VR-pelit

Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 035
Space Hulk: Deathwing peliä joku kokeillut.


Tuossa ei näkynyt juurikaan taistelua. Saako aseen tähtäyksen toimimaan ohjaimella, vai ampuuko se aina keskelle?
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
243
Voi olla se Steam Link. Mä en ole sitä kokeillut Quest2 vielä ollenkaan. Virtual Desktop on yleensä toiminut parhaiten pcvr ja Q2 kanssa. Air Link ja linkkikaapeli toimii kans mutta huonommalla kuvanlaadulla. En kyllä ole UEVR kanssa vielä koittanut niitä.
En saanut käynnistymään Air Linkin kautta ollenkaan. Peli ei vaan injektoitunut vr:ään. Linkkikaapelia mulla ei ole enkä viitsisi sijoittaa Virtual Desktoppiin, kun muuten Steam Linkillä pärjää oikein hyvin. Pitää varmaan odottaa virallista vr-tukea ja sitten harkita uudelleen, josko päivittäis prosessorin.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 245
En saanut käynnistymään Air Linkin kautta ollenkaan. Peli ei vaan injektoitunut vr:ään. Linkkikaapelia mulla ei ole enkä viitsisi sijoittaa Virtual Desktoppiin, kun muuten Steam Linkillä pärjää oikein hyvin. Pitää varmaan odottaa virallista vr-tukea ja sitten harkita uudelleen, josko päivittäis prosessorin.
Linkkikaapeliksi käy kyllä mikä vaan edes kohtuulaadukas USB3 kaapeli. Silloinhan sen kai pitäisi toimia kutakuinkin Riftinä, mutta en ole kokeillut kun ihan kerran tai pari silloin kun hommastin Q2 suoraan launchista.

Itsellä on tuo: Cloudberry USB Type-C 3.1 vahvarakenteinen datakaapeli 2,5 m punainen | Motonet Oy
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 957
Space Hulk: Deathwing peliä joku kokeillut.


Tuossa ei näkynyt juurikaan taistelua. Saako aseen tähtäyksen toimimaan ohjaimella, vai ampuuko se aina keskelle?
flat2vr discordin listan mukaan tuossa on ehkä uudemmissa pelin buildeissa enemmän ongelmia kuin on ollut tuolloin kun video tehty ja vaatii ainakin profiilisäätöjä että saisi toimimaan hyvin. Tähtääminen vaikuttaa videon perusteella minusta siltä että haarniskan asennosta riippuu mihin ampuu, pään liikkeestä taas ei. Olisi kyllä ihan kiinnostava pelattava jos vaan löytyy hyvin toimivat asetukset.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 126
Tuli myös pelattua Half-Life: Alyx tänään läpi. Menee kyllä itellä kaikkien aikojen top 3 peleihin.
Pitää seuraavaksi tutustua noihin modeihin. Onko jotain hyviä suositeltavana?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 245
Undertow ehdottomasti alyx modeista ja gunman contracts. Levitation myös kehuttu, mutta en ole itse vielä ehtinyt koittamaan.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
243
En saanut käynnistymään Air Linkin kautta ollenkaan. Peli ei vaan injektoitunut vr:ään. Linkkikaapelia mulla ei ole enkä viitsisi sijoittaa Virtual Desktoppiin, kun muuten Steam Linkillä pärjää oikein hyvin. Pitää varmaan odottaa virallista vr-tukea ja sitten harkita uudelleen, josko päivittäis prosessorin.
Niin suttuista ja tärisevää kuvaa oli tarjolla ton modin kanssa, et nyt se 5800x3d lähtee tilaukseen. En usko että natiivi vr-tuki paljon asiaa parantaa ilman kokoonpanomuutoksia.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
Mua huolestuttaa nyt kyllä kovasti oman rigin riittävyys vr:ssä tätä peliä pyörittämään. En pääse lähellekkään tuota sujuvuutta vaikka roseluutio on 1000x1400 per silmä ja karkit pelistä low:lla.
Redditistä lainattua WRC-pelistä jos tulee vielä kokeiltua uuden prossun myötä.

I got it working pretty decent with native VR. Had to change most game setting to low in favor of better resolution but it is still very playable. Ended up with something like 2500x2500 per eye onan RTX 3080.

As others have said on Discord - you have to set shadows and post processsing to ultra low for the native VR to work.

In game I turned the game brightness down to 0 as everything was pretty washed out otherwise.

For comfort in game there is a camera shake setting which defaults to 100% which I put down to 0. Also in UEVR check the Camera->Decouple Pitch.

Whenever you make any changes it is laggy for 5 to 10 seconds then it sorts itself out (maybe recompiling shaders?).

One quirk I found - The game would stop getting inputs from all my peripherals (wheel, pedals, shifter, handbrake) as soon as I enabled UEVR. It could still see them as controllers but the inputs were just getting supressed once VR was enabled. This took me a while to figure out. Turned out I had to disconnect my XBOX 360 controller before starting the game. Then it works fine.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
243
Kiitos , minäpä vielä kokeilen noita, mut ajoin just Montea yhen pätkän ja oltiin kyllä tosi kaukana pelattavasta vaikka mulla oli 1100x1100 per silmä. Sardiniassa vähän parempaa. Mut jatketaan harjotuksia.

Se vähän ihmetyttää kyllä, että jotkut on saanu melkein vastaavilla masiinoilla pelin toimimaan kohtuu hyvin.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
663
Arizona Sunshine ei minuun iskenyt, mutta taitaa johtua enemmän pelityypistä. Doomia en ole kokeillut, kun ne eivät ole iskeneet kahden ekan jälkeen. Resident Evilit ja Battle Sister olivat jo mieleen. Jälkimmäinen tosin tuskin olisi kiinnostanut ilman WH40K maailmaa.
Olin sillon assemblyillä kun doom 3 tuli (taisi avajaiset olla pitkälle doom 3 promoa). Muistankun mukana oli kaveri viereisessä konepaikalla, joka ei ollut edes mikään gameri, vaan tullut lähinnä kokemuksen takia sinne ja eikä uskaltanut edes pelata sitä, joten mä pelasin ja muutkin ihmiset tulivat katsomaan siihen taakse. Silloin se oli huippukokemus (en pelannut lähellekään loppuun asti), mutta kotiin päästyä tajusin jatkaessani sitä, että kuinka paska peli se on. Pari kertaa myöhemmin kokeillut sitä ja ollut yhtä huono.

Doom 3 VR-versio vaan kolahti vuosia myöhemmin ihan täydellisesti. Sopii täydellisesti siihen ja on kunnon action pläjäys, sekä se tietynlainen yksinkertaisuus on vaan plussaa mikä on varmaan sama juttu mistä arizona sunshinea arvostetaan ja sen takia pidän niitä hyvinä verrokkeina. Se ei ole muuten pelottava vr versiona, tai ainakaan sillä tavalla miten voisi kuvitella. Siinä on taskulamppu toisessa kädessä tai otsassa, joten ei ole samanlaista pidä joko taskulamppua tai asetta, joten väkisin tulee sellainen ammun sokeana monsuja ja ainoastaan kuulee äänestä ja aseen tulituksen muodostaman valon ansiosta kuin flat versiona ainakin alunperin oli.

Yleensäkin kaikki kauhupelit sopii vr peleiksi kuin ovenkahva oveen ja niissä helposti pääsee tajuamaan kuin intensiivisen immersiivinen se kokemus on jos edes vähän pitää genrestä.

Luonnollisesti toki pitää olla ei sealegsit, ehkä vrlegsit, mutta kauhulegsit ennen kaikkea. Nopeestihan niihin tosin tottuu, mutta en moiti ketään jos ei maistu. Mä pelasin resident evil 2 jo yhdentoista vanhana, joten ainoastaan oikeastaan sellaiset ahdistavat piiloudu kaapissa sytkärin kanssa on vähän siinä ja siinä haluaako pelata.

