Vaimolle uutta työ- ja pelikonetta, ~1500eur

Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
560
Voi ottaa varman päälle, ja ostaa jonkun x370 vähän paremman. (Tai x470) Emolevy on kuitenkin se kotelon ja virtalähteen ohella pisimpään pysyvä osa usein.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Passaako sen verran ryöstää topiccia ja kysästä, että olisiko tästä mihinkään tuohon 1500e hintaluokkaan (kompletin -13 % alennus)

Komplett Gamer Premium a175 - Komplett Gamer Premium
Jo se on hyvä vaihtoehto mutta tarjous aika on nyt loppunut ja halusin räätälöidä omat osat.

Häh siis mitä 13 minuttia aikaa syöttää luottokortti tilata ja maksaa ja sitten vielä pankki tunnistautuminen mikä stressi!

Perjantai 13 Heinäkuuta kello 13.13 oli vain 13 minuttia auki se tarjous.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
533
Jo se on hyvä vaihtoehto mutta tarjous aika on nyt loppunut ja halusin räätälöidä omat osat.

Häh siis mitä 13 minuttia aikaa syöttä luottokortti tilata ja maksaa ja sitten vielä pankki tunnistautuminen mikä stressi!

Perjantai 13 Heinäkuuta kello 13.13 oli vain 13 minuttia auki se tarjous.
Miksi sotket omat asiat kokoajan muihin ketjuihin? Mikset vaan kirjoita näistä asioista omassa ketjussasi?
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
813
Tilasin Komplettista tänään mutta kun se tarjous aika oli vain 13 minuuttia ja hirveä stressi valita osat valitsin vahingossa 2 eri emolevyä. Näytönohjain, RAM ja SSD ja Windows 10 ostan muualta. Olin yhtedessä asiakaspalveluun ja valitin että mihinkään en pystynyt syöttää tilinumeroa.

Asiakaspalvelu kertoi chatissa että rahat palautuvat automaattisesti kortille (Mastercard) 2-10 päivän sisälle vaikka en ole tallentanut korttia mihinkään laitan tästä myös sähköposta Kompetille ja mainitsen tilausnumeroni varmuuden vuoksi. Loistava tarjous kiitoksia Komplett!!!
Eikö riitä postaus yhteen paikkaan samasta asiasta? Komplett-asia ennemminkin. Ja eihän tässä ketjussa ole tarkoitus sinulle konetta valita :D
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Miksi sotket omat asiat kokoajan muihin ketjuihin? Mikset vaan kirjoita näistä asioista omassa ketjussasi?
No koska ketjun aloittaja mietti myös Komplettia ja tarjous on nyt umpeutunut se aika. Mitä tulee miksi en kertonut ei ollut aikaa huomasin vähän ennen 13 että mitä ihmettä... ja sitten aloin miettiä osia.

Tein nyt niin että poistin minun turhan viestin tästä threadista täsmälleen mitä tilasin (se löytyy minun threadista), mutta se ei ole offtopic kertoa että tarjous on ohitse.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
533
No koska ketjun aloittaja mietti myös Komplettia ja tarjous on nyt umpeutunut se aika. Mitä tulee miksi en kertonut ei ollut aikaa huomasin vähän ennen 13 että mitä ihmettä... ja sitten aloin miettiä osia.
'
Tein nyt niin että poistin minun turhan viestin tästä threadista täsmäälleen mitä tilasin mutta se ei ole offtopic kertoa että tarjous on ohitse.
On se, niin oli minunkin viesti ja tämä myös.. Mutta tämä ei ole ensimmäinen kerta kun postat omat asiat toiseen ketjuun oman sijaan. Ja nyt pakko sanoa että on joskus vaikea ymmärtää mitä haluat kirjoittaa. Niinkuin ylläoleva viestikin..
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
jorma88 sinä sotket englantia joskus harvoin kun lainaat muitten tekstejä ja lainaat minun viestejä todella nopeasti ennen kun olen ehtinyt muokata niitä. Jos nyt keskittyisit valitsemaan osia ketjun aloittajalle kiitos.

