Niimpä ja kehitys menee eteenpäin. Aina tulee pelejä, jotka maksimilla vaatii sitä ihan järeintä rautaa ja hiljalleen muu teollisuus siirtyy perässä. Piti ihan verestää muistia ja lukaista uudestaan Vega VII testi computerbaselta, kun ne yritti keksiä tapoja testata muistimäärää (jättiresojen lisäksi). COD WW2 oli mielenkiintoinen: Techpowerup testasi pelin ja totesi sen käyttävän 8Gb muistia oli reso mikä tahansa:
"At maximum settings, COD: WWII uses around 8 GB of VRAM, no matter the resolution. This is not unlike previous Call of Duty titles, where the engine tries to fill up as much of the video memory as possible, even with assets that might not be needed at all.
If you take a look at the benchmarks below, there is no visible performance hit for cards with less memory capacity. "
Vega VII
testissä taas ko. pelin frametimestä katosi piikit, jotka oli 2080:lla ja Vega 64:llä. FPS lukemat oli siis hienot, vram muka vain varattua, mutta isompimuistisen kortin testi osoitti, että on se vram olikin oikeasti käytössä. Samaa on kai nyt Watchdogs legionissa. Techpowerup väittää, että vram riittää hyvin, hardware unboxed valittaa stutterista vrammin takia.