Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tykkään kyllä itekin syksystä, jotenkin omalla kohdalla vaan kaikki paskat tapahtumat on sattuneet syksylle, kohta pitää alkaa jo kesällä huolestumaan että mitä sitä seuraavana syksynä. Mummo kuoli, pari vuotta siitä hajosi auto ja meni n. 5000e ylimääräisiin remontteihin, seuraavana syksynä löydettiin vaimolta kilpirauhassyöpä, seuraavana syksynä ostettiin omakotitalo johon tuli heti parin kk asumisen jälkeen vesivahinko, viime syksynä saastui omakotitalon kaivo ja oltiin joulukuuhun asti ilman vettä ja nyt eilen kuoli koira. Saldo on hiukan negatiivisella.Rakastan syksyä. Heittämällä paras vuodenaika ollut aina, nykyisin vielä tuntuu että parantaa masennusta kun itse vuodenajasta tykkään helvetisti. Saisi sataa ja olla pimeätä aina. :3
Kuullut joiltain että tää Karjala Reilu olis paskaa bisseä mutta ihan asiallista keppanaa tää on kylmänä. Jatkoon.![]()
Paskat jollain promillen erolla ole väliä keskigepardissa.![]()
sain tuon aikanaan @BryciFani :lta![]()
Heh, about samat setit mulla lähes aina![]()
Toki toimii jos kaveriks ottaa keburullan ^_^
Kait sulla on pari bisseä kyytipojaksi![]()
Tämä on hyvä sivusto sosiaalisen median korvikeeksi. Paljon mukavampi täällä on jutella kuin jossain Naamakirjassa.
Missä nimimerkki Diaz/ on, hänen viestejään ei ole näkynyt pitkään aikaan.
Diaz/ taisi kadota foorumilta jo pari vuotta sitten, samoin kommenttinsa.Tämä on hyvä sivusto sosiaalisen median korvikeeksi. Paljon mukavampi täällä on jutella kuin jossain Naamakirjassa.
Missä nimimerkki Diaz/ on, hänen viestejään ei ole näkynyt pitkään aikaan.
Sähköllä vai ilman?Vetästäänpä ekaa kertaa movemberit, muut turpakarvat saivat kyytiä mutta pensselit jäi. Saas nähdä millainen supermario ollaan loppukuussa.![]()
Käyräsaaren joulusauna varmaan peruuntuu nyt kun Kymenlaaksokin siirtyi leviämisvaiheeseen
Kymenlaakson sairaanhoitopiirien alueilla kaikki yli 10 hengen yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset on kielletty sisätiloissa ja rajatuissa ulkotiloissa huomisesta alkaen.
Avin toimivalta ei ylety yksityisiin tilaisuuksiin.
Näin tänään peuran.
Luulin että olet nainen. HämmennyinVetästäänpä ekaa kertaa movemberit, muut turpakarvat saivat kyytiä mutta pensselit jäi. Saas nähdä millainen supermario ollaan loppukuussa.![]()
OlenValitan pettymystä, mutta oletko itse simpanssi?![]()
Laitoin Netflixistä Australialaisen leffan pyörimään, ja iltapalavoikkaria syödessä olin et herranjuma tehän ajatte väärällä puolella tietä! Kohta joku tulee vastaan!
Sit tajusin et ai niin vasemmanpuoleinen liikenne![]()
Outoa. Mulla ensimmäinen video tuolle haulle on -->Miten on mahdollista, että jos Youtuben hakuun laittaa 'Boten Anna Live', niin ensimmäinen video on Suomesta Elämä Lapselle-konsertista![]()
Outoa. Mulla ensimmäinen video tuolle haulle on -->
No en sitt katsonut pidemmälle. Luulin että joku perus live konsertti.Tuo video on just Elämä Lapselle konsertista![]()
Miten on mahdollista, että jos Youtuben hakuun laittaa 'Boten Anna Live', niin ensimmäinen video on Suomesta Elämä Lapselle-konsertista![]()
Onhan jenkit paljon enemmän näissä rotukysymyksissä mukana, jostain syystä. Eipä täällä hirveästi ketään kiinnosta, mutta vähän tarttunut tuo ’meriikan kulttuuri ja oon jopa nähnyt otsikon ”kotimaisesta” pariskunnasta! Olisiko seiskassa ollut! Hyvä, etten lue!Mistähän on saanut alkunsa sanonta "All American"?
Tuota käytetään siis mainoksissa ja pop-kulttuurissa kehumisen arvoisena asiana, All American Woman, All American Burger, jne.
Jos samaa yrittäisi suomeen niin kuulostaa aika tyhmältä. All Finnish Women. All Finnish Food. Tai no vika toimisi turisteille lapin eksotiikkaa mainostavassa raflassa.
Mietin vain että toimiiko tuo All American siksi niin hyvin että siinä on tupla A:t, vai siksi että murica best!
Viimeisimpänä ihan 2021 dokkarissa Britney Spearsista ja Justin Timberlakesta puhuttiin että "they were the perfect all american couple, one we've not had in a while then".
Jos samaa lausetta ajattelisi suomeksi tyyliin "Paula Vesala ja Mikko Leppilampi on täydellinen täys-suomalainen pari, sellainen jota emme ole hetkeen nähneet". Voiko olla dorkempaa lausetta![]()
Eipä noi amerikkalaiset ihmissuhteet niin kiinnosta, mutta esim. KFC sais tulla.Mistähän on saanut alkunsa sanonta "All American"?
Tais oll niin, ettei ole ottajia ollut. Pitkään on franchise-yrittäjiä etsitty täältä kokeilemaan. Kestihän Burger Kingilläkin ja Taco Bellillä saapua tänne. Onkohan pian myös muutkin. Kohta joku Wendy’s ja muut jenkkifoodin (eli junkfoodin) valmistajat täällä. Starbucksejakin on nyt hyvin ollut, muistan kun se oli oma ”nähtävyytensä” Helsinki-Vantaan lentokentällä, kun muualta ei löytynyt. Hassuja me ihmiset ollaan.Eipä noi amerikkalaiset ihmissuhteet niin kiinnosta, mutta esim. KFC sais tulla.