Jos noi EVGA-kortit kuumottaa, niin suosiolla vain toisen valmistajan korttia ostoon. Löytyy varmasti tarjouksia niistäkin. Terveisin EVGA GTX1060 tyyppivikaisen omistanut.
Tässä hieman lisä tietoa mitä löysin. Ketjun aloittaja tekee mitä haluaa, mutta taidan jättää EVGA kortit väliin. Tuossa pitkässä videossa on selitetty miten asian voi mahdollisesti korjata, mutta kaikki se tuska ja vaiva niin taidan jättää väliin. Luulen että kortti pitää olla rekisteröity ja takuu tallessa että saa tukea valmistajalta ja minä en ota vastuuta jos joku tuota koettaa sätää.



Noh ainakin minä suosittelisin ketjun aloittajan vaimolle jotain muuta näytönohjainta kuin EVGA ja varsinkin jos aikoo ostaa käytetyn EVGA kortin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
560
Evga yksi parhaista, jos nyt ostaa kaupasta. Käytettynä en uskaltaisi välttämättä ostaa.
 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 556
Evga yksi parhaista, jos nyt ostaa kaupasta. Käytettynä en uskaltaisi välttämättä ostaa.
Hyvä takuu, kortit oikein hyviä mutta tuo VRM juttu sai hieman epäilemään, että onko niinkään hyvä ostos enää.
 
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
560
Tuo vrm oli silloin kun 1080 ekat custom mallit tuli. Virheitä sattuu, ja ongelma korjattiin. Silti liikkeellä voi yhä olla näytönohjaimia käytettynä, joita ei ole korjautettu.

Kyseessähän oli valmistusvirhe, jonka seurauksena virransyöttö kärventyi. Pienellä muutoksella linjastossa asia korjautui.
 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 556
Tuo vrm oli silloin kun 1080 ekat custom mallit tuli. Virheitä sattuu, ja ongelma korjattiin. Silti liikkeellä voi yhä olla näytönohjaimia käytettynä, joita ei ole korjautettu.

Kyseessähän oli valmistusvirhe, jonka seurauksena virransyöttö kärventyi. Pienellä muutoksella linjastossa asia korjautui.
Ahaa, no sitten. Minä kerkesin jo luulla että EVGA ei välitä hevonkuikkaa ensimmäistä kertaa vaan antaa virheen tapahtua useammankin kerran.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ok... Tänään saisi Komplettilta kaikki muut osat edullisesti, malttaako sitä jättää emon vielä ostamatta :p
Hei mikä on tilanne? Saako uteliasuutta kysyä ostitko ja mitkä osat ostit nyt lopulta? Vastaa toki sitten kun jaksat/ehdit.

Ostit mitä tahansa toivotan iloista pelaamista sinulle ja vaimollesi. Ei ole mitään "parasta" mutta monta hyvää vaihtoehtoa.


Xmli voi ehkä olla oikeassa ja en ole asiantuntija miten UUDET 2018 EVGA kortit toimii mutta itse mietin vielä mistä tilaan joitakin osia mm näytönohjain, jotka vielä ostamatta. Käytetty EVGA kortti välttäisin todellakin.
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
492
Hei mikä on tilanne? Saako uteliasuutta kysyä ostitko ja mitkä osat ostit nyt lopulta? Vastaa toki sitten kun jaksat/ehdit.

Ostit mitä tahansa toivotan iloista pelaamista sinulle ja vaimollesi. Ei ole mitään "parasta" mutta monta hyvää vaihtoehtoa.


Xmli voi olla oikeassa ja en ole asiantuntija miten nykyiset EVGA kortit toimii itse mietin vielä mistä tilaan joitakin osia jotka vielä ostamatta.
Joo, kirjoitinkin eilen tänne ostaneeni kaiken Komplettilta, mutta jostain syystä viesti taisi mennä hyvät tarjoukset-ketjuun (en todellakaan tiedä minkä takia), ja sieltä se luonnollisesti poistettiin offtopiccina.
Alimpana on pari heräteostosta - 500GB ssd oman koneeni jatkeeksi ja kuulokkeet, koska halvalla sai.
Kiitos vielä kaikille ketjuun osallistuneille!

Screenshot_20180713-193646_Samsung Internet.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Joo, kirjoitinkin eilen tänne ostaneeni kaiken Komplettilta, mutta jostain syystä viesti taisi mennä hyvät tarjoukset-ketjuun (en todellakaan tiedä minkä takia), ja sieltä se luonnollisesti poistettiin offtopiccina.
Alimpana on pari heräteostosta - 500GB ssd oman koneeni jatkeeksi ja kuulokkeet, koska halvalla sai.
Kiitos vielä kaikille ketjuun osallistuneille!

