Varaosien verkkokauppoja (Lista ensimmäisessä viestissä)

Monesta puljusta on tullut tilattua ja viime aikoina lähinnä amazonista ja sparetolta ja hyvin on kaikki aina menneet muutamaa reklamaatiota myöten. Amazon ( heidän itsensä myymä) oikeestaan tässä ihan ylivertainen, jos ilmoituksessa virhe tai he itse tekevät jonkun virheen niin voi luottaa että homma hoituu aika kivuitta.

Päätin kuitenkin kokeilla aeromotorssia tässä ja se oli kyllä virhe. Paketti sinänsä saapui suht.nopeasti, vaikka ilmoitettu ei pitänytkään paikkansa (olisin muutoin valinnut toisen merkkiset). Paketissa kaikki tilatut osat, mutta yhden kohdalla paketissa väärät osa sisällä ja paketin tuotenumero oikein.

Pari viikkoa aivan turhaa viestittelyä aspan kansa kun eivät ymmärrä että jos ostan tuotteen niin sen pitää olla se minkä tilaan. Kyselivät moneen kertaan että mikä on runkonumero, vaikka sanoin ettei sillä ole mitään merkitystä koska tuotenumero on oikein mutta osa sisällä väärä. Ja tilaan aina niin että varmistun itse varaosan sopivuudesta, enkä osta osaa mitä nettisivut tarjoavat. Kuulemma tilasivat kys. osaa lisää ja kaikissa sama homma että minun autossa on jotain väärää.

Mun pitäis lähettää nyt 20€ osa sinne ja maksaa joku 15€ postikuluista yms. niin ei kiitos kun heidän virhe. Mulle on sinänsä ihan sama jos valmistaja pakkaa väärin tuotteita niin myyjä vastaa siitä.

Avasin nyt paypalliin disputen ja kattoo jos nyt sitä kautta sais rahat takas.

Jäi kyllä ensimmäiseksi ja viimeiseksi minun tilaus tuonne. Sinänsä nettisivujen käyttökokemus on paljon parempi kuin esim. sparetolla tai amazonista puhumattakaan.
 
Monesta puljusta on tullut tilattua ja viime aikoina lähinnä amazonista ja sparetolta ja hyvin on kaikki aina menneet muutamaa reklamaatiota myöten. Amazon ( heidän itsensä myymä) oikeestaan tässä ihan ylivertainen, jos ilmoituksessa virhe tai he itse tekevät jonkun virheen niin voi luottaa että homma hoituu aika kivuitta.

Päätin kuitenkin kokeilla aeromotorssia tässä ja se oli kyllä virhe. Paketti sinänsä saapui suht.nopeasti, vaikka ilmoitettu ei pitänytkään paikkansa (olisin muutoin valinnut toisen merkkiset). Paketissa kaikki tilatut osat, mutta yhden kohdalla paketissa väärät osa sisällä ja paketin tuotenumero oikein.

Pari viikkoa aivan turhaa viestittelyä aspan kansa kun eivät ymmärrä että jos ostan tuotteen niin sen pitää olla se minkä tilaan. Kyselivät moneen kertaan että mikä on runkonumero, vaikka sanoin ettei sillä ole mitään merkitystä koska tuotenumero on oikein mutta osa sisällä väärä. Ja tilaan aina niin että varmistun itse varaosan sopivuudesta, enkä osta osaa mitä nettisivut tarjoavat. Kuulemma tilasivat kys. osaa lisää ja kaikissa sama homma että minun autossa on jotain väärää.

Mun pitäis lähettää nyt 20€ osa sinne ja maksaa joku 15€ postikuluista yms. niin ei kiitos kun heidän virhe. Mulle on sinänsä ihan sama jos valmistaja pakkaa väärin tuotteita niin myyjä vastaa siitä.

Avasin nyt paypalliin disputen ja kattoo jos nyt sitä kautta sais rahat takas.

