Teikäläisellä taitaa olla joku ongelma????? Jos sulle selitetään, että miksi prossu x maksaa enemmän kuin prossu n, niin kannattaisi kuunnella. Ajattelen, että:noh, olen sitä mieltä vaan yleisesti että tämä ATK kama on järjettömästi ylihinnoiteltua ja aivan helvetin alkeellista ja tietyllä tavalla noloa tavaraa. Surkeaa.
Broadwell-E:t on kalliita pienemmän valmistusmääränsä ja kilpailijoiden puutteensa takia. Saathan sä noita i3 joistain paikoista aivan helvetin halvalla, mutta tsekkaa niiden valmistusmäärä. Toki minkä tahansa tuotteen hinnassa on ilmaa, esimerkiksi laatoissa, joita näytät niin rakastavan. Mitä vähemmän kilpailijoita, sitä enemmän ilmaa hinnoissa. En varmaan itse ikinä tule Broadwell-E:tä muutaman vuoden sisään hankkimaan hintansa takia. Värkkäilen näillä Nehalem Xeoneilla ja SandyBridge i5:lla. Itse kun tarviin serveriini joitain stabiileja lankkuja, niin Xeon on ainoa vaihtoehto. Opteron..... Mikä se on???? Mistä emolevy opteronille??? Sitäpaitsi kyllä ne vaan tarvii Intelillä rahaa tuotekehitykseen, ei polje paikallaan, niinkuin esim. Matrix nykyään. Kokeileopas i3 stabiiliutta.... Oma Xeon jo 2kk yhtäjaksoisessa rasituksessa. Intelille peukkuja tästä. Noloa???? Millä perusteella ATK tavara on noloa. Ai niin AMD Athlon ja Refu RX480.... Ja teikäläinen olevan se alkeellinen, kun laatoista puhuu.... Olen puhunut