VR-keskustelua (Oculus Rift, HTC Vive, GearVR ja PSVR)

Ja lukekaa huolella ne Facebook ehdot, ja mitä kaikkea sensoridataa Facebook saa ladata VR-laseista pilveensä.
Rift CV1 sensorit tosiaan on kameroita (toisin kuin Valven tuotteissa). Tuli kyllä CV1 aikana ne sammutettua kun ei käytä (tosin niin teen base stationienkin kanssa).
Voivat siis tallentaa sensorienkin kuvaa!
 
Hankala on pysyä poissa tietokauppiaiden tutkalta. Onnea niille ammatinvalinnan suhteen jotka minunki sensorien kuvia facebookilla kattoo.

Edit. Liittyen tuohon dummy-accounttiin niin en tienny että on nykyään niin vaikeaa ja kuulemma dummy-accountteja on bannailtu ja jengi menettäny Oculus libraryitä kun käyttäny dummyjä. Itelle ei ole henkilökohtasesti ongelma, mutta ymmärrän että jengi ei oo ilosena asiasta. Mutta tuo ja tuohon liittyvät mainostus asiat lienee yksi syy miksi bang for buck on Oculuksella markkinoiden paras. Onhan tuo helevetin synkkää luettavaa kaikki nuo sopimukset mihin me päivittäin hakataan hyväksyntiä.
 
Viimeksi muokattu:
Index/Reverb G2-kombolla ei tarvitse Oculuksen perään miettiä. Oculuksen harvana valttina lienee tällä hetkellä langattomuus Questilla ja siihenhän se todennäköisesti jatkossa panostaneekin. Lähinnä edelleen kiinnostaa milloin Apple tulee VR-tuotteidensa kanssa ulos, vaikka epäilen, että 1-2 vuotta siihen meneekin (puhdas arvaus), koska tuskin kovin raakiletta tuotteena ulos työntää ja varsinaisesti vasta mainstreamia VR:stä tekee.
 
Applen tapaan ei taatusti sitten ole mitään steam integraatiota vaan applen oma täysin suljettu alusta Questin tyylisille kokemuksille.
 
Applen tuntien siellä ei tule ole peleissä olemaan mitään smooth locoa, Gorn-pelejä jne. ja pelien kehitys on alkuvaiheessa yhtä arpapeliä, kun Apple vaihtaa sääntöjä joka kuukausi
 
Onhan tuossa nyt selkeästi parempi kuva, FOV vähän pieni, mutta eniten jännittäisi, että kuinka rumilla graffoilla pitää pelailla, että saa tasaisen 90 fps. Vaatinee aika monsterirautaa.
Näyttäisi löytyvän Steamistakin, mutta se vielä ainakin ohjaa HP sivuille.

Tuota on mahdollista ajella myös puoliresolla. SDE hyötyhän tuosta paneelien rautaresosta tulee silti. Puoliresokin näyttää videoiden ja kuvien perusteella paljon paremmalta kuin esim Rift S.
Steam ohjainten käyttökin on mahdollista. Vaatii toki majakat myös mutta voi siis päivättää ohjaimet ja niiden seurannan parempaan jos tarve.
 
Tuota on mahdollista ajella myös puoliresolla. SDE hyötyhän tuosta paneelien rautaresosta tulee silti. Puoliresokin näyttää videoiden ja kuvien perusteella paljon paremmalta kuin esim Rift S.
Steam ohjainten käyttökin on mahdollista. Vaatii toki majakat myös mutta voi siis päivättää ohjaimet ja niiden seurannan parempaan jos tarve.
Puolireso taisi olla ajettuna 1400x1400 tai 1500x1500. Näytti paljon tarkemmalta kuin Rift S MRTV:n videolla, mutta en täysin luota Sebin objektiivisuuteen. Index ohjainten toimivuuden kannalta kannattaa myös huomata, että jos vähänkin liikutat niitä lisäpalikoita, pitää ohjaimet kalibroida uudestaan. Pitääkö myös, mikäli liikkuu room scalessa, en ole varma. Eli ensisijainen ratkaisu ei Steam-ohjaimet ole.
 
jos vähänkin liikutat niitä lisäpalikoita, pitää ohjaimet kalibroida uudestaan.
Tarkoitatko Base stationeja?
Indexin kanssa en ole kalibroinut kuin kerran, toki minulla ne on molemmat tietyssä ääriasennossa, joten helppo vääntää takaisin jos jostain syystä liikahtaa. Toinen on hieman kaapinoven tiellä, joten sitä pitää väännellä välillä, mutta ongelmaa tästä ei ole muodostunut.
 
