Mikä ihmisiä tatuoinneissa kiehtoo? Itseä suorastaan naurattaa kun todella monella jalkapalloilijalla telkkarissa on molemmat kädet hakattu olkapäästä ranteeseen täyteen tatuointeja. Tuon ikäisillä miehillä luulisi jo tulleen vastaan se totuus, että "kova jätkä" yms ovat vain teatteria. Ei ole olemassa mitään "kova jätkä statusta", se on pelkkää teatteria mutta näköjään ei niin ei

? Hyvänä esimerkkinä yksi tuttava, lomarahat tulossa ja vittu miettii että nakuttaa ne tatuointiin, ja kyseessä on vielä ihan vitun persaukinen ukko. Mitä helvettiä eikö rahalle muuta käyttöä ole... Näitä ihmisiä voi kuvailla aika kaiken kattavasti sanalla "erikoismies"/"erikoisnainen"
Siis oikeasti, ihmettelen suuresti mutta jos joku haluaa täällä chatti-threadissa avata että mikä on se kuuluisa "maken järki tatuoinneissa" niin kertokoot
e: Tuntuu että tuo typeryyden piirre korostuu näissä "ääriurheilijoissa". Liekö sitten ennakkoluulot vai mitä mutta itse olen pitänyt näitä jalkapalloilijoita ja iivo niskasia sun muita vähän "elämän kelkasta" pudonneina. Ei siis sillä että itse olisin mikään järjen jättiläinen, vaan kyllä tyhmänää ihmisenä on helppo huomata muiden ihmisten typeryys.