Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KylläOlen tekemässä uutta pöytää. Kestääkö 25mm vaneri vai laitanko 30mm paksua? Pöydän koko 2200x800. Tukijalat myös keskellä.
Siihen vaikuttaa varmasti jonkin verran se spoilerin koko ja kulma, pulttien paksuus, ja auton nopeus. Eiköhän sellaisessa Fiat Multiplassa se pysy vaikka nauloillakin kiinni. Mutta kyllähän kaksi tarpeeksi jykevää pulttia kannattelee vaikka junakiskoja siellä peräkontin päällä.Lyhyesti mutta ytimekkäästi, rittäisikö kaksi pitempää pultti+mutteriyhdistelmää pitämään prikkojen ja sovikkeiden kanssa peräkontissa spoilerin kiinni, vai lähteekö koko paska liitoon jos sen vain kahdesta kohtaa lyö kahdella pultilla kiinni?
Tällä hetkellä kyseessä ruosteenraiskaama vanha vento ja spoilerin virkaa tulisi toimittamaan hieman leikattu ja muokattu Corollan vakiosiipi korotuksella kontin päältä, eli kiitos vastauksesta ja katsotaan myöhemmin sitten kun saa tuon räpellettyä paikalleen että kenen takana ajavan tuulilasissa se tulee törröttämäänSiihen vaikuttaa varmasti jonkin verran se spoilerin koko ja kulma, pulttien paksuus, ja auton nopeus. Eiköhän sellaisessa Fiat Multiplassa se pysy vaikka nauloillakin kiinni. Mutta kyllähän kaksi tarpeeksi jykevää pulttia kannattelee vaikka junakiskoja siellä peräkontin päällä.
Olen tekemässä uutta pöytää. Kestääkö 25mm vaneri vai laitanko 30mm paksua? Pöydän koko 2200x800. Tukijalat myös keskellä.
Kai se kerta kysyminenkin riittääIlmoittaa sofat kun uus viesti tulee vaikkei muut lainaa. kuinka pois?
No prkl kun ei kuvat toimi... mutta juu, murossa annettiin eilen aika rankalla kädellä bannia yms.Sensuroiko muroBBS tämän foorumin mainostamista, kun murosta ei löydy mitään tästä foorumista?
Vois ehkä olla SIMmin kosketuspinnat hapettuneet. Kokeile hinkata kevyesti esim. pyyhekumilla.Oma (tyhmä) kysymys. Samsungin luuri väläyttää näytön päälle ja ilmoittaa ettei ole sim-korttia, sitten näyttö sammuu. Kannattaako huolestua?
Vois ehkä olla SIMmin kosketuspinnat hapettuneet. Kokeile hinkata kevyesti esim. pyyhekumilla.
Kun olet tuon kokeillut, ja senkin jälkeen hakenut operaattorilta uuden kortin, ja vieläkin todennut vian jatkuvan, niin tuon Samsungin huollatat nopeimmin takuuseen Samsung Servicen omassa huollossa Espoossa. Jos asut kaukana, niin sitten tyydyt siihen parin viikon huoltoon jota myyjäliikkeelle käyttää. Itse olen tuota pari kertaa käyttänyt ja hyvin on homma toiminut. Aamulla luuri huoltoon, ja töiden jälkeen pois.
Eri omistaja. Eipä kai muuten.Miten tää eroaa murosta?
Miten tää eroaa murosta?
Itse vaihdoin tänne vaihtelun vuoksi vielä tumman teeman niin eroa on ihan oikeasti kuin yöllä ja päivälläKatsoen Oravamedian ja MörköBBS :n menoa, on eroa kylläkin kuin yöllä ja päivällä.
Itse vaihdoin tänne vaihtelun vuoksi vielä tumman teeman niin eroa on ihan oikeasti kuin yöllä ja päivällä
mitäs muron räbälle tapahtu kun siittä itketään mutta mitään syytä ei meinannu löytyä enskatselemisella?
Onko Poppamies vaihtanut kaupoista löytyvän tuotehyllyn sisältöä, vai onko vaan käynyt huono mäihä, kun ei meinaa parhain juustodippi osua kohdalle? Vai meneekö hyllyn tuotteet kauppiaan toiveiden mukaan?
http://www.poppamies.fi/poppamies-salsat-ja-dipit/juustodippi/
Voiko Otava oikeasti tehdä niin paskoja sopimuksia, että heidän alihankkija voi suorilta minkään estämättä laittaa pystyyn kilpailevan palvelun?
Voiko foorumia pitää kilpailevana palveluna?
Harvassa puhelimessa nuo sovellukset suoraan kortilta toimivat. Ainakin Nexukset taitavat noita softia pyörittää myös kortilta, mutta muuten aika harvassa ovat minun tietääkseni. Viisaammat saavat korjata kuinka kuutamolla olen arvailujeni kanssa.Voiko puhelimeen ladatut sovellukset ongelmitta heittää muistikortille tilaa viemästä, vai toimiiko ne nopeammin/varmemmin puhelimen sisäisestä muistista käsin?
Harvassa puhelimessa nuo sovellukset suoraan kortilta toimivat. Ainakin Nexukset taitavat noita softia pyörittää myös kortilta, mutta muuten aika harvassa ovat minun tietääkseni. Viisaammat saavat korjata kuinka kuutamolla olen arvailujeni kanssa.
Jos on näin, niin pystyykö edes musiikkia kuuntelemaan, jos on tallentanut biisit muistikortille? Olen ihan noviisi tän älypuhelimen kanssa, joten nämä utelut varmaan kuuluisi tyhmiin kysymyksiin.
En tiedä mikä on suomeksi mutta englanniksi Siren whistle. Oisko suomeksi "sireenipilli"..Mitäs ne oli nimeltään sellaiset putkimaiset pillit, joissa oli sellainen pyörivä rei'itetty levy sisällä ja semmoisesta lähti vallan hupaisa ääni?
Joskus kultaisella kasarilla moisen omistin.
Edit: Pillin ääni lähti nousemaan siis korkeammaksi puhallettaessa, kun tämä reikälevy pillin sisällä alkoi pyöriä nopeammin ja nopeammin ilmavirran vaikutuksesta.