Valitan, mutta on pieni mahdollisuus, että tuo emolevy ei boottaa tuolla prosessorilla.. Siksi itse välttelin B350:n suosittelua.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Joo, kirjoitinkin eilen tänne ostaneeni kaiken Komplettilta, mutta jostain syystä viesti taisi mennä hyvät tarjoukset-ketjuun (en todellakaan tiedä minkä takia), ja sieltä se luonnollisesti poistettiin offtopiccina.
Alimpana on pari heräteostosta - 500GB ssd oman koneeni jatkeeksi ja kuulokkeet, koska halvalla sai.
Kiitos vielä kaikille ketjuun osallistuneille!

Loistava ostos!!! Joo minun speciaali asia oli että ostin tietokone näytön (ennestään yksi näyttö jota jo 2 konetta käyttää) ja sinun speciaali ostos oli kuulokkeet. Minulla vielä ostamatta osia niin en voi vielä omassa threadissa ilmoittaa kokonaishintaa ja kaikki osat.

Laskin mikä oli siis main unit osat niin 1590.50 euroa siitä 13% alennus pois niin noin 1384,74 maksoit perusyksköstä kivenkova hyvä teho/hinta onnittelut!

Ollakseen 1,5 TERA SSD kaiken kaikkiaan vielä sen lisäksi annan 5 tähteä/5 tähdestä hyvästä teho/hinta ostoksesta:).
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Valitan, mutta on pieni mahdollisuus, että tuo emolevy ei boottaa tuolla prosessorilla.. Siksi itse välttelin B350:n suosittelua.
Emolevyn voi perua erikseen Kompletilla jos sen tekee ajoissa... minäkin mahdollisesti teen jonkun muutoksen mutta jos peruu ja vaihtaa osan niin ei tietenkään saa sitä 13% alennusta jos ottaa toisen emolevyn. Emolevyistä en ole niin hyvä asiantuntija kuin hsalonen. Ainoa asia tuohon toki luotan joihinkin youtube videoihin ja arvosteluihin aika paljon ja en sanoisi että minun tilaama emo on surkea mutta ei paras mahdollinen laatu/hinta suhde.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Lohdutuksena ketjun avajalle. Minä joudun peruttamaan emo tilauksen.
MSI X470 GAMING PLUS AM4 AMD X470 SATA 6Gb/s USB 3.1 HDMI ATX AMD Motherboard - Newegg.com
* A-series/ Athlon processors support up to 2400 MHz. And the supporting frequency of memory varies with installed processor.

Tilaamani emo ei tule AMD Ryzen 2600x. Ei tämä nyt ole edes mahdollista alkaa vähitellen keittää tämä asia. B450 emo? Jo no mutta en jaksa odotaa elokuuhun tilaamista.

On se nyt kummaa kun edes X470 emo ei tule AMD Ryzen 2600x!
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
918
Supported CPU
CPU Socket Type
AM4
CPU Type
Supports AMD Ryzen Desktop Processors and AMD A-Series/Athlon Processors for Socket AM4

Missä kohti se ongelma on?

"A-series/ Athlon processors support up to 2400 MHz. And the supporting frequency of memory varies with installed processor."
Tuo lause nyt näyttäisi minun logiikalla viittaavan vain muistin kellotaajuuteen A-/Athlon-sarjalaisilla.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Supported CPU
CPU Socket Type
AM4
CPU Type
Supports AMD Ryzen Desktop Processors and AMD A-Series/Athlon Processors for Socket AM4

Missä kohti se ongelma on?

"A-series/ Athlon processors support up to 2400 MHz. And the supporting frequency of memory varies with installed processor."
Tuo lause nyt näyttäisi minun logiikalla viittaavan vain muistin kellotaajuuteen A-/Athlon-sarjalaisilla.
Hmm taidat olla oikeassa:).
 

TMK

Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
532
Stargate2017 voisitko mitä ystävällisemmin lopettaa ton hölöttämisen kaikissa mahdollisissa ketjuissa.
Ihan tyhjää tollanen ja sekotat vain muiden ajatuksia.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 444
Viestejä
4 199 623
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Deut

Hinta.fi

Ylös Bottom