamyymälää, joten todennäköisesti ei yhtään sen helpompi tai nopeampi ole asioida ongelmatapauksessa.
Sun tapauksessa todennäköisesti kannattaa pyytää jonkinlainen hyvitys ja sitten fiksata itse sen verran kun haluaa. Tuotahan voi käyttää sillä kiinteällä napilla itse autossa ja kaukosäätimeen voi esimerkiksi vaihtaa oikeat analogiset kytkimet ja vaikka asentaa kokonaan uuteen koteloon. Monelle riittäisi, että se etäkäynnistys on vaikka kotona oven pielessä tms olevassa boksissa, eikä edes ole siis mukana koko ajan taskussa.
Noihin kierteisiin kannattaa laitta helicoilit jos vaan riittää tila porata, todennäköisesti riittää. Sillä niistä tulee kestävämmät, kuin alunperin ovat.
Kierteen korjaaminen ei ole mikään ongelma, mutta piirilevylle integroitua kapasitiivista tmv anturia ei voi suoraan korvata kytkimellä. Nuo anturithan nimenomaan tuottaa analogista signaalia, ja kytkimet digitaalista.
Pitänee ensin koittaa ehdottaa jotain röyhkeää 100 € hinnanalennusta, jos ei mene läpi, niin sit rahat takas ja tilata joku paremmalla kakella oleva.