- Liittynyt
- 22.10.2016
- Viestejä
- 11 756
Yritetäänkö täällä nyt vetää jotain yleisiä johtopäätöksia siitä, kuinka helppoa monisäikeistys peleille on sen perustella, kuinka helpolla yksi täysin valtavirrasta poikkava, ei reaaliaikainen ja hyvin rinnakkaisen ongelman sisältävä peli skaalautuu monelle säikeelle?
On ihan eri juttu säikeistää joku reaaliaikainen FPS-peli kuin säikeistää rinnakkain monen täysin erillisen futismatsin simulaatio, joiden välillä ei tarvi _mitään_ synkrointia kun niiden välillä ei ole minkäänlaista tuottaja-kuluttaja-suhdetta.
On ihan eri juttu säikeistää joku reaaliaikainen FPS-peli kuin säikeistää rinnakkain monen täysin erillisen futismatsin simulaatio, joiden välillä ei tarvi _mitään_ synkrointia kun niiden välillä ei ole minkäänlaista tuottaja-kuluttaja-suhdetta.