Omasta mielestä parhaat vr-pelit (ja ehkä kaikkien aikojen parhaat pelit) on praydogsin vr modit kaikkiin uusiin resident evil peleihin (en ole pelannut villagen psvr2 versiota, mutta oletettavasti hyvin sama jos ei parempi). Kaikki pelannut ainakin kahdesti vr modin kanssa ja jotkut aikaisemmin jo flattina... enkä pelaa melkein ikinä mitään peliä kahdesti.

Olen vielä säästänyt resident evil 4 kokonaan pelaamatta. Praydogsin piti julkaista vr modi siihen sen jälkeen kun psvr2 versio on tullut kun pelkäsi capcomin puuttuvan hänen projektiinsa. Nythän psvr2 versio on jo tullut, mutta first person modi liikeohjaimilla puuttuu edelleen. Itselleni ne on kylläkin tunnelmallisia seikkalupelejä sisäänrakennetulla pulmapelillä, jota pelataan ammusten käytön optimoinnilla. Village on jäätävän hyvä. Olen useamman kerran sitä täälläkin suositellut, mutta pcvr ja psvr2 omistajille pakko-ostos jos mikään peli ikinä on sellainen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
243
Redditistä lainattua WRC-pelistä jos tulee vielä kokeiltua uuden prossun myötä.

I got it working pretty decent with native VR. Had to change most game setting to low in favor of better resolution but it is still very playable. Ended up with something like 2500x2500 per eye onan RTX 3080.

As others have said on Discord - you have to set shadows and post processsing to ultra low for the native VR to work.

In game I turned the game brightness down to 0 as everything was pretty washed out otherwise.

For comfort in game there is a camera shake setting which defaults to 100% which I put down to 0. Also in UEVR check the Camera->Decouple Pitch.

Whenever you make any changes it is laggy for 5 to 10 seconds then it sorts itself out (maybe recompiling shaders?).

One quirk I found - The game would stop getting inputs from all my peripherals (wheel, pedals, shifter, handbrake) as soon as I enabled UEVR. It could still see them as controllers but the inputs were just getting supressed once VR was enabled. This took me a while to figure out. Turned out I had to disconnect my XBOX 360 controller before starting the game. Then it works fine.
Kiitos kaikille vinkeistä. Tosta sai jo jotenkin ajettavan, enkä usko että enää flatillä tarvitsee ajaa. Prossukaupoille lähdin silti. Toivotaan että 5800x3d tuo parannusta hommaan.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 245
Kiitos , minäpä vielä kokeilen noita, mut ajoin just Montea yhen pätkän ja oltiin kyllä tosi kaukana pelattavasta vaikka mulla oli 1100x1100 per silmä. Sardiniassa vähän parempaa. Mut jatketaan harjotuksia.

Se vähän ihmetyttää kyllä, että jotkut on saanu melkein vastaavilla masiinoilla pelin toimimaan kohtuu hyvin.
Pelasitko edelleen Steam Linkillä? Se voi olla se sun jarruttava tekijä.

Kokeilin ensin UE injectoria steam linkillä ja virtual desktopilla, ja vasta kolmannella pelillä hoksasin että oculus airlink openXR toimi parhaiten. Sain nimittäin call of the seassa sillä näkyviin pelin kannalta oleellisesti merkin, kun edessä on jotain havainnoitavaa. Steamlinkillä ei sitä tullut. CotS oli myös sulavin airlinkillä.

Muut kaksi olivat Paradise Lost ja Ghostwire, täytynee molempia vielä testata airlinkillä. Steamlink jäi fps:ssä niin alas että yökköefekti iski.
Kyllä se 5800X3D omallakin toivelistalla on, uskon että tuo sulle kyllä hyvin suorituskykyä lisää. Sama ero saattaa silti olla senkin kanssa. Toisella pcvr yhteysohjelmalla voi olla huomattavasti parempi suorituskyky silti. Itse en ehtinyt eilen pelaamaan ollenkaan, niin en päässyt testaamaan suorituskykyeroa omalla koneella VD vs AirLinkin vs Steamlink.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
243
Pelasitko edelleen Steam Linkillä? Se voi olla se sun jarruttava tekijä.



Kyllä se 5800X3D omallakin toivelistalla on, uskon että tuo sulle kyllä hyvin suorituskykyä lisää. Sama ero saattaa silti olla senkin kanssa. Toisella pcvr yhteysohjelmalla voi olla huomattavasti parempi suorituskyky silti. Itse en ehtinyt eilen pelaamaan ollenkaan, niin en päässyt testaamaan suorituskykyeroa omalla koneella VD vs AirLinkin vs Steamlink.
Oon todella budjettirajotteinen, että 20 euroa Virtual Desktoppiin on tällä hetkellä vähän liikaa. Airlinkkiä en saanu tosiaan injektoitumaan tohon peliin ja en viittis ostaa sitä kaapelia vaan tätä varten, kun muuten Steam Link on toiminu tosi hyvin.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 245
Oon todella budjettirajotteinen, että 20 euroa Virtual Desktoppiin on tällä hetkellä vähän liikaa. Airlinkkiä en saanu tosiaan injektoitumaan tohon peliin ja en viittis ostaa sitä kaapelia vaan tätä varten, kun muuten Steam Link on toiminu tosi hyvin.
On ne toisaalta aika paljon pienempiä kustannuseriä kuin 300 euron prosessori :D mutta se on toki sijoitus tulevaisuuteen ja parantaa suorituskykyä kutakuinkin kaikissa peleissä.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
Itsellä oli Quest 2 aikaan AMVR pöytätennis adapteri ja nyt Quest 3 myötä tuli hankittua vastaava setti tilalle.


Aikamoista hupia Eleven Table Tennis pelin sekä Mixed Realityn kera jolloin ei enää tarvitse edes pelätä että tulee lyötyä seinään tms. huonekaluihin.

Pelihän on 1/1 kopio oikeasta pelistä vaikken toki ammattilainen olekaan mutta hyvin luonnolliselta pelaaminen ainakin tuntuu.

Jos olet harkinnut pelin tai itse adapterin hankintaa, voin kyllä suositella.

IMG_3651.jpeg
 

Vega

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.11.2023
Viestejä
112
Itsellä oli Quest 2 aikaan AMVR pöytätennis adapteri ja nyt Quest 3 myötä tuli hankittua vastaava setti tilalle.


Aikamoista hupia Eleven Table Tennis pelin sekä Mixed Realityn kera jolloin ei enää tarvitse edes pelätä että tulee lyötyä seinään tms. huonekaluihin.

Pelihän on 1/1 kopio oikeasta pelistä vaikken toki ammattilainen olekaan mutta hyvin luonnolliselta pelaaminen ainakin tuntuu.

Jos olet harkinnut pelin tai itse adapterin hankintaa, voin kyllä suositella.

Tullut lätkittyä tuota Eleveniä aika paljon Quest 2 ja onhan se todella lähellä oikeaa pingistä, pitää vaan tuo adapteri hommata niin pääsee kunnolla piikkaamaan.
Jos tuolta AMVR tilaa niin tuleeko siinä mitään ylimääräisiä tullimaksuja, ilmainen toimitus tuolla ainakin näyttää olevan mutta puhuvat jotain VAT maksuista.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
Tullut lätkittyä tuota Eleveniä aika paljon Quest 2 ja onhan se todella lähellä oikeaa pingistä, pitää vaan tuo adapteri hommata niin pääsee kunnolla piikkaamaan.
Jos tuolta AMVR tilaa niin tuleeko siinä mitään ylimääräisiä tullimaksuja, ilmainen toimitus tuolla ainakin näyttää olevan mutta puhuvat jotain VAT maksuista.
Mitään ylimääräisiä kuluja ei tule ja kolmisen viikkoa meni itse toimituksessa, itselleni adapteri tuli maksamaan 26.45€ koska satuin tekemään tilauksen juuri kun oli jouluale 20%.

Jos oot hankkimassa adapteria Quest 2 niin silloinhan voit myös tilata Saksan amazonista jolloin tulisi nopeammin, lähetyskulujen kanssa 32.29€.