Jäi kyllä ensimmäiseksi ja viimeiseksi minun tilaus tuonne. Sinänsä nettisivujen käyttökokemus on paljon parempi kuin esim. sparetolla tai amazonista puhumattakaan.
Hyvä että maksoit ulkopuolisella systeemillä. Tosin paypal alkanut aika paljon kääntymään kauppiaiden puoleen näissä ongelmajutuissa.
Hyvät kuvat ja dokumentoinnit, englanniksi ja Suomeksi samat tarinat selkeään muotoon. Hyvin se menee.
Tykkäävät pakkauksen avaus videoista siellä.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä että maksoit ulkopuolisella systeemillä. Tosin paypal alkanut aika paljon kääntymään kauppiaiden puoleen näissä ongelmajutuissa.
Hyvät kuvat ja dokumentoinnit, englaniksi ja suomeksi samat tarinat selkeään muotoon. Hyvin se menee.
Tykkäävät pakkauksen avaus videoista siellä.
Joo tuolla Paypal ketjussa kyselin jo jotain vinkkejä kun ensimmäinen kerta vaikka tilauksia on lähes 20v aikana tullut tehtyä satoja eri asioiden tiimoilta.

Nyt asia on tuossa että myyjän pitäis vastata sinne jotain. Viime Ke oon ite viimeeks lähettänyt aeromotorssille mailia ja sanoin että jatkossa viestittelyt paypallin kautta. Vastas sit maililla että otetaan tuote takas mutta edelleen ei mitään puhetta kuluista. Eli oletan että mun pitäs maksaa se sama minkä tuotekin. Pitää varmaa muttaa tuo claimiksi ja katsoa mitä käy.

Sama kuva on molemmilla missä uusi ja vanha osa vierekkäin. Sitä en tiedä miten siellä paypallilla osaavat tai kiinosta tulkita noita teknisiä asioita mun tekstin ja kuvan perusteella

Helvetisti tähän on kuitenkin mennyt aikaa että ei voi jättää sikseen. Enkä ymmärrä kyllä tuollaista kaupankäyntiä jos asiakas tilaa ensimmäisellä kerralla satasien tilauksen, niin miksi ryssiä koko touhu 20€ takia. Ensimmäisen viestin jälkeen kun olisivat sanoneet että lähetetään uusi, lähetä meille vanha kun oot saanut uuden. Tutkitaan asiaa palautetaan palautuksesta tulleet postarit tms..
 
Joo tuolla Paypal ketjussa kyselin jo jotain vinkkejä kun ensimmäinen kerta vaikka tilauksia on lähes 20v aikana tullut tehtyä satoja eri asioiden tiimoilta.

Nyt asia on tuossa että myyjän pitäis vastata sinne jotain. Viime Ke oon ite viimeeks lähettänyt aeromotorssille mailia ja sanoin että jatkossa viestittelyt paypallin kautta. Vastas sit maililla että otetaan tuote takas mutta edelleen ei mitään puhetta kuluista. Eli oletan että mun pitäs maksaa se sama minkä tuotekin. Pitää varmaa muttaa tuo claimiksi ja katsoa mitä käy.

Sama kuva on molemmilla missä uusi ja vanha osa vierekkäin. Sitä en tiedä miten siellä paypallilla osaavat tai kiinosta tulkita noita teknisiä asioita mun tekstin ja kuvan perusteella

Helvetisti tähän on kuitenkin mennyt aikaa että ei voi jättää sikseen. Enkä ymmärrä kyllä tuollaista kaupankäyntiä jos asiakas tilaa ensimmäisellä kerralla satasien tilauksen, niin miksi ryssiä koko touhu 20€ takia. Ensimmäisen viestin jälkeen kun olisivat sanoneet että lähetetään uusi, lähetä meille vanha kun oot saanut uuden. Tutkitaan asiaa palautetaan palautuksesta tulleet postarit tms..
Yllättävän paljon tuoksuu autodocille tuo virolais kioskin homma jostain syystä. Kesällä 2024 koitin arvokasta pakoputkistoa ostaa ja noutaa Tallinnasta onnistumatta.
 
itse siirtynyt tilailemaan varaosa24:sta. virolainen pulju myöskin. Toiminu viimeaikoina nopeammin kuin aeromotorssi ja ak24.

palautuksetkin koeponnistettu ja ei mitään valittamista.
 
Itelle tuli kerran viallinen osa aeromotorsilta, ei tarvinu kun jättää osa kuistille laatikossa niin kuriiri haki sen siitä ja viikossa oli uus ehjä osa tilalla :hmm: Tästä on kyllä yli vuosi jo aikaa.
 
Itelle tuli kerran viallinen osa aeromotorsilta, ei tarvinu kun jättää osa kuistille laatikossa niin kuriiri haki sen siitä ja viikossa oli uus ehjä osa tilalla :hmm: Tästä on kyllä yli vuosi jo aikaa.
No joo tää toiminta vissiin muuttunut ihan tän vuoden puolella, ennen saattanut ollakin ihan ok. Kiinnitin tähän asiaan huomiota muutamien nettikeskustelujen perusteella nyt jälkikäteen.

