- Liittynyt
- 21.02.2017
- Viestejä
- 5 214
Ei ihan noin suoraviivaisesti näytä menevän. RT-peleistä löytyy sekä Nvidian että AMD:n virityksiäkin pelistä riippuen. Esim. Godfallista löytyy amdrtshadows.dll -niminen tiedosto, jonka nimestä voi päätellä mihin liittyy. Watch Dogsissa puolestaan käytetään denoiseria, joka on Nvidian käsialaa ja sille pari .dll tiedostoa pelin kansiossa myöskin.Puhuminen optimoinnista Nvidialle ja AMD:lle erikseen on vain lammikon samentamista. Säteenseurantaa ajetaan yhteisen rajapinnan päällä. Valmistajakohtainen "optimointi" on tällä hetkellä sitä, että kun toisella on relevanttia laskentatehoa merkittävästi vähemmän, säteenseurantaa yksinkertaisesti vain käytetään vähemmän, jos kehittäjätuki tulee punaisesta leiristä.