 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 126
Ostin Steamin talvialesta Star Wars: Squadrons pelin 5€. Ei paha ja kivan oloinen.
Onkohan tuohon mahdollista pindata questin kapulat jotenkin?
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 245
Tossa tarvittavat linkit UEVR:n kohdalta (kotisivut, ohjevideot, sheets testatuista peleistä):




 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 126
Itsellä oli Quest 2 aikaan AMVR pöytätennis adapteri ja nyt Quest 3 myötä tuli hankittua vastaava setti tilalle.


Aikamoista hupia Eleven Table Tennis pelin sekä Mixed Realityn kera jolloin ei enää tarvitse edes pelätä että tulee lyötyä seinään tms. huonekaluihin.

Pelihän on 1/1 kopio oikeasta pelistä vaikken toki ammattilainen olekaan mutta hyvin luonnolliselta pelaaminen ainakin tuntuu.

Jos olet harkinnut pelin tai itse adapterin hankintaa, voin kyllä suositella.

Mä oon ite tulostellu questille kaikkea kivaa minigolf, pöytätennis adaptereita jne.

IMG_4319.jpegIMG_4276.jpegA2CE4CC3-A3B6-4D0E-A735-57E6967F57F8.jpeg
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
Mä oon ite tulostellu questille kaikkea kivaa minigolf, pöytätennis adaptereita jne.

.. ja nyt sä vasta kerrot tämän ;)

Miten tuo maila toimii minigolfissa, joka lyönnin välissä pitää kääntää ylösalaisin ?

Itsehän esim. käytän asetusta jossa liipasinta pidetään pohjassa jotta palloon ei osuisi vahingossa sekä manuaallisesti tulee vaihdettua paikkaa jos on huono paikka lyödä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 126
Onkohan jollain vinkata hyvää varavirtalähdettä (mielellään tietty mahdollisimman edullinen) quest 2:lle?

Riittävän pituisia kaapeleita kyllä löytyy eli taskussakin menee. :hmm:
.. ja nyt sä vasta kerrot tämän ;)

Miten tuo maila toimii minigolfissa, joka lyönnin välissä pitää kääntää ylösalaisin ?

Itsehän esim. käytän asetusta jossa liipasinta pidetään pohjassa jotta palloon ei osuisi vahingossa sekä manuaallisesti tulee vaihdettua paikkaa jos on huono paikka lyödä.
Joo siis tuohan toimii loistavasti. Palloon ei osu enää vahingossa koska nyt on käytännössä fyysinen maila jonka paikan tiedät aina. Pidin myös ennen tuota nappiasetusta kun tuli vahinkolyöntejä.
Lyöntien välillä vedän vain mailaa ylös ja painan liipasinta paikanvaihtoon. Tulee suht äkkiä luonnollisesti.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
Joo siis tuohan toimii loistavasti. Palloon ei osu enää vahingossa koska nyt on käytännössä fyysinen maila jonka paikan tiedät aina. Pidin myös ennen tuota nappiasetusta kun tuli vahinkolyöntejä.
Lyöntien välillä vedän vain mailaa ylös ja painan liipasinta paikanvaihtoon. Tulee suht äkkiä luonnollisesti.
Hyvä tietää, en tosin tiedä tuleeko hankittua kun on aika hintava, eikä enää tule kovin usein edes minigolfia pelailtua mutta pidetään mielessä. Hankintaa helpottaisi myöskin se ettei joka kerta Questin päivittyessä tarvitsisi aina kaikkia lisävarusteita hankkia uudelleen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 126
Hyvä kun muistutit, piti toi ostaa joskus mutta unohtui. Nyt näytti maksavan huimat 2 euroa.
Hyvä tietää, en tosin tiedä tuleeko hankittua kun on aika hintava, eikä enää tule kovin usein edes minigolfia pelailtua mutta pidetään mielessä. Hankintaa helpottaisi myöskin se ettei joka kerta Questin päivittyessä tarvitsisi aina kaikkia lisävarusteita hankkia uudelleen.
Mä pilppusin tuohon vanhan säbämailan ja tulostin päähän tuon adapterin :)
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 299
Ostin Steamin talvialesta Star Wars: Squadrons pelin 5€. Ei paha ja kivan oloinen.
Onkohan tuohon mahdollista pindata questin kapulat jotenkin?
Taisin tuon napata joskus Epic:stä ilmaiseksi.
Jäin kuitenkin käsitykseen, että on näppiksellä pelattava, joten jäänyt kokeilematta.
 

Vega

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.11.2023
Viestejä
112
Red Matter 1 lähti tunnin jälkeen refundiin. Tosi surkeat kontrollit ja ei pysty vaikuttamaan smooth turning nopeuteen, sehän on kaiken A ja O että tuo on tarpeeksi nopealla että ei tule oloja, snap turningilla tuo olisi mennyt mutta en tykkää pelata sillä. Aloittelin Red Matter 2 ja siinä on modernit vr helppokäyttöasetukset niin pitää se vetäistä läpi.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 245
Oon todella budjettirajotteinen, että 20 euroa Virtual Desktoppiin on tällä hetkellä vähän liikaa. Airlinkkiä en saanu tosiaan injektoitumaan tohon peliin ja en viittis ostaa sitä kaapelia vaan tätä varten, kun muuten Steam Link on toiminu tosi hyvin.
Tänään testailin, niin Steam Linkillä oli itse asiassa mun koneella paras suorituskyky :tup: Steam Link kyllä kaatui muutaman kerran kun asetuksia sääteli, mutta saattaa olla että se syrjäyttää Virtual Desktopin vielä minunkin käytössä. Täytyy testailla sitä lisää vielä muiden pelien kanssa, mutta ensituntuma oli positiivinen.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
204
Taisin tuon napata joskus Epic:stä ilmaiseksi.
Jäin kuitenkin käsitykseen, että on näppiksellä pelattava, joten jäänyt kokeilematta.
Tää on VR:ssä joystickillä oikeestaan aika pirun siisti kokemus. Alkuun tuntuu melko hektiseltä, ja ärsykeähkyä pukkaa, mutta siitä pääsee nopeasti yli. Jos on konsolitaustaa, toimii myös gamepadilla oikein hienosti.

Jos olette sellaisen virtuaali-joystick-quest-ohjaimesta-setin perään, niin siinä ei ois valitettavasti tässä pelissä paljoo mieltä. Näin nopeetemponen ja tarkkuutta vaativa peli tarvii oikean ohjaimen mekaanisen vasteen.
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 245
Oon pari päivää katellut uevr discord servun topiceja ja aika säätöä tuo on. Ja ei mitään takuuta, toimiiko ohjaimet tai esim xbox ohjain noiden kanssa. Taidan tyytyä odottelemaan hetken aikaa, että tuo UEVR jotenkin paranee ja sit esim WRC pelin natiivi VR ominaisuutta.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
Itse katsellut kymmeniä videoita UEVR aiheesta ja yhtä näistä erityisesti suosittelisin katsomaan jos aihe vain riittävästi kiinnostaa.

Kyllähän UEVR käyttö vaatii jonkin verran perehtymistä sekä intoa säätämiseen ja kokeilemiseen, tulevaisuudessa käyttö toki tulee helpottumaan automaattisten profiilien myötä (Rai Pal). Suurin ongelma pc-alustassa on se että on aivan liian monta muuttuvaa tekijää, toisin sanoen vaikka peli olisi todettu täysin toimivaksi niin se ei tarkoita kuitenkaan sitä kaikille.

