Lounean listahinta on itseasiassa 250/250 liittymälle 40,38€/kk. Eli melko samoissa. Voishan tuota toki soitella Lounealle, että hei Valoo tuuppaa tarjousta, mutta toisaalta tuo kaksi kuitua kotona valinnanvapauden takia kiinnostaa.
Jos se vaiva ei häiritse, niin kannustan ottamaan toisen liittymän.
En tiedä millainen kohde tuota se kuitu, joillain on putki valmiina mitä pitkin pääsee tekniseeen tilaan, missä tilaa vielä yhdelle kuitupurkille, jolloin vaiva lähinnä se että päästää asentajat sisään kun niille sopii. Jollain toisella voi sitten se kiudutuominen niin iso haitta ja vaiva että mielummin maksaa siitä ettei tulla.
Mutta yleäistän, jos harkitsee, niin yleensä tilanne on se että ehdottomasti.
Voishan tuota toki soitella Lounealle, että hei Valoo tuuppaa tarjousta, mutta toisaalta tuo kaksi kuitua kotona valinnanvapauden takia kiinnostaa.
Jonkin hyvän vuoden parin määräaiksen voisaada, mutta kuten totesit niin pitkässä juoksussa kun tinkaa niin on paljon vahvempi kun voi sanoa että mulla on täällä toinen kuitu jonka operaattori tarjoaa vitosen halvemmalla, vs se että korttelissa on muitakin, mutta ei mulla.
Itsellä sympatia Louneaa kohtaan, mutta Valoon ottaminen rinnalla jättää sen Lounea kortin.
Tavaa ne sopparit ennen nimenvetämistä, Valoolla on ollut ihan hyvät ehdot, ei irtisanomismaksuja jos jättää kamat verkkoon, sähköä kai pitä tarjota. Jolloin ymmärtääkseni itse kuituliittymä jäi voimaan, vaikka palvelut irtisanottu. Se mitä muutamanvuoden päästä niin sitä ei tiedetä, mutta se sitten sen ajan murhe.