No mutta menettivät nyt asiakkaan perseilyjen takia, vuodenvaihteessa olis lähtenyt yli tonnin tilaus kun näyttää olevan vajaa 20€ halvempi kuin spareto. Pieni raha vitutukseen nähden, meinaan kyllä perehtyä muihinkin kyllä vielä.
 
Kellään kokemusta https://ristmik.ee ? Öljyt ainakin kilpailukykyisillä hinnoilla tuolla.

E: Pukkaa suorana linkkinä yksityisyysvirhettä, oli osoitteena tuo .ee tai sitten ristmik.fi . Googlen kautta kuitenkin pääsee sivulle. Tai niiden Facebookin kautta.

E2: Muutaman minuutin välein Ristmikistä ja Aeromotorsilta öljyt tilaukseen. Ristmik toimitti päivän nopeampaan.
 
Viimeksi muokattu:
Monesta puljusta on tullut tilattua ja viime aikoina lähinnä amazonista ja sparetolta ja hyvin on kaikki aina menneet muutamaa reklamaatiota myöten. Amazon ( heidän itsensä myymä) oikeestaan tässä ihan ylivertainen, jos ilmoituksessa virhe tai he itse tekevät jonkun virheen niin voi luottaa että homma hoituu aika kivuitta.

Päätin kuitenkin kokeilla aeromotorssia tässä ja se oli kyllä virhe. Paketti sinänsä saapui suht.nopeasti, vaikka ilmoitettu ei pitänytkään paikkansa (olisin muutoin valinnut toisen merkkiset). Paketissa kaikki tilatut osat, mutta yhden kohdalla paketissa väärät osa sisällä ja paketin tuotenumero oikein.

Pari viikkoa aivan turhaa viestittelyä aspan kansa kun eivät ymmärrä että jos ostan tuotteen niin sen pitää olla se minkä tilaan. Kyselivät moneen kertaan että mikä on runkonumero, vaikka sanoin ettei sillä ole mitään merkitystä koska tuotenumero on oikein mutta osa sisällä väärä. Ja tilaan aina niin että varmistun itse varaosan sopivuudesta, enkä osta osaa mitä nettisivut tarjoavat. Kuulemma tilasivat kys. osaa lisää ja kaikissa sama homma että minun autossa on jotain väärää.

Mun pitäis lähettää nyt 20€ osa sinne ja maksaa joku 15€ postikuluista yms. niin ei kiitos kun heidän virhe. Mulle on sinänsä ihan sama jos valmistaja pakkaa väärin tuotteita niin myyjä vastaa siitä.

Avasin nyt paypalliin disputen ja kattoo jos nyt sitä kautta sais rahat takas.

Jäi kyllä ensimmäiseksi ja viimeiseksi minun tilaus tuonne. Sinänsä nettisivujen käyttökokemus on paljon parempi kuin esim. sparetolla tai amazonista puhumattakaan.

Hyvä että maksoit ulkopuolisella systeemillä. Tosin paypal alkanut aika paljon kääntymään kauppiaiden puoleen näissä ongelmajutuissa.
Hyvät kuvat ja dokumentoinnit, englaniksi ja suomeksi samat tarinat selkeään muotoon. Hyvin se menee.
Tykkäävät pakkauksen avaus videoista siellä.


No niin kerronpa nyt tännekkin että huh huh mikä paskapulju tämä aeromotors. Varmaan 20 viestiä yhteensä heille ja paypalliin ja lopputulos se että pitäisi palauttaa osa omalla kustannuksella viroon.

Ja muutenkin hyvä tietää jatkossa kuten tuossa edelle todettiin niin ei paypallista ole mitään hyötyä ongelmatilanteissa jos näinkin yksinkertainen asia päätyy asiakkaan piikkiin.
 
itse siirtynyt tilailemaan varaosa24:sta. virolainen pulju myöskin. Toiminu viimeaikoina nopeammin kuin aeromotorssi ja ak24.

palautuksetkin koeponnistettu ja ei mitään valittamista.
Tilasin muutamia jarruosia kokeeksi varaosa24:sta. Vaihtoivat jonkun osan toisen merkkiseen "varaston loppumisen" takia, tosin kysyivät ensin. Toimitus kesti 2 viikkoa; niinkuin Anttilan postimyynnissä ennen. Taidan pysytellä jatkossa aeromotors'n palvelussa vaikka onkin hidastunut. Kuitenkin selkeät sivut niin ostossa, toimituksessa kuin jälkimarkkinoinnissa.