 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
243
Mulla WRC toimii UEVR:llä kyllä syntisen hyvin. Ei minkäänlaista valittamaista. Jossain kohdissa hieman pätkii, mutta niin pätki DR 2.0. vr:kin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 957
Oon pari päivää katellut uevr discord servun topiceja ja aika säätöä tuo on. Ja ei mitään takuuta, toimiiko ohjaimet tai esim xbox ohjain noiden kanssa. Taidan tyytyä odottelemaan hetken aikaa, että tuo UEVR jotenkin paranee ja sit esim WRC pelin natiivi VR ominaisuutta.
toihan on toki vähän kuin modit eli kyse ei ole mistään valmiista ja täydellisesti kaiken ratkaisevasta asiasta joka pelille. Paitsi nuo valmiit profiilit niin ihan pelikohtaiset modit voi sitten tehdä joistain peleistä kuin kehittäjän omia porttauksia parhaimmillaan kyllä. Hype tässä on toki vaarassa luoda kovemmat odotukset kuin mitä todellisuus on.
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
655
Oon pari päivää katellut uevr discord servun topiceja ja aika säätöä tuo on. Ja ei mitään takuuta, toimiiko ohjaimet tai esim xbox ohjain noiden kanssa. Taidan tyytyä odottelemaan hetken aikaa, että tuo UEVR jotenkin paranee ja sit esim WRC pelin natiivi VR ominaisuutta.
Säätöä on jonkun verran, muttei mitään mahdottomia ja apua saa nopeasti. Pelaa peli kerrallaan, niin vähentää säätämistä.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 245
Mites tuo WRC, onko nätin näköinen jos vertaa dr2 vr:ään?
Mun mielestä on paremman näköinen kuin DR2 VRssä. Omakaan kone ei ole mikään tykki, mutta wrc pyörii paremmin ja näyttää paremmalta kuin mitä DR2 VRssä. Saas nähdä onko (mahdollisesti) tuleva wrc virallinen VR versio parempi vai huonompi kuin tuo praydogin modi :D
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
298
WRC toimii toimiessaan kyllä mainiosti, omasta mielestä graafisesti hieman rujompi mitä DR2, sen verran raskaampi että joutui tiputtaa monet asetukset low:lle 90fps targetilla. Kaatuu vain kenttää ladatessa noin 80% ajasta, en ole koskaan saanut kahta kenttää pelattua ettei olisi välissä kaatunut. Asetuksia tullut paljon pyöriteltyä muttei löydy tuohon lääkettä

E: Discordista löytyi heti juttua että OpenXR Toolkit aiheuttaa kaatuilua, testaanpa disabloida tuon kun ehtii testaamaan seuraavan kerran
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 245
Tuolla itse pelin keskustelun puolella on myös VR keskustelua:

 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
379
Ghosts of Tabor testattu Quest 2 PCVR.
Vasemman ohjaimen menu painikkeesta pitäisi tulla settings valikko, mutta aukeaa steam valikko, ei pelin sisäinen valikko.
Pelin sisäinen valikko kuitenkin hyppää esiin tuplana satunnaisesti juostessa?
Itse peli: liikkuminen hankalaa, kun yrität noukkia jotain tavaraa niin virtuaali maha estää kurkottamisen, spawnaat kymmenisen kertaa löytämättä asetta ennen kuin olet kuollut, viimeisellä peli kerralla löydät aseen, kuolet nälkään. Joo, pelin toisella reunalla oli ruokapurkki ja lusikka taisi olla vastakkaisessa reunassa. niin ja reppuja ei missään. PUBGiin tottuneena tuo Tarkovmainen hiippailu ei sytyttänyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
663
Ei tainnut vielä olla täällä:
Noniin, nyt on Praydog saanut vihdoin valmiiksi Unreal Engine VR injectorin! Käytännössä siis minkä tahansa unreal enginellä (4 tai 5) tehdyn pelin saa parilla klikkauksella VR-moodiin.

Tämä oli hyvä video aiheesta:


Ollaan oikeasti jännän äärellä. Onko kukaan ehtinyt jo kokeilla? Itse ajattelen olla vapaamatkustaja tämän suhteen ja odottaa, että ihmiset tekevät valmiita profiileja ja hienosäädöt suoraan lautaselle.

PCVR otti juuri käsittämättömän ison harppauksen eteenpäin jos nyt ei satu kuulumaan siihen koulukuntaan, joka mieluummin valitsee natiivisti tehdyn ennemmin kuin hyvän pelin.

Esim. Suomalainen Returnal toimii suoraan boksista (kiväärillä tähtäystä pitää vähän säätää, mutta siihen kuulemma pitäisi löytyä jo valmis proofili) ja löytyy suurimmasta osasta uevr demoiluvideoista (ei varmasti haittaa housemarqueta).
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 371
Ghosts of Tabor testattu Quest 2 PCVR.
Vasemman ohjaimen menu painikkeesta pitäisi tulla settings valikko, mutta aukeaa steam valikko, ei pelin sisäinen valikko.
Pelin sisäinen valikko kuitenkin hyppää esiin tuplana satunnaisesti juostessa?
Itse peli: liikkuminen hankalaa, kun yrität noukkia jotain tavaraa niin virtuaali maha estää kurkottamisen, spawnaat kymmenisen kertaa löytämättä asetta ennen kuin olet kuollut, viimeisellä peli kerralla löydät aseen, kuolet nälkään. Joo, pelin toisella reunalla oli ruokapurkki ja lusikka taisi olla vastakkaisessa reunassa. niin ja reppuja ei missään. PUBGiin tottuneena tuo Tarkovmainen hiippailu ei sytyttänyt.
Tabor löytyy niin Steamista kuin Oculus storesta PCVR:ssä ja molemmat käyttää eri runtimea. Oculus storessa on hyvä puoli että saa niin standalone kuin PCVR yhden hinnalla. Tuon menun on kuitenkin helppo fixata.
Parhaan kokemuksen taitaa saada Virtual Desktop + OpenXR + Oculus store. Tällöin kaikki toimii lennosta suoraan erittäin smoothisti. OpenXR toolkitti antaa vielä lisää säätömahdollisuuksia.

Tavaroiden noukkimisessa kannattaa käyttää "virtuaalista" kyykkyyn menemistä. Eli kun teet korkeuskalibroinnin, valitse "seated" moodi vaikka seisoisit niin pääset napista kyykkyyn.

Omasta mielestäni pelistä saa eniten irti ku ostaa sen DLC:n jossa kauppiaat alkaa lvl 2:sta niin pääsee samantien ostamaan AK:ta tähtäimellä ja pelaakin niin että lähtee vaan ammuskelemaan jengiä ja keskittyy siihen eikä mihinkään tavaroiden etsimiseen. Ja tehtäviksi ottaa noita pelaajien tappamisia ja scävien tappamisia.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
663
Unreal Engine VR injectorin! Käytännössä siis minkä tahansa unreal enginellä (4 tai 5) tehdyn pelin saa parilla klikkauksella VR-moodiin.
Kokeilin itse testiksi Little Nightmares peliä, kun sattui löytymään omasta steam kirjastosta ja en aikaisemmin ole pelannut. Game passin kautta voi kokeilla useampaakin, mutta ei ole tällä hetkellä itsellä voimassa.

LN Muistuttaa kovasti Mossia. Meni noin 10 minuuttia, että sain pelittämään, mutta jatkossa oletettavasti menee minuutti. Tuon ymmärtääkseni joutuu tekemään joka kerta kun pelin aloittaa, joten ihan kymmenen minuutin peliä varten tuo ei tuollaisenaan ole kovin hyvä. Säädöt toki muistaa jos niitä on tehty. Itse laitoin maailman skaalaa isommaksi ihan testimielessä ja varmaan tuollaista pientä hienosäätöä voi tehdä tuntikaupalla tai sitten katsoo profiilin jostain valmiiksi. Linkit niihin tämän viestin lopussa. Fake-edit: kokeilin little nightmareen löytyvää profiilia ja en ymmärrä miten joku voi hienosäätää toista sataa ini-config arvoa ja päätyä ainakin omasta mielestä huonompaan lopputulokseen kuin defaulttina, joten pienellä varauksella nuo..