Kyllä meikäläistä naurattaa nämä Facebook fobia/kammo ilmiöt. Luulin, että olen iän takia jälkijunassa media asioissa, mutta näköjään on vielä pahempia tapauksia... Mistä ovat kotoisin nämä ennakkoluulot FB jne.?
 
Täällä ihan jo säännöissä asti vaaditaan siteeraamaan videon pääpointit ettei tarvitse kaikkien välttämättä videota katsoa keskustellakseen aiheesta.


Aha ok. Editoin pois, kun en jaksanut koko aihetta tänne kirjoittaa, mutta bmf ja gamertag (youtubesta löytyy eilinen podcast) ovat linkittäneet henk.koht fb profiilinsa kumminkin oculukseen, eikä ne ainakaan lopeta laitteen käyttöä sen takia,että siirtyy fbn kirjautumiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Tarkoitatko Base stationeja?
Indexin kanssa en ole kalibroinut kuin kerran, toki minulla ne on molemmat tietyssä ääriasennossa, joten helppo vääntää takaisin jos jostain syystä liikahtaa. Toinen on hieman kaapinoven tiellä, joten sitä pitää väännellä välillä, mutta ongelmaa tästä ei ole muodostunut.
Tarkoitan Vive Trackereita. Niiden usb-donglet tarvitaan, mutta en muista tarvittiinko sittenkään itse Vive Trackeria. Ei välttämättä, kun Steam controllerinkin usb-donglen voi flashata toimimaan WMR kanssa.
 
Ainakin Virtual Desktop käyttää oculuksen custom/modattua runtimea, jos pelaa questilla sen avulla langattomasti steamin tai oculuksen pelejä. Sen takia myöskään osa peleistä ei toimi kunnolla tai ei ollenkaan. Tämä selvisi, kun guy godinilta kysyin discordissa yhden pelin ongelmista.
 
Itse nyt pidän Questin mutta kyllä olisi paljon levollisempi olo jos olisi kunnon kilpailija johon vaihtaa jos tulee tarvetta. Siis sellaista headsetiä mihin ei tarvitse tietokonetta koska tietokonevr puolella onneksi valinnanvaraa on hp reverb g2, valve index ja lisää on tulossa.
 
Itse nyt pidän Questin mutta kyllä olisi paljon levollisempi olo jos olisi kunnon kilpailija johon vaihtaa jos tulee tarvetta. Siis sellaista headsetiä mihin ei tarvitse tietokonetta koska tietokonevr puolella onneksi valinnanvaraa on hp reverb g2, valve index ja lisää on tulossa.


Apple tuskin ainakaan tulee olemaan kilpailija, jos pelikäyttöön tarkoitus. Sonylta tulossa joku itsenäinen kypärä, mutta ei mitää tietoa minkälainen. Pico Neo (snapdragon 845 piirillä) olisi ollut hyvä kilpailija noin muuten, mutta ei ilmeisesti ole kuluttajille ja ei oo omia pelejä tietääkseni, tai joku taisi sillä pelata ninja legendsiä. Pcvr sillä ilmeisesti toimii langattomasti. Olikohan vielä qualcommilta kanssa tulossa joku..
 
Viimeksi muokattu:
Täällä odotetaan Valvelta ratkaisua Indexin langattomuuteen. Toki hyvä PC pitää olla ja toivottavasti reppumallinen akku tulee olemaan. Päälle lisäpainoa ei kaipaa, vaikkei sinänsä painakaan sillee.
 
Noniin. Viimeinkin tuli lasku tuosta omasta Indexistä. Tilattu 19.05 , Maksettu 25.08. :D
Mille kuriirilla nuo laitteet tulevat Suomeen ja millähän aikataululla?
 
Noniin. Viimeinkin tuli lasku tuosta omasta Indexistä. Tilattu 19.05 , Maksettu 25.08. :D
Mille kuriirilla nuo laitteet tulevat Suomeen ja millähän aikataululla?
Noniin, vihdoin :thumbsup:
Tulee Hollannista GLS:n kuljettamana laivalla ja rekalla (Hollanti-Tanska-Ruotsi-Suomi). Hyvällä lykyllä saat viikonlopuksi lähimpään postiin.
 