Luulisi, että Virostakin tavarat tulisi Suomeen edes saman viikon aikana, jos maanantaina tilaisi. Mutta ei. Käväisin keväällä Washinghton DC'ssä kaveria katsomassa. Tilailin sitten Amazonista ryönää aamusella ja iltapäivällä alakerran concierge soitteli, että pakettia olisi noudettavissa. Homma toimi!
 
Tilasin muutamia jarruosia kokeeksi varaosa24:sta. Vaihtoivat jonkun osan toisen merkkiseen "varaston loppumisen" takia, tosin kysyivät ensin. Toimitus kesti 2 viikkoa; niinkuin Anttilan postimyynnissä ennen. Taidan pysytellä jatkossa aeromotors'n palvelussa vaikka onkin hidastunut. Kuitenkin selkeät sivut niin ostossa, toimituksessa kuin jälkimarkkinoinnissa.

Luulisi, että Virostakin tavarat tulisi Suomeen edes saman viikon aikana, jos maanantaina tilaisi. Mutta ei. Käväisin keväällä Washinghton DC'ssä kaveria katsomassa. Tilailin sitten Amazonista ryönää aamusella ja iltapäivällä alakerran concierge soitteli, että pakettia olisi noudettavissa. Homma toimi!
Ite kans suosinut tuota varaosa24 nettikauppaa jo varmaa 10v ajan, ostokoriin kun menee ja saatavuus tsekattu niin näkee toimituspäivän.

Tämä on kyllä 90% pitänyt paikkansa eli pääsääntöisesti viikossa osat noudettavissa postissa.

Löytyy tosiaan myös OEM osat kun hakee osanumerolla, näissä toimitusaika on yleensä pitempi.
 
Tilasin lisää jarruosia - rummut ja toiselle puolelle sylinterin - nyt Aero Motors OÜ'ltä. Toimitus Postnordin automaattiin kesti 7 vrk ja tuotteet lähti silloin, kun oli luvattu olla heillä saatavilla. (Tosiaan varaosa24'sta kesti kaksi viikkoa ja oli vaihdettu toisen merkkisiin. )
 
Onko kokemuksia runkopantillisten varaosien lähettämisestä näille viro-puljuille?
Pitääkö panttiosan postitus maksaa itse ja kuinka pitkään menee palautuksissa?

Pitäis Volvoon vaihtaa laturi...
 
Onko kokemuksia runkopantillisten varaosien lähettämisestä näille viro-puljuille?
Pitääkö panttiosan postitus maksaa itse ja kuinka pitkään menee palautuksissa?

Pitäis Volvoon vaihtaa laturi...
Osta pantiton niin ei tarvitse palauttaa. Aina ollut tarjolla myös pantittomia ja muutenkin kaikki laturit on tehdaskorjattuja lähtökohtaisesti merkistä riippumatta. Itse joudut kulut maksamaan ja palautus voi kestää kuukausia.
 
Oletteko koskaan tilanneet Irlannin autodocista? Itse olen kerran tilannut Valeon kytkin+vp -setin ja hinta on jännästi n. alvin verran halvempi. Lähetyksen jälkeen tilaus näkyy Suomen Autodoc tilillä. Tutuille kans vinkannut ja joku oli myös tilannit tuota kautta osia.

https://www.auto-doc.ie/
 
Osta pantiton niin ei tarvitse palauttaa. Aina ollut tarjolla myös pantittomia ja muutenkin kaikki laturit on tehdaskorjattuja lähtökohtaisesti merkistä riippumatta. Itse joudut kulut maksamaan ja palautus voi kestää kuukausia.
Juu, niin vähän ajattelinkin.
Varmistin vaan ettei tässä asiassa olisi kehitystä tapahtunut.
 
Melko paljon heittelee kyllä hinnat tuolla autodocilla.
Denson OEM- laturi Volvoon maksoi eilen 197e.
Onneksi en eilen tilannut kun saman laturin sai tänään 162 euroon.

Oli vielä asiakastilille ilmestynyt 20e jotain bonus rahaa, vaikka olen vältellyt autodocia vuosia kun edelliseen tilaukseen eksyi mahlen suodattimien sijasta Starkia.