Siinä spoilerin takana kaikki pelit, jonka on testannut flat2vr työryhmä ja antanut niille "works perfectly" tagin:
Gravel
Little Nightmares II
Dragon Ball Z: Kakarot
Downward
Dead By Daylight (Private Server)
Blacktail
Supraland Six Inches Under
Garten of Banban
Ashen
Boti Byteland Overclocked
Smiths & Legends
Trail of Toads
Lempo
The Archipelago Promise
Harvestella
Trials of Mana
Gas Station Simulator
Remedium Sentinels
SOULCALIBUR VI
Hunter's Arena: Legends
Pumpkin Jack
Wartile
Triangle Strategy
Hot Wheels Unleashed
ECHO
SINNER: Sacrifice for Redemption
TASOMACHI: Behind the Twilight
Biomutant
Thymesia
Daemon x Machina
Hatred
Clash: Artifacts of Chaos
Necromunda: Underhive Wars
Styx: Shards of Darkness
Astroneer
Life is Strange Remastered
Conan Exiles
Mysteria~Occult Shadows~
Spyro Reignited Trilogy
Fortnite (Private Server)
Poppy Playtime
Minecraft Dungeons
Sword Art Online: Fatal Bullet
FIGHTING EX LAYER
BALAN WONDERWORLD
SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated
SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake
Gungrave G.O.R.E
Vampyr
Trek to Yomi
The Caligula Effect: Overdose
EARTH DEFENSE FORCE: IRON RAIN
Octopath Traveler
Medieval Dynasty
Remothered: Tormented Fathers
Darksiders III
Dreamscaper
Hypercharged: Unboxed
Crash Bandicoot 4: It’s About Time
Mortal Shell
Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2
Scorn
隐世神剑传 Seclusion Sword
Snake Pass
Tchia
Torchlight 3
Darksiders Genesis
A Juggler's Tale
The Crown of Wu
eFootball 2023
Stonefly
Song of Horror
No Straight Roads: Encore Edition
Aven Colony
Rogue Spirit
Die By The Blade
DRAGON QUEST® XI S: Echoes of an Elusive Age
Hi-Fi RUSH
Battlefleet Gothic: Armada 2
Remothered: Broken Porcelain
Voidtrain
Orcs Must Die! 3
Successor
Arboria
Trepang2
Little Nightmares
Deliver Us Mars
Dungeon Defenders: Awakened
Furnish Master
Dead Space Demake
My Friend is a Raven
Sex with the Devil
Industria
Crab Champions
Rings of Hell
Sunset Shift
Til Nord
Pure Rock Crawling
GHOSTWARE: Arena of the Dead
Mordhau
Operencia: The Stolen Sun
Ravenous Devils
Deliver Us The Moon
Tribes of Midgard
Operation Lovecraft: Fallen Doll (Closed Beta Test)
Choo-Choo Charles
Call of Cthulhu
Stray Blade
Frozen Flame
Evil Dead: The Game
The Infected
Total Conflict Resistance
High On Life
ArcRunner
Devolverland Expo
Star Trek Prodigy: Supernova
Arise: A Simple Story
Paper Dolls Original
Ultra Age
Unbox: Newbie's Adventure
Way of the Hunter
Paper Ghost Stories: Third Eye Open
Made in Abyss: Binary Star Falling into Darkness
Citadel: Forged With Fire
Showgunners
Harmony: The Fall of Reverie
Space Hulk: Tactics
Assault Spy
Layers of Fear (2023)
Tower Princess
Dreadout 2
Gangstar New York
Soundfall
The Texas Chain Saw Massacre
Midnight Ghost Hunt
TAGLINE
Echo Point Nova
Brick Rigs
Forever Skies
Presences - Dark Awakening
The Forgotten City
Mix Universe
The Magnificent Trufflepigs
September 7th
Aliens: Dark Descent
SCP: Secret Files
Dead Man´s Diary
Hexia
Paper Ghost Stories: 7PM
Bark
Sengoku Dynasty
Tropico 6
Blair Witch
SPRAWL
Death Relives
Vorax
Soulslinger: Envoy of Death
Icarus: New Frontiers
Nowhere: Mysterious Artifacts
Fort Solis
The Baby In Yellow
Desynced
Retchid
Wagon
Revenge of ILCOIN
Lempo
Broken Pieces
HORROR TALES: The Wine
POSTAL 4: No Regerts
The Chant
Fae Farm
Ad Infinitum
They Are Here
No Sun To Worship
Lies of P
Unholy
Wandering Sword
Shattered - Tale of the Forgotten King
Silent Hope
Transience
Overpass 2
SCP-479: Shadows of the Mind
Trail Out
MechWarrior 5
The Last Oricru - Final Cut
MythForce
Monomyth
Tyrant's Realm
Project Haven
Limerick: Cadence Mansion
Phantom Fury
Kristala
Noch
Sorceress
Pseudoregalia
Bang-On Balls: Chronicles
Dreamcore
Gangs of Sherwood
OverDrift Festival
Europa
Japanese Drift Master
Lords of the Fallen
Fish Game
The Awakener: Forgotten Oath
Blazing Sails
Q.U.B.E. 10th Anniversary
Shame Legacy
Station to Station
The Thaumaturge
Toroa
The Crust
Railgrade
Under The Waves
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord
Space Boat
American Arcadia
Monolith: Requiem of the Ancients
Hellbreach: Vegas
Humantiz
Forgive Me Father 2
Mini Royale
Luna Abyss
Axiom of Maria
UNFOLLOW
BMX Bastards
GYLT
Ghostbusters: Spirits Unleashed
Bloodhound
It Comes In Waves
Stray
Van Hellswing
Warhammer 40,000: Boltgun
Voidborn
Witchfire
Severed Steel
Ghost Knight: A Dark Tale
DON'T SCREAM
Midnight Acres
Die Young
Redemption Reapers
RIPOUT
RoboCop: Rogue City
The Smurfs 2 - The Prisoner Of The Green Stone
Satisfactory
TRYP FPV : The Drone Racer Simulator
The Invincible
Omno
Moon Runner
Tintin Reporter - Cigars of the Pharaoh
DreamWorks All-Star Kart Racing
GREED IS GOOD
The Entropy Centre
Togges
Ghostrunner
Train Sim World 4
Palia
KID A MNESIA EXHIBITION
Horizon Chase 2
Death Elevator
Simulakros
Fernbus Simulator
Dungeon Dungeon!
Draugen
Skeletons
Seven: Enhanced Edition
Playtown
Goat Simulator 3
Horizon's Mirage
Aron's Adventure
Blackout Protocol
Rad Rodgers
Operation: Harsh Doorstop
Ground Branch
Squad
Daymare: 1998
Motor Town: Behind The Wheel
死寂(Deathly Stillness)
Bravely Default 2
Chicken Feet
THE MULLER-POWELL PRINCIPLE
One Piece Odyssey
En Garde!
Spirit of the North: Enhanced Edition
Pinball M
P.T. Emulation
Pinball FX
Chaperone
Revive & Prosper
Areia: Pathway to Dawn
Ungate
Predecessor
Gigabash
Born of Bread
Tandem: A Tale of Shadows
Sky Sojourn
Hotel in the Dark
Testament: The Order of High Human
SCUM
Endling - Extinction is Forever
Potionomics
Samurai Jack: Battle Through Time
Bum Simulator
Scars Above
Sackboy: A Big Adventure
The Enjenir
Pact of Joy
Apsulov: End of Gods
Dusk Diver 酉閃町
The Matchless Kungfu
Returnal
Dragon Bobby - The Story of a Life
Another Sight - Definitive Edition
Dungeons of Sundaria
Daymare: 1994 Sandcastle
Aliens: Fireteam Elite
One-armed cook
One-armed robber
DRAGON QUEST TREASURES
ADACA
Tekken 8
Song of Nunu: A League of Legends Story
Stray Gods: The Roleplaying Musical
CHORDOSIS
Beyond Hanwell Teaser: The Royal Hallamshire
BPM: Bullets Per Minute
Escape from Mystwood Mansion
Paws and Soul
Fossilfuel
Paradise Killer
Roboquest
Daydream: Forgotten Sorrow
Sands of Aura
Hydroneer
Paradise Lost
Tron Run/r
Barely Racing
Siinä linkki uevr-projektin kotisivuille:

Suora linkki UEVR downloadiin:
https://github.com/praydog/UEVR/releases/download/1.02/UEVR.zip

Nämä sitet löysin, josta saa valmiita profiileja:
Untested UEVR Profiles – Google Drive
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 957
Kokeilin itse testiksi Little Nightmares peliä, kun sattui löytymään omasta steam kirjastosta ja en aikaisemmin ole pelannut. Game passin kautta voi kokeilla useampaakin, mutta ei ole tällä hetkellä itsellä voimassa.

