Mistä tuo YLE oletus tuli tähän? Sulla ei ole minkäänlaista käsitystä, mistä mä tietoni seuraan. Todellisuus on, että tuo mitä sä suollat on puhdasta venäjän propagandaa.Niinno, YLEn ja länkkärimeedioiden mukaan huuhaata indeed. Itse tykännyt seurata lähteitä ympäri maailmaa ja koitan rapsia totuuden rahtusia sieltä ja täältä, meno ja taustat nähdään ja uutisoidaan varsin eri tavoin erialueilla. Suora YLE-uskovaisuus on hömppää, kuten vastapuolenkin kuuntelu. Tämän muuten näkee ihan jo Trump/Kamala -uutisoinistakin, haastattelujen ja debattiensa seuraaminen antaa varsin eri kuvan kyvykkyyksistä, mikäli kummankaan kohdalla moisista voidaan puhua. <-- ei ole kutus off topiciin vaan oiva esimerkki lähteen vääristävästä vaikutuksesta)
Samoin tuo diili oli Ukrainalle todella huono. Ei aseita lännestä, eli ainoa toimittaja olisi ollut Venäjä. Tuo jo itsessään pakottaa hylkäämään.
Lännen johtajat monesti sanonut, että Ukraina saa neuvotella ihan miten itse haluaa. Vai mistä sun tiedot on, että Ukrainaa estettäisiin? Ja sulla ei ole yhtään, ei siis yhtään, vaatimusta Venäjälle. Vai muulle ja jopa niille, jotka ei ole osallisena sodassa. Tän takia meidän pitäisi laittaa 50mrd tilaukset sisään. Tuolla saisi nätisti f-35:sta, himarsia, tankkia ja IFV:tä.