Juu, ei sinällään helpota. Alunperinhän tota kyseistä LG:n 45" monitoria on ollut myytävänä jo jostain huhti-toukokuusta asti, jos satut asumaan oikeassa maassa. Tftcentralin videoita katellu, niin tossa on just se n. 6kk tuotantolinjalta kauppaan. Ton 45GX950A:n paneeli käsittääkseni meni valmistukseen joskus 2024 marras-joulukuussa(?) ja itse näyttöjen toimitukset alkoi huhtikuussa (
Tftcentralin artikkeli asiasta). En tiedä sit mikä on syynä, et pohjoismaille on myyty ei-oota. Pienempi talousalue?
Mun oma hypoteesi tässä on se, et toi 165Hz malli tosta näytöstä on jonkinlainen testimalli ja niitä 5120x2160 240Hz (45", 39" ja 34") paneeleita ois runsaammin tarjolla ja tämä sit näkyisi yleisessä saatavuudessa. Kukaan muuhan tota 45" versiota ei oo ottanu mallistoonsa, verrattuna pienempiin 34" ja 39" WOLED UW-malleihin, joista esim. ASUS on tuonut omat versionsa markkinoille. Tästä sit ajatuksena mulla on nyt vähän sellanen, et jos toi 45GX950A:n saatavuus tosiaan on tollasta, ja tuurilla sais esim. ensi toukokuussa 240Hz mallin, niin samapa tuo kai odottaa sinne.
Saatan kyllä kuvitella omiani, saa nähdä.