LN Muistuttaa kovasti Mossia. Meni noin 10 minuuttia, että sain pelittämään, mutta jatkossa oletettavasti menee minuutti. Tuon ymmärtääkseni joutuu tekemään joka kerta kun pelin aloittaa, joten ihan kymmenen minuutin peliä varten tuo ei tuollaisenaan ole kovin hyvä. Säädöt toki muistaa jos niitä on tehty. Itse laitoin maailman skaalaa isommaksi ihan testimielessä ja varmaan tuollaista pientä hienosäätöä voi tehdä tuntikaupalla tai sitten katsoo profiilin jostain valmiiksi. Linkit niihin tämän viestin lopussa. Fake-edit: kokeilin little nightmareen löytyvää profiilia ja en ymmärrä miten joku voi hienosäätää toista sataa ini-config arvoa ja päätyä ainakin omasta mielestä huonompaan lopputulokseen kuin defaulttina, joten pienellä varauksella nuo..


Siinä spoilerin takana kaikki pelit, jonka on testannut flat2vr työryhmä ja antanut niille "works perfectly" tagin:
Gravel
Little Nightmares II
Dragon Ball Z: Kakarot
Downward
Dead By Daylight (Private Server)
Blacktail
Supraland Six Inches Under
Garten of Banban
Ashen
Boti Byteland Overclocked
Smiths & Legends
Trail of Toads
Lempo
The Archipelago Promise
Harvestella
Trials of Mana
Gas Station Simulator
Remedium Sentinels
SOULCALIBUR VI
Hunter's Arena: Legends
Pumpkin Jack
Wartile
Triangle Strategy
Hot Wheels Unleashed
ECHO
SINNER: Sacrifice for Redemption
TASOMACHI: Behind the Twilight
Biomutant
Thymesia
Daemon x Machina
Hatred
Clash: Artifacts of Chaos
Necromunda: Underhive Wars
Styx: Shards of Darkness
Astroneer
Life is Strange Remastered
Conan Exiles
Mysteria~Occult Shadows~
Spyro Reignited Trilogy
Fortnite (Private Server)
Poppy Playtime
Minecraft Dungeons
Sword Art Online: Fatal Bullet
FIGHTING EX LAYER
BALAN WONDERWORLD
SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated
SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake
Gungrave G.O.R.E
Vampyr
Trek to Yomi
The Caligula Effect: Overdose
EARTH DEFENSE FORCE: IRON RAIN
Octopath Traveler
Medieval Dynasty
Remothered: Tormented Fathers
Darksiders III
Dreamscaper
Hypercharged: Unboxed
Crash Bandicoot 4: It’s About Time
Mortal Shell
Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2
Scorn
隐世神剑传 Seclusion Sword
Snake Pass
Tchia
Torchlight 3
Darksiders Genesis
A Juggler's Tale
The Crown of Wu
eFootball 2023
Stonefly
Song of Horror
No Straight Roads: Encore Edition
Aven Colony
Rogue Spirit
Die By The Blade
DRAGON QUEST® XI S: Echoes of an Elusive Age
Hi-Fi RUSH
Battlefleet Gothic: Armada 2
Remothered: Broken Porcelain
Voidtrain
Orcs Must Die! 3
Successor
Arboria
Trepang2
Little Nightmares
Deliver Us Mars
Dungeon Defenders: Awakened
Furnish Master
Dead Space Demake
My Friend is a Raven
Sex with the Devil
Industria
Crab Champions
Rings of Hell
Sunset Shift
Til Nord
Pure Rock Crawling
GHOSTWARE: Arena of the Dead
Mordhau
Operencia: The Stolen Sun
Ravenous Devils
Deliver Us The Moon
Tribes of Midgard
Operation Lovecraft: Fallen Doll (Closed Beta Test)
Choo-Choo Charles
Call of Cthulhu
Stray Blade
Frozen Flame
Evil Dead: The Game
The Infected
Total Conflict Resistance
High On Life
ArcRunner
Devolverland Expo
Star Trek Prodigy: Supernova
Arise: A Simple Story
Paper Dolls Original
Ultra Age
Unbox: Newbie's Adventure
Way of the Hunter
Paper Ghost Stories: Third Eye Open
Made in Abyss: Binary Star Falling into Darkness
Citadel: Forged With Fire
Showgunners
Harmony: The Fall of Reverie
Space Hulk: Tactics
Assault Spy
Layers of Fear (2023)
Tower Princess
Dreadout 2
Gangstar New York
Soundfall
The Texas Chain Saw Massacre
Midnight Ghost Hunt
TAGLINE
Echo Point Nova
Brick Rigs
Forever Skies
Presences - Dark Awakening
The Forgotten City
Mix Universe
The Magnificent Trufflepigs
September 7th
Aliens: Dark Descent
SCP: Secret Files
Dead Man´s Diary
Hexia
Paper Ghost Stories: 7PM
Bark
Sengoku Dynasty
Tropico 6
Blair Witch
SPRAWL
Death Relives
Vorax
Soulslinger: Envoy of Death
Icarus: New Frontiers
Nowhere: Mysterious Artifacts
Fort Solis
The Baby In Yellow
Desynced
Retchid
Wagon
Revenge of ILCOIN
Lempo
Broken Pieces
HORROR TALES: The Wine
POSTAL 4: No Regerts
The Chant
Fae Farm
Ad Infinitum
They Are Here
No Sun To Worship
Lies of P
Unholy
Wandering Sword
Shattered - Tale of the Forgotten King
Silent Hope
Transience
Overpass 2
SCP-479: Shadows of the Mind
Trail Out
MechWarrior 5
The Last Oricru - Final Cut
MythForce
Monomyth
Tyrant's Realm
Project Haven
Limerick: Cadence Mansion
Phantom Fury
Kristala
Noch
Sorceress
Pseudoregalia
Bang-On Balls: Chronicles
Dreamcore
Gangs of Sherwood
OverDrift Festival
Europa
Japanese Drift Master
Lords of the Fallen
Fish Game
The Awakener: Forgotten Oath
Blazing Sails
Q.U.B.E. 10th Anniversary
Shame Legacy
Station to Station
The Thaumaturge
Toroa
The Crust
Railgrade
Under The Waves
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord
Space Boat
American Arcadia
Monolith: Requiem of the Ancients
Hellbreach: Vegas
Humantiz
Forgive Me Father 2
Mini Royale
Luna Abyss
Axiom of Maria
UNFOLLOW
BMX Bastards
GYLT
Ghostbusters: Spirits Unleashed
Bloodhound
It Comes In Waves
Stray
Van Hellswing
Warhammer 40,000: Boltgun
Voidborn
Witchfire
Severed Steel
Ghost Knight: A Dark Tale
DON'T SCREAM
Midnight Acres
Die Young
Redemption Reapers
RIPOUT
RoboCop: Rogue City
The Smurfs 2 - The Prisoner Of The Green Stone
Satisfactory
TRYP FPV : The Drone Racer Simulator
The Invincible
Omno
Moon Runner
Tintin Reporter - Cigars of the Pharaoh
DreamWorks All-Star Kart Racing
GREED IS GOOD
The Entropy Centre
Togges
Ghostrunner
Train Sim World 4
Palia
KID A MNESIA EXHIBITION
Horizon Chase 2
Death Elevator
Simulakros
Fernbus Simulator
Dungeon Dungeon!
Draugen
Skeletons
Seven: Enhanced Edition
Playtown
Goat Simulator 3
Horizon's Mirage
Aron's Adventure
Blackout Protocol
Rad Rodgers
Operation: Harsh Doorstop
Ground Branch
Squad
Daymare: 1998
Motor Town: Behind The Wheel
死寂(Deathly Stillness)
Bravely Default 2
Chicken Feet
THE MULLER-POWELL PRINCIPLE
One Piece Odyssey
En Garde!
Spirit of the North: Enhanced Edition
Pinball M
P.T. Emulation
Pinball FX
Chaperone
Revive & Prosper
Areia: Pathway to Dawn
Ungate
Predecessor
Gigabash
Born of Bread
Tandem: A Tale of Shadows
Sky Sojourn
Hotel in the Dark
Testament: The Order of High Human
SCUM
Endling - Extinction is Forever
Potionomics
Samurai Jack: Battle Through Time
Bum Simulator
Scars Above
Sackboy: A Big Adventure
The Enjenir
Pact of Joy
Apsulov: End of Gods
Dusk Diver 酉閃町
The Matchless Kungfu
Returnal
Dragon Bobby - The Story of a Life
Another Sight - Definitive Edition
Dungeons of Sundaria
Daymare: 1994 Sandcastle
Aliens: Fireteam Elite
One-armed cook
One-armed robber
DRAGON QUEST TREASURES
ADACA
Tekken 8
Song of Nunu: A League of Legends Story
Stray Gods: The Roleplaying Musical
CHORDOSIS
Beyond Hanwell Teaser: The Royal Hallamshire
BPM: Bullets Per Minute
Escape from Mystwood Mansion
Paws and Soul
Fossilfuel
Paradise Killer
Roboquest
Daydream: Forgotten Sorrow
Sands of Aura
Hydroneer
Paradise Lost
Tron Run/r
Barely Racing
Siinä linkki uevr-projektin kotisivuille:

