Hatunnosto kaikille suomalaista hitechia tukeville, mikäli päädytte Varjon.
On kyllä superhienon näköinenkin ja varjo on nimenä hiton cool, vaikka yli kolmekymppinen olenkin.
Eilen sain modattu Skyrimin ja Falloutin kuntoon ja oli kyllä hiton hienot pelisessiot Indexilla. Fallout kaatuilee välillä, mutta laitoin vaikeusasteen survivalista -> very hardille ja tallentelen koko ajan, joten ei iso vaiva. Tosi makee nyt snipata kun scopekin toimii, tuntuu tosi realistiselta ja on sopivasti vaikeampaa (ainakin itselle) kuin hiiren kanssa.
Käsittämättömän kauan meni kyllä, että totuin controlleihin ja ei vieläkään sillä tapaa selkäytimessä.
Joku kuuden tunnin seisominenkin on aika raskasta ihan oudokseltaan ja kyyristymiset/jousiammunnat ynm. ja nyt on keskivartalo niin kipeä, ettei pysty kunnolla edes seisomaan (kramppasi vatsa oikein kunnolla yöllä ja oletan, että johtui tuosta)
Ei kahta sanaa, ettei pidemmillä sessioilla nousisi kuntokin ja varmaan mielekkäintä olemassaolevaa urheilua (ehkä squashin jälkeen). Just sellanen golfin tapainen, että aikaa saa palamaan tosi helposti.
Siinä previkkaa Varjosta:
Jos raha ei ole ongelma, niin kyllä tuolle varmaan katetta saa. Itse en ehkä ostaisi quest 2:sta pelkkään VR-kokeiluun (omistan kyllä metan osakkeita, joten ei toki mua haittaa, mutta ehkä se on yleisestikin se asenne, että ostaa mieluummin kerralla kunnollisen, ettei tarvitse heti vaihtaa (sama logiikka auton kanssakin).
Veikkaisin, että VR tulee vielä kovaa, vaikka nyt toistaiseksi näyttää jääneen pienen piirin harrastukseksi ja oletan. Sonyn timeframessa tuo PSVR2 on jotenkin isolla painoarvolla indikoitu, joten sieltä tulee varmaan jotain ihan huippua. Joku neljä sataa hinta ja Indexia parempi, sekä langattomuus vielä päälle. Ja sama systeemi, että pelit pyörii suoraan paketista niin hyvä tulee. Tekisi koko alalle hyvää, että Sony saisi tehtyä mahdollisimman halvan ja toimivan entryn.
Metalta Quest 3 jossain välissä ja aijai, VR tulee olemaan kova sana. Vielä kun saisivat jonkin luotua kunnollisen sosiaalisen ympäristön (niin kuin virtuaalimaailman, jossa pelaaminen on vaan yksi juttu), niin ei tiedä mihin nuo kehittyy. Näin joskus unta, että kaikki hengaili vaan virtuaalimaailmassa ja maksoivat bitcoineilla (en omista itse) virtuaalimatkansa ynm.