- Liittynyt
- 13.12.2016
- Viestejä
- 4 880
EIlen tuli koitettua tuosta Humble VR-Bundlesta job simulatoria ja Espire1 -VR operativea.
Job simulator on ihan kiva, mutta turhan pintapuolinen. Tuosta saisi kyllä oikeasti aika hauskan, kun toisi kunnolla lisää mekaniikoita ja asioita, mitä voi tehdä. Tää on ihan ok ekoiksi VR-kokeiluiksi.
Espire1 oli kyllä aika pettymys. En mitään tajunnan räjäyttävää agenttikomeusta nyt odottanutkaan, mutta todella lateta maku jäi. AI tuntui aivan onnettomalle ja haastetta ei ollut kyllä yhtään siinä aluss ainakaan, vaikka oli se vaikein taso. Kontrollitkin vähän ärsyttää, kun aseet ym. tarttuu käsiin ihan liian helposti, vaikka kädet eivät ole edes hirveän lähellä kroppaa. Piti säätää belttiä suunnileen perseen kohdalle, että ei koko ajan räpsähdä pisla käteen, jos vähänkin erehtyy sulkemaan kättä kiinni. Sais näihin peleihin tulla kyllä joku Grip force säätö, millä pystyisi itse säätämään, millasella puristuksella esineet tarttuu käteen.
No teknisesti oli paljon paremmin toimivia nämä, kun ne 2 edellistä, mutta eipä nuo mitään pelihimoja herättäneet. Alyxin jälkeen ei ole kyllä muut VR-pelit oikein napanneet yhtään. Siinä kun näkin, kuinka upea ja "kokonainen" VR-peli voi olla, niin nämä sen jälkeen kokeillut tuntuu kyllä tyhjille. Pitää se Alyx asennella varmaan taas ja lähteä koittamaan niitä workshop mappeja ym.
Job simulator on ihan kiva, mutta turhan pintapuolinen. Tuosta saisi kyllä oikeasti aika hauskan, kun toisi kunnolla lisää mekaniikoita ja asioita, mitä voi tehdä. Tää on ihan ok ekoiksi VR-kokeiluiksi.
Espire1 oli kyllä aika pettymys. En mitään tajunnan räjäyttävää agenttikomeusta nyt odottanutkaan, mutta todella lateta maku jäi. AI tuntui aivan onnettomalle ja haastetta ei ollut kyllä yhtään siinä aluss ainakaan, vaikka oli se vaikein taso. Kontrollitkin vähän ärsyttää, kun aseet ym. tarttuu käsiin ihan liian helposti, vaikka kädet eivät ole edes hirveän lähellä kroppaa. Piti säätää belttiä suunnileen perseen kohdalle, että ei koko ajan räpsähdä pisla käteen, jos vähänkin erehtyy sulkemaan kättä kiinni. Sais näihin peleihin tulla kyllä joku Grip force säätö, millä pystyisi itse säätämään, millasella puristuksella esineet tarttuu käteen.
No teknisesti oli paljon paremmin toimivia nämä, kun ne 2 edellistä, mutta eipä nuo mitään pelihimoja herättäneet. Alyxin jälkeen ei ole kyllä muut VR-pelit oikein napanneet yhtään. Siinä kun näkin, kuinka upea ja "kokonainen" VR-peli voi olla, niin nämä sen jälkeen kokeillut tuntuu kyllä tyhjille. Pitää se Alyx asennella varmaan taas ja lähteä koittamaan niitä workshop mappeja ym.