Asiasta täysin tietämättömälle, onko psvr nyt se mikä kannattaa ostaa pleikka vitosen kaveriksi jos vr pelit kiinnostaa? Onko tuosta tulossa jotain uutta versiota kohtapuoliin vai kannattaako nyt ostaa tämä pleikka neloselle tehty?
Mitäs oikeasti hyviä vr pelejä on? Tuo resident evil kiinnostaisi ja star warssista taitaa olla lentelyä?
Mulla oli PSVR PS4pro:lle vuoden verran. Skyrim VR ja Arizona Sunshine tuli veivattua ja Farpoint oli myös ihan mukava sillä aseohjaimella. Kirjastosta lainailin VR-pelejä ja kokeilin joista Moss jäi mukavasti mieleen. Ja tietenkin Astrobot tuli ostettua pikkuväelle.
Minulla paloi käpy siinä vaiheessa kun tajusin että en voi PC:n rattia ja hotas-settiä käyttää tuolla, joten myin pois. Nyt on Oculus Quest 2 ja olen kyllä erittäin tyytyväinen. Jos sinulla on PC joka pyörittää pelejä niin suosittelen ennemmin ostamaan Questin.
Questia PSVR:n verrattuna puoltaa mielestäni:
- Quest on jo itsessään valmis pelikone 350 eurolla
- Voi kiikuttaa minne vaan mukanaan
- Parempi grafiikka
- Paremmat ohjaimet
- Verkkopeleistä ei tarvitse maksaa erikseen
- Ilmaisia pelejä löytyy Sideloadilla
Jos sitten vielä on PC jolla voi pelailla:
- Pelien määrä moninkertaistuu
- Pelit pääsääntöisesti halvempia
- Ilmaisia pelejä Steamissa, Epic, jne...
- Simulattorit kuten esim. Elite Dangerous
Tuossa noin äkkiseltään mielipiteeni kun kumpikin maailma koettu.
Ps. Ja kysymykseesi: PSVR on ymmärtääkseni nyt se mikä PS5:lle tulee ostaa jos VR:ää sillä halajaa. Eikös siitä ollut joku Sonyn kommentti ettei vielä uutta ole tulossa?