Vaikuttaa takuuseen kuuluvalta ongelmalta. Nyt vaan ei tiedä saisiko uutta tilalle vai rahat takaisin jos palauttaisi. Minulla Rift S:stä palautettiin aikoinaan rahat moisen takia (lahjakortin muodossa Gigantista tosin).Ei toiminu. Kytkee aina automaattisesti VR-setin äänentoiston päälle, aivan sama vaikka koko laitteen disablois Windowsista.
MUTTA. Sain tuon toisenkin kuulokkeen pelaamaan. Kyseessä on ilmeisesti kosketushäiriö jossain tuolla vasemman puolen rungossa. Velcron kireyttä säätelemällä saattaa hyvällä tuurilla löytyä semmoinen tiukkuus, missä tuo luuri alkaa toimimaan. Äänenlaatu on vähintäänkin riittävä ja pääsin jopa kokeilemaan tuota Walking Dead: Saints And Sinnerssiä. Äärimmäisen vakuuttavaa kaikin puolin ja tuohon FOV:n pienuuteen tottuu aika nopeaa. Mun mielestä tracking toimii vallan mainiosti, itselläni ei tullut yhtään ongelmaa tuon sessarin aikana. Ruudun kuva vaan on vähän sumuinen, koska en uskalla koskea noihin säätöihin ollenkaan tuon audioissukan takia.
Kyllä tää tästä pikkuhiljaa. Laitan tarkempaa rapparia tai arvostelua kunhan kerkeän testailla enemmän.
Itselläni on Reverbin G1 malli ja olen ollut tyytyväinen, paljon parempi kuin Rift S simukäytössä. Muussa siten huonompi. Quest 2:sta mietin langattomuuden ja paremman ohjainten seurannan takia mutta taitaa hyöty jäädä liian pieneksi päivityksenä. Muutin muutamama kuukausi sitten tietokoneen pieneen työhuoneeseen jossa ei paljon room scale -pelejä pelailla, langattomuus mahdollistaisi lienee olohuoneen käytön niissä peleissä. Tosin oma käyttö on 95% simuja, lapsi pelaa sitten muita pelejä.