- Liittynyt
- 14.10.2016
- Viestejä
- 22 517
Onko tuosta nyt jossain jotain faktaa että olisi mitenkään RT liittyvää? Kun ainakin tuo "ubershader" mikä vie sen 99ms resolla x on kaikkea muuta kuin RT:tä eikä käytä raudasta kuin rekistereitäEi siellä koodissa ole mitään
MakeRDNASuck = "1"
AMD:n RNDA ei nyt vain ole optimoitu path tracing kuormille joissa säteitä ja toisiosäteitä aivan helvetin paljon. Ei tämä portal RTX ole mikään ensimmäinen esimerkki samasta asiasta.
AMD ei omissa demoissaan esim käytä toisiosäteitä ollenkaan.. miksihän Ja AMD:n RT optimointiohje oli about että käytä vähemmän RT opseja
Ei se NVIDIAn tehtävä mitään FSR:ää ole lisäillä, mutta toistaiseksi kukaan ei ole tuonut ainakaan minun nähden ilmi mitään, mikä viittaisi RT:n olevan millään tasolla syyllinen AMDn suorituskykyyn tuossaRiippuu katsantokannasta. Ymmärrän, että asia hiertää joitakin. Toisaalta myös Nvidia-asiakkaat ovat consumereita, ja Nvidia ihan erikseen otti ja teki Portalista omin voimin RTX-version, jota jaetaan ilmaiseksi (alkuperäisen pelin omistajille).
On myös totta, että riippumatta siitä, miten homma olisi koodattu, ei tuosta AMD-raudalla olisi juurikaan mahdollista nauttia. Tulokset voisivat olla paremmat, mutta vain akateemisessa mielessä. Ihan minimissään olisi ollut pakko implementoida FSR, ja ihan käsi sydämellä: miksi ihmeessä Nvidia laittaisi omaa devausaikaansa siihen?