Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo Tapatalk ios versio täällä käytössä. Onko nykyään jotain muita tapoja saada notifikaatio uusista seurattujen lankojen viesteistä?Tapatalk? Tuosta onkin aikaa kun itse tuota käytin, taisi olla iPhone 4 ja 2014 muroa viimeksi. Sitten tuli joku päivitys ja tuki lähti.
Itse en oikeastaan näe tarvetta nykyisin, kun puhelimissa verkkoselain (no, ainakin Chrome) on lähes yhtä näppärä mitä pöytäkoneella, eli foorumeiden luku onnistuu kyllä hyvin suoraan selaimellakin.
Tältä paikkakunnalta on loppunut baarikin. Kohta ei ole enää asukkaitakaan kun yö elämä on loppu.
Kuulostaa järkevältä. Olen sen verran puusilmä, etten löydä mistään asetuksia joista nuo sähköposti-ilmoitukset saa käyttöön. Viitsiikö joku opastaa?Niinno, jos on maili-ilmoitukset päällä niin tulee maili jos joku postaa seurattuun threadiin. Itellä ollut reilu 5v androidluuri ja hyvin on noin toiminut.
Oikeasta yläreunasta "Watch Thread"Kuulostaa järkevältä. Olen sen verran puusilmä, etten löydä mistään asetuksia joista nuo sähköposti-ilmoitukset saa käyttöön. Viitsiikö joku opastaa?
No kappas. Olin aikaisemmin seurannut lankoja tapatalkin kautta, niin oli koko valikko jäänyt huomaamatta.Oikeasta yläreunasta "Watch Thread"
Onko vanha Murobbs oikeasti kuollut jo? Siis onks siel enää mitään aktivieettiä vai ovatko kaikki siirtyneet tänne?
Oli pakko improvisoida kuvaamisen suhteen, kun molemmat kädet oli käytössä liukumekanismin demossa. Heitin toisen puhelimen kahvikuppiin pystyasentoon, että sain kameran oikeaan kulmaan. Ei ollut tripodia hollilla, että olisi saanut vaakassa kuvattua.psst. huomasitko että sulla on unohtunut kamera 90 astetta väärään asentoon.
Molemmat toimii, testasin kännykän selaimella.Toimiiko kellään Ysäri - Radiot.fi tai Kasari - Radiot.fi ? Itellä ei lähde soittamaan ollenkaan ...
Molemmat toimii, testasin kännykän selaimella.
Mikäs ketju olis, jossa voisin kysellä konepaketeista? En pakettikonetta halua, mut koneen tietyssä budjetissa (ehkäpä valmiiksi kasattuna)? Pikaisesti selailin, mut ei osunu silmiin. Tiedän joskus sellaista katsoneeni.
Eikö tuo ole pelkkää huumoria? Tuommoisia tarroja on joskus nähty 200D mersunkin perässä.Jonkun tavallisen ysärin lopun Opel Astran perässä oli tarra "tiedän että olen hidas, mutta tiedätkö, olen yhä edelläsi"
Pisti ihmetyttämään että miksi liimata tuollainen tarra. Kun tuskin auton kiihtyvyydestä oli kiinni, jos laittaa lapun lattiaan niin varmasti aivan hyvin pysyy liikennevirran mukana tavallinen ysäri-Opel.
@Groomlake pitää myöntää että 7110i omistaneena, olen puolivakavissani mieittinyt samaa hankintaa. Olisihan tuo "läppä" hankinta
Toinenkin autoihmettely:
Näin 2006 BMWn jossa ei ollut EU-kilpeä. Miten tämä on mahdollista? Oikein katsoin rekkarilla Vianorin sivuilta että tosiaan 2006 oli se auto. EU-kilvethän taisi tulla ~1.1.2001 pakollisiksi, joten miten on mahdollista että jossakin tätä huomattavasti uudemmassa Suomiautossa ei ole EU-kilpeä? Jonkun EU-vastainen protesti
Ihan helvetin tyhmä juttu.
Ei kuulu asiaan nyt kertoa pitkää tarinaa johon liittyi kallis lääkäri reissu itsemurhayrityksenkin jälkeen jne. lopulta anteeksi antoon ja nyt vain velkojen pois saamiseen. Asioista on vuosia nyt.@Xanthe_ nii mite siis pisti palamaan sun kautta? Annoit luottokorttis sille, otit pankkilainan ja annoit rahat sille?
Tuli ig direen tämmöne. Huijaus varmaan en viittiny painaa linkkiä.