Se ei toimi niin. Kaikki eivät käytä Twitteriä ja osalla nuo upotuksetkaan eivät toimi mainosestojen ja someseurannan rajoittamisten tms vuoksi. Sitä paitsi kyllä erityisesti noissa venäjänkielisissä postauksissa on syytä avata sitä kontekstia edes vähän, kun ei tuosta niiden mongerruksesta ja kyrilisistä merkeistä ota selvää edes että mikä osa on viestiä ja mikä postaajan nimeä.
Jos nyt oikein käsitin, niin monissa ruski-somepostauksissa toistetaan samaa lausetta. Trollitehtaan bottitilejä. Ei siis mitään uutta.
Tekstissä sanotaan paljon muutakin. Linkkaamassasi twiitissä oli vain kuvakaappaus, ei sitä saa käännettyä millään.
Mä en voi tietää, onko jollain estoja päällä, jotka blokkaa noi jutut. Tuosta ekasta twiitistä kuitenkin selviää riittävät asiat. Jos haluat tietää koko kontekstin, voit hyvin käyttää itse aikaasi siihen kääntämiseen. Minä kun en voi tietää, että sinä juuri sinun koneella et halua päästä twitteriin.
edit: Myös kuvaa katsomalla n. 3s huomaa siinä tapahtuvan paljon toistoa viesteissä, vaikka ei kyrilliset taivukaan.