Suora linkki UEVR downloadiin:
https://github.com/praydog/UEVR/releases/download/1.02/UEVR.zip

Nämä sitet löysin, josta saa valmiita profiileja:
Untested UEVR Profiles – Google Drive
Tota tiimin testauslogia kun on keräilty niin pitkään että asiat osin muuttuneet niin tuolta flat2vr discordin (uevr:n kanavat siellä ihan projektin virallisia) puolelta löytyy sitten vielä lisää ja osin ajantasaisempaa pelilistaa käyttäjien dokumentoimana: Join the Flatscreen to VR Modding Community Discord Server!
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
243
On kyllä todella hämmentävä modi. Olen pelannut WRC:tä ja nopeasti testannut Tony Hawkin ja Juggler's Talen ja kaikki pelittää käsittämättömän helposti.

PCVR - pelastettu and beoynd.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
663
Tota tiimin testauslogia kun on keräilty niin pitkään että asiat osin muuttuneet niin tuolta flat2vr discordin (uevr:n kanavat siellä ihan projektin virallisia) puolelta löytyy sitten vielä lisää ja osin ajantasaisempaa pelilistaa käyttäjien dokumentoimana: Join the Flatscreen to VR Modding Community Discord Server!
Juuh lukenut tunteja tänään sitä :D

On kyllä todella hämmentävä modi. Olen pelannut WRC:tä ja nopeasti testannut Tony Hawkin ja Juggler's Talen ja kaikki pelittää käsittämättömän helposti.

PCVR - pelastettu and beoynd.
WRC:n ei pitäisi edes toimia kunnolla :D

Siinä koko lista mitä löytyy pelkästä game passista, joihin voi käyttää tätä injectoria:
  • Astroneer
  • Atomic Heart
  • Back 4 Blood
  • Chivalry 2
  • Close To The Sun
  • Conan Exiles
  • Coral Island
  • Crackdown 3
  • EVERSPACE 2
  • F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch
  • Fuga: Melodies of Steel (Runs poorly)
  • Gang Beasts
  • Garden Story
  • Gears 5 (Not working properly yet)
  • Gears Tactics
  • Ghostwire: Tokyo
  • Goat Simulator 3
  • Gotham Knights
  • Grounded
  • Guilty Gear -Strive-
  • Hellblade: Senua's Sacrifice (Different than native VR version)
  • Hello Neighbor 2
  • Hi-Fi RUSH
  • High On Life
  • Hot Wheels Unleashed
  • It Takes Two
  • Jusant
  • Lies of P
  • Like a Dragon: Ishin!
  • Medieval Dynasty
  • Minecraft Dungeons
  • MotoGP 22 (Leaving in February)
  • PAYDAY 3
  • Phantom Abyss
  • Psychonauts 2
  • Redfall (Runs poorly)
  • Roboquest
  • Scorn
  • Shadow Warrior 3: Definitive Edition
  • Solar Ash
  • Spirit of the North: Enhanced Edition
  • Star Wars: Jedi Fallen Order
  • State of Decay 2
  • Tell Me Why
  • The Gunk
  • The Outer Worlds
  • Train Sim World 3 (Region based)
  • We Happy Few (Coming in February)

Itselläni 235 peliä steamissä, mutta yllättävän aniharva tehty unreal 4 tai 5:lla (tosin natiivi vr pelejä hitosti ja paljon niitä edeltävältä ajalta kun kyseessä vanha accountti). Tuntuu äkkiseltään, että "kaikki pelit tehty unrealilla", mutta suurimmilla pelitaloilla yleensä oma engine kuitenkin.

Severed Steelin kanssa luovutin vartin jälkeen. Se on kuulemma Praydogilla työn alla, joten parempi venata. Enemmän kiinnostaa kaikki fps:t vr versiona. Jotenkin edelleenkin ällistynyt, että motion controllerit on saatu ympättyä universaaliin modiin (vaihtelevalla menestyksellä, mutta kuitenkin).

Museodiggareille ilmainen epicissä Kid A Mnesia, joka on siis virtuaalinen museo ja hyvin näyttävä sellainen vs. millaisia vr kokemuksia ollut Kiasmassa tai Emmassa tarjolla.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
663
Eilen pelasin tuota Little Nightmare (ykkösosa) pari tuntia. Ihan verrannollinen Mossiin ja toimii just niin hyvin kuin natiivikin toimisi. Olen pelannut motion controlleilla, kun tuntuu luonnollisemmalta valinnalta seistessä, vaikka periaatteessa gamepadi ajaisi saman asian.

Ihmeen paljon muuttaa pelitunnelmaa kun vaihtaa maailman skaalaa ja on niin helppo tehdä, että mielellään leikkii sen kanssa lennosta. Netistä löytynyt uevr profiili halusi tehdä pelistä sellaisen, että tuntuisi siltä kuin leikkisi nukkekodilla. Itse laitoin kameran lähelle sillä tavalla, ettei näe samalla tavalla tyhjää päätä oikealle tai vasemmalle kääntäessä joka on siis se (ainoa) asia mistä erottaa natiivin. Toinen toki ui integrointi, mutta Praydog tehnyt varsin mallikkaan UI:n, jossa periaatteessa sama tyyli kuin resident evil peleissä, mutta nyt jotenkin paljon intuitiivisempi ja sellainen, että tekee mielellään kypäräkin päässä, mikä itselle tärkeä kun erillinen tila vr hyppelyille ja koneelle joutuu kävelemään muutaman metrin (indexin kanssa nihkeä kun majakat ei luonnollisesti ulotu näppäimistölle asti ja menee harmaaksi).

Hetken odottelen ja otan game passin kun mulla on muutenkin outer worlds kesken. Sillä on paljon pöhinää ja monta ihmistä tekemässä profiileja, joten viikon parin päästä voisi hypätä valmiiseen pöytään.

Oli kovat odotukset tätä praydogin universaalia modia kohtaan, mutta vaikutti rehellisesti liian hyvältä ollakseen totta ja tuli vielä aikataulussa. Aivan järkyttävän lahjakas ihminen ja käytännössä yksinään pitää pilkkanaan isoja kehittäjätiimejä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
655
Ollaan oikeasti jännän äärellä. Onko kukaan ehtinyt jo kokeilla? Itse ajattelen olla vapaamatkustaja tämän suhteen ja odottaa, että ihmiset tekevät valmiita profiileja ja hienosäädöt suoraan lautaselle.