Toivottavasti ovat lopettaneet sen stark-pelleilyn ja laittavat oikean laturin matkaan ..
 
Melko paljon heittelee kyllä hinnat tuolla autodocilla.
Denson OEM- laturi Volvoon maksoi eilen 197e.
Onneksi en eilen tilannut kun saman laturin sai tänään 162 euroon.

Oli vielä asiakastilille ilmestynyt 20e jotain bonus rahaa, vaikka olen vältellyt autodocia vuosia kun edelliseen tilaukseen eksyi mahlen suodattimien sijasta Starkia.

Toivottavasti ovat lopettaneet sen stark-pelleilyn ja laittavat oikean laturin matkaan ..
En tilaisi tuolta, vaikka saisin ilmatteeksi.
 
En tilaisi tuolta, vaikka saisin ilmatteeksi.
En kovin mielelläni minäkään, oli vaan sen verran hintaeroa muihin, kun kehoituksesta halusin nimenomaan tuon OEM-Denson että päätin kokeilla onneani.
Oon mä sieltä joskus ihan onnistuneitakin tilauksia tehnyt.
 
En kovin mielelläni minäkään, oli vaan sen verran hintaeroa muihin, kun kehoituksesta halusin nimenomaan tuon OEM-Denson että päätin kokeilla onneani.
Oon mä sieltä joskus ihan onnistuneitakin tilauksia tehnyt.
Jos ei kauhean isoilla summilla tee kauppaa voi sitä kokeilla mitä keksivät lähettää.
Paypal sitten välittäjäksi ja paypaliin liitetty luotollinen kortti. Voi sitten reklamoida kahteen paikkaa heti kun virhe ilmenee.

Voi helposti se OEM-Denso vaihtua kiinan piraatiksi matkalla.
 
Melko paljon heittelee kyllä hinnat tuolla autodocilla.
Denson OEM- laturi Volvoon maksoi eilen 197e.
Onneksi en eilen tilannut kun saman laturin sai tänään 162 euroon.

Oli vielä asiakastilille ilmestynyt 20e jotain bonus rahaa, vaikka olen vältellyt autodocia vuosia kun edelliseen tilaukseen eksyi mahlen suodattimien sijasta Starkia.

Toivottavasti ovat lopettaneet sen stark-pelleilyn ja laittavat oikean laturin matkaan ..
Kaikkien ennakko odotusten vastaisesti Autodocci toimitti tänään sitä mitä pitikin.
Laturi oli Made in Japan-Denso ja muutkin osat sitä mitä pitikin.

Säästöä tuli taas n.50% suomihintoihin.
 
No niin kerronpa nyt tännekkin että huh huh mikä paskapulju tämä aeromotors. Varmaan 20 viestiä yhteensä heille ja paypalliin ja lopputulos se että pitäisi palauttaa osa omalla kustannuksella viroon.

Ja muutenkin hyvä tietää jatkossa kuten tuossa edelle todettiin niin ei paypallista ole mitään hyötyä ongelmatilanteissa jos näinkin yksinkertainen asia päätyy asiakkaan piikkiin.
Paypalin jälkeen voit tehdä disputen vielä luottokorttiyhtiölle, jos siis sitä kautta maksoit paypalille.
 
Paypalin jälkeen voit tehdä disputen vielä luottokorttiyhtiölle, jos siis sitä kautta maksoit paypalille.
Ei ole tiliin liitettyä luottokortti että jäi nyt se mahdollisuus käyttämättä.

En oikein ymmärrä kyllä tuota jos toimitan kuvan molemmille mistä näkyy oikea ja väärä tuote niin miten mitä ne tuolla aerolla oikein selittää jotta saa tapauksen heidän edukseen.

Itse tuotteen kuva heillä ja valmistajan sivuilla on oikea ja väärästä löytyy myös kuvat. Paketissa oli vain yksinkertaisesti väärä tuote ja tuotekoodi oikea tarrassa.

Ehkä myyjät on ruvenneet "uhkailemaan" että ottavat paypalin kautta maksamisen pois jos tapaukset päättyvät heidän osaltaan tappioon ja näin seuraukset on sitten mitä on jos enemmänkin tälläistä liikenteessä
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 112
Viestejä
4 502 289
Jäsenet
74 329
Uusin jäsen
Bopperhopper

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom