Organisaatiolla on väliä, Fiatin merkkien, Kian ja Mitsubishin ongelma oli Delta-Auto.
Ei tarvitse mennä kovin kauas historiaan niin muistamme varmaan juuri Fordia sekä Mercedestä koskeneet ruosteongelmat, jotka kuitenkin rajoittuvat perheautoluokkaan ja sitä alempiin mallisarjoihin, tai alkuperäisen A -mallin kaatumisongelmiin, tai VW:n pikkukoneiden ja DSG ongelmiin, PSA/Ford pikkudieselfiaskoon, eikä näistä mikään koskettanut ylemmän luokan autoja koska niissä koneet ovat eri sarjaa, voimalinja eri ja melunhallinnan/törmäysenergioiden takia korin materiaaliratkaisut erilaisia. i40 on kuitenkin tarkoitettu kilpailemaan Passat/Avensis/C5/508 - kokoluokan autojen kanssa, vaikkei mikään saksalainen premium merkki olekaan.
Ei tarvitse mennä kovin kauas historiaan niin muistamme varmaan juuri Fordia sekä Mercedestä koskeneet ruosteongelmat, jotka kuitenkin rajoittuvat perheautoluokkaan ja sitä alempiin mallisarjoihin, tai alkuperäisen A -mallin kaatumisongelmiin, tai VW:n pikkukoneiden ja DSG ongelmiin, PSA/Ford pikkudieselfiaskoon, eikä näistä mikään koskettanut ylemmän luokan autoja koska niissä koneet ovat eri sarjaa, voimalinja eri ja melunhallinnan/törmäysenergioiden takia korin materiaaliratkaisut erilaisia. i40 on kuitenkin tarkoitettu kilpailemaan Passat/Avensis/C5/508 - kokoluokan autojen kanssa, vaikkei mikään saksalainen premium merkki olekaan.