PCVR otti juuri käsittämättömän ison harppauksen eteenpäin jos nyt ei satu kuulumaan siihen koulukuntaan, joka mieluummin valitsee natiivisti tehdyn ennemmin kuin hyvän pelin.
Vaikka teknisesti Call of the sea oli Questilla VR-natiivimpi, niin kyllä graafinen taso oli niin paljon parempi että mieluummin pelasin UEVR:llä modattuna. UEVR discordista löytyi profiili, jolla peli pyöri muutamaa pientä seikkaa lukuunottamatta riittävän hyvin openXR rajapinnalla.

Paradise Lostia ja Ghostwireä olen pelannut myös UEVR:llä. Molemmat maistuvat paljon enemmän VR mitä flatti versioina. Spyron asensin jo mutten vielä ehtinyt kokeilla.

Sinänsä historia muuttaa kulkuaan kun sekä Spyro että Crash olivat psx ikoneita, nyt molemmat pyörivät VR:ssä PCVR:llä mutteivat PSVR2:lla.

Ihan täydellistä tämän modin toiminta ei ole, itselle tulee ainakin aavistus huonoa oloa välillä, eikä se täysin poistu vaikka fps:t on kunnossa. Menee kyllä kunhan lopettaa pelaamisen heti kun tunne iskee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
663
Vaikka teknisesti Call of the sea oli Questilla VR-natiivimpi, niin kyllä graafinen taso oli niin paljon parempi että mieluummin pelasin UEVR:llä modattuna. UEVR discordista löytyi profiili, jolla peli pyöri muutamaa pientä seikkaa lukuunottamatta riittävän hyvin openXR rajapinnalla.

Paradise Lostia ja Ghostwireä olen pelannut myös UEVR:llä. Molemmat maistuvat paljon enemmän VR mitä flatti versioina. Spyron asensin jo mutten vielä ehtinyt kokeilla.

Sinänsä historia muuttaa kulkuaan kun sekä Spyro että Crash olivat psx ikoneita, nyt molemmat pyörivät VR:ssä PCVR:llä mutteivat PSVR2:lla.

Ihan täydellistä tämän modin toiminta ei ole, itselle tulee ainakin aavistus huonoa oloa välillä, eikä se täysin poistu vaikka fps:t on kunnossa. Menee kyllä kunhan lopettaa pelaamisen heti kun tunne iskee.
Mäkin kokeilin Call of the seata. Mulla ongelma oli, etten näe ikoneja (kokeillut kaikkia discordin profiileja) ja journalia oli hiton vaikea lukea reunoilta (voi johtua, että tietokoneen natiiviresoluutio on super ultrawide, mutta niin paljon pelattavaa, että lähinnä kokeilen vasta).

Tuo vrlegsit ongelma on varmasti monella ja itsellänikin oli sitä alkuun, mutta valtaosa pääsee siitä ajan kanssa. Kannattaa kokeilla juoda inkivääriolut tuntia ennen. Itsellä paras siedätyshoito oli, että silloin alkuun kun tuli pahaolo, niin odotin tunteja, että olo tasottui ja sitten jatkoin. Jotenkin oli loppupäivän täysin immuuni pahoinvoinnille ja pystyi kasvattamaan kestävyyttä.

Pitäisi hehkuttaa tällä hetkellä uevr pelejä, mutta löysin odotellessa yhden sellaisen pelin, jonka tyyppistä olen jo vuosia odotellut. Hyvin tehty suhteellisen realistinen yksinpeli räiskintä vr:nä ja motion controlleilla. Peli joka mulla on ollut steamin kirjastossa 15 vuotta ja jonka olen aloittanut yli viisi kertaa, mutta en ikinä ole jaksanut pelata ensimmäistä maata pidemmälle. VR ja motion controlleilla muuttuu kuitenkin ihan täysin pelin houkuttelevuus.

Pelin nimi on tietenkin: Crysis!
En ole ikinä tykännyt fps shoottereista tai kun aloittanut jo doomin ja wolfensteinin aikaan ja pelannut aq2 ja cs niin paljon aikoinaan verkossa, että ne tuntuu niin nähdyiltä ja jotenkin puuduttavan yksinkertaisilta. VR:nä kuitenkin maistuu ihan eri tavalla.

Paradise lost ja Ghostwire vaikuttaa kyllä hyviltä jos saavat toimimaan.

Olettaisin, että pian alkaa tulemaan modeja, jotka on tarkoitettu yksittäiselle pelille uevr käyttäessä kun niitä osaa muutkin tehdä kuin Praydog (ja Raicuparta).
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
655
Mäkin kokeilin Call of the seata. Mulla ongelma oli, etten näe ikoneja (kokeillut kaikkia discordin profiileja) ja journalia oli hiton vaikea lukea reunoilta (voi johtua, että tietokoneen natiiviresoluutio on super ultrawide, mutta niin paljon pelattavaa, että lähinnä kokeilen vasta).

Tuo vrlegsit ongelma on varmasti monella ja itsellänikin oli sitä alkuun, mutta valtaosa pääsee siitä ajan kanssa. Kannattaa kokeilla juoda inkivääriolut tuntia ennen. Itsellä paras siedätyshoito oli, että silloin alkuun kun tuli pahaolo, niin odotin tunteja, että olo tasottui ja sitten jatkoin. Jotenkin oli loppupäivän täysin immuuni pahoinvoinnille ja pystyi kasvattamaan kestävyyttä.

Pitäisi hehkuttaa tällä hetkellä uevr pelejä, mutta löysin odotellessa yhden sellaisen pelin, jonka tyyppistä olen jo vuosia odotellut. Hyvin tehty suhteellisen realistinen yksinpeli räiskintä vr:nä ja motion controlleilla. Peli joka mulla on ollut steamin kirjastossa 15 vuotta ja jonka olen aloittanut yli viisi kertaa, mutta en ikinä ole jaksanut pelata ensimmäistä maata pidemmälle. VR ja motion controlleilla muuttuu kuitenkin ihan täysin pelin houkuttelevuus.

Pelin nimi on tietenkin: Crysis!
En ole ikinä tykännyt fps shoottereista tai kun aloittanut jo doomin ja wolfensteinin aikaan ja pelannut aq2 ja cs niin paljon aikoinaan verkossa, että ne tuntuu niin nähdyiltä ja jotenkin puuduttavan yksinkertaisilta. VR:nä kuitenkin maistuu ihan eri tavalla.

Paradise lost ja Ghostwire vaikuttaa kyllä hyviltä jos saavat toimimaan.

Olettaisin, että pian alkaa tulemaan modeja, jotka on tarkoitettu yksittäiselle pelille uevr käyttäessä kun niitä osaa muutkin tehdä kuin Praydog (ja Raicuparta).
Ei mulla enää aloittelijan VR legsejä ole, olen pelannut VR:llä jo yli viisi vuotta. Tuossa UEVR:n muodostamassa kuvassa on ehkä hieman sellaisia eroavaisuuksia normi VR:lle käännettyn peliin että huonoa oloa vähän tulee Ei se mitään isoa ole, ja pystyn silti pelaamaan pelejä, mutta sen rekisteröi ja pari kertaa olen siksi keskeyttänyt pelaamisen. Vaihtelee varmasti pelettäinkin riippuen onko 3DoF vai 6DoF UEVR:ssä jne. ja betassahan vasta ollaan, varmasti UEVR kehittyy edelleen.

Mulla näky nuo indikaattorit ok CotS:ssä kun käytin Hoongming profiilia ja openXR rajapintaa. OpenVR:llä ei näkynyt. Olen nyt kohta pelannut sen jo läpi, ja seuraavaksi sitten Paradise Lostin ja Ghostwiren kimppuun.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 516
Viestejä
4 202 080
Jäsenet
70 918
Uusin jäsen
Ketzu

Hinta.fi

Ylös Bottom