Eihän sinun ole ollut pakko tätä foorumin osaa lukea jos niin on haitannut se, että Intelin lukemattomia vuosia kestänyttä ylivoimaa on täällä käsitelty. Jos joillakin on jäänyt hampaan koloon jotain tästä faktasta niin kummallista käytöstä, että sitten etsitään Intelin fanipojille "takaisin antamista".
Ja keitä ne Intelin fanipojat oikein tarkalleen on täällä foorumilla?
Itse fanitan AMD:tä ja minulla on kohta AMD:n uusin ja tehokkain peliprossu
Mutta miksi minulle sitten viestittelet piruillen kun minä kuuluun AMD leiriin (ja kohta minulla on se nopein AMD prossu
)?
Minä puhuin sarkastisesti silloin ja osa foorumin lukijoista ei asiaa näemmä tajunnut ja nyt sitä olen naureskellut kun samat ihmiset nyt itse noita lukuja hehkuttaa jotka eivät minun alkuperäisiä postauksia ymmärtäneet
Ja minä olen AMD:n kannattaja ja nautin siitä että AMD on johdossa ja uusi AMD:n prossu on tulossa.
Minä olen puhunut sarkastiseen sävyyn asiasta jos kaikki eivät sitä ole vielä tajunneet.
Ja ainakin yhdelle väärällä ihmiselle on vittuiltu sillä minä olen AMD:n kannattaja ja nautin siitä että pian on markkinoiden nopein peliprossu itsellä, että lasten sanoin "lälläslää"
Samaa mieltä. Huvittuneena olen tätä "samallaista kuin ala-asteella" jänkkäystä vierestä seurannutkin.
Mitä sillä loppuunsa on väliä kumpi on nopeampi?
Salliiko foorumin säännöt tosissaan että ihan kehoitat toisia käyttäjiä trollaaamaan toisia kohtaan?