Noniin. Viimeinkin tuli lasku tuosta omasta Indexistä. Tilattu 19.05 , Maksettu 25.08. :D
Mille kuriirilla nuo laitteet tulevat Suomeen ja millähän aikataululla?
Itselle lähetettiin GLS:n kautta 8.7 klo 12 ja oli perillä noudettavissa 14.7 klo 18.
 
20200825_122229.jpg


Tommosen purkkavirityksen tein omaan indexiin tuossa eli tommonen 2-3mm paksu kumilätkä tohon yläosaan jolla lasit menee omaan naamaan paljon parempaan kulmaan ja magneetit pitää faceplaten silti aika hyvin paikallaan. Paransi näytön blurria huomattavasti mitä tulee omaan naamaan.
 
Tilasin heinäkuun alussa halo-mallisen pannan omaan Questiini. Saapui maanantaina, ja nyt olen muutaman tunnin kerinnyt pelata. Omaan päähän tuo on todella huomattava parannus vakioon, silmikko ei paina enää poskipäitä ja muutenkin Questin paino jakaantuu paremmin päähän. Mukaan tuli myös kuulokkeet, jotka kiinnittyvät pantaan ruuveilla. Kuulokkeet ovat kelpo parannus Questin kaiuttimiin verrattuna, ollen ehkä hitusen kehnommat kuin Rift CV1:ssä. Jää nähtäväksi kuinka hyvin nämä kestävät, vaikuttavat kyllä olevan varsin jämäkkää tekoa.

GoQuestVR Halo strap Pro V3 on tarkka mallinimihirviö.
7E31C4AE-9910-457F-A1B2-7877AE521082.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Tilasin heinäkuun alussa halo-mallisen pannan omaan Questiini. Saapui maanantaina, ja nyt olen muutaman tunnin kerinnyt pelata. Omaan päähän tuo on todella huomattava parannus vakioon, silmikko ei paina enää poskipäitä ja muutenkin Questin paino jakaantuu paremmin päähän. Mukaan tuli myös kuulokkeet, jotka kiinnittyvät pantavan ruuveilla. Kuulokkeet ovat kelpo parannus Questin kaiuttimiin verrattuna, ollen ehkä hitusen kehnommat kuin Rift CV1:ssä. Jää nähtäväksi kuinka hyvin nämä kestävät, vaikuttavat kyllä olevan varsin jämäkkää tekoa.

GoQuestVR Halo strap Pro V3 on tarkka mallinimihirviö.
7E31C4AE-9910-457F-A1B2-7877AE521082.jpeg

Olin ihan unohtanut koko jutun, mutta tilasin kanssa saman vehkeen 6.7. Ei ole kuulunut mitään sen jälkeen, mutta toivottavasti ne sitten tännekin pikapuoleen tulisi.
 
Vähän jänskättää Oculuksen tuleva eventti. Onneksi kerkeää vielä perumaan HP Reverb G2 headsetin jos Facebookilta tulee jotain vielä parempaa. :p
 
Eiköhän niiltä jotain tule, jonka ainaki ajattelevat olevan kovaa kamaa ku ovat nyt uskaltaneet tehä asioita joista jengi ei ole ollu niin innoissaan. ;)
 
Vähän jänskättää Oculuksen tuleva eventti. Onneksi kerkeää vielä perumaan HP Reverb G2 headsetin jos Facebookilta tulee jotain vielä parempaa. :p

Toivottavasti tuo jotain uutta hyvää. Quest taitaa olla tällä hetkellä se merkittävin tuote ja parantamisen varaa siinäkin reilusti ja toki varsin helpostikin on aina järjestelmäpiirien lähes vuosittain tulevien päivitysten myötä. Itse veikkaan, että Apple tulee tuolle puolelle pahimmaksi kilpailijaksi.
Sitten taas PCVR-puolella Oculus ei ole laitetarjontansa puolesta mielestäni tällä hetkellä 1, 2 eikä todennäköisesti edes 3, joten sillä puolella eniten parantamisen varaa, mutta vahvan laitteen tuominen PCVR/XBox series X-konsolimaailmaan (jo Xbox One X:lle muistaakseni juoruiltiin VR-yhteistyöstä Oculuksen kanssa - ennen kuin peruttiin - Microsoft yhteistyö olisi nyt kyllä jonkinlainen yllätys, koska Reverb G2:n myötä WMR:ään jälleen jonkinlaista uutta panostusta tulee) voi tilanteen kääntää.
 
In ‘Horizon’ Facebook Can Invisibly Observe Users in Real-time to Spot Rule Violations

Mitä tunteita herättää? Systeemihän on ihan sama mikä on missä tahansa MMO:ssa kuten WoW, Guild Wars 2, Habbo Hotel jne. Jostain syystä VR + Facebook combo aiheuttaa kuitenkin irrationaalisen negatiivisen reaktion tuohon moderointijärjestelyyn joka on ollut standardi ainankin 20 vuotta muissa moninpeleissä. Tuntuu jotenkin paljon enemmän yksityisyyttä loukkaavalta kun kyseessä on VR tuote eikä normi flat screen peli.
 
Facebookin rautaa saa halvemmalla maksamalla omilla henkilötiedoilla, halusit tai et, sitähän tuo meinaa. Eiköhän Sony tai joku muu vastaava julkaise oman stand-alone laitteen viimeistään seuraaviin CES-messuihin mennessä.
 
Milloin sen Oculuksen eventin pitäisi olla, en oikein löytänyt mitään spekulointia siitä mitä siellä pitäisi mahdollisesti tulla?

Minullakin Reverb tilauksessa...
 
Varmaan tulossa Kyösti Kakkonen ja pelintekijät joutuu tekeen taas uudet versiot peleistään (jotku varmaan sanovat et pitäkää tunkkinne).
 
Passthrough keyboard olisi aika kätevä ominaisuus. Toivottavasti tulee tukemaan kaikkia näppiksiä ja vaikka hiiriäkin.
 
Kahteleekohan ne oikeasti siihen parempaa linssiä vai onko valkoinen valhe coronan aiheuttamien viivästyksien vuoksi. :hmm:

Veikkaisin että alkuperäinen linssien toimittaja ei pysty toimittamaan linssejä ja ovat hommanneet toisen toimittajan tilalle. Markkinoinnin vuoksi kutsuvat tätä muutosta parannukseksi.
 


Oculus lopettaa virtuaalitodellisuuskuulokkeiden myynnin Saksassa. "Tämä on väliaikainen tauko johtuen neuvotteluista Saksan valvontaviranomaisten kanssa", sanottiin valmistajan lausunnossa. "Emme olleet velvollisia toteuttamaan tätä toimenpidettä, mutta keskeytimme myynnin ennakoivasti." Yritys, joka on ollut Facebookissa vuodesta 2014, ei vastannut kysymyksiin syiden yksityiskohdista.

Valmistajan laatimassa usein kysytyissä kysymyksissä sanotaan: "Olemme keskeyttäneet Oculus-tuotteiden myynnin Saksassa jatkuvien keskustelujen vuoksi Saksan sääntelyviranomaisten kanssa. Emme voi puhua yksityiskohdista tällä hetkellä, mutta olemme varmoja, että myynti voi jatkua pian.



Oculus korostaa, että nykyiset Oculus-laitteet jatkavat toimintaansa ja verkkokauppa jatkaa toimintaansa. Ei voida kuitenkaan taata, että muista maista tuotavat kuulokkeet toimivat oikein myynnin lopettamisen jälkeen. Oculuksen mukaan saksalaisten jälleenmyyjien jäljellä olevat varastot voidaan silti myydä. Mutta niitä ei enää toimiteta uusilla yksiköillä. Myyntikielto ei vaikuta "Oculus for Business" -yritysasiakasohjelmaan.




Oculus ilmoitti äskettäin, että uudet Oculus-kuulokkeet toimivat vain Facebook-tilillä lokakuusta lähtien . Vanhemmat kuulokkeet on yhdistettävä Facebookiin 1. tammikuuta 2023. Monet käyttäjät kritisoivat tätä päätöstä. Liittovaltion tuomioistuin oli aiemmin vahvistanut liittovaltion kartellitoimiston päätöksen: Ryhmän on noudatettava Bonnin viranomaisen vaatimuksia eikä muun muassa pidä enää yhdistää WhatsApp-asiakkaiden tietoja Facebookin tietoihin .



Heise online -palvelun pyynnöstä liittovaltion kartellitoimisto ilmoitti, että Facebookin kanssa ei tällä hetkellä käyty keskusteluja Oculus-aiheesta - mutta pakollinen Facebook-tili rikkoo mahdollisesti toimiston vaatimuksia. Lopuksi Bundeskartellamt on kieltänyt Facebookia yhdistämästä eri lähteistä peräisin olevia käyttäjätietoja ilman käyttäjän vapaaehtoista suostumusta. Liittovaltion kartellitoimiston päätös ei ole vielä oikeudellisesti sitova.


Hamburgin tietosuojasta ja tiedonvapaudesta vastaava komissaari ei ole vielä kehittänyt mitään aihetta koskevia toimintoja (Facebookin Saksan edustaja on Hampurissa). On edelleen epäselvää, onko Saksan viranomaiset painostaneet Facebookia, onko se ennakoivaa tottelevaisuutta vai onko se yksinkertaisesti uhmakas reaktio.


Tässä on Hampurin tietosuojasta ja tiedonvapaudesta vastaavan komission jäsenen vastaus pyyntöömme kokonaisuudessaan:


Hampurin tietosuojasta ja tiedonvapaudesta vastaavan komission jäsenen (HmbBfDI) näkökulmasta velvollisuus luoda Facebook-tili on oikeudellisesti erittäin kyseenalainen, ainakin niille, jotka ovat jo ostaneet kuulokkeet. Onko tämä koske myös uusia asiakkaita, on ehdottomasti keskustelunaihe. Tämän pitäisi riippua suurelta osin sopimuksen suunnittelusta, jota meillä ei ole.


Facebook näyttää ilmeisesti edelleen olevan sitä mieltä, että käyttäjätietoja voidaan vaihtaa keskenään ilman ongelmia ryhmän yksittäisissä yrityksissä. Irlannin tietosuojaviranomaisen sääntelykäytäntö antaa sinulle valtuudet tehdä niin. Tämä on mahdollistanut tietojen vaihdon WhatsApp-käyttäjiltä Facebookiin vuosien ajan, vaikka kaksi saksalaista hallintotuomioistuinta ovat päättäneet, että tällainen menettely ei ole sallittua tietosuojalaissa.


Lisäksi GDPR: ssä säädetyn kytkentäkiellon rikkominen Art. 7 artiklan 3 kohta, koska kuulokkeiden käyttö tulisi liittää Facebook-tilin perustamiseen. Niille käyttäjille, joilla on jo kuulokkeet ja jotka eivät kirjaudu sisään Facebook-tilillä vuoden 2023 jälkeen, ei ole myöskään välittömästi sopivaa vaihtoehtoa jatkaa kuulokkeiden käyttöä. Pakko käyttää Facebookia kohdistuu siis sekä vanhoihin että uusiin asiakkaisiin.


Emme ole vielä kehittäneet mitään toimia tässä erityistapauksessa, mutta otamme mielellämme neuvosi mahdollisuutena välittää asia asiasta vastaavalle Euroopan valvontaviranomaiselle käsittelyä varten.
 
Viimeksi muokattu:
Sama viesti tosiaan tuli minullekin Bestwarelta. Pari viikkoa sitten oli vastaa juttua jo briteissä tilanneilta. Eipä tässä kiire ole, näyttää siltä että uusi näytönohjain ehtii sitten ensin.
 
Onko PSVR:lle olemassa mitään Superhotin tapaisia pelejä, tai onko näkynyt huhuja että Superhot saisi jatkoa (tai edes lisää leveleitä DLC:nä)? Harvat pelit ovat olleet yhtä koukuttavia, mutta uudelleenpeluuarvoa tuolla ei kuitenkaan hirveästi ole ja tätä ongelmaa alleviivaa myös pääpelin lyhyys. Muista pelimuodoista en liiemmin välittänyt.
Voi hyvänen aika. Superhotille julkaistiin loppukesästä jatkoa, mutta tekijät sitten suuressa viisaudessaan päättivät jättää siitä VR-tuen kokonaan pois (eikä kuulemma ole tulossakaan), vaikka oli tiedossa että se edellinen oli menestys nimenomaan sen vuoksi.

Ketä kiinnostaa pelata tällaista peliä perinteisesti lattealta näytöllä? Ei minua ainakaan.
 
Voi hyvänen aika. Superhotille julkaistiin loppukesästä jatkoa, mutta tekijät sitten suuressa viisaudessaan päättivät jättää siitä VR-tuen kokonaan pois (eikä kuulemma ole tulossakaan), vaikka oli tiedossa että se edellinen oli menestys nimenomaan sen vuoksi.

Ketä kiinnostaa pelata tällaista peliä perinteisesti lattealta näytöllä? Ei minua ainakaan.
Siis onko siitä (vain) lättyversio o_O kaikkea sitä.
Minua ei napannut edes VR versio... enkä näe mitään pointtia lättyversiolle.
 
Oon toki sitä mieltä että Superhot on täydellinen kohde VR-versiolle, ja Superhot VR on upea peli, mutta pystyn kyllä lämpimästi suositteleen alkuperästäki Superhottia. On erilainen kokoemus kun VR ja ei pelkästään huono. "Jatko-osasta" ei ole itellä kokemusta. Vaikea uskoa etteivät tekisi kuitenki jatkoa myös VR:ssä Superhotille, kun toimii niin pirun hyvin siinä.
 
Olen tässä miettinyt, tarvitsisiko Reverb G2 kaverikseen 3090:n, vai riittäisikö 3080 sittenkin ihan hyvin. Tällä hetkellä kallistun jälkimmäisen vaihtoehdon suuntaan. Mitäpä olette mieltä?
 
3080 kyllä itellä mielessä. Tupla hinta ei niin houkuta ja käppyröiden valossa mitä tullut niin onhan tossa 3080 potkua melkosesti verrattuna 1080 millä menty tähän asti. Tai jopa tuohon 2080Ti verrattuna. Toki menty Rifteillä ja G2 vaatii paljon enemmän.
Vääntää sitten jotain varjoja tai muuta sälää pienemmälle peleistä jos meinaa alkaa kyykkäämään.
 
Olen tässä miettinyt, tarvitsisiko Reverb G2 kaverikseen 3090:n, vai riittäisikö 3080 sittenkin ihan hyvin. Tällä hetkellä kallistun jälkimmäisen vaihtoehdon suuntaan. Mitäpä olette mieltä?
Ihme jos ei 3080 riittäisi. Toki jos meinaat pelata msfs2020 kaikki tapissa ultralla, niin sitten 3090.
 
Ihme jos ei 3080 riittäisi. Toki jos meinaat pelata msfs2020 kaikki tapissa ultralla, niin sitten 3090.

Jos nyt eka näkis ihan oikeat ja puolueettomat 3080/3090 -testit Nvidian RTX -slidewarejen sijaan. Sinänsä toi riippuu paljon myös siitä mitä VR-pelejä pelaa. Standalone VR-peleille riittää heikompikin näyttis mutta noi normaalit pelit VR-moodilla kuten simut syö kyllä melkein kaiken raudan mitä sille syöttää. MSFS2020 tulee oleen varmaan hankalin tapaus vähään aikaan. Siinä on vaikea saavuttaa vakaa 60 fps oikein millään koneella edes norminäytön resoilla. Reverbin resolla voi tehdä aika tiukkaa saada 90fps edes 3090:llä. Jännä nähdä miten ihmeessä MSFS2020 nyt ylipäätään saadaan pyöriin VR:ssä eli voi olla aika karut grafiikat tarjolla.
 
Olin myös tulossa kyselemään juuri että mitäköhän tuo Reverb G2 ahnehtii? Itse pelaan lähinnä iRacing ym. autopelit VR:nä ja satunnaisesti jotain muuta. Mikkisoftan lentosimuakin odotan pääseväni lentelemään virtuaalisesti. Olisi tietenkin mukavaa jos saisi ns. "nupit kaakkoon" ja nauttia hienommasta VR kokemuksesta. Jos se vaatii sen 3090:n niin semmonen sitten ostettava.
Nykyisellään ollaan menty GTX 1080 ja Oculus Rift CV ygösellä.
 
Vaatiiko tuo Rift S oculus tiliä ja jatkossa tuota facebookin integraatiota? Itellä ei ole facebook tiliä ja koittanut pysyä erossa tuosta, niin liekkö toi nyt pakko tehdä jos meinaa edes steam vr pelejä pelata? Kaiken järjen mukaan tuon pitäsi toimia... Kaverilta meinasin siis käytettynä ostaa.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 430
Viestejä
4 495 647
Jäsenet
74 206
Uusin jäsen
Taru.nen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom