Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä, mutta sellaisena se oli myyty.Toi on VPN-palvelu ei virustorjunta.
Buy VPN with Credit Card, Paypal or Other Method in 60 sec | NordVPN
Itsellä loppuu kohta toi humblebundlen cyberghost tarjous, joten ajattelin hankkia nyt tämän Nordvpn. Saa aika hyvään hintaankin, kun 99 dollaria/3 vuotta eli 2,75 dollaria/kk.
Hetken aikaa oli NordVPN käytössä ja hermot meni sen kanssa tapellessa. Nopeudet oli ihan mitä sattuu. Nyt PIAn kanssa ei ole ollut mitään ongelmia ja nopeudetkin käytännössä sitä mitä nettiyhteydestä irtoaa (n. 80 megaa).
Minkä maan yhteydellä tuollaisia nopeuksia? Minulla(PIA) Finland jää 4 megaan ja nopeimmat on Ruotsi ja Norja, noin 40-50 parhaimmillaan. Käytössä 100 megan yhteys, luulisi että toimisi nopeammin. Ja torrenttien latausnopeus PIA:lla ei koskaan mene yli 2.5mb/s.
Kaikki asetukset koluttu kyllä läpi enkä tajua miksi tuo on noin hidas. Voiko operaattori rajoittaa vpn:n nopeuksia jotenkin?
Omalla yhteydellä ainakin PIA hoitaa hommansa paremmin, eli siis ongelma varmaan tosiaaan jossain muualla. Mulla ainakin antaa kaikilla koneilla keskimäärin -10 megaa maksimi latausnopeudesta jatkuvasti.Minkä maan yhteydellä tuollaisia nopeuksia? Minulla(PIA) Finland jää 4 megaan ja nopeimmat on Ruotsi ja Norja, noin 40-50 parhaimmillaan. Käytössä 100 megan yhteys, luulisi että toimisi nopeammin. Ja torrenttien latausnopeus PIA:lla ei koskaan mene yli 2.5mb/s.
Kaikki asetukset koluttu kyllä läpi enkä tajua miksi tuo on noin hidas. Voiko operaattori rajoittaa vpn:n nopeuksia jotenkin?
Mulla toimii VPN.AC:lla.Amerikan Netflix, mahtaako se toimia tuolla VPN.acllatai PIAlla? Nehän on estänyt joidenkin VPN palveluiden toimimisen.
Otin tuossa AirVPN:n testiin kun edellisestä loppui laskutuskausi. On kyllä ehdottomasti huonoin tähän asti kokeilemani VPN, sinänsä kaistaa kyllä riittää kun torrentit valuvat parhaimmillaan sen 10 Mt/s mutta jotenkin tässä routtaus kusee ihan täysin kun tavallinen selaus on ihan tervanjuontia ja monet isotkin nettisivut muuttuvat lähes käyttökelvottomiksi jos pitää toistaa minkäänlaista mediaa. Pingit ovat myös suhteellisen isot.
Otin tuossa AirVPN:n testiin kun edellisestä loppui laskutuskausi. On kyllä ehdottomasti huonoin tähän asti kokeilemani VPN, sinänsä kaistaa kyllä riittää kun torrentit valuvat parhaimmillaan sen 10 Mt/s mutta jotenkin tässä routtaus kusee ihan täysin kun tavallinen selaus on ihan tervanjuontia ja monet isotkin nettisivut muuttuvat lähes käyttökelvottomiksi jos pitää toistaa minkäänlaista mediaa. Pingit ovat myös suhteellisen isot.
Jos kyseessä on Ruotsin server, niin valitse Tukholmassa sijaitseva. Uppsalan servujen kanssa on ollut pidemmän aikaa jotain häikkää.
F-Secure jo julkaissut Black Friday-tarjoukset Freedomesta, esim 3 laitetta/12kk 24.95€
Black Friday - F‑Secure
Tosin voi olla että liikkeet myy vielä halvemmalla, sillä 3 laitetta/12kk ollut aiemminkin tarjouksessa noin 15€ hintaan.
Vain uusille tilaajille, eli ilmeisesti koodilla ei voi jatkaa vanhaa tilausta?
Laitetaas tänne ketjuun, kun taitaa olla oikeampi paikka kysyä. Maksetaanko noissa BF-tarjouksissa tai yleensäkin kuukausimaksua vai esim. joku 100$ kerran kolmessa vuodessa tai mikä nyt onkaan tarjouksen kesto?
Tuon tekstin mukaan kerran kolmessa vuodessa 99 dollaria ja 2,75 dollaria jää yhden kuukauden keskiarvohinnaksi.No tota NordVPN:n tarjousta olen tavannut, Isollahan siinä hehkutetaan tota "2,75$ per month" mut pienellä toi "99$ billed every 36 months" , että tosta nyt olin ymmärtävinäni 99$ kertalaskutus ja kolmen vuoden päästä uusi 99$ laskutus ellet peru tilausta? En viitsinyt kokeilla ostoskoriin asti...
Tuon tekstin mukaan kerran kolmessa vuodessa 99 dollaria ja 2,75 dollaria jää yhden kuukauden keskiarvohinnaksi.
Ok, hyvä tietää. Täytyy selailla lisää, joku pitäs keksiä, jossa inhimillinen hinta sekä sallii p2p yhteydet... Ei välttämättä tarvisi mitään 6 laitettakaan olla... melkeen yksikin riittäisi.
Toimiiko freedomessa p2p? Eikö se ole siellä no-no? Tai sitten olen ymmärtänyt senkin väärin, kun faq:ia tavailin läpi taannoin...
Ok, täytyy perehtyä tuohon tarkemmin, ei taida olla mitään erikoisempaa tarjousta, mutta yhden laitteen vuoden käyttöoikeudella ei kyllä hinta päätä huimaa...
edit. jaa oli siellä BF tarjous![]()
Onko tuolle musta perjantai tarjousta?
Pitäisi löytää toimiva ja Netflix varma VPN.
AirVPN on musta perjantai tarjous, joten päädyn ehkä siihen tänä vuonna.

VPN.AC - Secure, Fast, Reliable VPN Service VPN.ac Black Friday tarjous -45% noista normi hinnoista. Tähänköhän sitä nyt pitäisi sitten tarttua.![]()
32 taalaa näyttää nyt olevan vuosi? Ei tuo ainakaan omaan korvaan nyt kovin huonolta kuulosta.
Onkos tämä GyberGhost VPN parempi sitten kuin NordVPN? Sama tarjous olisi nyt, eli 99 taalaa kolme vuotta. Entäpä sitten tämä Hotspot Shield, normaalina hintana lifetime lisenssi 140€, onko toimiva?
Mutta toimiiko vielä viikon, kuukauden tai vuoden päästä...Pure VPN olis nyt tosi halvalla, ja ne mainostaa että se toimii netflixin kanssa.
$69 5 vuotta, ei olis paha hinta.
VPN.AC - Secure, Fast, Reliable VPN Service VPN.ac Black Friday tarjous -45% noista normi hinnoista. Tähänköhän sitä nyt pitäisi sitten tarttua.![]()
Ei ole.Kaikilla tarjoajilla on varmaan sama ongelma?
Eli ongelma on pia?Ei ole.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.