Juha Kokkonen
Ylläpidon jäsen
Ei ole meidän. Joku huijari kyseessä, raportoi iglle.Tuli ig direen tämmöne. Huijaus varmaan en viittiny painaa linkkiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole meidän. Joku huijari kyseessä, raportoi iglle.Tuli ig direen tämmöne. Huijaus varmaan en viittiny painaa linkkiä.
Huutista DDDDDDDD nää tussinaamat kyllä aiheuttaa aina vitulliset myötähäpeät.
Sanoo mies joka viiltelee omia käsiään ja postailee kuvia pitkin Discordia
Huutista DDDDDDDD nää tussinaamat kyllä aiheuttaa aina vitulliset myötähäpeät.
Sellaista se elämä on.Oon kännissä mutta silti pitää johonkin suoltaa ja tämä varmaankin oikea lanka tämmöiselle oksennukselle. Mulla kaveri sai kesällä 2019 semmosen viruksen, että sehän meni lunssilan turvin veri-aivoesteen lävitte aivoihin. Nyt siitä on kulunut yli vuosi ja muisti ei ole palautunut. Elämä voi saada yllättävän käänteen milloin tahansa ja sen ei tarvitse olla tavallista lunssilaa kummempi tila, joksi sen alkujaan koette. Voi olla että niskoissa tuntunut tässäkin tapauksessa jäykkyyttä, johon reagoimalla pahin olisi voitu välttää. Kaveri oli alle 40 ja asikloviiria ei päästy aloittamaan ajoissa. Tässä tilanteessa vielä surkeutta oli, että kaveri eli yksin. Lopulta naapuri tajusi tilanteen, kun ei sitä voi itse tajuta, kun virus on jo ehtinyt aivoihin ja heikentää omaa ajatustoimintaa. Mikä on koko kännisuoltoni pointti? En edes tiedä. Eläkää tätä hetkeä kai. Ainakin kaverini elää tätä hetkeä, kun ei voi suunnitella huomista eikä muistella eilistä enää. Kyseessä oli siis yskänrokko. Huono tuuri. Helvetin virukset.
Tykkään kyllä itekin syksystä, jotenkin omalla kohdalla vaan kaikki paskat tapahtumat on sattuneet syksylle, kohta pitää alkaa jo kesällä huolestumaan että mitä sitä seuraavana syksynä. Mummo kuoli, pari vuotta siitä hajosi auto ja meni n. 5000e ylimääräisiin remontteihin, seuraavana syksynä löydettiin vaimolta kilpirauhassyöpä, seuraavana syksynä ostettiin omakotitalo johon tuli heti parin kk asumisen jälkeen vesivahinko, viime syksynä saastui omakotitalon kaivo ja oltiin joulukuuhun asti ilman vettä ja nyt eilen kuoli koira. Saldo on hiukan negatiivisella.Rakastan syksyä. Heittämällä paras vuodenaika ollut aina, nykyisin vielä tuntuu että parantaa masennusta kun itse vuodenajasta tykkään helvetisti. Saisi sataa ja olla pimeätä aina. :3
Kuullut joiltain että tää Karjala Reilu olis paskaa bisseä mutta ihan asiallista keppanaa tää on kylmänä. Jatkoon.
Paskat jollain promillen erolla ole väliä keskigepardissa.
sain tuon aikanaan @BryciFani :lta
Heh, about samat setit mulla lähes aina
Toki toimii jos kaveriks ottaa keburullan ^_^
Kait sulla on pari bisseä kyytipojaksi
Tämä on hyvä sivusto sosiaalisen median korvikeeksi. Paljon mukavampi täällä on jutella kuin jossain Naamakirjassa.
Missä nimimerkki Diaz/ on, hänen viestejään ei ole näkynyt pitkään aikaan.
Diaz/ taisi kadota foorumilta jo pari vuotta sitten, samoin kommenttinsa.Tämä on hyvä sivusto sosiaalisen median korvikeeksi. Paljon mukavampi täällä on jutella kuin jossain Naamakirjassa.
Missä nimimerkki Diaz/ on, hänen viestejään ei ole näkynyt pitkään aikaan.
Sähköllä vai ilman?Vetästäänpä ekaa kertaa movemberit, muut turpakarvat saivat kyytiä mutta pensselit jäi. Saas nähdä millainen supermario ollaan loppukuussa.
Käyräsaaren joulusauna varmaan peruuntuu nyt kun Kymenlaaksokin siirtyi leviämisvaiheeseen
Kymenlaakson sairaanhoitopiirien alueilla kaikki yli 10 hengen yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset on kielletty sisätiloissa ja rajatuissa ulkotiloissa huomisesta alkaen.
Avin toimivalta ei ylety yksityisiin tilaisuuksiin.
Näin tänään peuran.
Luulin että olet nainen. HämmennyinVetästäänpä ekaa kertaa movemberit, muut turpakarvat saivat kyytiä mutta pensselit jäi. Saas nähdä millainen supermario ollaan loppukuussa.
OlenValitan pettymystä, mutta oletko itse simpanssi?
Laitoin Netflixistä Australialaisen leffan pyörimään, ja iltapalavoikkaria syödessä olin et herranjuma tehän ajatte väärällä puolella tietä! Kohta joku tulee vastaan!
Sit tajusin et ai niin vasemmanpuoleinen liikenne