- Liittynyt
- 27.11.2017
- Viestejä
- 168
Monesta puljusta on tullut tilattua ja viime aikoina lähinnä amazonista ja sparetolta ja hyvin on kaikki aina menneet muutamaa reklamaatiota myöten. Amazon ( heidän itsensä myymä) oikeestaan tässä ihan ylivertainen, jos ilmoituksessa virhe tai he itse tekevät jonkun virheen niin voi luottaa että homma hoituu aika kivuitta.
Päätin kuitenkin kokeilla aeromotorssia tässä ja se oli kyllä virhe. Paketti sinänsä saapui suht.nopeasti, vaikka ilmoitettu ei pitänytkään paikkansa (olisin muutoin valinnut toisen merkkiset). Paketissa kaikki tilatut osat, mutta yhden kohdalla paketissa väärät osa sisällä ja paketin tuotenumero oikein.
Pari viikkoa aivan turhaa viestittelyä aspan kansa kun eivät ymmärrä että jos ostan tuotteen niin sen pitää olla se minkä tilaan. Kyselivät moneen kertaan että mikä on runkonumero, vaikka sanoin ettei sillä ole mitään merkitystä koska tuotenumero on oikein mutta osa sisällä väärä. Ja tilaan aina niin että varmistun itse varaosan sopivuudesta, enkä osta osaa mitä nettisivut tarjoavat. Kuulemma tilasivat kys. osaa lisää ja kaikissa sama homma että minun autossa on jotain väärää.
Mun pitäis lähettää nyt 20€ osa sinne ja maksaa joku 15€ postikuluista yms. niin ei kiitos kun heidän virhe. Mulle on sinänsä ihan sama jos valmistaja pakkaa väärin tuotteita niin myyjä vastaa siitä.
Avasin nyt paypalliin disputen ja kattoo jos nyt sitä kautta sais rahat takas.
Jäi kyllä ensimmäiseksi ja viimeiseksi minun tilaus tuonne. Sinänsä nettisivujen käyttökokemus on paljon parempi kuin esim. sparetolla tai amazonista puhumattakaan.
Päätin kuitenkin kokeilla aeromotorssia tässä ja se oli kyllä virhe. Paketti sinänsä saapui suht.nopeasti, vaikka ilmoitettu ei pitänytkään paikkansa (olisin muutoin valinnut toisen merkkiset). Paketissa kaikki tilatut osat, mutta yhden kohdalla paketissa väärät osa sisällä ja paketin tuotenumero oikein.
Pari viikkoa aivan turhaa viestittelyä aspan kansa kun eivät ymmärrä että jos ostan tuotteen niin sen pitää olla se minkä tilaan. Kyselivät moneen kertaan että mikä on runkonumero, vaikka sanoin ettei sillä ole mitään merkitystä koska tuotenumero on oikein mutta osa sisällä väärä. Ja tilaan aina niin että varmistun itse varaosan sopivuudesta, enkä osta osaa mitä nettisivut tarjoavat. Kuulemma tilasivat kys. osaa lisää ja kaikissa sama homma että minun autossa on jotain väärää.
Mun pitäis lähettää nyt 20€ osa sinne ja maksaa joku 15€ postikuluista yms. niin ei kiitos kun heidän virhe. Mulle on sinänsä ihan sama jos valmistaja pakkaa väärin tuotteita niin myyjä vastaa siitä.
Avasin nyt paypalliin disputen ja kattoo jos nyt sitä kautta sais rahat takas.
Jäi kyllä ensimmäiseksi ja viimeiseksi minun tilaus tuonne. Sinänsä nettisivujen käyttökokemus on paljon parempi kuin esim. sparetolla tai amazonista puhumattakaan.